Temperatuur na eisprong dalen.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Marieke88, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke88

Marieke88 Lid

Apr 12, 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat kan het betekenen als je na je waarschijnlijke eisprong je temperatuur weer daalt.

Ik heb 2 weken 36,8 gehad, toen 1 ochtend 37,3, nu al 3 ochtenden 36,8.

Is niet duidelijk of ik mijn eisprong heb gehad, ben misschien te laat begonnen met testen. Dus kan het alleen aan mijn temperatuur zien. Heb daarna geen lhpiek meer gemeten, normaal gesproken zou ik dat al wel gehad hebben. Dus ga er vanuit dat die 37,3 wel mijn eisprong was.

Wie weet er raad met mijn temperatuur:)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ondanks dat je temp 2 weken stabiel is geweest zou ik niet denken dat obv 1x een hoge temp, je eisprong geweest is. Vooral omdat het daarna weer op het zelfde niveau zit.
    Ik denk dat dat het nog moet komen.

ps is dit de eerste cyclus dat je tempt of heb je vergelijkingsmateriaal van eerdere cyclussen?

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    TIP: maak een account op Fertilityfriend.com, vul daar je gegevens in, en plaats een link (ff kijken onder het kopje shared) in je handtekening hier op het forum. Kan iedereen meekijken als je een vraag hebt.

Maar op basis van wat je vertelt, 2 weken 36.8, 1 dag 37.3 en 3 dagen 36.8, heb je echt nog geen eisprong gehad. Bij een eisprong blijft je temp minimaal 3 achtereenvolgende dagen hoger dan normaal. Die uitschieter van 37.3 komt hoogstwaarschijnlijk door later tempen, beetje ziekjes of weet ik veel wat, maar niet door een eisprong.

Share This Page