Borstvoeding verloopt prima en Evi groeit goed en is vrolijk. ze drinkt nog om de 3 uur op verzoek. Om 23.00 krijgt ze haar laatste voeding, alfgekolft in de fles zodat we zeker weten dat ze genoeg drinkt voor de nacht. We hebben tevens iedere keer hetzelfde bedritueel. De ene nacht slaapt ze door tot 8.00 en soms komt ze wel 's nachts voor een voeding, elke keer op een ander tijdstip. Opzich vind ik het geen probleem om 's nachts te voeden, maar snap niet waarom ze de ene nacht wel komt en de andere nacht niet. : : Ik zit hierdoor soms met vreslijke pijnlijke stuwing en ga dus maar soms kolven om de spanning eraf te halen. Over 4 weken ga ik werken en wil ik nu graag naar vaste voedingsmomenten. Hoe pak ik dat aan? Kan ik haar voortaan om 6.00 wakker maken om te voeden? En wat moet ik doen als ze die nacht om 4.00 of 5.00 komt? groeten Denise
Hoi, Lastig he, aan de ene kant is het prettig dat ze zelf regelt wanneer ze voeding nodig heeft, aan de andere kant is het vervelend dat jij met stuwing zit.... Je kunt gewoon proberen haar ochtendvoeding te vervroegen naar 6.00 uur, maar als ze om 5.00 uur heeft gedronken zal ze daar weinig trek in hebben ben ik bang.... Het blijft uitproberen. succes verder, heidi margit