Jaaaaaaa met trost kan ik jullie mee delen dat ik net Caruli aan de telefoon heb gehad en dat ze is bevallen van een practige zoon!! Moeder en zoon maken het goed... de rest is aan Caruli zelf XxxX Mariska
Heeeeeey lieverd's Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Geniet lekker van de kraamtijd... We komen snel jullie wondertje bewonderen Casey & Tygo* gefeliciteerd met jullie kleine broertje Veel liefs vanuit voorhout, Mariska & Eddie
oei, hier een "slik de brok in mn keel even weg moment"... GEFELIIIIIIIIIIII Caruli!!!!!! we zijn benieuwd naar het hele verhaal en de naam natuurlijk!!!!! maar eerst genieten meid!!!
O, wat super zeg. Lieve Caruli, Caruliman, Casey en Tygo* gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Ik ben zeer benieuwd naar zijn naam en het verhaal. Maar voor nu, genieten!!
caruli caruliman casey en tygo* van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje geniet ervan meid wow he zit gewoon te janken hier veel liefs debby
Van Harte Gefeliciteerd met de komst van jullie zoon en broertje! Nu heerlijk genieten van hem en van elkaar! Liefs Jollie
Meis ik ben zo ongelovelijk blij voor jullie!! Nu lekker gaan genieten als weer een beetje bijgekomen bent. Heel veel geluk en we komen snel een keertje op kraambezoek. Liefsssssssssssssss
Caruli super blij voor jullie, een gezonde zoon, gefeliciteerd en hoop dat jullie ervan kunnen genieten!
Gefeliciteerd met je kindje!!!! Wat gaaf zeg en wat een wonderkindje. Heb het hele topic gevolgd, leuk om nu de conclusie te lezen Geniet er van!
Jaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Geniet er lekker van. Liefs Kareltje
Ah, nou....hij is er al: Het geboortetopic! Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie knul Ca-ru-li en Tygo*! Ik hoop dat de ks je is "meegevallen" en je nu ligt te verdrinken zin zijn twinkelende oogjes! Wat zal je dochter trots zijn op haar broertje! Dikke knuffel! Elmo
Caruli, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Veel geluk gewenst. Geweldig dat er weer zo'n bijzonder en zeer gewild kindje is geboren.