Op 02-02-2012 ben ik met 35 weken door middel van een spoedkeizersnede onder algehele narcose bevallen van een dochter!! Dit was een grote verrassing die ik te horen kreeg op de intensive care, want wij waren in de veronderstrelling dat we een jongen zouden krijgen. Helaas door complicaties van HELLP na de bevalling nog 15 dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Lisa mag misschien begin volgende week naar huis omdat ze het zo goed doet. Een apgar van 9/10/10. 45 cm lang en 2090 gram. Nu vandaag inmiddels 2280 gram.
Wat een poppetje gefeliciteerd!! Hadden jullie op de echo's gezien dat het een jongetje was? Of gewoon gedacht? Geniet ervan!!
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! wat een plaaaatje! Succes met aansterken en hoop dat jullie dochter snel naar huis mag!
Dank jullie wel! Nu net terug van het ziekenhuis en Lisa lag in een gewoon bedje. De weeg gegevens waren 2345 gram vanmorgen!! Manlief grapte al tegen de verpleegster dat ze gerust morgen mag melden dat we de maxi cosi niet moeten vergeten.... Wij vonden de geslachtsbepaling twijfelachtig. Maar de overige 3 voorspellingen zijn door 2, noem het maar even een, Co assistenten waarvan 1 al verdere gedaan. De laatste voorspelling is door de hoogste arts in rang gedaan. Die heeft ook staan blozen aan mijn bed. hihihi Gelukkig is de babykamer niet volledig in blauw en hadden we besloten om de meeste accessoires pas echt na de geboorte te doen. Roze kleding was heeeel gauw gekocht bij de dichtstbijzijnde kledingwinkel door beide oma's en opa's. De opa's schijnen nog het hardst gerend te hebben ook!!
Dank jullie wel! Gisteren mochten we haar heel onverwacht al gaan ophalen!!! Nu zijn we heerlijk aan het genieten van ons gezinnetje!!
Dikke proficiat met jullie mooie meid en ook zo een mooie naam. Onze zoon is ook op 02/02 geboren maar dan in 2009 en ook te vroeg hij is op 32 weken exact geboren na breken van men vliezen. Hij woog 2kg150 en was 46 cm bij de geboorte dus ook niet slecht. Hij heeft wel een 6 weken in couveuse en verwarmd bedje gelegen maar is nu zo gezond as een visje!! Geniet volop van je prinsesje want de tijd gaat al snel genoeg
o wat een poppeke! Ik moet hier niet te lang naar kijken want ik ben al zo ongeduldig, kan niet wachten tot mijn meiske er ook is! En wat een verrassing zeg, toch een meisje hihi! Gefeliciteerd, geniet ervan!
Gefeliciteerd met dit mooie geluk !! Wat een geweldig verhaal !! Rennende opa's !! ( opschrijven hoor ! ), en dan ineens een meisje !! Dat gebeurt toch niet veel meer tegenwoordig denk ik !!