Zelf ben ik ook 'nieuwsgierig' of ik straks extra blij zou zijn met een zwangerschap die goed verloopt of dat ik niet extra geniet. Ik heb namelijk wel het idee dat ik straks nog dankbaarder en gelukkiger zou zijn mocht het goed gaan. En ik denk ook dat als ik wéér een miskramen zou krijgen dat ik het echt niet ga trekken, dat ik dan helemaal kapot ga. Hoe ervaar jij dat? hallo, na mijn mk en bbz ben ik in het begin extra bang geweest, gelukkig had de gyn hier begrip voor en ben ik een extra keer op controle mogen komen. ik kan je zeggen dat dit de hele zwangerschap is blijven spelen, bang om ze kwijt te raken ook mss omdat ik het gevoel had dat ik het geen 3de keer ging aankunnen. en idd je bent dankbaarder (dan iemand die gewoon zwanger is geworden) en je beseft dondersgoed dat het een wonder is als je zwanger mag zijn! achteraf bekeken had ik mss meer moeten genieten van de zwangerschap, maar ik ben zo dankbaar dat dit ons is mogen overkomen. ik zeg dit nu zo tegen jou maar een jaar geleden zat ik in jou situatie, hopelijk kan jij volgend jaar hetzelfde zeggen. veel succes met zwanger worden! jolien