Hier verkopen we eigenlijk altijd onder de naam van manlief met telefoonnummer erbij. En ja we zijn weleens om 11 uur s avonds gebeld maar dat komt niet veel voor. Ik vind het heel irritant dat sommige verkopers gewoon vertikken hun nummer te geven ook als je een deal en afspraak hebt, en je ze dus niet kan bereiken als je onverwachts later komt of het adres niet kan vinden
Het is gelukt zag ik Ik wil je nog wek even wijzen op de kaart van marktplaats. Je kan vrij gedetailleerd inzoomen op je adres. En aangezien je privacy erg belangrijk vind, vermoed ik zo haha, zou ik even de algemene postcode gebruiken. Of je hebt een 'fake' postcode gebruikt, dan heb ik niets gezegd
Mijn nummer gaat niet op internet. Daarnaast mail ik liever en word ik liever gemaild. Ik heb verder een druk leven. Een telefoontje komt snel op het verkeerde moment, of als ik geen agenda of pen en papier bij de hand heb. Een mailtje zie ik wel meteen binnenkomen op mijn telefoon, maar kan ik beantwoorden wanneer het mij uitkomt.
Dank je Ik had mijn oude adres er nog op staan. Dus daar woon ik al 3 jaar niet meer Maar ik ga het even veranderen naar een postcode in een vilawijk