Nooit zo gelukkig geweest (met baby) en tegelijk zo de weg kwijt (de mama)

Discussie in 'De mama's' gestart door 11oktober, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkennen jullie dat?
    Ik ben zo intens gelukkig met mijn gezinnetje, maar op hetzelfde moment zit ik al 7 maanden totaal niet goed in mijn vel. Veel zwangerschapskilo's die er nog aan hangen (druk mee bezig, maar het gaat niet zo snel), niet veel tijd meer om je gedachten op een rijtje te zetten, geen zin meer om met vrienden af te spreken (vaak te moe, of gewoon te onzeker over mijn gewicht om uberhaupt de deur uit te gaan), niet weten of mijn baan nog wel bij me past (maar vast contract geef je niet zomaar op), etc, etc.
    Daarnaast ben ik ook nog eens hobbyloos... Op de een of andere manier ben ik gewoon mezelf eventjes kwijt.
    Wie klaagt even mee en laat me weten dat ik (hopelijk) niet de enige ben?

2. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik klaag een beetje met je mee
    Mijn leven is intens veranderd

Van een vrije hard werkende carrieremeid met veel passie voor de paardensport (fulltime hobby) waarvan eigen paarden veel vrienden, uitgaan en sociaal leven naar een leven thuis met de kleine. Ga niet meer uit, heb geen paarden meer , rij helemaal niet meer, ga weinig naar vrienden want ik ben moe, heb nog zoveel te doen en heb ook gewoon geen zin om elke keer maar te bepakken als een ezel en continu nee tegen m'n dochter te moeten zeggen (ze is 1 en snapt het allemaal nog niet)
    Ik ben elke dag zo moe, heb nog 15 kilo teveel en heb een waardeloze flutbaan omdat ik als 32 jarige niet flexibele moeder de niks anders kan krijgen.....
    Daarom zijn de financieen ook niet geweldig....

Maar ik probeer wel heel positief te blijven.
    Ik ben mijn eigen bedrijf aan het opzetten, heb een leuk huisje en mensen complimenteren mij altijd hoe helder en schoon het is.
    Ik heb een leuke vent en een prachtige dochter
    En ik heb weliswaar mijn sociale leven een beetje via FB maar ik heb altijd veel en overweldigende reacties en gewoon veel leuke contacten online dus lol heb ik er wel van...
    Ach ik zie het als een ander tijdperk van m'n leven

4. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dit... Bedankt voor je reactie! Hoop dat er nog een paar volgen :)

5. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Hier nog een hoor!
    Ga er verder niet uitgebreid op in, maar ik snap hoe jullie je voelen!

6. Sarina85

Sarina85 Nieuw lid

21 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is dit ook erg herkenbaar.
    In mei 2010 ben ik bevallen van onze 1e dochter. Een erg makkelijk en vrolijk meisje. Maar toch had ik het gevoel dat ik erg veel dingen op moest geven (minder werken, hobby opgeven e.d.). En kan dat maar moeilijk accepteren. In november 2011 ben ik bevallen van onze 2e dochter. Zij is iets moelijker en komt nog iedere nacht voor de voeding. De cobinatie met weinig slaap en niet zo lekker in je vel zitten, gaat niet erg goed samen.
    Ik kan me voorstellen hoe jullie je voelen.

Deel Deze Pagina