1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hallo allemaal,

Het word hier idd erg druk.. Kan julllie namen ook niet allemaal onthouden om voor iedereen een berichtje te plaatsen.
    Ik lees wel veel heftige verhalen maar ook onzekere verhalen, ik hoop dat alles goed mag gaan voor jullie.

Wat betreft hier, 'wij' voelen ons prima! Niet meer moe en de misselijkheid valt mij ook mee. Wel blijf ik naar de wc rennen voor een paar mini plasjes terwijl het voeld of ik een enorme plas moet plegen! Oja de ander boodschap op het kleinste kamertje valt wel erg zwaar:).. Misschien komt het door teveel ijzer..
    Mijn borsten zijn ook nog niet pijnlijk of gezwollen, wat dat betreft is mijn lijf vrij rustig. Emotioneel ben ik wel, maar dat was ik ook al een beetje. Wat betreft mijn reuk, ik vind asbakken echt héél erg stinken en de vuilnis gaat ook sneller naar de container!
    Vinden jullie het ook moeilijk geheim te houden ?? We hebben het wel aan mijn moeder verteld, ik ben daar bijna dagelijks om paard te rijden en het is voor mij makkelijker dat ze het weet. Hoef ik dat bakje koffie ook niet naar binnen te werken en kan ik het er met haar ook mooi over hebben, mijn man is tenslotte ook geen ervaringsdeskundige (al denkt hij soms van wel) :D

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lady, wat ontzettend vervelend van dat bruinverlies meid, hopelijk is het wat oud bloed wat eruit komt. Let wel even op dat het niet rood wordt want dan zou ik ff met de vk bellen. CB digi met indicator heeft minder hcg nodig dan de gewone digitale. Je kan eventueel ook een bloedtest vragen bij de ha om te kijken of je hcg stijgt. Sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt!!!

@Gerd, welkom!! Wauw al 4 kindjes, gezellige boel bij jullie. Fijn dat je na je mk weer snel zwanger bent geworden.

@Troelaa, hier de vorige keer ook een goede echo met 7 weken en met de termijnecho te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. We gaan nu voor een goede zw.schap goed??? Ik heb er ook een goed gevoel bij nu, precies hetzelfde gevoel als bij mn dochter, alleen de klachtjes dienen zich eerder aan haha.

@SabineMerel, 23 is dan wel een apart getal voor jullie zeg!! Fijn dat ook jullie weer snel een posi test in handen hadden.

@Amandie, heb jij ook zo'n maagpijn?? Vanmorgen was het hier heel erg vooral na mn ontbijt, kreeg het zowat niet weg. Mooie test hoor!!!

@Rozerood, ja ik ben ook meer moe als anders, lag gisteren al om 21u op bed en ik denk dat ik straks ff een dutje op de bank ga doen.

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Lady: Wat onzeker zeg. En ook raar dat de testen anders aangeven. Idd let erop dat het niet rood word anders vk bellen.

@Minnie: Daar gaan we zeker voor!! :D Ook mooie test van MvM ;)

@Senna: Ow gezellig zo'n man in huis ;) Hier heb ik vanmorgen ook optijd bezoek gehad. Kwamen ons oude bed ophalen. Heb lopen sjouwen en nu enorm last van mn onderrug wat uitstraalt naar mn been. (eerder last van door auto ongeluk 3,5jaar geleden)

@Amandie: Ook super mooie test! :D

@Buikpijn: Ik voel van alles maar kan het niet goed omschrijven.

@Testen: Ik testte dus 1 dag voor nod met CB en stond 2-3. Maar mij kv 2v5 knalde nog niet. Nu heb ik gisteren overgeslagen met testen en heb ik vandaag testen gehaald. Nu ben ik er wel klaar mee. Dit is met middag urine:

4. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Minniel: Ik heb een steen in mijn maag ga het eten en een vage misselijkheid. Daarna wordt ik weeig en misselijk achtig als ik weer honger krijg ofzo. Ook al heb ik helemaal nog geen trek om te eten... Naja.. zal er wel bij horen. Ik voel me verder redelijk goed op een beetje moeheid en rug/hoofdpijn na...

5. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Troela: Die van jou is ook mooi hoor!!!

Ik wil stiekem nog wel een keer de 3+ zien en dat de teststreep donkerder is dan de controle streep :) Ik kijk woensdag wel even wat ik doe. krijg in ieder geval salaris verhoging van 200 euro per maand volgende maand, dus ik mag nog wel 2 doosjes testen kopen vind ik. Hihi...

Lady: Hoe is het nu?

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wuahahahaha :D Die 10euro kan er best van af ;)

7. ik vind dat ik zelf van de week ook nog mag testen om die 3+ te mogen zien ahahah

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook wel ja :D:D:D Dus ik koop nog een doosje KV en een CB digi met weken indicator :p

9. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    @ amandie: wij zijn evenver maar jouw testje is veel donkerder dan die van mij

Plaats zo mijn rijtje

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja het kan zijn dat ik toch iets verder ben of jij iets later bent dan wij berekend hebben of ik maak meer hCG aan dan jij terwijl we gewoon even ver zijn. Ieder lichaam is ander. Of ik krijg een tweeling :) dan maakt je lichaam ook meer aan... Zolang je test om de 2 dagen donkerder wordt is het goed toch! Heb je een foto van je test? Ow je hebt een rijtje... Ben benieuwd!

11. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
  12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hij wordt wel duidelijk donkerder! Dus dat zit wel goed. Ik denk dat jij of langzamer hCG aanmaakt, of toch een later ei hebt gehad. Of ik een tweeling haha.. Ik had namelijk op 24-7 voor het eerst een positieve test en die van kv van 25-7 die was net iets donkerder dan die van jou op 26-7. Of mijn eitje was net iets eerder ingenesteld, dat kan natuurlijk ook, dat kan 5 tot 14 dagen duren en vanaf dat moment ga je pas hCG aanmaken. Het maakt dus niet zo heel veel uit dat die van jou lichter zijn, belangrijkste is dat ze steeds donkerder worden. Dus nog een paar dagen en dan heb je vast ook zo'n knaller!

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mooi testen dames, bij Noenoe zie ik m mooi oplopen.

Ik heb gisteren mn laatste kv test gedaan en daarop was de teststreep donkerder dan de controlestreep, nu alleen nog mn laatste digi om die 3+ te zien haha. Denk dat ik m eind van de week doe.

Zat net ff lekker buiten of ligbed, komt er ineens weer een donkere wolk aan grrrr. Nu maar weer naar binnen verhuisd. Net een kommetje soep op met een stukje brood zodat mn maag weer een beetje gevuld is. Vanmorgen had ik een kommetje sojayoghurt met banaan en muelsi maar had de helft nog niet op. En tegen de middag had ik 2 beschuitjes op met kaas, dat bevalt me nog het beste. Vanavond wordt het rauwe witlofsalade met een karbonaatje, kijken hoe ver ik daar mee kom.

14. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ja ik heb de 26ste voor het eerst licht positief getest. Bij mn vorige zwangerschappen had ik rond deze tijd wel knallers van testen maar die zwangerschappen liepen helaas niet goed uit dus dat wil dan ook niks zeggen...ben gewoon zo bang dat dit ook weer verkeerd zal aflopen...

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja dat snap ik. Ik vind het ook dood eng, zeker omdat je het zo veel hoort dat het fout gaat! Wanneer mag je voor je eerste echo? Na je eerste echo met kloppend hartje is de kans toch al een stuk minder? Ik mag pas over 6 weken... duurt echt heel lang! Tot die tijd zit ik ook in spanning hoor, maar bij jou zal het nog wel meer zijn omdat het al 2 keer fout is gegaan. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap gewoon voorspoedig zal verlopen en je testjes zien er prima uit.

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@NoeNoe: De mijne begonnen ook zo: En vandaag knalt ie eindelijk. Misschien heb je idd later je ei gehad of innesteling.

17. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Een kloppend hartje wil helaas niet altijd zeggen dat het goed zit, ik had ook een kloppend hartje bij mn laatste MA en daarna was het gestopt. Ik wil je helemaal niet bang maken natuurlijk hé, ieder lichaam is anders, en geniet gewoon lekker van je zwangerschap.

18. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Mooi rijtje Troelaa!

De laatste test is superduidelijk!

Ik weet echt niet hoe lang ik zwanger ben, 30 juni was mn laatste menstruatie, ik heb volgens mij mijn eisprong gevoeld op 14juli en 26 juli positief getest. Volgens google ben ik nu 4w2d

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Nee daar heb je gelijk in, maar met mijn leeftijd gaat het dan wel van 10% kans na 3 % vind dit best een aardig verschil. Natuurlijk kan er altijd wat fout gaan, maar de kans wordt een stuk kleiner en dat vind ik wel een fijn idee...:)

Ik had mijn ei ook op de 14e dus misschien is die van mij wel wat eerder ingenesteld. Ik denk dat je over 2-4 dagen ook een knaltest hebt hoor!!:D;):p

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik zou gewoon even door testen. Hij word iig wel steeds duidelijker :)

Ik ga einde van de week me aanmelden voor MvM en de VK bellen.
    MvM is toch vanaf week 6 tot 16?

Deel Deze Pagina