1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Frummel, heel veel sterkte meid en hopelijk gaat alles gewoon goed !!!!!

@Duchess, ik voel ook die luchtbelletjes/plopjes maar dacht dat het mn darmen waren aangezien het nog zo vroeg is, maar zou het dan toch de beeb zijn???? En fijn dat je nog een echo hebt gehad om je gerust te stellen.

@SabineMerel, mooi trouwfoto hoor !!!! Ons kindje werd trouwens ook gemeten op 6,1 cm, maar de uitgerekende datum lieten ze gewoon op 2 april staan, ben benieuwd wat het gaat worden dan haha

@Woepietje, is echt niet grappig als je nodig naar het toilet moet, maar achteraf is het wel om te lachn haha

@Rijkje, gelukkig was alles goed met jullie kindje, toch schrikken als je bloed hebt.

2. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Frummel, wat een ellende en stress zeg. Heel veel sterkte voor jullie allebei! Ik hoop dat bij jullie de positieve berichten snel weer de overhand nemen!

Mooie echo's en ik zie nubbetjes dus we kunnen geslacht gaan gokken, als jullie dat willen uiteraard :)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja zeg t maar, heb zelf ook al een idee over de nub. :D

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Duchess zie je wel, alles goed! Gelukkig !!! hoop dat het verder ook goed verloopt!

@Andere meiden met goede echo: GEfeliciteerd!!

@Kwaaltjes. Ik ben nog wel erg moe, vooral na het werk kan ik alleen nog maar op de bank hangen. Had deze week ook wat hoofdpijn en voel regelmatig mijn baarmoeder werken (maar dat gaat wel). Ik werk ook fulltime. Met mn maag gaat het (afkloppen) wel goed.

@ Frummel ik lees straks je topic even, maar klinkt niet goed. :( Sterkte en dan ook nog die bestraling!

@Minnie fijn dat de nekplooimeting goed was!! Nog iemand met een uitslag?
    @ongeduldje, waar zie jij nub? ben ik zo blind? mag je mijn echo ook analyseren:)

5. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Duchess, is jouw echo in de 11e week gemaakt? Dan is het nog wel erg vroeg begrijp ik overal (idealiter vanaf 12.5 week geloof ik) en kan de nub nog stijgen maar vooralsnog gok ik bij jou op een meisje. Wat dacht je zelf? Heb je ook nog een echo die iets meer vd zijkant is? Zo leuk om echo's te staren :D

Hi Rozerood, bij jou zie ik geen nub. Maar was ook nog erg vroeg geloof ik he? Begin 11 weken? Houding babietje is idealiter precies van de zijkant en dan een dwarsdoorsnede tot je de nub ziet. Wanneer is je volgende echo?

Ik mag 4 okt voor geslachtsbepaling, maar twijfel een beetje want dan is het 14wkn5dgn en ik lees veel dat het dan nog lastig te zien kan zijn en ze fouten kunnen maken.. Maar ja, een keertje extra krijgen is nooit weg natuurlijk :D

Hoe groot was ieders nekplooi? Bij ons 1.9 mm en we wachten tot hopelijk een goede uitslag in de bus ligt.. Spannende tijden!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

aangezien ik toch niets beters heb te doen dan me rustig houden..

Duches:
    ik denk een jongen. Bij deze echo staat de nub nog parallel aan de rug maar je bent net 11 weken en hij lijkt aan het uiteinde al iets omhoog te gaan :) tot 12 weken kan het nog alle kanten op

Bijgevoegde bestanden:

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

minie van jou heb ik hem ook, als je wilt dat ik hem post roep maar :)

8. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat jij heeeeeel goed hierin bent Frummel, want bij mij gokte je ook blauw en een jongetje (ik weet echt dat gezondheid het ALLERbelangrijkst is) lijkt me wel eeerrrug leuk.. We hebben al best wat meiden via schoonzus en zus.. 11 weken is eigenlijk gewoon te vroeg omdat je niet weet of het nog gaat stijgen..

Hebben we geen nub forum hier ergens? Ben verslaaf hieraan!

Overigens denk je dat bij mijn flying kick foto het de nub is tussen de beentjes (plat op de buik)? 12wkn_karatekick.JPG

9. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik ook denk ik!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb zelf t idee dat t een meisje is vanaf t begin, dochterlief heeft t altijd over een zusje en ik denk adhv de nub ook een meid. Dus voor mijn gevoel ben ik er vrij zeker van haha.

Oh ik zie net dat ik diezelfde echo al geplaatst had. haha. Ik zie eigenlijk niets omhoog gaan tegenover de ruggengraat?

Bijgevoegde bestanden:

11. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja meid! Nog wel vroeg natuurlijk, maar ik hou vast aan wat ik in eerste instantie dacht..

Heb net een nub post gevonden :D
    http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/385291-nub-poging-2-a-4.html#post13581888

12. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Claro84, sterkte met je bloedverlies, hopelijk is het niets. Wij hebben het vorige week op facebook gezet omdat veel mensen het ook al wisten

@Duchess, proficiat

@tamararonald, fijn voor jullie

@Frummel, veel sterkte met alles. Hoop dat alles goed gaat met je vriend, de baby en met jou

@Minnie1979, wat fijn zeg, genietse dan maar. Wij mogen vrijdag, toch wel spannend

Ha, ha, jullie willen allemaal wel heel graag weten wat het wordt he, grappig hoor. Wij willen het ook weten en dan tijdens de bruiloft, 21 december bekend maken. Dus dat betekent dat ik nog wel even mijn mond moet houden, 21 december ben ik tussen de 24-26 weken zwanger (heb zelf nog steeds het idee dat ze de datum nog verder naar voren gaan halen, vraag me niet waarom)

Verder eigenlijk niets bijzonders te melden, ja, behoorlijk verhouden.

Fijn weekend allemaal

:xps, weet iemand waarom de banner niet altijd goed meeloopt qua datum ????? :x

13. Ongeduldje1980

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met de verkoudheid Woepietje! Wat je banner betreft: ik zie bij jou en een paar anderen met dezelfde banner altijd alleen een zwarte streep halverwege de banner, dus zie niet eens hoe ver je bent.. Iets gaat dus niet helemaal lekker met deze banners...
    Goed weekend allemaal!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Misschien even hier op t forum vragen aan de beheerder? Is de banner van hier toch?

Ik dacht ook dat mn datum nog wel verzet ging worden, maar blijft toch 9 april!

Ik wil graag weten wat het wordt omdat ik dat wel handiger vind met winkelen en t kamertje etc. ;)
    De vorige x hebben we gewacht tot de 20 weken echo maar toen lag ik dus met 28 weken in het ziekenhuis en heb ik bijna alles online moeten kopen. Daarom dat we deze keer hebben besloten een vroege geslachtsbepaling te laten doen bij een echo bureau en daarna ook alles klaar gaan maken. Ik wil eigenlijk met een week of 25/26 een groot deel gewoon klaar hebben. Ik heb het zo erg gevonden dat ik nooit lekker heb kunnen winkelen voor onze dochter of zelf de kamer heb kunnen inrichten etc. Dat gaan we nu gewoon anders aanpakken, beter te vroeg klaar dan te laat toch. :)

15. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Aha, interessant, waar heb jij je banner vandaan ?

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0

Wat denk je dan bij mijn echofoto? Ben wel benieuwd want heb er echt geen verstand van

17. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Woepietje Ik zou gewoon je banner even opnieuw maken.

@Echo ja de echo was met 11 wk en 4 dagen. Misschien is de nub tussen zijn/haar opgetrokken beentjes verstopt. Wij krijgen pas weer met 20 weken een echo. Gyn meende ook dat je het dan pas kan zien, maar lees overal dathet vanaf 16 weken ook te zien is. Ik heb met 16 weken weer een onderzoek (zonder echo) bij gyn. Misschien bel ik even of ik dan nog een extra echo kan krijgen. Die betaal ik dan wel extra, kost geloof ik 35 Euro. Ik heb namelijk nog geen echozentrum ontdekt waar ze geschlacht bepalen. Hier in DE doen de gyn's altijd de echo's.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0

Ja graag!!!

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Bij ons was de nekplooi trouwens 1'5mm.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik denk bij Minnie een jongen, maar pff het is voor mij al 3 jaar geleden dat ik me bezig hield met de nub theorie enzo. Dus kan er goed langs zitten. ;)

Mijn banner komt van Lilypie.com

Deel Deze Pagina