Valt mee, manlief doet al het werk hihi. We gaan woensdag al dicht en hebben dan tot eind van de week om alles in te pakken. (wordt opgekocht) Per 1 oktober moeten we de sleutel inleveren. Manlief is met verschillende banen bezig dus hopelijk zit er wat tussen.
Duchess puntje van de nub lijkt iets omhoog te staan maar kan.met deze termijn nog alle kanten op! Ik ben niet thuis dus reageer later op minie. Wij gaan.nu naar de geslachtsbepaling!
Ok nou ben benieuwd wat het gaat zijn, ik zou wel verrast zijn als het straks toch een jongen blijkt haha. Veel plezier meid bij de geslachtsbepaling!!! Hoe gaat het verder met je?
Wil je toch veel plezier wensen bij de geslachtsbepaling Frummel!!!! Ben benieuwd of jij ook een jongetje denkt, want heb zelf ineens sterk het gevoel dat het een jongetje is, maar ja dat dacht ik bij de eerste ook hihi
Frummel veel plezier, je bent er vroeg bij met de geslachtsbepaling. Ik heb geen verstand van nubs gluren. Wij gaan 15 oktober weer naar de babykijken en dan kunnen we hopelijk het geslacht zien. Dat shopt toch een stuk makkelijker. Gisteren bij de VK het hartje weer gehoord. Fijn om te weten dat het goed gaat, maar ik had ook niet anders verwacht. Wel mag ik iets sneller terug dan verwacht omdat mijn bloeddruk aan de hoge kant was. Ik hoop dat die de volgende keer weer goed is anders wordt ik misschien nu al overgedragen aan de gynaecoloog.
@Frummel zijn jullie in lommel geweest? Dan weet ik wat jullie.krijgen Hihi ik heb haar op fb leuk ik zeg niks hoor
Ook ik heb haar op facebook en een vermoeden dat dit wel eens over frummel kan gaan haha! Ben benieuwd!!
Wat zet de echo dame dan op facebook ' zo net weer een baby jongetje op de echo gezien' das toch ook gek? Niet zo privacy-erig toch?
Vandaag 2 feestjes(pfff) En morgen weer een echo! Ben benieuwd hoe de beeb gegroeit is!!! Vanmorgen een broek aangedaan die bijna niet meer dicht kan!!! Dat wordt weer shoppen van de week!
It's a boy!!!!!! O ik ben echt zo ongelooflijk blij! Tuurlijk als het maar gezond is maar drie jongens is toch wel echt een wens van mij die uitkomt! Kindje helemaal doorgemeten en nagekeken en alles zag er perfect uit. Ondanks dat de zwangerschap niet helemaal lekker loopt wil ik toch gewoon genieten en van het beste uitgaan dus gelijk de halve babyzaak leeggekocht hihi Reageer vanaf telefoon met enorm lange nagels wat een gedoe zeg haha reageer vanavond uitgebreid