Woepietje heel veel sterkte!!weet hoe je je voelt,hopelijk krijg je een echo! Verder alles weer ff bij gelezen, combitest doen we niet,we zien t wel bij 20 weken ,bij de eerste hebben we t ook iet gedaan. Klachten ben nog steeds best moe en wordt wat meer misselijk nu.....gelukkig hou ik alles binnen! Heb net echo gehad,alles helemaal prima Was toch weer onzeker en zenuwachtig ....nu dus echt genieten! Krijg ook binnenkort m'n angelsound weer terug dus kan ik zelf alvast lekker luisteren! Iedereen succes vandaag! X miek
Ladies! Rust weer beetje wedergekeerd, de schrik was het ergste Kindje gezien, druk beweeglijk en een kloppend hartje. Inmiddels al weer even op het werk en in vergadering. Al met al dus
@Miekje, fijn dat de echo goed was. En Woepietje gelukig bij jullie niks aan de hand. Hier vandaag ook een stuk meer moe als andere dagen, nou ja de ene dag is beter dan de andere
Hoe gaat het nu je rustig zit Woepietje? Je zult wel moe zijn van alle hectiek vandaag.. Minnie: hier ook extra moe vandaag Nu eerst hier puinruimen want mijn hond heeft een luie kapot gebeten en mee lopen spelen. Heeeeeeeeeeeel de freaking kamer ligt vol met die luier bolletjes, RANZIG! *ben die hond zo zat kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen*
Hier hetzelfde probleem Frummel, wij hebben ook een hond en ze is superlief maar heel erg aanwezig, word er soms niet goed van en dan ook nog eens die fucking haren. Maar wegdoen doen we niet, ondanks dat ik af en toe van haar baal hou ik toch wel van dat beestje, ze is erg aanhankelijk (soms te). Ach we hebben voor dit beestje gekozen dus zijn we er ook goed voor al heb ik soms wel eens moordneigingen nu met die hormonen haha Wie gaat er straks ook Barbie's baby kijken?
Woepietje pffffff gelukkig valt t mee en heb je echo gekregen! Frummel hoe gaat t ondertussen met jou? Hond hebben we ook,maar ti's echt mega schattige labrador, dochterlief is er ook zoooo lief mee, en ze laat ook alles toe, natuurlijk laten we ze niet alleen Maar wel vervelend als jullie hondjes hebben die zo veel aandacht vragen ,zal straks met kleintje erbij wel wennen zijn voor ze,al is die van frummel wel wat gewend, Sterkte ermee dames! Ben lekker barbie's baby aan t kijken, zo hilarisch dat programma X miek
Vandaag de nekplooimeting gehad en bloed afgenomen. De nekplooi was 1.4. Dat was goed vertelde de VK!! Natuurlijk weer vele mooie plaatjes gezien, zijn wel een dik uur geweest want ze kon het niet goed meten omdat de kleine niet goed lag ervoor, na een uurtje inwendige echo gehad en toen kon het gemeten worden! Ik wou dit even delen!!
Loon: mooie echo! Minnie: ik heb hem pas een paar maanden. Overgenomen van iemand. Maar hij zeikt en schijt heel mijn huis onder en sloopt al het kinderspeelgoed. Kids kunnen nieteens meer in hun kamer spelen want dan gaat hij daar zijn behoefte doen. Inmiddels alles geprobeerd. Extra veel of extra lang uitlaten, extra aandacht, wat lekkers als hij zich gedraaagd, het negatieve negeren en positief belonen, naar de dierenarts geweest en hij is zelfs even bij mijn moeder geweest om te kijken of het daar anders was (geen kids) maar werkelijk niets lijkt te helpen en merk dat ik een steeds grotere afkeer begin te krijgen voor hem terwijl hij echt heel lief is hoor. Motivatie voor uitlaten is ook aardig weg want je komt binnen en hij gaat gewoon zitten schijten. Kan elke dag 1 of 2x dweilen. Vandaag hem 9x uitgelaten en hij heeft 6x binnen geplast en 4x gepoept. Echt om gillend gek van te worden en wegdoen wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Ik heb immers voor hem gekozen..
Maar frummel, als het niet werkt, dan werkt het niet! En dat had je vantevoren niet kunnen weten. Zou toch wel kiezen voor t gezin in dit geval, lijkt me niet echt ideaal met kinderen.. Snap dat die beslissing moeilijk is om te nemen..