1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Rijkje, wat een ontzettend verdrietige ervaring meid, ik snap nu helemaal dat je je onzeker voelt, maar je hebt nu toch geen bloedverlies? Probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam, ik weet wel een beetje wat je voelt bij mij is het ook 2x misgegaan maar ik was toen nog niet zo ver als jou. Ik hoop dat jullie heel snel van deze zw.schap kunnen gaan genieten.

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Woepietje haha inderdaad o wauw ik zie nu dat mijn telefoon van harD harT heeft gemaakt. Dat ziet er vrij geretardeerd uit al zeg ik het zelf hahaha

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat erg meid! Maar ik ben het met de andere meiden eens.
    Als je er graag over wil praten, doe dat dan vooral! Het kan je helpen om je angst te relativeren. Het is echt niet niks wat je mee hebt gemaakt dus je angst is volledig normaal, zeker weten...
    Denk dat niemand het hier erg vind als je het van je af typt en ik weet uit ervaring dat dat echt heel veel kan helpen. Weg zal het vast niet gaan maar je begrepen voelen is al zo fijn.
    Dikke knuffel voor jou!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rijkje ; wat heftig! Hopelijk krijg je binnenkort toch wat meer vertrouwen in de zwangerschap zodat je alsnog kan beginnen met genieten!

@ hier ; Ook wij krijgen een meid! :D Alles was goed op de echo, ze bewoog lekker, stopte haar duim in de mond.. zo schattig! Ook het hartje klopte mooi! Zoveel leuker om een pretecho te hebben dan in het ziekenhuis snel snel op zo'n klein scherm te kijken!

Bijgevoegde bestanden:

5. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Vind jullie reacties echt super lief, heb al heerlijk zitten janken op de bank.
    Het is wel lastig omdat ik weet dat er meer meiden zijn die ook niet altijd even fijne ervaringen hebben met zwangerschap en kindjes hebben verloren. Ieder heeft ook zo zijn verdriet en pijn.

Het is vooral moeilijk geweest dat ik het allemaal alleen heb moeten doen. En mijn ex mij alleen liet met mn dochtertje tijdens mijn depressie.

6. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ti87: Ja dat ging echt nergens over. Ja of je moet gaan plamuren schilderen en lakken, maar zelfs dan betwijfel ik of je het nog mooi krijgt. Ik heb er nu eentje gekocht die wel wat duurder was van MP maar die helemaal af is en er nog zo goed als nieuw uit ziet. Zit één plekje op de commode en op het randje van het bedje een paar deukjes van het uit bed tillen, maar dat krijg je zelf ook als je het nieuw koopt. En hoe is de box? Ik heb vandaag een hele mooie schommelstoel gekocht via MP een mooie brocante met houtsnijwerken bloemen bovenin! Ga hem vanavond halen :-D Zo blij! Wat leuk dat jij vrijdag voor een kamertje gaat kijken! Ben erg benieuwd!

Wat leuk die kleuren! Ik ben benieuwd naar alle foto’s straks van al die kamertjes. Ik ben zelf echt van de klassieke brocante landelijke stijl. Dus mijn kamertje wordt met wit, zand, grijs en roze of blauw en tatty teddy. Dus alles heel licht. Wel leuk dat hier ook meiden met andere kleuren aan de slag gaan. Ben erg benieuwd!

Dutchess: Ik krijg nu ook de koopkriebels hoor!!! Ook steeds meer zin in! Ik ben ook opzoek naar een wieg! Die ziet er leuk uit Dutchess! Ik wil alleen een meer klassieke wieg. Ik heb mijn oude bekleding nog. Helaas had mijn moeder mijn wieg weggedaan. Ik zoek een mandwieg, maar dan niet op wielen. Dat vind ik zo lelijk! Ik zoek een wieg die onderaan zo’n schommelstel heeft. Helaas nog niet tegengekomen.

Flipske: Heb je een foto? Echt leuk!!! Ik moet met manlief nog naar een babyzaak. Alleen dat kan nog niet. Eerst moet het kamertje nog leeg haha.. Wij gaan ook voor een wieg! Hopelijk haal jij jou vriend ook snel over!

Minnie: Wat toevallig!!!!! Ik heb die gister ook gekocht! Haha… Via marktplaats! Heb er alleen geen ladekastje bij. Weet ook niet of ik dat echt nodig vind. Even kijken of daar nog ruimte voor is. Echt een mooi kamertje is dat! Wat fijn MD bh’s! Ik kan ze helaas nergens meer vinden van marlies. Baal er een beetje van. Want mijn huidige marliesjes beginnen nu toch krap te worden.

Kzh: Ja wij nemen een rolgordijn en daarover normale gordijnen net zoals minnie ga ik het doen. Dan kan het een goed dag/ nacht ritme opbouwen. En jij? OW WAT LEUK WEER EEN MEID!Ik denk dat dit toch wel een beetje een meiden maand wordt! Zet je het ook op de lijst? Kunnen we het bijhouden! Gefeliciteerd! En wat een mooie echo en lekkere cup cakes! Krijg er nu al trek in! Hihi… Stuur je der eentje door naar mij?

Woepietje: Wel fijn dat er ook nog leuke vooruitzichten zijn!

Rijkje: Wat een naar verhaal! Hoop dat nu gewoon alles goed is! Niet fijn als je je zo’n zorgen moet maken. Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij vliegt tot de 24 weken en dat je dan meer rust krijgt! Wel raar dat ze zo chaotisch zijn bij jou! Sterkte ermee!!!! Mooie echo! En je mag altijd je verhaal hier kwijt hoor!!! IS alleen maar fijn als je het ergens kwijt kan!

Met mij gaat het goed. Volgende week donderdag weet ik wat ik krijg. Ik denk nog steeds een meisje :p We zullen zien. Moet dus nog een weekje wachten :)

Gaat het verder hier met iedereen goed? Fijne dag allemaal!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    goed lekker eigenwijs hihihi dus we mogen dindag weer :D

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    rijkje dikke knuff meid,mooie echo

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    kzh leuk een meisje feli

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥
    ♥ 1 tot en met 15 april ♥

♥ 29 maart:
    Laust: 24 jaar, 2e kindje

♥ 30 maart:

♥ 31 maart:
    Frummel: ? jaar, 3e kindje

♥ 1 April:
    Flipske: 29 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje
    Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Kzh: 26 jaar, 1e kindje

♥ 2 April:
    Sarah1983: 29 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje

♥ 3 April:
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje
    Hilse: 20 jaar, 1e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje
    Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje
    Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje
    Runner: 30 jaar, 3e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    Elba: 32 jaar, 2e kindje
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Chinwa: 33 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Nicky86: 26 jaar, 1e kindje
    Diana75: 36 jaar, 1e kindje
    Aartje:32 jaar, 2e kindje
    Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje

♥ 8 April:
    Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje
    Piccolina: 30 jaar, 1e kindje
    Ti87: 25 jaar, 1e kindje
    Muisje88: 23 jaar, 2e kindje
    Frambloosje: 32 jaar, 1e kindje
    EdelHertje, 24 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:
    Sjaantje: 31 jaar, 2e kindje
    Duchess: 25 jaar, 2e kindje
    Miekje28: 31 jaar, 2e kindje

♥ 10 April:
    Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje
    Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje

♥ 11 April:
    Grietje77: 27 jaar, 2e kindje
    Sjaantje: 31 jaar, 2e kindje
    Woepietje: 31 jaar, 1e kindje

♥ 12 April:
    Claro84: 28 jaar, 1e kindje
    Rijkje: 27 jaar, 2e kindje

♥ 13 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje

♥ 14 April:

♥ 15 April:
    Sam86: 26 jaar, 2e kindje

Datum onbekend:
    Prettymum: ? jaar, ? kindje
    Catha: 26 jaar, 3e kindje
    Dientje: ? jaar, ? kindje

Aantal: 49

Wij leven met jullie mee ***********
    Lady1987: 24 jaar
    Noenoe: 27 jaar
    Kirsten9: 30 jaar
    Cbertens: 34 jaar
    Ingie1983: 29 jaar
    Maike79: 32 jaar
    Kittycat69: 42 jaar
    Senna1985: 26 jaar
    Ralin: ? jaar
    Troela: 26 jaar
    Debbie2007: 35 jaar

♥ Afsprakenlijst ♥

15-10-2012 Nadesy geslachtsbepaling
    15-10-2012 Rozerood controle bij gyn
    16-10-2012 Rijkje Extra echo
    16-10-2012 Marijelansink controle VK
    16-10-2012 Ongeduldje1980 afspraak VK
    16-10-2012 Kzh Pretecho/geslachtsbepaling
    17-10-2012 SabineMerel controle VK
    18-10-2012 Ongeduldje1980 afspraak VK
    18-10-2012 Woepietje DIAB (diabetesspreekuur)
    18-10-2012 Duchess Controle VK
    22-10-2012 Flipske Controle VK
    23-10-2012 RomyDani1719 geslachtsbepaling

24-10-2012 Sjaantje controle
    24-10-2012 Kache controle VK
    25-10-2012 Amanda geslachtsbepaling
    26-10-2012 Kzh Echo Gyn
    30-10-2012 Claro84 Echo gyn
    30-10-2012 Hopelessinlove controle
    30-10-2012 Miekje28 - afspraak Co. Vk
    31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog
    08-11-2012 Ongeduldje1980 20 weken echo
    12-11-2012 Rozerood 20 weken echo
    12-11-2012 Flipske 20 weken echo
    14-11-2012 Kache 20 weken echo
    16-11-2012 Kzh 20 weken echo
    19-11-2012 Amandie 20 weken echo WKZ
    20-11-2012 Marijelansink 20 weken echo
    20-11-2012 Minnie1979 20 weken echo
    20-11-2012 Loon28 - 20 weken echo
    23-11-2012 Miekje 28 - 20 weken echo
    23-11-2012 Rozerood- fijndiagnostiek echo ZH
    29-11-2012 Woepietje - 20 weken echo (eigenlijk 21) + DIAB
    13-12-2012 Woepietje - DIAB

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven!!!!
    Dan worden ze niet over het hoofd gezien!!!

11. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @kzh, gefeliciteerd!

@dames die pas controles, echo's gehad hebben, hoe was het bij jullie?

@amandie, leuk dat je een kamertje hebt naar je zin. Ik ben ook nog op zoek naar een schommelstoel maar ik wil deze donker of noten omdat dit ook de kleuren in ons huis zijn. De kindkamer is ook helemaal donker, beetje afwijkend maar dat pas eigenlijk wel bij ons.

Qua wiegje, vind je een mozesmandje niets? Deze zie je ook vaak tweedehands, zo goed als nieuw. Kijk anders eens bij: Schommelonderstel mozes mandje donker -Om Het Hoekje Ik heb vanmorgen een mozes mandje gekocht via MP en zijn nog aan het twijfelen over het onderstel.

@duchess, heb je de lijst zelf al aangepast?

@miepje01 welkom & gefeliciteerd!

@tamararonald, gefeliciteerd met de uitslag :)

@piccolina, vervelend allemaal, rustig aan. Ik had gisteren gewoon echt een keiharde buik van de stress, maar ff dimmen dus.

@amandie, spannend volgende week, ben benieuwd of je gelijk hebt .....

Fijne dag allemaal, voor mij is dit al de laatste voor het weekend :D

@trouwen - link die ik pas plaatste was alleen voor de foto's, we hebben niet echt een trouwlocatie omdat we de 20e natuurlijk gratis gaan trouwen. Hier gaan we 's avonds eten en hier vind ook nog een soort van officieuze ceremonie plaats: Le Virage - Restaurant Heb alleen nog steeds geen offerte ontvangen, word daar wel een beetje hopeloos van, geduld heb ik 0,0 sinds ik zwanger ben dus dat wordt nog wat. Ha, ha, jullie weten echt bijna alles, zo leuk dit forum dat je lekker van alles kwijt kunt :)

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Woepietje: Daar past mijn bekleding niet om. Dus ik zoek echt een wiegje waar dat wel in past. Ik heb mijn oude bekleding, maar het is wel lastig om een wieg te zoeken bij bekleding dan andersom :)

13. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
  14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ amandie: nee dat is ook geen doen. Moet je eerst nog alles opknappen en wie weet of het dan wel echt mooier eruit zou zien. De box hebben we gister gekocht :) het is een witte van bopita met platte spijlen. Ziet er nog helemaal als nieuw uit dus zijn er blij mee :). Kregen er ook een boxkleed en boxzak bij vior speelgoed in te bewaren. Wij hebben een vrij strak interieur met veel wit hoogglans en de box staat daar mooi bij. Kamermeubels voor de baby zijn ook wit gelakt en deze kamertjes zijn meestal best prijzig dus hoop dat het vrijdag wat is. Ben wel benieuwd naar je schommelstoel!

Vanavond hebben wij geslachtsbepaling en kan bijna niet meer wachte haha. Ben zo benieuwd :)

15. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    @ KZH GEFELICITEERD Leuk zeg! en Mooie echo hoor.
    Leuke foto ook zo!

@ Amandie Lastig he wachten tot Donderdag, Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je. en alvast veel plezier natuurlijk.

@ Nadesy Jammer dat je het nog niet weet, maar nu kun je lekker nog een keertje kijken. Veel plezier dinsdag!

@ Woepietje Leuk zeg al die trouwvoorbereidingen. Hoop dat je er straks heerlijk van kan gaan genieten.

@ Ti87, veel plezier vanavond.

Ben vast nog mensen vergeten, Sorry!!

Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties.
    Heb gisteren mijn echo wel 10 keer bekeken en heerlijk zitten huilen.
    Vanmiddag gesprek, hopen dat het een beetje helpt.
    Wel heb ik het gevoel dat ik de kleine behoorlijk vaak voel.
    Ga er gewoon van uit dat het de baby is, want dat is een leuke gedachte.

We missen volgens mij nu wat dames, iemand de laatste tijd nog wat gehoord van Hopeless?

16. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik ben er nog hoor! Lees wel mee maar reageer niet zoveel. Heb momenteel nog heel erg veel last van de misselijkheid wat het moeilijk maakt om te genieten van de zwangerschap. Ben ook nog niet aan het werken ivm misselijkheid en moeheid. Op de een of ander manier kan ik alleen s' avonds mijn eten binnen houden.

Bovendien komt er nog eens bij dat mijn huis een grote puinzooi is ivm verbouwen. We hebben onder alle plafonds(schrootjes) en dergelijke eruit gehaald en deze gaan dan gestuct worden. Dit hebben we vorig jaar met de bovenverdieping ook gedaan en is heel mooi geworden maar pff die rotzooi wat er nu bij komt kijken! Maar goed we krijgen er wat moois voor terug, en hoeven niet meer te klussen als de kleine knul er is!

@ rijkje: ik snap hoe je je voelt maar het is toch belangrijk om nu ook te genieten. Die stress is ook niet goed he!

@ geslachtsecho: wat leuk dat inmiddels steeds meer mensen het geslacht weten!

@meubels: de baby kamer hebben wij van vrienden gekregen. Normale witte kamer waar we heel blij mee zijn. Ook de kinderwagen hebben wij via via gekregen. Het is een quinny freestyle 4 wheels dit is een ouder model maar goed hij ziet er nog netjes uit en lijkt mij vrij handig! Ohja en ook wij hebben een wieg voor de eerste paar dagen/weken bij ons op de kamer (ook deze hebben we gekregen haha).

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ti: Mooi dat de box goed was! Is altijd maar afwachten! Nu hopen op je kamertje dat die ook goed is! Heb je een foto? Wel spannend hoor en leuk dat shoppen!!!

Ik heb me vandaag best uitgeleefd! Ook nog eens hele leuke brocante lampjes gekocht! Die ga ik over twee weken in de winkel halen. Ik heb ze besteld. Hier wat foto’s van mijn aankopen.

Rijkje: Dank je wel! Ik vind het niet erg! Mooi verjaardagscadeau! Hihi…

Hopeless: Wat balen dat je je nog niet lekker voelt! Hopelijk gaat het snel beter en suc6 met de verbouwing.

Bijgevoegde bestanden:

18. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Lampjes. Er komen bij mij rieten kapjes op. Ik vind ze zo schattig!

Bijgevoegde bestanden:

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Leuke spulletjes Amandie, ik houd ook wel van brocante, loop regelmatig zo,n winkel in. We waren afgelopen zondag in Valkenburg en daar was ook zo,n brocante winkeltje en daar stond een hemelbed van 120 jaar oud, daarop lagen van die schattige kussen en een mooie sprei, ik was helemaal verliefd op dat bed haha.

Zouden er dan geen voedingsbh's van md meer verkocht worden? Ik heb er toevallig eentje gekocht die in de uitverkoop was, het was ook de enigste. Heb vandaag trouwens m'n voedingsbh's binnengekregen die ik had besteld en die vallen ook zeker niet tegen, zijn tenminste niet van die ouwe dozen dingen haha, wil me toch nog wel een beetje vrouw voelen.

@khz, leuk jij ook al een meid! Gefeliciteerd en leuke cupcakejes.

Vandaag weer naar vk geweest en alles was prima, ben allen al wel 5 kilo aangekomen pfffffff

20. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ rijkje: dank je wel!

@ hopeless: wat vervelend dat je je nog vaak zo misselijk voelt. Hoop dat het toch allemaal gauw over is. En wat een gedoe met klussen nu maar inderdaad fijn dat het af is als de baby er is

@ amandie: oh leuk die lampenkapjes!! En die stoel ook! Wij hebben dus voornamelijk vrij strak maar vind dat brocante ook erg leuk en schattig. Ik zal gauw eens foto plaatsen van de box en kamertje als t vrijdag wat is

Deel Deze Pagina