1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Hey woep fijn dat alles goed is met de kleine.
    Jullie krijgen ook niet niks over je heen. Net wat iedereen zegt stress is niet goed en praten helpt.
    Ik hoop dat je ook ergens je hart kunt luchten, en ff flink afreageren kan ook wel eens helpen. Hoop dat jullie snel alles goed geregeld hebben, financieel gezien dan. Sterkte!!

2. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Nadesy: Mooie echo!!

Woepietje: Gelukkig was alles goed, maar de rest: Ow balen! Sterkte!

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ti87, wat leuk een jongetje! Wordt de lijst toch nog een beetje blauw.

@Nadesy, mooie echofoto,s

4. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Hier nog wat om te :)

Fijne avond!

Bijgevoegde bestanden:

5. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Lijkt net of je een kusje krijgt op de onderste ;).

6. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Rijkje, ha, ha, dat vonden wij ook al, wat een lief kindje krijgen wij dan he, houd nu al rekening met mij :p

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Ben er ook nog hoor,lees wel meer mee dan ik reageer....

Rijkje pffff heftig jou verhaal,maar gewoon lekker hier spuien hoor,zo af en toe heeft een ieder van ons dat gewoon nodig,

Woepietje fijn dat echo en Co. Goed was,maar de rest is weer ff domper,hopelijk is alles snel geregeld!

Leuk dat er weer een aantal het geslacht weten,ik heb nog braaf geduld....

Leuke meubels zijn er ook weer langs gekomen :) hier halen we voor dochter nieuw bed en kast, en ligt aan geslacht of we een roze of blauwe kamer gaan maken,
    Heb wel weer zin om leuke accessoires te kopen hihi

Klachten heb ik eigenlijk niet meer, las wel dat 1 van jullie toch of beroerd was,echt super irritant, m'n vriendin heeft ook nog steeds veel last,je kan er zo weinig aan doen hè das t vervelende ...sterkte in ieder geval!

Tot snel weer ;)

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden!

@Woepietje knuffie!en fijn dat alles goed was met de kleine,mooie echo's ook zeg!

@Amandie en Minnie thnx girls!

@Miekje fijn dat jij geen last meer hebt van die kwaaltjes
    hier nog wel vaak maja we nemen het er maar bij he hihi

9. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wta gaat het alweer hard met de tijd, maar tegelijkertijd veeeel te langzaam!!! :D Ik moet geduld hebben maar de ene dag gaat het beter als anders!

Woepie; wat lekker he, zo'n goede echo! Hoop echt dat dat soort dingen je er een beetje doorheen trekken want het lijkt me niet makkelijk! Maar veel mensen denken aan je:p

Gisteren hier poetsdag ehad! Lijk al wel nesteldrang te hebben!!
    Morgen een dagje naar Duinrell want we hadden kaartjes gewonnen voor het la vache qui rit ontbijt en daarna mogen we het park en het zwembad in tot 22.00 uur. Ben benieuw naar het ontbijt!
    Wel vroeg weg rijden want om 9.30 uur begint het al en het is een dik uurtje rijden vanuit hier.

Vandaag nog wat boodschapjes doen en toch maar een beetje voor rusten!

10. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Love you all! Om 11:00 uur in ondertrouw :)

11. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Gefeliciteerd!!!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Leuk woepietje veel plezier

13. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Gefeliciteerd en veel plezier!

14. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Mooie echo’s woepietje! Veel plezier vandaag en gefeliciteerd alvast!

15. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    @ hopeless. Vervelend dat je je nog zo slecht voelt. Krijg je nog wel medicijnen ervoor?

Woensdag gesprek gehad, heb wel het gevoel dat het iets gaat opleveren. Denk nu wel dat het niet alleen de angst is om het kindje te verliezen, maar dan daarbij ook de rest te verliezen. Toen ik M'n ventje verloor raakte ik ook mijn man kwijt en mijn aangetrouwde familie keek me met de nek aan. Na 9 jaar is het toch een heel groot deel van je leven. Ook mijn huis raakte ik kwijt en was doodsbenauwd Tess ook kwijt te raken.

Gelukkig is mijn vriend totaal anders, echt een schatje. Staat altijd voor ons klaar. Moet ook inzien dat hij ons niet zomaar als afval dumpt.

Nu ik de kleine voel en na de mooie echo krijg ik meer hoop en durf ik nu ook te denken hoe het straks zal zijn met ons viertjes.

Vraagje aan andere die een kindje zijn verloren, wat hebben jullie als aandenken. En heb je je kindje een naam gegeven? En doe je nog iets speciaals op bepaalde dagen?

Iedereen bedankt voor de steun, en geniet van jullie kleintjes!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat is het rustig hier!

17. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    JThx, het was zomaar erg leuk ook! Leuke, enthousiaste ambtenaar, we zijn zomaar 3 kwartier bezig geweest. Daarna even gezellig geluncht en bruidsboeket geregeld:) Nu aan het wachten op vrienden met 2 meiden van 5 en 5 weken, leuk! Vanavond naar mijn mama want die is jarig vandaag, lekker gourmetten. Wat een feest vandaag:D

18. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Tijd niets gehoord van Sabine&Merel en volgens mij nog wel van haar, hoop dat alles goed is .......

19. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Woepietje: gefeliciteerd! En geniet van je gourmetje vanavond!

Hier aan het twijfelen; heb een echobon gewonnen t.w.v € 100. Nu zouden we eigenlijk met de 26-27 weken een 4d laten maken.
    Maar nu twijfel ik ofdat ik toch niet 2 x een 2d echo zal laten maken. Dan weet ik volgende week het geslacht al en kan ik straks nog een keertje. Anders moet ik nog tot de 15 de wachtenop een echo en ik vind het gewoon fijn om te zien dat alles toch goed is daar binnen!
    De 2d duurt een halfuur en krijg je ook een dvd mee naar huis.
    De 4d duurt 45 minuten en krijg je uitleg over je baby, de anatomie en de fysiologie. Maar naar 2 zwangerschappen weet ik wel hoe het allemaal zit daarbinnen.
    Nog maar ff twijfelen vandaag........................

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou voor 2 x 2D gaan persoonlijk. Ik ben niet zo van de 3D echo's. Denk ook niet dat we dat bij deze baby gaan doen.
    Of anders een 2D echo en zelf nog wat bijleggen bij een 3D echo straks?

Deel Deze Pagina