1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Welkom! Hopelijk heb je nu een plakbeeb! Gefeliciteerd!

2. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Wat gaan jullie snel hahaha! Kan ik niet bijhouden hoor, maar ga mijn best doen.

@Lady: hoop dat alles goed zit en blijft! Beetje bruinverlies heeft schijnbaar 30% vd vrouwen dus hopelijk is het niets.

@rozerood: het hartje gaat pas op zn vroegst aan het eind van de 5e week kloppen dus ga er maar niet vanuit dat je niets ziet.. Jammer he! Wat duurt wachten toch lang!

Nou, vandaag de 6e week in en was gisteravond hondsberoerd... Spugen en gelijkertijd diarree (sorry, overshare) de hele avond.. Pffff.. Leuk die symptomen ;) Zit nu slap als een vaatdoek op mn werk... Al 2 weken bijna geen eetlust maar dwing mezelf wel om de hele dag door kleine beetjes gezonde dingen te eten, maar nu met die misselijkheid dus alles eruit gegooid waardoor de kilo's eraf vliegen de afgelopen weken.. Geen alcohol scheelt natuurlijk ook al enorm haha..
    Slik wel multivit voor zwangeren, dus hoop niet dat de kleine iets tekort komt..

Voor diegenen die in (de buurt) Amsterdam wonen: bij het echocentrum Ite Boerema (vlakbij overtoom / leidseplein) kun je voor EUR 40 een echo laten maken zonder verwijzing, dus mochten jullie niet kunnen wachten ;) Ik hoorde dat gisteren van de vk. Ik ga nu 15 aug voor een echo (begin 8e week). Had oorspronkelijk 16 aug een afsrpaak met de gyn maar denk dat ik die een weekje opschuif, dan kan ik lekker vaak kijken hihi... Pas in week 10 naar vk voor intake..

Hoop zoooo dat dit het allemaal goed gaat en we allemaal over 8 mnd een prachtige gezonde baby hebben!

3. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @hoplessinlove
    Welkom. zie dat jullie ook Net zijn getrouwd.Zou wel extra leuk zijn als nu alles goed gaat.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Welkom en Gefeliciteerd

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier mag ik 10 augustus al komen voor een echo! Mega spannend

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Thanx allemaal.

Wat betreft de echo: ik ga in de loop van de week mijn gynaecoloog eens bellen in de hoop voor een vroege echo. Aangezien de gynaecoloog de vorige keer ervan baalde dat ze me niet eerder had gezien (dus voor de mk).

7. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

6 mei 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RomiDani1719 & Minnie1979 –> Ik ga een dag voor jullie, de 14e. Ik weet alleen niet zeker of er dan ook een echt wordt gemaakt of alleen een intake. Zomervakantie en ze hebben het druk haha. Één van de verloskundige is met zwangerschapsverlof en ze werken met waarnemers. Maar mag hopen dat er ook een echo komt. Ben namelijk zo benieuwd hoe mooi z’n/haar hartje klopt. We mogen om 16.45

@Amandie  Gelukkig heb ik nu nog vakantie. Op m’n werk moet ik even nadenken. Want ik sta voor de klas en heb geen pauze. En ik wil het op mijn werk nog niet vertellen. De instructrice zei dat in principe plas elke ochtend en als je weer thuis bent ook een erg mooie hoeveelheid is. Al vind ik het wel zonde om dan overdag niet te plassen. Dus even over nadenken.

@Rozeroos  Nou word er soms wel gek van hoor haha. Gister ben ik mijn vriendin van haar werk vergeten op te halen. En had gister als een gek last van mijn hormonen, heb geloof ik wel 4 keer tranen laten wegglippen. En ja dat klopt ik heb een vriendin. Van zelf proberen gebeurde weinig haha, dus verwachten nu via IUI ons kleine wonder!

De kans dat je dan al wat ziet is inderdaad zeeeeeer klein, maar als je niets ziet wil niet zeggen dat er niets zit. Dus ik duim voor je dat er wel al iets te zien is en je kleintje je verrast!

En ik ben zo verschrikkelijk moe! Ik Geloof dat ik elke dag wel een keertje extra moet slapen en dat is niets voor mij. Ik kan er nu nog aan toe geven. Maar als ik dadelijk weer ga werken gaat dat een ramp worden. Als ik maar niet oververmoeid raak!!

We zijn wel wat nuchterder dan vorige keer al voel ik me steeds zekerder. Het kriebelt wel om het aan wat mensen te vertellen haha. Ik wil zo graag vertellen dat het nu allemaal goed voelt en dat we zwanger zijn. Dus ik hoop dat ik het tot 7 september geheim kan houden.

We gaan op 7 september namelijk trouwen en zouden het dan supergaaf vinden om dan te vertellen. Door bijv. bij de hapjes ineens kleine beschuitjes met muisjes ofzo rond te laten gaan...

Ik vind het allemaal zo spannend he!!!!

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Spannend: ik mag precies met 8 weken! Op zaterdag 25 augustus. De echo verloskundige is daarna op vakantie dus ze vond dat ik anders wel erg lang moest wachten en als er dan nog niet zo veel te zien was dan mocht ik daarna nog een keer terug komen na haar vakantie. Dus dat zal dan met 11-12 weken zijn. Echt super spannend!

Die moeheid komt mij bekend voor! Ik slaap meestal even als ik thuiskom. Nadeel is dat ik dan in de avond minder goed in slaap val.

Ow wat speciaal dat jullie gaan trouwen! Geweldig. Hoop dat het een hele mooie blije dag wordt met heel goed nieuws!

9. Kirsten9

Kirsten9 Lid

24 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier ook een aprilmama, uitgerekend op 5 april!

;)

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Hopelessinlove: welkom! En gefeliciteerd, hopelijk nu 3-maal is scheepsrecht?? Spannend hoor, ik duim voor een prachtige plakbeeb!

@ Ongeduldje: wat vervelend dat je zo beroerd bent. Maar als je ook diarree hebt, dan denk ik dat je virusje of zo te pakken hebt, hopelijk voel je je snel wat beter! En je kleine komt niets tekort, zoals mijn VK charmant zei ;): het is net een parasiet, het pakt alles wat het nodig heeft en de rest is voor jou. (bij mijn eerste kon ik echt tot 20 weken nauwelijks eten en 6 kg afgevallen, is helemaal goed gekomen ;)) Alleen op letten dat je voldoende vocht binnenhoudt (en bij twijfels aan de bel trekken!).

@ lady: hoe is het met je?

@ test-verslaafde-dames: streepjes zien er mooi uit! :D

@ alcohol: ik weet niet meer wie zijn wijntje ging missen, maar er bestaat ook alchoholvrije wijn. Op een ander forum 'kende' ik iemand die daarmee genoeglijk zwangerschap en borstvoedingsperiode door kwam.

@ vermoeidheid: pffff, ik was het echt vergeten, hoor, hoe intens moe je kon zijn van zwanger zijn :(. Ik zou zooooo graag gaan liggen nu, maar helaas moet het entertainment van kids (die vakantie hebben) de hele dag doorgaan ;). Wat mis ik nu de tijd dat ze nog middagslaapje deden! :p Of het zou op zijn minst fijn zijn als mijn zoontje ook met andere kinderen kon spelen cq vriendjes had om naar toe te gaan, maar helaas vanwege autisme kan hij zich moeilijk bezighouden (vakanties duren altijd zo lang ;)..). Zucht. Ga dadelijk maar weer even met hem naar buiten.

@ echo: ik heb 29 aug mijn intake, dan ben ik bijna 9 wkn. VK doet zelf de echo, dus meteen duidelijkheid. Ken ze natuurlijk nog van de vorige keer, dus intake zal ook wel niet zo lang duren.

11. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Kirsten, gefeliciteerd en welkom. Wat is je leeftijd? En hoeveelste kindje?

Ja alcoholvrije biertjes zijn ook erg lekker van die rosebier van hoegaarden enzo…

Ik woon in een dorp dus ik ga naar een andere stad voor de echo, maar dat is ook gewoon een verloskundige, de intake heb ik daarna. Wel spannend allemaal!!

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje

♥ 2 April:

♥ 3 April:
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje
    Senna1985: 26 jaar, 4e kindje
    Kirsten9: ? jaar, ? kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Noenoe: 27 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Lady1987: 24 jaar, 1e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:

♥ 10 April:

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje

♥ 12 April:

♥ 13 April:

♥ 14 April:

Datumloos:

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

VK: Ik heb vanmiddag gebeld voor een afspraak. Ik mag 30aug komen. Ben dan ook ronde 8w en 3d. Maar ik vind het prima. Mocht ook met 6w komen. Maar vind 8w fijner. Wel langer wachten maar als het goed zit dan voel ik me ook beter. Ook me angsten uitgesproken over testjes. Maar vk zegt, streep is streep en je moet je niet druk maken als hij de ene dag wat donkerder is als de andere dag. Kan dus aan urine liggen. Ik test ook echt niet meer. Alleen als MvM langs komt dan. Daar heb ik me dan ook net voor aangemeld. Dus wacht op hun telefoontje.

Vanmorgen ook echt een jankbui gehad omdat ik zo onzeker ben :)
    Maar ben daarna lekker met me ma en zus gaan shoppen. Ben nu wel erg moe, me ogen vallen zowat dicht.

Ik had gisteren ook erg het gevoel alsof ik in mn buik getrapt was. Beurs gevoel in mn onderbuik, en ook last van diarree (sorry). Nu geen pijn meer alleen wel gevoeliger al normaal.

Werk: ik heb op het moment geen werk, wel druk aan het solliciteren maar het wil alleen niet lukken. Ook nog zoiets om gek van te worden.

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

14. Kirsten9

Kirsten9 Lid

24 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Amandie,

Ik ben 30 jaar en het is ons eerste kindje....

Heel spannend allemaal.

groetjes

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Welkom en Gefeliciteerd

16. IMG_1069.jpg

ik kon het niet laten :)

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje

♥ 2 April:

♥ 3 April:
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje
    Senna1985: 26 jaar, 4e kindje
    Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Noenoe: 27 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Lady1987: 24 jaar, 1e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:

♥ 10 April:

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje

♥ 12 April:

♥ 13 April:

♥ 14 April:

Datumloos:

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

18. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Mooie test SENNA!!! Jeeee.....

Troelaa: Ik heb me vandaag ook aangemeld. Ik las ergens dat je niet mee mag doen als je een bloedtransfusie hebt gehad, ik dacht dat ik die had gehad, maar dat weet ik natuurlijk helemaal niet want ik was 3,5. Ff navraag gedaan bij mijn HA en moeder en die zeggen van niet dus ik hoop dat ik gewoon ook mee mag doen met MvM.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    MvM: ik heb bij alle drie de zwangerschappen mee gedaan.maar of ik deze zwanger schap mee doe geen idee.denk het wel

Deel Deze Pagina