Naar Turkije! Ik kan hem gelukkig zelf wegbrengen naar het vliegveld en weer ophalen. Dochterlief gaat een nachtje logeren (hij vliegt morgenavond) dus blijf ook bij hem tot hij door de douane moet. Hij gaat een weekje dus valt mee. Hij is 2 jaar geleden ook een keer alleen geweest en is toen 11 dagen weggeweest, viel me best zwaar. Maargoed mijn man en ik zijn (waren) ook wel 24/7 bij elkaar voor jaren, werkten samen etc. Dus dat is dan erg wennen!
Ik ben trouwens maandag naar de Efteling geweest, wij hebben beide een abonnement. Ik heb erg veel last van bekkeninstabiliteit en ik kon savonds niets meer. Zijn ook maar een paar uurtjes geweest. Echt balen. Volgende keer kijken of we een rolstoel kunnen regelen ergens.
Wij hebben ook een abonnement. Maar voor haar verjaardag mag ons petekinje altjd kiezen; een cadeautje of een dagje weg. Dagje weg vindt ze natuurlijk helemaal leuk. Dus met een paar uurtjes kom ik er niet vanaf want dat vind ik jammer van de entree prijs die ik voor haar wel moet betalen. Maar ben dus bang dat zo'n hele dag met 3 kids een beetje te veelvan het goede is.
Dank je wel Bianca! Jij ook veel plezier vanavond! Kzh: ook bedankt! Wat een mooie hond en foto!!! Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet! Knuffel! Flipske: Dank je wel! Mobiel reageren is inderdaad niet handig. Maar als je reageert en je hebt het alleen over jezelf is het ook niet altijd leuk. Als je weinig te melden hebt dan is het ook prima toch haha Je moet ook niet op iedereen reageren, het mag.. ieder zo zijn ding toch. Maar de lijst mag nu wel opgeschoond worden! Want wie niet reageert die leest ook nooit terug of alles mee Anders had je heus wel hallo kunnen sturen Namen: ja voor een meisje genoeg namen, voor een jongen weinig! :-s we gaan na vandaag namen bespreken thuis hihi Dutchess dank je wel! En sterkte met je weekje alleen!! Woont je schoonfamilie zo ver weg dan? Ow lees het al, ja dat is niet naast de deur. Wat vervelend die bekkeninstabiliteit!!! Mijn moeder had dat ook toen ze mij kreeg. Ik weet alleen niet of het erfelijk is en of ik er straks ook nog last van kan krijgen. Iemand enig idee? Tot nu toe heb ik alleen af en toe last van mijn onderrug. In het begin bij mijn stuitje.
@ Nadesy: Nee, kamer is nog niet af. We hebben wel de muren opnieuw gewit en 1 muur moet dan nog een andere kleur geschilderd worden en in januari komt daar een muurschildering op. Nu hebben we dus alleen de meubeltjes en mijn schommelstoel daar staan Hier foto van het babykamertje, deze is gewoon van een site. We hebben dus de kledingkast, ledikantje, commode, aankleedkussen en matrasje gekocht. Matrasje ziet er nog helemaal goed uit (net zoals de rest) maar weet niet of we deze wel tweedehands gaan gebruiken. Misschien laten we het wel stomen zodat de bacterien enzo er wel uit zijn @ Kache: gefeliciteerd met je nichtjes! Wij hebben ons ook opgegeven voor de cursus Samen bevallen. Fijn dat het jullie goed bevallen is. Ik ben wel benieuwd. @ Amandie: Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een spannend cadeau zal je krijgen @ kzh: Ah, wat een lieve foto van Joep. Gecondoleerd met het verlies van je maatje @ iedereen die vandaag geslachtsbepaling heeft: Veel plezier en succes!
Ja, we zijn ook echt heel blij met de meubels. Schoonouders hebben de helft betaald dus dat was ook een leuk cadeautje hihi. Plaats je na zaterdag ook een foto van t kamertje? We hadden bij Babypark al paar keer hele mooie schommelstoelen gezien maar die waren zo rond de 100/200 euro. Ik wilde graag een schommelstoel maar niet voor die prijs haha. Toevallig zag mijn vriend 2 wk terug in de folder van Praxis deze schommelstoel staan. En toen ik op een ochtend wakker werd had vriendlief de stoel als verassing in de babykamer gezet Ik ben alleen nog op zoek naar kussentjes voor erop
Ti: Hahaha nou ik denk dat er nog niets goed staat hoor zaterdag! Dat doe ik wel als het af is. Ik heb dezelfde meubels als minnie. Ow ja die is ook mooi hoor!!! Ziet er goed uit! Welke kleur wil je de kamer gaan doen?
Ohja, die meubeltjes zijn ook leuk. Ik vind zoveel leuk haha. Wij hebben dus bijna alle muren gewoon wit en dan 1 muur willen we grijs doen en daar komt een wit met zilveren schildering van Nijntje op. Voor de rest doen we aankleedkussen en andere dingetjes blauw zodat het toch wat kleur heeft. Denk dat we raambekleding ook blauw doen. Weet je al welke kleuren jij voor de kamer gaat doen? Of hangt dat af of het een jongen of meisje is?
Kache, je hebt geduld moeten hebben voor het hartje te kunnen horen J. Frummel, leuk naar Disney!!! Nadesy, leuk weer een boy. RomyDani, proficiat met jullie meisje. Amandie, een dikke proficiat met je verjaardag!!!! Ti87, wat een mooi kamertje. Wij hebben ook een schommelstoel, de stoel die mijn mama gebruikte bij ons op de kinderkamer. Moeten ze wel nog even opschuren en een nieuw kleurtje geven J.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 31 maart: Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 1 April: Flipske: 29 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje ♥ 3 April: Loon28: 29 jaar, 1e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje Runner: 30 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje Elba: 32 jaar, 2e kindje Nadesy: 28 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 8 April: Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje EdelHertje, 24 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: Duchess: 25 jaar, 2e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje ♥ 11 April: Woepietje: 31 jaar, 1e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje Rijkje: 27 jaar, 2e kindje ♥ 13 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Aantal: 29 Wij leven met jullie mee *********** Lady1987: 24 jaar Noenoe: 27 jaar Kirsten9: 30 jaar Cbertens: 34 jaar Ingie1983: 29 jaar Maike79: 32 jaar Kittycat69: 42 jaar Senna1985: 26 jaar Ralin: ? jaar Troela: 26 jaar Debbie2007: 35 jaar ♥ Afsprakenlijst ♥ 25-10-2012 Amanda geslachtsbepaling 26-10-2012 Kzh Echo Gyn 30-10-2012 Claro84 Echo gyn 30-10-2012 Hopelessinlove controle 30-10-2012 Miekje28 - afspraak Co. Vk 30-10-2012 Ti87 controle VK 31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog 08-11-2012 Ongeduldje1980 20 weken echo 12-11-2012 Rozerood 20 weken echo 12-11-2012 Flipske 20 weken echo 12-11-2012 tamararonald controlle Verloskundige 14-11-2012 Duchess 20 weken echo 14-11-2012 Kache 20 weken echo 14-11-2012 Runner 20 weken echo 16-11-2012 Kzh 20 weken echo 19-11-2012 Amandie 20 weken echo WKZ 20-11-2012 Marijelansink 20 weken echo 20-11-2012 Minnie1979 20 weken echo 20-11-2012 tamararonald 20 weken echo 20-11-2012 Loon28 - 20 weken echo 20-11-2012 Flipske - verloskundige 23-11-2012 Miekje 28 - 20 weken echo 23-11-2012 Rozerood- fijndiagnostiek echo ZH 29-11-2012 Woepietje - 20 weken echo (eigenlijk 21) + DIAB 13-12-2012 Woepietje - DIAB 22-12-2012 Amandie 2-3-4D echo Babyview 21-01-2012 Amandie cardioloog controle zwangerschap ZH 29-01-2012 Amandie uitslag cardioloog ZH WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven!!!! Dan worden ze niet over het hoofd gezien!!! BIJ VOORKEUR ZELF AANPASSEN !
@amandie, proficiat met e verjaardag!!!!!!! Ja een birstvoedigscursus ga ik ook weer doen, vorige keer is de bv namelijk bij 3 weken in de soep gelopen. Wil het deze keer eigenlijk welwater langer doen. @Khz, sterkte met het verlies van je hondje, wat een knapperd. @Ti87, mooi kamertje!!!! Hier ook een Eftelingabonnement, volgende week donderdag gaan we ook een dagje met school er naartoe, ben klassenouder dus met dit soort uitstapjes ben ik van de partij hihi. Tot nu toe geen last met lang lopen, hopelijk volgende week ook niet. Misschien een beetje een gênant vraagje maar hoe staat het met jullie tussen de lakens? In het begin moest ik er niet aan denken en nu kan ik er geen genoeg van krijgen (schaam, schaam) vl vindt het niet erg haha
@ nee als je in ZK loopt kan je niet meer krijgen dan standaard: en standaard is gewoon 8 weken super korte echo, 12 weken combitest of niks, 20 weken SEO, 29 weken echo. maar ik hoop dat ik met 20 weken naar VK gewoon kan, want in ZK krijg je steeds andere gyn. ter bespreking (niet dat ik veel heb te bespreken of zo want ben gezond als een paard..) maar toch!
Picollina : de reden dat ik meer echos in het ziekenhuis krijg is vanwege medische indicatie, en ik denk dat dat ook voor de andere meiden met meer echos geldt. Kan je nu niet alvast vragen of je naar een VK kan? En je kunt altijd pretechos doen tussendoor he? Ik heb er vorige week 1 gehad en die was maar 25 euro.. Dan is het nog betaadbaar..
Ti: Ja wit, grijs en zandkleur met rose of blauw in lichte tinten dus jongen of meisje is wel belangrijk hihi Dat van jou klinkt ook leuk!!! Ik wil het met me 2 you beertjes doen. Claro: Dank je wel!!! Zo die lijst ziet er weer netjes uit! Minnie: Dank je wel! Tussen de lakens is nu naar het 1 keer per week punt gezakt bijna Maar dat komt niet omdat de zin er niet is hoor!!! We hebben wel zin, maar momenteel werkt vl dag en nacht, dus als die thuis is slaapt die Hahaha dus ja dan komt het er niet van Naja straks kunnen we het 4 weken inhalen vanaf 9 december, op vakantie en daarna heeft hij even tot Nieuwjaar vrij :-D
Tussen de lakens hier 0,0 hoor... maar herkenbaar van vorige zwangerschap, en na bevalling ook een jaar geduurt voor het weer een beetje terugkwam. Balen best wel, maar we hebben er goede gesprekken over en dat s wel belangrijk denk ik. Echos, nu bij de VK met 6, 8, 12, 20 en 35 weken een echo. In het ziekenhuis vorige zwangerschap op medische indicatie heel vaak, meestal elke week wel. Leuk al die Efteling abonnementen! Ik zeg april-mama meeting in de Efteling whaha. Leuk kamertje gezien en mooie schommelstoel! Iki wil graag een mooie rieten stoel op de babykamer maar moeten eerst kijken of daar uberhaubt plek voor is straks.. kamertje is nogal klein!
Hè dames Lekker gekletst weer,heb 2 avonden cursus gehad en morgen weer dag werken dus ff geen puf meer voor uitgebreide reactie... Weten de dames die vanavond geslacht bepaling hadden al wat??? Liefs miek
Duidelijk een meisje!!! Hihi, mijn gevoel klopte! Alles zag er goed uit, ze was lekker baldadig! Alleen mijn placenta ligt nogal laag, maar die kan nog omhoog trekken, dus daar hopen we maar op! Vandaar dat ik ook 3 keer een beetje bloed verlies had. Daarnaast ligt die aan mijn buikwand waardoor ik als die omhoog trekt de kleine minder zal voelen, dat is wel jammer.