Hier een rustig dagje achter de rug. Op ons gemakje naar de efteling geweest, zomaar een par uurtjes en daarna lekker een frietje gegeten. Nu beetje moe dus ga dadelijk lekker me bedje in om eens heerlijk te genieten van ons babietje! Deze week maar eens gaan shoppen voor een zwangerschapsbroek want me klerenkast dunt uit! Duchess: beterschap! En hopen dat er veel gekletst wordt hier , dan wordt de eenzaamheid wat minder!
Ha, ha, heb het idee dat ik jullie allemaal aangestoken heb. Hier gaat het redelijk, bergje op, bergje af ze maar. Denk dat ik er toch te licht over denk. Ene moment gaat het prima, volgende moment weer even helemaal niet. Nu even bezig met de trouwkaart die willen we uiterlijk dit weekend versturen. Gaat met name om de tekst aan de binnenkant, iets van een quote oid, vl had een mooie tekst van Toon Hermans gevonden. Morgen nog ADV, dinsdag griepprik halen en dan dan woensdag misschien weer proberen. Flink bijtanken want ik wil toch zaterdag zeker weer fit zijn! Fijne avond en een goede week!
Oooh dat ben ik vergeten te vragen aan de gyn, of griepprik wel helemaal veilig is tijdens zwangerschap.. Domdomdom. Maar woepietje, heb jij dat nagevraagf ergens?
@kzh, kreeg juist het advies van het ziekenhuis om te deze te halen, afdeling verloskunde dus ik mag hopen dat ze het daar weten
Kzh: Dank je wel! Ik zou je maar niet te veel zorgen maken. 5 % is nog heel klein! Maar er valt wel een last van je schouders denk ik als je die echo hebt gehad en alles is goed! Bianca: Wat leuk een jongen! Duchess: Dank je wel! Jij beterschap zo te lezen! Griepprik: Die moet ik ook halen en dat mag gewoon als je zwanger bent! Ik heb het nagevraagd bij de HA. Flipske: Dank je wel! Die 20 weken echo is wel spannend, maar gewoon hopen dat alles goed is! Die kans is namelijk 97 % ! Ik zie het allemaal wel. Maar iedere echo blijft spannend! Afscheiding: Dat heb ik helaas ook wat meer. Maar kan er mee doen met een inlegkruisje. Nadesy: Nog bedankt! Minnie: Dank je wel! Ja het zal wel goed komen hoor, die kans is het grootst. En voelen doe ik nu al dus ik maak me niet zoveel zorgen. Weet jij waar je placenta nu ligt? Ti: Dank je wel! Ja heb nu helemaal zin om het kamertje in te richten!!! Ik krijg nu ook de eerste en bij mij zit mijn bm nu 3 vingers onder mijn navel. Wat netjes was volgens mijn VK. Woepietje: Jeetje wat een verhaal zeg!!! Hoe is het nu met je? Ik las al wat beter! Jeetje, sterkte! Kache: Dank je wel! Ik hoop dat jij je snel beter voelt! Sterkte! Hier: Ik heb een druk maar leuk weekend gehad! Vrijdag en zaterdag boodschappen gedaan en taarten gebakken en gister lekker een beetje met leuke mensen mijn verjaardag gevierd. Was erg gezellig maar wel druk. Vandaag wel een beetje gaar op het werk.
@ woepietje ; dan zou het wel goed zitten ja! ik moet hem elk jaar halen, maar zat nu nog te twijfelen.. maar als vk afd. hem jou adviseerd dan ga ik hem ook maar gewoon halen. @ amandie ; ik ga er ook wel vanuit dat alles goed is, meestal maar soms komen ineens die twijfels omhoog.. nog 2 weekjes ofzo, dan weten we het!
boh had weer veel bij te lezen. ik had het druk laatste dagen. beterschap aan al de zieken. leuk dat zovele al weten wat het wordt en al iets voelen. ik denk ook vaker iets te voelen. @BM geloof dat ie tot net iets onder mn navel zit. bm was vanmorgen hard dus kon het beter voelen. heb sochtends vaak last van spanning en pijn in rug en buik. wordt er wakker van en kan dan niet meer slapen. soort ongi pijn. kent iemand dit?
@20 wo echo . ik verheug me dr eigenlijk op want dan weten we wat het wordt. heb eigenlijk een goed gevoel, maar bestaat in de fam kans op hazenlip daarom mogen we nog extra in zh voor echo. ik heb sinds vrijdag een tintelend gevoel in mn voet en been. denk dat een zenuw in mijn onderrug wordt afgedrukt ofzo. ga straks naar de osteopaat dus misschien kan hij wat doen.
Minnie, hier staat het tussen de lakens momenteel op een laag pitje J. Amandie, hier gaan we ook een muurschildering doen met me 2 you beertjes J (als het daar over ging ). Proficiat met jullie meisje!!! Acnaid, en jullie met jullie boy J!!! Marijelansink, al resultaat gehad van je urine? Woepietje, wat heftig, fijn dat je je al wat beter voelt. SabineMerel, fijn weekje vakantie gehad. Kzh, hier zeggen ze dat je vanaf je in het tweede trimester zit je een griepspuit mag hebben maar wel enkel als je genoeg weerstand hebt dus niet als je op het moment bv verkouden zijt.
@Kache, wat ontzettend balen dat je je zo klote voelt meid, hopelijk kun e er nog wel een beetje van genieten, sterkte ermee!!! @Sabinemerel, welkom terug, waar zijn jullie op vakantie geweest? En wat zijn de klachten dat je minder moet gaan werken, als het op advies van de vk zal je baas het toch zeker wel begrijpen. @Duchess, beterschap voor jou en je kindje. @Amandie, nee weet nu eigenlijk nog niet waar m'n placenta ligt, heb er niet naar gevraagd bij de geslachtsbepaling en het werd ook niet verteld, zal er bij de 20 w echo wel achterkomen. Bm: hier net een vinger onder m'n navel. Voelen: voel ook al iets wat verdacht veel op babygetrappel lijkt hihi maar het is nog heeeeeel subtiel, voel het vooral s,avonds in bed. Word er helemaal blij van.
Zo omdat mijn energie steeds meer toeneemt hier nog even het lijstje: ♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 31 maart: Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 1 April: Flipske: 29 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje ♥ 3 April: Loon28: 29 jaar, 1e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje Runner: 30 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje Elba: 32 jaar, 2e kindje Nadesy: 28 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 8 April: Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje EdelHertje, 24 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: Duchess: 25 jaar, 2e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje ♥ 11 April: Woepietje: 31 jaar, 1e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje Rijkje: 27 jaar, 2e kindje ♥ 13 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Aantal: 29 Wij leven met jullie mee *********** Lady1987: 24 jaar Noenoe: 27 jaar Kirsten9: 30 jaar Cbertens: 34 jaar Ingie1983: 29 jaar Maike79: 32 jaar Kittycat69: 42 jaar Senna1985: 26 jaar Ralin: ? jaar Troela: 26 jaar Debbie2007: 35 jaar ♥ Afsprakenlijst ♥ 30-10-2012 Claro84 Echo gyn 30-10-2012 Hopelessinlove controle 30-10-2012 Miekje28 - afspraak Co. Vk 30-10-2012 Ti87 controle VK 31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog 08-11-2012 Ongeduldje1980 20 weken echo 12-11-2012 Rozerood 20 weken echo 12-11-2012 Flipske 20 weken echo 12-11-2012 tamararonald controle verloskundige 14-11-2012 Duchess 20 weken echo 14-11-2012 Kache 20 weken echo 14-11-2012 Runner 20 weken echo 15-11-2012 SabineMerel 20 weken echo 16-11-2012 Kzh 20 weken echo 19-11-2012 Amandie 20 weken echo WKZ 20-11-2012 Marijelansink 20 weken echo 20-11-2012 Minnie1979 20 weken echo 20-11-2012 tamararonald 20 weken echo 20-11-2012 Loon28 - 20 weken echo 20-11-2012 Flipske - verloskundige 23-11-2012 Miekje 28 - 20 weken echo 23-11-2012 Rozerood- fijndiagnostiek echo ZH 29-11-2012 Woepietje - 20 weken echo (eigenlijk 21) + DIAB 13-12-2012 Woepietje - DIAB 22-12-2012 Amandie 2-3-4D echo Babyview 21-01-2012 Amandie cardioloog controle zwangerschap ZH 29-01-2012 Amandie uitslag cardioloog ZH WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven!!!! Dan worden ze niet over het hoofd gezien!!! BIJ VOORKEUR ZELF AANPASSEN @SabineMerel, goed weer van jullie te horen, ik ben ook wel benieuwd waar jullie geweest zijn @Duchess, hoe is het met jullie? @tamararonald, hoofdpijn, pfffffffffffff, breek me de bek niet open, vandaag nog maar een voorraadje zetpillen gehaald voor de zekerheid maar hoop dat het tijdens de zwangerschap lekker wegblijft ................. Trust me, ik heb gedroomd van roze pilletjes @Minnie, libido ten top, ben niet te houden, het is gewoon erg, zelfs nu, helaas denkt vl daar niet altijd hetzelfde over .............. @Kache, houd je taai! @Marije, dat is eigenlijk 1 van mijn weinige klachten, gynaecologe gaf aan dat dit heel normaal was. Pas vanaf 20 weken moest ik het beter in de gaten gaan houden omdat het dan ook vruchtwater kon zijn. @Amandie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt en flink verwend bent. En een meisje, pink, pink, pink, dit klopte met je voorgevoel toch? @update mij: BM lag tijdens opname ziekenhuis iets te hoog maar dit kwam door mijn algehele conditie toen zeiden ze. Baby voelen, ja toen ik een echo kreeg woensdag dacht ik een plopje te voelen, de radioloog gaf toen ook aan dat het de baby was maar echt voelen nog niet, is voor een 1e volgens mij ook wel erg vroeg, naar wat ik lees VL heeft een voorstel gekregen van baas om contract nog door te laten lopen tot februari, waarschijnlijk gaan we hier maar voor, dit betekent dan ook dat pensioen- & vakantiegeld nog even doorlopen en het gewoon belast wordt en niet extra. Of dit de beste optie is zullen we nooit weten maar vl lijkt hier vrede mee te hebben. Hij hoeft dan overigens ook die 3 maanden niet meer te werken (dus deze week dan eigenlijk al voor het laatst) en heeft dus tijd om bij te komen, te klussen en rustig om zich heen te kijken. Merk dat hij er echt doorheen zit, wel zielig om te zien. Ha, ha, heeft hij alle tijd om bij te komen van zijn vrijgezellenfeest as zaterdag . Merk zelf dat ik het wel heftig vind maar ja, wat voor keus hebben we anders. Naar de kantonrechter en proberen 3 maanden meer te krijgen? Dan zit je meer met de belasting e.d. En je loop het risico dat je in het ongelijk gesteld wordt en dus met lege of zo goed als lege handen op straat komt te staan. Pffffffffffffffffffffffffffffffffff 30-10-2012 Claro84 Echo gyn 30-10-2012 Hopelessinlove controle 30-10-2012 Miekje28 - afspraak Co. Vk 30-10-2012 Ti87 controle VK 31-10-2012 Kzh Afspraak neuroloog Ladies, hier direct boven, veel succes/ plezier met jullie afspraken, we horen het wel weer! Viel me wel op dat de volgende afspraak dan pas weer 8 november is, wat zit er dan een tijd tussen he. Fijne avond!
Hè dames, Beterschap voor alle zieke!hier is dochter paar daagjes ziek geweest,dus weer gebroken nacht gehad...pfff das weer wennen,morgen maar uitslapen samen Bm zit hier ook tot bijna navelhoogte, Ukkie voel ik soms,vooral als ik rustig lig, erg leuk weer dat gevoel,kan niet wachten tot t duidelijker wordt Verder veel sterkte voor iedereen,vooral degene die helaas nog steeds klachten hebben!!!
Wil iemand mij weer op de lijst zetten? Ik ben er vanaf gehaald na mijn ene vlindertje. Daarna vond ik het een beetje eng de lijst maar ben er toch wel weer aan toe. Mijn uitgerekende datum is 20 mei. Ik moet mijn banner nog even aanpassen. Ben 26 jaar, eerste kindje en wil graag borstvoeding geven! Alvast bedankt! Ik ben niet zo handig en helemaal niet via mijn tel.
Woepietje: Ja duidelijk wat mijn voorgevoel zei!!! Klopte helemaal. En ik ga lekker aan de slag met licht roze! Ik weet niet hoe lang je vriend daar gewerkt heeft, maar ik denk dat jullie er wel goed aan doen zo! Als het bedrijf om economische redenen mensen eruit mag werken, dan hoeven ze tegenwoordig helemaal niets meer mee te geven. En wel fijn dat hij nu rustig kan gaan zoeken naar een nieuwe baan. Ik zou wel even rust nemen, maar ook wel snel weer beginnen met solliciteren aangezien de banenmarkt erg krap zit! Heel veel sterkte ermee! Iedereen met een controle of echo veel plezier vandaag!!! Claro: Maakt niet uit! Het had ook een schildering kunnen worden hoor! Ik ben er nog niet helemaal uit. Ga van het weekend nog wat leuke spullen shoppen en dan het kamertje uitruimen zodat de meubels op zijn plek kunnen. Dan ga ik het daarna helemaal bekijken wat ik ga schilderen en hoe hihi Ben er nog niet helemaal over uit!
Hier is er eigenlijk nog geen verbetering. Alles wat erin komt, spuug ik net zo hard uit, behalve 's avonds. Op de een of andere manier kan ik 's avonds vaker wel wat binnenhouden, maar dit is geen vaste prik. Verder heb ik continu koppijn en ben ik super moe. Ik ga er soms nog wel even tussenuit maar dit is dus voornamelijk 's avonds of maar iets van een half uurtje. Verder heb ik het geluk dat ik op mijn ouders kan steunen mbt eten koken en dergelijke. Ik zit er momenteel alleen mentaal ook helemaal er door heen. Voel me schuldig naar mijn collega's terwijl die er begrip voor hebben. Voel me uitgeput, onbegrepen door omgeving (ze doen het allemaal zo makkelijk af).Ben bang voor de kleine omdat deze situatie naar mijn idee niet goed kan zijn voor hem. En pfff kan gewoon niet genieten van iets wat eigenlijk super mooi is. Kan niet gezellig met manlief naar ikea voor de kinderkamer enz! Om 17 uur heb ik een controle afspraak bij gyn. Hopelijk kan die me zeggen dat het met de kleine goed gaat en krijg ik die bevestiging via een echo. Want eigenlijk krijg ik bij 20 weken pas weer een echo!
@ hopelessinlove ; he wat ontzettend balen dat het nog steeds niet lekker gaat! straks krijg je weer even een lekkere oppepper als je de kleine ziet! geniet ervan! @ Mauw ; kan gebeuren! geen probleem @hier ; Even klagen! ; het slapen wordt steeds slechter hier, ga echt al met tegenzin naar bed.. Kan mn lig niet vinden, mn benen doet pijn en als ik ook maar een stukje op mn zij lig zit mn buik in de weg.. en het gaat alleen maar erger worden he?
@hoplessinlove, wat vervelend, als ik jou verhaal zo lees besef ik wat ik een geluk ik heb. Kan de huisarts of de gynaecoloog ook niets voor je betekenen?