Ik ben benieuwd wanneer ze bellen van MvM. Mijn gsm ging al af met prive nr maar was van een sollicitatie hihi. Hopelijk kan ik ook lekker snel aan het werk zodat ik niet de heledag aan het nadenken ben
@SabineMerel: Fijn dat het jullie is gelukt zo zwanger te worden. Hoe zijn jullie tot het besluit gekomen wie het kindje mag dragen? Dat je je vriendin vergeet op te halen is natuurlijk niet zo'n leuke bijwerking. ZOu echt leuk zijn als jullie het op de bruiloft als verrassingsprogramma zouden kunnen vertellen. Succes met je mond houden. Mijn ouders komen dit weekend drie dagen en wil het ze pas eind Augustus vertellen. Hoop dat ze niets merken!!! en ik me niet verspreek!!! @Kirsten en andere nieuwe: welkom! Lijkt erop dat bijna iedereen al een datum heeft voor zn eerste Echo...nu wachten he meiden...pff duurt lang. Ik mag vrijdag nog even en dan moet ik ook wachten tot 9-12 wk. @Senna Mooi testje: Leuk zo geschreven ipv een streepje! Ik heb vandaag echt een rare maag, richting misselijk dus . Hoop dat dit niet de komende week elke dag voorkomt. Ik heb gelukkig nog niets te eten gevonden waar ik nog zin in heb en wat gezond is: Spinazie en gebakken vis. Dwing mezelf nog even een rondje te gaan fietsen. Verder is dat trekkerige gevoel in mijn onderbuik even bijna verdwenen. Misschien is mijn baarmoeder voorlopig groot genoeg gegroeit??
He meiden Volgens mij gaat het hier weer mmis mn testje van vandaag ziet er niet zo veelbelovend uit, ik kan het wel uitschreeuwen van verdriet.... Bekijk bijlage 263719
@Noenoe ik zie dat hij vandaag lichter is, maar niet gelijk in paniek raken. Heb je met dezelfde urine (ochtend of middag) etc getest? Merk je iets dat je bij de vorige MK ook voelde? Kan je niet je gyn bellen? Test morgen en overmorgen nog maar eens. Leef wel ontzettend met je mee!!
@Noenoe, wat ontzettend vervelend dat je test weer iets lichter is geworden meid, maar hcg schommelt nog weleens in het begin dus de moed nog niet opgeven hoor. Misschien morgen even langs de ha om via bloedtest te kijken of hcg stijgt??? Succes meis @Rozerood, hoe gaat het met je maagpijn? Ik had het dus gister en eergister, vandaag gelukkig niet. Kon vandaag ook weer enigzins normaal eten zonder dat het me tegenstaat. @Hopelessinlove, proficiat met je zwangerschap en dat alles nu maar goed mag gaan. Ik ken jou nog van een NOD-topic. Ik geloof die van 2e helft mei. @Ongeduldje, ik ben ook al wat afgevallen omdat ik veel minder eet als anders, maar als het zo is als bij de zw.schap van mn dochter komt het met die eetlust wel weer goed haha. Was toen toch 18kg aangekomen pfffff @Kirsten, welkom en gefeliciteerd !!!! @Senna, mooi test !!! Hier: Vandaag ging het een stuk beter als gister, maagpijn is gelukkig weg (afkloppen) wel ben ik erg moe en licht misselijk maar ach dan heb je tenminste het gevoel dat je zwanger bent haha
Ik ben vannacht heel laat gaan slapen, en heb veel gedronken en geplast ook, ik werd rond 14.00 vanmiddag wakker en heb toen het testje gedaan, maar het zou nu eigenlijk helemaal niet moeten uitmaken of ik veel heb geplast of gedronken, streepje moet donkerder worden, ik ben echt in de stress geraakt. Bij mn vorige ma voelde ik me misselijk, last van mn borsten en dat heb ik nu ook. Je voelt je zwanger maar toch zit er iets niet goed...
Ow jeetje Noenoe nee! Ik zag hem zo mooi donkerder worden. Ik zou morgen ochtend nog een test doen en als die niet donkerder is dan van vandaag toch morgen de HA/ gyn of vk even bellen. Hoop dat het goed komt! Sterkte noenoe.. ik duim voor je dat je gewoon een plakbeeb hebt. Zet zo een kaarsje aan! Van Lady hebben we vandaag niks meer gehoord, ben benieuwd hoe het met haar is.....
@Noenoe: Ook ik duim voor je meis! @Lady: hoe gaat het met jou? @Hier: Bah ben zo moe. Ml vind me echt ongezellig, zou zo kunnen slapen
hoi meiden zoo heb eindelijk ff tijd om te reageren heb nog steeds last van bruinverlies en ben net ff gauw naar de kruidvat gegaan vanuit me werk want me testen waren alweer op...gaat erg snel laatste dagen haha en heb net getest dus niet met ochtend urine en clear blue geeft nog steeds zwanger 1-2 weken aan en kruidvat 2 voor 5,- geeft ook gewoon een streepje nog steeds wel lichter als de controle streep maar wel goed te zien..had zaterdag ook met kruidvat getest en toen wastie lichter als nu... maar ik ga morgen ff bellen naar ziekenhuis wat ik nu moet doen misschien kunnen ze wel bloedtest doen ofso want volgens mij met echo zie je nog niet veel toch nu?? xx
@Lady, oke nog steeds bruinverlies, maar goed zoalg het geen rood is, is er nog niet echt veel om je zorgen over te maken al snap ik maar al te goed dat je dat wel doet. Zou morgen gewoon ff advies vragen aan ha/vk. Hoop dat het snel ophoudt.