hier een jas via marktplaats nieuw ziet hij eruit. zelfs de zakken waren nog dichtgestikt .. voor 20,00 euro incl verzendkosten ik dacht neem die gok is nu nog heel iets te ruim om mijn buik enzo maar komt vanzelf...
Hopelessinlove, hopelijk voel je al wat beter. Duchess, hoe is het met jou? Wat van de buikgriep af? Hier juist teveel slaap J. Nog voor ik tegoei boven ben ben ik al in een diepe slaap en smorgens wordt ik niet wakker voor de wekker. Piccolina, hier ook nog niet echt een baby gevoel. Heel soms denk ik wel eens zou het da geweest zijn maar buiten zo een klein blupje blijft het stil. Acnaib, leuk een buikdrager. Wil ik mij ook aanschaffen. Frummel, aiai klinkt pijnlijk. Minnie, veel plezier in China. Woepietje, wat een leuke dag voor beide. Geslaagd dus J!!!
Minnie: Veel plezier in China! Woepietje: Zow leuk vrijgezellenfeest! Is het nog gelukt met je huwelijksdiner? Flipske: Hahaha tjah hakken, die vind ik nu even niet meer zo fijn. Normaal altijd hoor!! Nu maar op uggs. Zitten heerlijk maar zijn niet het meest mooie of charmante.. Nou pech dan ff deze winter Ik heb gister de bekleding voor het kamertje zo goed als helemaal besteld. Laat ik met de hand maken. Ben zelf niet zo heel handig en had bepaalde spullen in mijn hoofd. Het wordt wel pas na de 20 weken echo gemaakt, want dan kan ik nog een keer de bevestiging krijgen wat het wordt. Wat voor dekentje kopen of hebben jullie? Ik ben daar nog over aan het twijfelen.
Ik draag gewoon uggs heb paar of 10 verschillende modellen en kleuren. In de winter of op het strand is gewoon ideaal. Weet dat veel mensen het niks vinden maar ik hou daar wel van. Juist larzen vind ik niks maar in de zomer trek in enorme pumps aan dat kon nog gelukkig
Ola! Ik kan nog steeds al mijn kleren aan een ook op hakken gaat nog prima. Verder nu even een dipje, hoofdpijn Ben rond 14:00 uur van mijn werk weg gevlucht en toen ik thuis kwam direct mijn bed weer ingegaan. Het is even klaar zeg, jemig wat baal ik en wat een giller ook eigenlijk. De hele zwangerschap nog nergens last van gehad en juist nu je je weer beter zou moeten gaan voelen begint het bij mij. Hopelijk is het gewoon nu even een dipje en morgen weer over................... Wbt het huwelijksdiner, we zijn gisteren WEER langs geweest en WEER eea besproken. Heb er nu wel een stuk beter gevoel bij. Wel een beetje jammer dat ze de helft niet meer weten van wat we besproken hebben. Hoop wel dat de eigenaar nog weet dat hij aangeboden heeft het proefdiner te betalen (vind ik nu ook wel het minste). Diner ziet er op zich goed uit alleen nog wat twijfels over het voor- en en nagerecht. Woensdag 14 november hebben een proefdiner, spannend! @Flipske, zolang het kan lekker je rust pakken waar je kunt, misschien heb ik daar nu ook wel behoefte @Kache, fijn om te horen dat je je weer beter voelt en gefeliciteerd met de tweeling van je broer! @Amandie, wat voor dekentje bedoel je precies? Ik heb nu wat wieglakens en -dekens + ledikantlakens en -dekens van Koeka, deze vind ik erg mooi. @Piccolina, sterkte!
Ik vind Uggs heerlijk zitten, maar ik wil ook een beetje representatief over komen. Dan kunnen Uggs echt niet is mijn mening. Woepietje, in deze periode groeit de kleine natuurlijk heel veel. Daar gaat ook veel energie in zitten. Ik denk dat mijn vermoeidheid ook een beetje komt omdat ik in een zwart zit. Mijn eerste week als werkloze en de rust is best vermoeiend... Vanmorgen even een potje gejankt. Vrijdag al afgewezen na een goed gesprek. Terugkoppeling was positief, de keuze ging alleen naar iemand met een beter diploma. Vanmorgen kwam daar een heel enthousiast telefoontje bovenop van een andere recruiter, helaas wist hij niet hoe snel hij op moest hangen toen ik vertelde zwanger te zijn. Dat laatste vond ik zo lomp en ik snap de keuze voor iemand die niet zwanger is helemaal, maar oh wat baalde ik ervan. Het is een type discriminatie waar je zo weinig aan kan doen. Morgen ga ik beginnen met de grote schoonmaak in huis. Daar ben ik vast wel even mee zoet.
Flipske - klopt maar hangt af waneer je ugs aantrekt! Ik brn zelf een ontwerper zelfstandig werk op dit moment in eigen studio dus hoe je komt boeit niemand en het is erg koud bij ons binnen als je zit zonder beweging voel je voeten dan niet meer dys uggs zijn super! Op stand, bos, fiets- handig en warm. Als ik naar de klant moet dan doe ik even wat anders op maar ah als ontwerper wordt je altijd gerekend op je portfolio en hoe je zelfuitziet mooi meegenomen maar helpt geen reet )) Wel balen van je werk- succes! Ik zoek al lang niet meer naar vaste baan want in mijn branche zijn er 250 mensen op simpele plek... Ik verdien wellicht niet zo constant en veel als bij de baan maar ik kan uitslapen en zelf alles doen hoe ik het wil en zelf verantwoordelijk zijn! Ik heb ook al twee dagen hoofdpijn.. Net van de kozijnen boer konden leukere prijsje afspreken dus dat is positief! Ik had ook vandag enorme pijn links onder gewoon 5-10 minuten en erg pijn: zou mijn banden zijn?? Weet ik niet had nooit zo iets...
Whoooeeeeehiiieeee, Robin heeft de afgelopen 2 nachten keurig doorgeslapen van 21.00 tot 7.30 uur! Dus al 3 van de 5 nachten training door geslapen. Wat ben ik trots op mezelf Nu eens kijken hoe we het af gaan bouwen en of ie het vol blijft houden!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 31 maart: Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 1 April: Flipske: 29 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje ♥ 3 April: Loon28: 29 jaar, 1e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje Runner: 30 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje Elba: 32 jaar, 2e kindje Nadesy: 28 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 8 April: Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje EdelHertje, 24 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: Duchess: 25 jaar, 2e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje Acnaib: 33 jaar, 3e kindje ♥ 11 April: Woepietje: 31 jaar, 1e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje Rijkje: 27 jaar, 2e kindje ♥ 13 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Aantal: 29 Wij leven met jullie mee *********** Lady1987: 24 jaar Noenoe: 27 jaar Kirsten9: 30 jaar Cbertens: 34 jaar Ingie1983: 29 jaar Maike79: 32 jaar Kittycat69: 42 jaar Senna1985: 26 jaar Ralin: ? jaar Troela: 26 jaar Debbie2007: 35 jaar ♥ Afsprakenlijst ♥ 08-11-2012 Ongeduldje1980 20 weken echo 12-11-2012 Rozerood 20 weken echo 12-11-2012 Flipske 20 weken echo 12-11-2012 tamararonald controle verloskundige 14-11-2012 Duchess 20 weken echo 14-11-2012 Kache 20 weken echo 14-11-2012 Runner 20 weken echo 15-11-2012 SabineMerel 20 weken echo 16-11-2012 Kzh 20 weken echo 19-11-2012 Amandie 20 weken echo WKZ 20-11-2012 Marijelansink 20 weken echo 20-11-2012 Minnie1979 20 weken echo 20-11-2012 tamararonald 20 weken echo 20-11-2012 Loon28 - 20 weken echo 20-11-2012 Flipske - verloskundige 21-11-2012 Nadesy - 20 weken echo 23-11-2012 Miekje 28 - 20 weken echo 23-11-2012 Rozerood- fijndiagnostiek echo ZH 29-11-2012 Woepietje - 20 weken echo (eigenlijk 21) + DIAB 13-12-2012 Woepietje - DIAB 22-12-2012 Amandie 2-3-4D echo Babyview 21-01-2012 Amandie cardioloog controle zwangerschap ZH 29-01-2012 Amandie uitslag cardioloog ZH WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven!!!! Dan worden ze niet over het hoofd gezien!!! BIJ VOORKEUR ZELF AANPASSEN
Wel grappig dat er meer meiden in de communicatie branche hier zitten! Uggs: Naar een sollicitatie een NO GO! Maar ik draag ze nu wel gewoon naar mijn werk. Ik werk bij een online marketingbureau. Ik ben leidinggevende van ons communicatieteam en ik doe een stukje offline communicatie. Het is hier heel informeel, dus ik draag ze gewoon lekker naar mijn werk. Het is hier ook niet heel warm op kantoor, meestal te koud. Verder draag ik ook vaak hakken, maar meer als ik uit ga of als ik daar zin in heb. Bianca wat fijn dat je kan doorslapen! Woepietje: Ow ik hoop dat het helemaal goed komt met jullie diner! Flipske: Ow ja solliciteren is lastig als je zwanger bent. In deze tijd helemaal! En ik weet niet in welke branche je opzoek bent? In de communicatie is het nu heel slecht! Ik ben blij dat ik een vast contract heb gekregen en dat ik hier zeker de komende 2/3 jaar nog zit. Ben je al lang aan het zoeken naar een baan? Heel veel sterkte ermee!
Pff sorry weer een ego bericht van mij. Laatste paar dagen gaat het weer niet goed. En omdat ik ook een blaasontsteking vermoedde heb ik van ochtend een plasje ingeleverd. Nou je raad het al blaasontsteking rn weer veel te veel ketonen in mijn urine. Heb nu een amoxicilline kuur en moet morgen weer urine inleveren. Als dan mijn ketonen weer te hoog zijn wordter wer overlegd over een opname in het ziekenhuis. Maar nu komt het ik moet dus 3x per dag een tablet nemen die ik 3 uur binnen moet houden. Wat dus voor geen meter lukt als je alles net zo snel weer uitspuugd. Pff en er is niks in zetpil vorm te krijgen. Voel me echt machteloos/slap en vermoed dus dat er weer een opname aan zit tw komen al is het maar voor de antibiotica door een infuus!
Hopeless ik vind het echt heel erg vervelend voor je dat je dus echt niet kunt genieten van je zwangerschap. En iedereen zegt wel je weet waar je het voor doet, en straks ben je alles vergeten. Maar dat neemt niet weg dat je je nu al maanden niet goed voelt, en kan me voorstellen dat je je hele zwangerschap wel zo'n beetje gehad hebt. Ik hoop dat je je snel veel beter voelt, en je dan ook eindelijk echt kunt gaan genieten!! Wat krijg je nu eigenlijk voor de misselijkheid? want er bestaan toch ook zetpillen die ervoor zorgen dat je niet meer kunt spugen. Gebruiken ze ook bij mensen met eetproblemen.
amox spul hebben ze ook vloeibare vorm. Misschien dat dat beter gaat. Die heeft mn dochtertje ook gehad.
Heb al emesafene gehad en krijg nu primperan zetpillen tegen de misselijkheid maar dit helpt niet genoeg. Andere dingen mogen tijdens de zwangerschap niet. Heb de amoxi nu in dispertabletten die ik mag oplossen in het water. Maar zelfs water hou ik meestal niet binnen. Had de apotheek ook al gebeld naar de opties maar die zeggen dat anders alleen een infuus nog een optie is. Pff wil niet weer naar het ziekenhuis maarja als een infuus weer nodig blijkt.. Vraag me af of ik ook nog de verloskundige in het ziekenhuis moet bellen of even afwachten totdat mijn urine morgen weer getest is?! En dan eventueel ook gelijk het probleem van de amoxi bespreken?!
Ach Hopeless wat naar! Ik hoop dat ze snel wat vinden zodat je je wat beter gaat voelen. Op een opname zit je natuurlijk niet te wachten. Amandie, Ik weet vanaf de zomer dat mijn functie gaat vervallen en vorige week was mijn laatste werkdag. Ik ben op zoek binnen de HR, lastig zeker omdat ik geen gerichte opleiding heb alleen aanverwante raakvlakken. Ga deze maanden dus maar besteden om in elk geval mijn opleiding af te maken. Gisteren was het gewoon even balen dat iemand zo duidelijk afhaakt omdat je zwanger bent. Verder kwam hij heel enthousiast over. In een informele sfeer zijn uggs heerlijk en anders gooi je een paar pumps in je tas voor als er toch een klant komt. Vind ik net eindelijk leuke laarsjes bij zalando, zijn ze er alleen in maatje 37... en ik kan ze nergens anders vinden. Aargh ik heb de baby nu alweer een paar dagen niet gevoeld. En ik vind het eigenlijk veel te leuk om te voelen.
Hopeless: Sterkte, hoop dat je wat binnen houdt en de kuur dan toch aan slaat. Bianca: fijn dat het je gelukt is en je kunt door slapen. Heb hier ook maanden last van gehad, en heb toen hulp gekregen via cb. Woepietje: Klinkt leuk je vrijgezellen babyshowerfeestje. Je bruiloft wordt vast ook geweldig!! Frummel: Sterkte! het zit ook niet mee he. Ben vast nog dingen vergeten, maar heb niet alles terug gelezen van de afgelopen weken. Alle anderen die weten wat het wordt ook gefeliciteerd!! Het gerichte shoppen kan dan echt gaan beginnen. Hier gaat het gelukkig nu heel goed, druk geweest met de babykamer en kinderwagen opknappen. Al lekker een beetje gewinkeld, al vind ik dat je weinig kleertjes kunt kopen die zowel een jongen als een meid aan kunnen. Afspraak bij de verloskundige was ook allemaal goed. Nu 2 kilo ongeveer aangekomen en baarmoeder zit nu bij mn navel. Hartje was ook goed te horen. Ben tot nu toe niet meer ongerust geweest, want voel de druktemaker elke dag, en vaak ook bijna de hele dag door wel even. Mijn vriend heeft het draaien van de week ook voor het eerst gevoeld. Erg fijn om dit met iemand te delen. Maar ja gaat dit weer allemaal goed dan zijn er wel weer andere dingen, zoals je schoonfamilie die raar begint te doen. Dus vanavond samen een mail sturen dat we geen contact meer willen. Heel erg sneu voor mn vriend, maar elke keer die teleurstelling dat je eigenlijk niet bij de familie hoort is ook niet erg fijn.
@Frummel, hoe is het bed van je dochter geworden? @Rozerood, wij hebben de kamer wel maar daar is ook alles mee gezegd. Het is nu nog 1 grote opslagplaats. Alles kerstspullen staan er nog, als de kerst geweest is kunnen die spullen naar het ketelhok en dan kan vl beginnen @Piccolina, ha, ha, en je moet nog wel even! Ik heb dus een beetje hetzelfde probleem. Gelukkig pas ik echt alles nog en stretch is natuurlijk ook fijn materiaal. Hoe is het met je hoofdpijn? Die pijn heb ik al vanaf het begin, kan zeker bandenpijn zijn is mij verteld in het ziekenhuis @Flipske, en sleehak of kleine hak, gaat dat niet? En lekker gepoetst vandaag? Kun je bij mij ook niet even langskomen ??? @Acnaib, woehoe, fijn zeg Go Robin, go Robin, go Robin!!!!!! @Hopelessinlove, PVD zeg, wat naar allemaal. Misschien is een infuusje toch de beste oplossing. Het is nu natuurlijk ook nog grieptijd dus misschien heb je toch wat meer onder de leden @Rijkje, fijn dat het zo goed met je gaat, wat naar van je schoonfamilie, zo'n keus maak je natuurlijk niet zomaar, veel succes ermee @hier, hier alles goed. Gisteren lekkere lange nacht gemaakt. Ik lees hier veel verhalen over voelen, ik voel echt nog niets, of ben er nog niet zo mee bezig. Maar volgens mij is dat heel normaal. Lees op internet dat het tussen de 17 en 22 weken is en dat je het bij een 2e veel eerder voelt cq kunt voelen. Omdat ik zoveel echo's gehad heb vind ik het wel een raar idee dat ik nu nog ruim 3! weken moet wachten. Maar ja, dat doe je natuurlijk het grootste gedeelte van de zwangerschap, wachten ........................... Ik wil ook wel heel graag hoor, maar ja, zal nog even geduld moet hebben ben ik bang. Verder zijn vandaag de trouwkaarten binnen gekomen, zo leuk! Morgen komt de vriend die ons gaat 'trouwen' langs, vrijdag gaan vl en fotografe bij de fotolocatie kijken, zondag trouwjurk weer passen en volgende week donderdag hebben we een proefdiner, naast de baby nu ook iedere week iets voor de bruiloft, leuk hoor! En spannend natuurlijk. Fijne avond en ongeduldje al vast veel plezier, jij bent de 1e van ons met de 20 weken echo
Woepietje Ik had 2 dagen koppijn maar nu niet meer- lag misschien aan weer.. Ik voel ook nog niks denk ik: af en toe al weekje rare plopjes alsof belletje binnen kapot gaat maar weer niet zeker of het baby is?