1-15 april 2013 MAMA'S

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by SabineMerel, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Och jeetje! Waarom remmen ze niet?

2. Rijkje

Rijkje Lid

Aug 15, 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Duchess, sterkte... ik hoop echt dat alles goed komt!!

Woepietje, kan me heel goed voorstellen dat je soms ongerust bent omdat je nog niks voelt. Misschien komt het ook wel omdat je erg druk bent naast je zwangerschap. Probeer als je op bent ligt eens wat te testen met muziek en geluiden bij je buik. Misschien helpt dat.

Rozerood, Mijn weeën bij de vorige zwangerschappen kon ik duidelijk onderscheiden in weeën bij Tess veel oefen weeën gehad en dat waren echt pijnscheuten die even aanhielden en dan weer afzakten. En dan na zoveel tijd weer opnieuw begonnen.
    Maar als je iets niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige bellen hoor.
    Ben daar zelf ook niet zo snel in, maar ze zijn er voor en als het wel iets is ben je er vroeg bij, en als het niks is ben je tenminste niet meer ongerust.

3. Rijkje

Rijkje Lid

Aug 15, 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Fijn duchess...

Frummel, ik heb toevallig hier vandaag op het forum iets gelezen over een ring om je baarmoedermond zodat deze steviger blijft en minder snel verkleind. Misschien kun je daar meer info over vragen??

Wil je heel erg veel sterkte wensen!!!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Voor de 24 weken remmen ze niet meer en er is momenteel teveel activiteit voor een plaatsing van een cerclage. Dus het is echt afwachten wat er nu gaat gebeuren. Gister controle gehad en baarmoedermond 4,6 en vandaag 3,2. Ze kwamen om de 6 minuten en rond half 2 verloor ik delen van de slijmprop. Eenmaal in het ziekenhuis zwakte het gelukkig af en ookal is het verkort de baarmoedermond zit nog wel dicht. Nu de dosis progesteron weer omhoog gegooid. Hopen dat ik net als bij de jongens de 35 weken haal

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bedankt trouwens :) zit nu op de bank met de benen omhoog en heb vandaag veel hulp gehad. Dus dat wel heel erg fijn. We zullen zien. Moet zeggen dat ik vanaf het begin al geen goed gevoel erover heb en het voelt alsof het nu op zijn plek valt. Hopelijk zit mijn gevoel er helemaal naast en blijft hij tot minimaal 26 weken en hopelijk nog veel langer zitten..

6. Rijkje

Rijkje Lid

Aug 15, 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Hey frummel,

Was met het het kindje nu alles nog wel goed?
    Ik ken je gevoel helaas heel goed, maar gevoel hoeft niet altijd te kloppen. Nog even volhouden en dan kunnen ze je beter helpen!!

Ik hoop echt heel erg dat het allemaal goed komt, en dat je genoeg hulp krijgt. Waarom hebben ze je eigenlijk laten gaan? omdat je nog geen 24 weken bent ook?

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja met het kindje is het goed gelukkig :) voor de 24 weken doen ze niets dus ja je kunt daar wel blijven maar je schiet er niets mee op. Mocht er wat veranderen kan ik altijd bellen en zijn we er met 4 minuten( woon vlakbij). Maar voor nu maakt het geen verschil. Ik ga me heel rustig houden en hopen dat dit net zo goed helpt als bij de oudste. Toen 14 weken plat gelegen

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Jeetje frummel wat heftig allemaal,hopelijk valt t met rusten allemaal vol te houden!heel veel sterkte!!dikke knuffel

Duo welkom!baby en tienerstore in Sliedrecht hebben wij t kamertje gehaald,maar er was wat mis met bedbodem,toen zouden we daar vanuit Zeeland ff terug mee moeten komen.....nou dat deden we dus niet,dus veel telefoontjes en ze hebben t thuis omgewisseld,
    Google maar s op ervaringen baby en tienerstore en schrik niet....

Moet eerlijk zeggen dat t vaak in iedere winkel wel iets niet klopt met babykamer, heb t al van verschillende gehoord,rust een vloek op;)

Duchess gelukkig viel t bij jou nog mee!sterkte want bo is ook niet fijn.

Verder welkom terug aan de dames die weer gezellig gaan mee kletsen.

Ga zo eens opzoek Nasr keelsnoepjes want keel schuurt noga, heb al liter ijsthee op.....vochtbalans is wel oké nu ;)

Mogen nog avondje werken en zaterdag gezellig dagje Efteling :)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Frummel, wat ontzettend balen/eng zeg! Ik ga echt voor je duimen dat het goed blijft gaan! Sterkte, en hou je rustig he!

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Duchess, fijn dat het een blaasontsteking is. Valt weer mee. Hopelijk met een AB kuurtje en veel cranberrysap drinken dat het snel over is.

Frummel, bah wat naar. Je hebt al zoveel tegen slagen deze zwangerschap, het lijkt wel niet op te houden bij jullie. Ik hoop toch dat het mee gaat vallen en duim voor jullie.

Onegduldje hoe was de Echo?

11. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flipske, wat balen ivm werk.

Acnaib, wat super.

Hopelessinlove, oh nee ook dat nog. Hoop dat het toch gaat helpen en je snel ervan af zijt.

Woepietje, wat een mooie trouwkaart.

Duo Penotti, welkom!!!

Corina, welkom terug J!!!

Duchess, wat goed dat er niets ergs aan de hand is.

Hier ook nog steeds geen gevoel van de baby.

Frummel, wat eng, hoop dat alles nu rustig wordt.

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe is het nu Frummel? Ik denk aan je...

Hier net te horen gekregen dat het toch geen blaasontsteking is, dus hier ook de bank op met PCM en kruik en afwachten wat er gebeurt...

13. woepietje

woepietje Actief lid

Aug 8, 2012
    355
    0
    0
    Ik ga nog even op de ego/ emo tour, hier een gedeelte vd binnenkant van onze trouwkaart.

Het gedicht is van Toon Hermans en door vl uitgekozen voor onze trouwkaart :)

Attached Files:

14. woepietje

woepietje Actief lid

Aug 8, 2012
    355
    0
    0
    @Duchess, nee hè, wat balen zeg, veel sterkte!

15. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat mooi Woepietje!!!

16. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

May 31, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben er even uitgeweest ivm vakantie en verbouwing van ons huis. Zit al 4wkn bij mn schoonouders haha, lieve mensen maar wil wel weer heeeeeel graag mn eigen plekje terug.. Dit weekend hopelijk.

Heb een heleboel gemist hier zie ik en ben niet helemaal bij maar zag zo even al wat heftige verhalen. Sterkte iedereen bij wie het niet zo soepel verloopt!!

Wij hadden gisteren de 20wkn echo en het zag er allemaal super uit gelukkig! We noemen haar nu triggerfinger (zie foto) haha! Nu al een rockstar :D

20wkn echo - triggerfinger.jpg

17. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wat een mooie foto van die vingertjes:D

Woepietje: erg mooi gedicht! Helemaal bij weg aan het zwijmelen!

Frummel: Hoop dat alles goed blijft gaan met de kleine en dat je je maar lekker rustig houd en dat het dan nog lekker lang mag blijven zitten!

Hier een schimmelinfectie(denk ik) Heb de assitente gebeld en de symptonen neergelegd en kan gelijk medicijnen komen halen vamiddag. Had op zijn minst verwacht even bij de dokter langs te moeten, maar dit is blijkbaar niet nodig!
    Verder een super druk weekend voor de boeg want mijn jongste wordt maandaag alweer 2 jaar en zondag dus een feestje. Wat betekent dat ik boodschapjes moet doen , heel het huis schoon wil hebben enz enz. Net de tuin al keurig aan kant gemaakt dus ik denk dat ik weer veeeeeel te veel wil doen en ff een beetje gas terug moet nemen. Anders ben ik zondag en maandag niks waard als de dag aangebroken is;)

18. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Jeetje @Frummel, wat erg die onzekerheid, ik duim voor jullie! Wel heel wat zeg, maanden plat liggen.
    @Duchess ook nog spannend maar komt vast goed.
    @woepie, mooi gedichtje, wow

Tja dat voelen is echt leuk, leidt me wel enorm af hoor, steeds als ik mijn hand leg waar hij schopt stopt t meteen, kan niet wachten tot het aan d buitenkant ook te voelen is. Hier ook net mijn kuurtje klaar voor blaasontsteking, vervelend dat er toch steeds weer en kwaaltje is hè

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Had een heel bericht getypt en toen viel mijn telefoon uit, zucht. Dus even kort. Harde buiken blijven. Nu nog zo'n3 per uur en ze zijn niet meer pijnlijk. Dus het is inmiddels gehalveerd. Hopelijk stopt het snel helemaal. Gelukkig nu weekend en mannetje thuis. Scheelt een hoop met de kids. Al zijn ze vreselijk lief:)

Hier is gister de box opgezet. Toch weer een stukje positive thinking dat het allenaal goed moet komen :)

Duchess bij jou ook heel veel sterkte meis! Hoop dat het allemaal goed komt. Met hoeveel weken is je dochter geboren?

Woepietje prachtige tekst!

Bianca: rustig aan meis en geniet ervan. Alvast gefeliciteerd!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @duchess fijn te lezen dat het mee valt

@frummel jeetje meis wat schrikken ik duim dat de kleine lekker blijft zitten!

Share This Page