Zo wat gaan die berichten snel hier hahaha. Heb veel moeten bijlezen. @ Frummel: Jeetje meid, sterkte. Probeer lekker rustig aan te doen, voor zover het kan. @ Miekje28: Bedankt voor de informatie. Had daar zelf via de website ook wat kamertjes gezien voor een mooie prijs. Hopen maar dat met de levering alles goed gaat. Veel plezier morgen bij de efteling. Hahahahaha wat een mooie echo foto! Een echte rocker inderdaad haha. Hier ben ik nu bijna 20 weken en voel ook nog steeds de kleine niet. Maakt mij soms ook wel ongerust. Soms vraag ik me ook af, misschien beweeegt ze al wel maar heb ik het gewoon niet door. Plopjes... Tja.. Daar word ik niet veel wijzer uit hahahaha. Ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben. Uiteindelijk komt er wel een moment dat je het heel zeker weet toch dat het de kleine is?
@ duchess ; vervelend dat het nu weer ineens geen blaasontsteking is.. gaan ze wel verder kijken? @ woepietje ; mooi gedicht inderdaad! @ ongeduldje ; fijn dat alles goed is! en leuk die handjes zo duidelijk op de echo haha @ acnaib ; vervelend een schimmelinfectie! Hopen dat je er snel vanaf bent! Inderdaad, beetje gas terug nemen zodat je zondag en maandag de verjaardag van je kindje kan vieren! @ frummel ; fijn dat het minder is, hopelijk is alles snel weer helemaal rustig! @ hier ; ik irriteer me rot aan mezelf, ben zo snel geirriteerd en ben niet altijd even lief tegen iedereen.. anderen zeggen dat het meevalt maar ik stoor me er zelf aan! hopelijk trekt het een beetje bij als ik wat meer mn gemak houd. Ook hier al heel wat beweging in mn buik gevoelt, zo bijzonder! Mn man kan niet wachten tot ie het ook kan voelen.. ohja, en dit weekend gaan we de finishing touch aanbrengen in de babykamer zodat ie zondag middag klaar is! ging wat sneller dan verwacht haha
@ Kzh: Hahahahaha tja die zwangerschapshormonen.. Je bent al op de helft. Maar snap dat je er zelf wel gek van word. Wow nu al de baby kamer klaar? Hier moeten wij nog beginnen. Eigenlijk moeten we het hele huis nog aanpakken, moet toch echt me vriend even wat schoppen onder zn kont gaan geven denk ik. Ik wil ook dat de babykamer klaar is! (bloos). Hahahahaha.
We hadden de meubeltjes al een tijd bij mijn ouders staan, dus zodra we bij 13 weken een mooie echo hadden hebben we die naar hier gehaald.. En als de meubels eenmaal staan gaat het snel. He huis was al helemaal ready, genoeg tijd voor gehad omdat het bij ons wel even duurde voordat we zwanger waren
@loon28, fijn dat alles goed was! Als je hier zo leest realiseer je je des te meer hoe bijzonder dat is @flipske, zijn jullie nog op pad geweest voor de kinderwagen en is een knoop doorgehakt? @duo, welkom! @corina, welkom terug, gefeliciteerd met de goede echo en succes voor de volgende. Had jij ook die zeehond in de doos vd babydump? Ik vond deze echt te erg...... @ti87, mooie wagen! @Frummel, heel veel sterkte! @ongeduldje, hoop dat je snel terug kan en wat een mooi echo idd, fijn hoor! @acnaib, thx, lief van hem hè, ben wel bang dat ik dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijf horen ................. Wbt je schimmelinfectie, lijkt mij ook wel handiger dat ze je eerst even onderzoeken, straks is het toch iets anders. Ik zou er op staan! . Niet dat die medicijnen heel veel kwaad kunnen maar toch. Alvast gefelciteerd met je jongste, succes met poetsen en veel plezier en toch ook sterkte met het feestje! @Miekje, veel plezier in de Efteling morgen Verder, veel meisjes trouwens, leuk! Hier ging het deze week even wat minder, ben nu ook echt naar kl... Nog even een uurtje door en dan naar huis. Ben echt moe, maar ja, het is ook weer mijn 1e volle week dus.............. Volgende week wordt het hier echt SUPERDRUK dus ik ben me er al stiekem op aan het voorbereiden. Thank god gelukkig geen afspraken dus maar even rustig aan. Fijn weekend!
Hallo meiden, Ben al een tijdje niet hier geweest...heb last van mijn bekken en daarnaast werk ik veel. Dus als ik thuis ben dan lig ik vaak op de bank of beter op bed! Verder gaat gelukkig alles goed! Heb op 16 november de 20-weken echo! Ben heel benieuwd! Hopelijk met jullie ook alles oké? Heb (nog) niet alles teruggelezen, maar dat ga ik voor een deel proberen. Lukt niet allemaal, want dat is teveel . Liefs D.
Hè dames, Leuk dat er weer een aantal dames terug van weg geweest zijn Frummel gelukkig dat t minder wordt,neem goed je rust,fijn dat kindjes t zo goed snappen! Duchess hopelijk vinden ze snel een oorzaak,blijft beetje vaag zo.... Acnaib sterkte met je schimmel,hopelijk slaan de med snel aan. Woepietje mooie tekst hoor! Kzh je hormonen,leuk hè....ik ben af en toe echt momzilla hier thuis.... Wel leuk dat kamer al kaar is, wij beginnen pas na de 20 weken echo. Duo voor de kamer heb je nog ruim de tijd hoor,maar als je nog in de rest van t huis moet doen dan gaan jullie t of druk krijgen, sterkte ermee! Hier heeft gister ml baby voor t eerst gevoeld, erg leuk!voel t nu ook steeds vaker, omdat ik denk dat placenta voor ligt is dat richting m'n Ribben toe best wel s pijnlijk.... Maar dat nemen we voor loef hoor! Zo nu ff snel oogjes dicht en straks werken, morgen ook drukke lange dag voor de boeg
Ik denk dat ik baby ook voel- meestal links net ondermijn navel maar meer aan links onder een soort porretjes: lijkt alsof van binnen inderdaad iemand zacht korte schopje geeft. Gisteren avond wel halfuur gevoeld en mijn handerop en hand voelt het ook beetje. Vandaag niet gevoeld... Wie weer wat er regelmaat normaal is in de week 18-19 voor schopjes? Vandaag mijn 19e week begonnen, maandag SEO eeg spannend en leuk! Gisteren tennisles gehad was wel leuk nog steeds goed te doen ondanks dikke buik haha
Goedemiddag dames. Frummel: He, bah . Balen zeg. Hoop dat rust je goed doet en dat de kleine goed blijft zitten!! * knuffel * Duchess: Geen blaasontsteking? Hm... Hopelijk knapt het gauw op!! Woepietje: Mooi gedichtje voor jullie trouwkaart! . Ongeduldje: Fijn dat jullie 20 weken echo ook goed was . Acnaib: Druk weekend voor de boeg! Alvast gefeliciteerd met je zoontje! En sterkte met de schimmelinfectie . Kzh: Hier ook last van irritatie . Vriend noemde me vorige week ook een sjagarijn, maar soms kan ik er niks aan doen. En nadat hij dat zei, barstte ik in tranen uit . Jeetje, hormonen ook! Jullie zijn al gauw met de babykamer . Miekje: Leuk dat je vriend de baby al gevoeld heeft!! Ben benieuwd wanneer dat bij ons te voelen is . Over de babykamer: Meubels hadden we al vroeg. Die staan al. Maar verder hebben we nog niks gedaan. Wilde ook de 20 weken echo afwachten en nu wacht ik de volgende echo ook nog even af. De kamer moet nog even goed schoongemaakt en daarna inrichten. Nu we weten dat het een meisje is, kunnen we het ook leuk (roze) inrichten . Ik gewerkt vandaag. Net thuis en ben kapot. Weekend ook nog werken, dus lig er vanavond vroeg in denk ik.
Woepietje, ja de kinderwagen is uitgezocht. Het is een Joolz Day earth geworden in Parrot Blue. Voel me dus enorm verwend door mijn vader. Frummel en Duchess hoe gaat het nu bij jullie. Ik kan het niet zo goed van me af zetten en kan me niet voorstellen wat een hel die onzekerheid over je lichaam en de kleine je geeft. Kleine vind Robbie Williams leuk, voelde hem duidelijk toen Robbie aan het zingen was bij TVOH.
Leuk die kinderwagen! Hier gaat het goed hoor. Ben denk ik iets nuchterder(lekker abn) omdat dit al het derde kindje is waarbij ik zo zit. Ik zit lekker onderuit met heel veel chocolade en chocomelk en een hyper actieve uk die mijn buik verbouwd we wachten gewoon af. Ik kom sowieso niet voorbij de 3cm ontsluiting zonder infuus dus mocht het doorzetten dan leggen ze me maar een tijd aan de pijnstilling tegen de weeen
Dan ken je je lichaam toch erg goed, ik hoop dat het idd op 3 cm blijft steken en dat de kleine zo gaat liggen dat de vliezen heel blijven en er geen infecties komen. Chocolademelk klinkt goed, die ga ik ook eens zoeken.
Hè hè, net terug van het werk.pff wel met cliënten tvoh gekeken en ook hier een Robby Wiliams fan in de buik beeb was vast aan t dansen. Vandaag en klussen lijst gemaakt, hier moet ook veel in huis gebeuren... Voor we überhaupt aan de kinderkamer kunnen beginnen, of eigenlijk kinderhoekje bij ons in de kamer. Hier ook een man die wat schoppen onder zijn kont nodig heeft ... Ohh nu kruip ik eerst naast hem in mijn warme bedje
@ Duchess: oeh meid, dat is even schrikken. 'Jammer' dat het geen blaasontsteking was, dat zou een makkelijke (onschuldige) verklaring zijn geweest. Veel sterkte met rusten, ik hoop dat het helemaal gaat wegzakken. @ Frummel: nee toch meid, wat een schrik! Wat een onzekerheid nu weer, ik hoop dat het snel tot rust komt in je buik. Sterkte! @ Flipske: oh, wat balen van je werk! Ik kan me voorstellen dat het flink wennen is om zo thuis te moeten zitten en dan vanwege ukkepukje geen succes met solliciteren. @ Acnaib: wat fijn dat je jongste al snel beter is gaan slapen. Maar balen van schimmel, dat is zoooo irritant! Hopelijk snel weer weg. @ Hopeless: pfff, en dan ook weer een blaasontsteking erbij, meisje toch! Ik hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt, desnoods dan met opname/infuus. Heel veel beterschap!! @ Woepietje: mooie trouwkaart, zeg! @ miekje: gefeliciteerd met je dochtertje, fijn dat het een geslaagde dag was. (maar pfff, balen van die bekeuringen!!) @ ongeduldje: gefeliciteerd, fijn dat de echo goed was! @ dames die nieuw zijn of teruggekeerd: (weer) welkom! @ hier: wordt een spannende week voor velen van ons, 20 wkn echo! Nog maar een paar nachtjes slapen. Ben echt erg benieuwd, maar ach, dat was ik alle vorige keren ook. Mijn gevoel blijft zeggen: jongetje . Voel de baby nu iedere dag een klein beetje, meestal als ik in bed lig en altijd op dezelfde plek, rechtsonderin. Het is nog lekker subtiel, ben benieuwd of het weer zo'n lompe wildebras als mijn zoon gaat worden of uberrustig meisje zoals mijn dochter . Hier kwam het gedrag in de buik geheel overeen met hoe ze nu buiten de buik zijn! Nu even goed nadenken over lijstjes van kids voor sinterklaas (nou ja, de opa's en oma's die graag wat willen kopen) en dan vanmiddag verjaardag van schoonvader. Hoop dat ik het een beetje volhoudt, maar wat dat betreft gaat het gelukkig iets beter dan een maandje geleden!
Wat leuk en toevallig zeg. Allemaal robby williams fans hahah. @ Kache: Ja zeker spannend al die 20 weken echo;s. Vooral als je inderdaad het geslacht nog niet weet. Ben benieuwd of je het bij het juiste eind hebt wb jongetje. Ik voel de baby nog niet. Misschien is het inderdaad omdat ik zelf vrij rustig ben en net wat jij zegt. Als de baby rustig is misschien minder wild in de buik. We zullen zien haha.
Wekom duo Jeetje frummel dat is wel even schikken zeg, nou goed naar je lichaam luisteren en beentjes omhoog. Hier niet helemaal lekker afgelopen maandag spoed echo geah vanwege hevige pijn in me hele buik en de kleine meid deed het gelukkig goed... Ook beginnen me klachten van. BI en ichias met de dag te verergeren. Oja ik kreeg met de spoed echo te horen dat mevrouwtje nu al in een onvolkomen stuit ligt en placenta ligt ook voor vandaar dat ik nog haast niets voel... Nu heb ik een paar x per dag dat ik een klein plopje voel maar thats it. Voor de rest lees ik wel altijd mee hier maar heb niet veel fut om te vertellen enzo...