1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catha

catha Lid

30 jun 2011
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi , ik heb weer even tijd gevonden.

Inderdaad ik vind ook dat de keuze niet aan je vriend is om voor jouw de leuze te maken om een contact te verbreken , bah wat lijkt mij dat een moeilijke situatie .

Hier heb ik vanmorgen de baby voor het eerst echt goed gevoeld ! Poeh wat een leuk gevoel geen gekriebel maar echt sterke bewegingen .

Hier wordt ons kindje niet gedoopt wel dringen mensen erop aan dat we wel eens iets vast moeten gaan leggen (ook voor de andere 2 ) mocht ons iets overkomen , maar die keuze kan ik maar niet maken.

Mijn naam op Facebook is lieselotte.

2. catha

catha Lid

30 jun 2011
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wimjo waarom hebben jullie geen 20- weken echo gedaan ?

3. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Ik ook aangemeld op Facebook, weet alleen niet onder welke naam of woepietje of Wendy, maar dat hadden de meeste n van jullie vast al opgemerkt

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames,

Fb heb ik me ook aangemeld annemieke is m'n echte naam;)

Dutchess succes vandaag!knuffel!!

Frummel fijn dat t beter gaat!

Duo pfff lastige situatie zeg,maar met t met rest eens,probleem moet wel heel erg zijn wil hij je daar weg houden....
    Toen ik t last kreeg ik gelijk zo'n loverboy idee, als je die verhalen leest dan komt dit daarbij ook nogal s voor....
    Ga er vanuit dat t bij jou niet t geval is maar sterkte ermee, en lucht gewoon je hart hier!

Hier vanochtend ff naar ha geweest,vanacht weer zo moeten hoesten,heb nu hoestdrank die voor kids is,maar dus ook voor zwangere mag.

Beebje laat zich steeds vaker voelen, zal ook wel gek worden van die hoest aanvallen,dus weer hele lading keel snoepjes hier.....

Moet eigenlijk poetsen maar is m'n enige dag vrij dus zo eerst eens relaxen en dan zien we weer wel;)

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo dames,

Mag ik hier ook mee komen schrijven?

Mijn naam is Deborah en ik ben zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 2 april 2013..
    Ik ken Kache al van een ander topic, maar het lijkt me ook erg leuk om met meiden te schrijven die rond dezelfde periode uitgerekend zijn...

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hier laat de kleine zich ook steeds vaker voelen..
    Elke avond masseer ik mijn buik met olie, en dan voel ik haar zo duidelijk schoppen/duwen..
    Mijn man kan het helaas nog niet voelen.
    wel heel leuk! (behalve dat ze gisteravond mijn blaas als boksbal gebruikte)

Hoop dat je snel van je hoest afkomt miekje!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    'Welkom! tuurlijk mag je meeschrijven!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Debozoe welkom! Hoe gaat het tot nu toe?

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Welkom nieuwe meiden!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier begin ik de kleine ook steeds meer te voelen :)

11. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Ik zal vanavond ff terug lezen een ook aanmelden bij facebook.

Iemand al wat gehoord van Duchess?
    Of hoelaat ze de echo had?
    Moet er al de hele dag aan denken.

12. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Volgens mij had ze de echo 's middags. Dus we moeten even afwachten.

Welkom nieuwe dames! Gezellig als jullie meekletsen.

Hoe is de facebook groep beveiligd? ik ben namelijk vrij anoniem hier en vind dat wel fijn. Heb geen zin dat vage kennissen zo mee kunnen lezen op facebook of kunnen zien dat ik lid ben van een groep. Ben sowieso niet heel actief op facebook, ben vooral een lezer.

13. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ben ook benieuwd naar duchess!!

De facebook pagina is goed beveiligd! Andere kennissen en vrienden kunnen niet zien wat er besproken wordt terwijl dat hier wel zou kunnen. Heb zelfs de naam van onze uk daar al bekent gemaakt omdat toch verder nieand het kan lezen!

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Oh nou wordt ik nieuwsgierig. Ik meld me ook aan.

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Heb me ook aangemeld. Lees wel even mee, maar ben heel druk! Ik ben Amanda op Facebook

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik heb hier foto van geslacht :)
    de paaltje wijst op de 2 schaamlipjes :)

Ik ben nu al 2 dagen doorgeslagen met shoppen haha :)
    heb al zoveel gekocht en besteld, dat ik al voor 6-9 maanden al iets koop (68 maat)... lieve jurkjes en tunieken. Erg leuk dat ons kindje in april geboren wordt want dan is het bijna zomer en kan zij van alles aan!

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Bekijk bijlage 286993 en hier de schattigste jurkje wat ik tot nu toen heb maat 62 dus ideaal voor de zomer als zij maandje of 2-3 is!

18. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Jij hoopt op een warme zomer Piccolina.

Ik probeer me in te houden met kopen. Ga er van uit dat we zo nog veel krijgen en daarbij is het ook leuk om nog te kunnen shoppen als de kleine er is.
    weet niet of dat me ook gelukt was als we een meisje hadden gekregen :)

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #3099 piccolina, 15 nov 2012
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
    Flipske
    er is vaak warm genoeg voor zo'n jurkje!
    Ik woon in Den Haag en hier vaker erg veel zon vergeleken met andere regio's. Wel windje maar soms lekker warme!
    Ze zeggen altijd kleed je baby aan zoals jezelf kleed nou zo kleed ik mij we vaker in de zomer:) Maar kan nog altijd met lange rompetjes onder of met mooie jasje eroverheen :) het is allemaal 2e hands wat ik koop wel in hele goede staat en merkkleding, dus zoveel geld kost het ook weer niet.
    en ik krijg niks verder van iemand behalve misschien als kraamcadeau dus daarom shop ik lekker zelf en bovendien heb ik zeer uitgesproken beetje dure smaak dus het is lastig mij iets te geven wat ik dan ook leuk zal vinden...

en shoppen met de kleine zal ik niet doen vind het echt een gedoe! met tram naar de stad, veel mensen, kleine winkeltje komt je met wagentje gewoon niet in, baby huilt, zelf niks te passen voor zichzelf.. pfff wordt al benauwd als ik allen over nadenkt. Ik koop alles liever online of zelf in de winkel terwijl mijn man met het kleintje zal zitten haha :)
    enige is wat hier op loopafstand is hema, zeeman etc dan zou ik wel doen maar hema heeft super weinig keuzes en zo allemaal hetzelfde... bij hema shop ik dan ook liever online dan heb je meer keuze en vaker opruimingen...

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog niets van Duchess joh:( begin me nu echt zorgen te maken..

Deel Deze Pagina