morgen Nog iemand misselijk?Ik eet nu alleen maar wasa crackers. Heb ook nog n testje gedaan en de teststreep was net zo donker als de kontrole streep en kwam direct. yeaah, mijn eerste eigen knaltest.
Goedemorgen dames. Noenoe hele dikke knuff voor jou. Hier nog weinig last van misselijkheid gelukkig heb bij de andere 3 zovaak opgenomen gelegen voor uitdroging de eerste periode.
Ja, ook ik heb voor de 1ste keer last van misselijkheid! Fijn he om zo een test in je handen te hebben!!
Hoi dames mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben 29 jaar, zwanger van de tweede en heb morgen mijn nod. Heb maandag al positief getest. Ben volgens de calculator 11 april uitgerekend bij dezelfde foto's van mijn testen. De digitale heb ik gister gedaan. Mijn ipad maakt niet zulke scherpe foto's helaas. In het echt zijn ze duidelijker.. @Rozerood, leuk je hier weer tegen te komen vanochtend ineens bijna kosten omdat ik aan de koffie rook...beetje gek maar normaal vind ik het heerlijk ruiken, maar vond het zo'n sterke geur hebben..verder niet echt misselijk gelukkig. @hopelessinlove volgens mij lopen we tegelijk leuk!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: ? jaar, ? kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje Nicky86: ? jaar, ? kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!
Noenoe ik heb je van de lijst gehaald. Bel je vandaag het ZH? Laat je nog wel even weten hoe het met je gaat? We leven allemaal met je mee!! Heel veel sterkte. Nicky86 je staat er bij! Welkom en gefeliciteerd! Mag ik ook je leeftijd en hoeveelste kindje? D83: Bedankt! SabineMerel: Dan is zij toch de volgende keer aan de beurt! Hihi.. Wel spannend hoor! En helemaal leuk dat jullie gaan trouwen.. mag jij alleen niks drinken op de bruiloft! Mooie testen hopelessinlove! Rozerood: Vandaag valt het mee me te kwaaltjes Alleen mijn tepels en het trekt in mijn buikje voelt niet zo prettig.. Maar niet pijnlijk gewoon irritant. Showen die test! Ingie1983: Ook welkom en gefeliciteerd!
Rozerood: Wat fijn dat je nu een knaltest hebt gehad!! Ik heb nog 1 kv5 test liggen. Als ik nu zou testen, zou het ook een knaltest zijn? Gisterochtend was de teststreep nog iets lichter als de controlestreep... Ik geen klachten van misselijkheid . Ingie1983: Welkom hier . Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Noenoe: pffff, meid wat verdrietig. Heel veel sterkte. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet meer in gelooft met zulke testjes . Ik hoop dat het je toch gegund is in de nabije toekomst! @ Troelaa: wat jammer dat solliciteren niet opschiet. Het is ook geen makkelijke tijd (en nu voor jou dus al helemaal niet meer), balen hoor! Mijn schoonzusje heeft ook ruim 4 jaar gezocht (af en toe tijdelijke baantjes, 3 maanden of zo), maar nu toch iets gevonden. Ik heb ook nog steeds niets gehoord van MvM, had gedacht dat het wel vlot zou gaan, maar ja ... Wacht maar geduldig af, ha ha! @ Rozerood: vervelend, he, zo'n gevoel in de maag. Ik ben niet misselijk, maar er ligt wel een steen in en als ik moet eten denk ik pffff.... Terwijl ik soms wel echt honger heb . Ik hoop dat het zo blijft, want bij mijn dochter was ik wel misselijk, van voor de test positief was tot de bevalling ... En fijn, een knaltest! @ Lady: pfff, zenuwslopend, maar het klinkt toch nog best positief nu! Ik duim dat het verlies snel stopt en testjes mooi donkerder worden! Qua bloedtest kunnen ze zien of HCG bij termijn past. Zo wist ik dat miskraam ging worden, mijn HCG was veel te laag. Succes! @ Senna: lekker shoppen in Ikea , mijn zoontje heeft ook trofast op zijn kamer. @ Nicky: wauw, gefeliciteerd!! Wat prachtig dat de MMM je nu toch mooi resultaat heeft gegeven. Veel succes. @ Sabine: ik vroeg me altijd af hoe 2 vrouwen dat besloten, ha ha. Op kdv van mijn dochter is ook een leidster met vriendin, ze zijn nu om en om zwanger geweest en hebben dus 2 kindjes. Lijkt me fijn dat dit tegenwoordig gewoon allemaal kan. @ hopeless: mooie testjes!! Dat soort spam kan ik wel tegen . @ Ingie: welkom! @ hier: vannacht 10 uur in coma gelegen (afgezien van de plaspauzes) en voel me wel een beetje minder brak nu. Nog steeds moe, gapen en zo, maar ja. Verder gaat het zijn gangetje. Eetlust matig, blijf borsten een beetje voelen, maar geen ongikrampen meer. Ach ja, er is ook meer dan genoeg plek in mijn uitgelubberde baarmoeder lijkt me zo . Vandaag weer warm, geloof ik he? Kan er nu niet zo goed tegen , hoop dat het meevalt. Misschien in de schaduw in tuin met een boekje gaan hangen...
Kache: Dat is wel raar, ik ben gister avond gebeld door mvm en had me gister ingeschreven. Ze komen bij mij volgende week woensdag middag langs! Ben blij dat ik andere kan helpen door te plassen hihi.. Ik hoop dat ik mee mag doen. Ik heb nog even navraag gedaan bij het ZH of ik ooit een bloedtransfusie heb gehad tijdens mijn hartoperatie, maar dat was niet zo. Had ergens gelezen dat je dan niet meer mag doen. Die plaspauzes en in coma liffen komen mij heel bekend voor! Ik had vanmorgen alleen een vl die weer gebeld werd. Hij had vannacht tot 3 uur gewerkt en moest blijkbaar om 6 uur weer aanwezig zijn (hij wekt voor zichzelf) Dus om 7 uur werd die uit bed gebeld, ik natuurlijk ook meteen weer wakker. Ik heb ook weinig eetlust maar wel veel honger, heel raar. Borsten zijn redelijk gespannen en is heb nog wel een beetje ongi achtige krampjes. Is dit normaal? Lady: Hoe is het nu met je? Als je testen donkerder worden is dat toch wel een goed teken en klinkt het hoopvol! Heb je nog oud bloed vandaag?
alle nieuwe testers gefeliciteerd. noenoe: hoop dat het allemaal goed zit en dat het bruinverlies oud bloed is. lady: ook voor jou hoop ik dat het allemaal goed zit.. hier nog steeds niet echt last van kwaaltjes, alleen iets moeier gister nog een test gedaan en nog net zo donker als de 29ste ik ga vandaag nog wel ff bloed laten prikken dan morgen de uitslag daarvan. sorry dat ik niet zo veel praat hier maar als ik uit me werk kom dan moet ik eten maken die kleine vermaken en als hij om 8 uur lekker in bed lig dan knal ik ff relax op de bank met de tv aan.
Haaay meiden, @Nicky: Welkom en gefeliciteerd! @Noenoe: Aaah meissie, heel veel sterkte, dikke knuffel! @Hopelessinlove: Mooi rijtje! Wij zaten samen in het begin aug topic @Rozerood: Fijn he als je test zo donker is Hier trouwens niet echt misselijk maar heb wel honger en als ik eenmaal aan het eten ben geen zin meer @Ingie: Welkom en gefeliciteerd @Kache: Hier nog steeds niks van MvM gehoord. Ze belde me gisteren wel over een sollicitatie maar dat ging over dat ze mijn motivatiebrief niet kon openen of ik hem opnieuw wilde sturen. Dus ben benieuwd Wil wel graag gaan werken, al is het maar 2 a 3 dagen Heerlijk zolang slapen!! Ik ben ook zoo moe, maar elke ochtend zo vroeg wakker. mJaa kan nu ook een middag dutje doen als ik wil @Hier: Vanmorgen al even op de koffie geweest bij mijn ouders. Nu aan de poets en de was doen. En vanmiddag zien we wel weer
@Noenoe, wat onzettend klote meid, veel sterkte !!! @Nicky, welkom en gefeliciteerd. Het moet extra speciaal zijn als het na 1,5 jaar eindelijk is gelukt dmv mmm. Geniet ervan !!!! @Hopelessinlove, mooie testjes hoor !!! @Rozerood, hier ook een misselijk gevoel in mn keel (of is dat maagzuur???) Heb net 2 beschuitjes op met kaas en het is nog niet weg. Het gekke is dat ik ondanks de misselijkheid zin had in verse sinaasappelsap, dus dat heb ik net op, tja dat is ook niet echt bevordelijk voor de misselijkheid. Ach zolang ik nog niet hoef over te geven mag ik niet mopperen. Bij mn dochter hoefde ik gelukkig ook niet over te geven dus hopelijk nu weer niet. @Ingie, jij ook van harte welkom en gefeliciteerd !!! @Amandie, die ongi krampjes zijn normaal hoor, volgens mij heeft iedereen het hier op en af. Vanmorgen toch maar even naar de sportschool geweest voor een lesje Body Balance, wil dat eigenlijk wel een beetje bijhouden want ik merk als ik weing doe ik last van mn onderrug krijg en met een beetje bewegen wordt het minder. Ik heb iedere keer kleine steekjes bij mn linker heupbot, herkenbaar???
ik mag me hier ook melden ben 8april uitgerekend op onze dochter hebben we 4jaar moeten wachten 2icsibehandelingen 1,5 jaar medische molen. we hadden uit die laatste behandeling nog een ingevroren embryo over en die is 20 juli terug geplaatst en blijven zitten! gewoon in 1keer zwanger! wat een geluk! 15 aug hebben we.de eerste echo zo spannend allemaal! xxx sky
@ Amandie: is idd gewoon normaal, hoor, die ongi krampjes. Bij mijn eerste had ik er dagelijks last van tot 7 wkn of zo. Bij mijn tweede had ik het al een stuk minder veel/vaak. Mijn baarmoeder is niet meer zo strak na twee 9-ponders gedragen te hebben , dus rekt makkelijk uit. Bovendien 'weet'-ie hoe het moet , ha ha! @ Troelaa: spannend van de sollicitatie! En ik heb te vroeg geklaagd , ze hebben vanochtend gebeld, helaas was ik toen buiten met de kids in speeltuin . Heb wel teruggebeld, maar voicemail, dus nog even afwachten . Overigens de enige manier waarop ik 10 uur kan slapen, is om 20:30 uur naar bed gaan , want iedere ochtend 6:30 uur gaat wekker (de echte of die luidruchtige indringende variant "Maaaaammmaaaaa!!!" ).
Sky: Welkom! Gefeliciteerd! En wat goed dat het in 1 keer gelukt is! Wat is je leeftijd? Ik zal je op de lijst zetten. Kache: Ow gelukkig!! Ik verlies ook veel smurrie ppphhfff slijm.. dus iedere keer ben ik bang dat het fout gaat met dat vochtige gevoel en die krampjes. Zijn geen hele heftige krampen hoor.. maar toch.. Vind het allemaal heel erg spannend. 9 ponder!!! Wow! Dat is best zwaar zeg! Hihi En dan zijn ze nu ook nog eens vroeg luidruchtig!! Hihi Je moet er wat voor over hebben he?! Troelaa: Ik duim voor je dat je gewoon wordt aangenomen. Is niet makkelijk in deze tijd! Spannend!!!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: ? jaar, ? kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje Nicky86: ? jaar, ? kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: ? jaar, 2e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!