@ miekje : misschien een idee om die meiden eens gewoon te vragen of er iets mis is? Is de moeilijkste weg, maar meestal lost dat wel het meeste op!
Piccolina, hier ook eindelijk een heel bewegend kindje. Heeft even geduurd eer ik het voelde maar nu is het al twee dagen zeer actief J. Loon, proficiat met jullie meid!!! Tamararonald, hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Luister naar je lichaam en neem de tijd en rust die je nodig hebt. Rozerood, wat een mooi beeld J.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 31 maart: Frummel: ? jaar, 3e kindje ♥ 1 April: Flipske: 29 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kindje ♥ 2 April: Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Duo Penotti: 24 Jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Loon28: 29 jaar, 1e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Corina1989: 23 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje Runner: 30 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje Elba: 32 jaar, 2e kindje Nadesy: 28 jaar, 4e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 8 April: Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje EdelHertje, 24 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: Duchess: 25 jaar, 2e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje Sjaantje: 32 jaar, 2e kindje ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje Acnaib: 33 jaar, 3e kindje ♥ 11 April: Woepietje: 31 jaar, 1e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje Rijkje: 27 jaar, 2e kindje wimjo: ? jaar, 2e kindje ♥ 13 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Aantal: 32 Wij leven met jullie mee *********** Lady1987: 24 jaar Noenoe: 27 jaar Kirsten9: 30 jaar Cbertens: 34 jaar Ingie1983: 29 jaar Maike79: 32 jaar Kittycat69: 42 jaar Senna1985: 26 jaar Ralin: ? jaar Troela: 26 jaar Debbie2007: 35 jaar ♥ Afsprakenlijst ♥ 20-11-2012 wimjo echo 20-11-2012 Marijelansink 20 weken echo 20-11-2012 Minnie1979 20 weken echo 20-11-2012 tamararonald 20 weken echo 20-11-2012 Loon28 20 weken echo 20-11-2012 Flipske verloskundige 21-11-2012 Nadesy 20 weken echo 21-11-2012 Amandie afspraak VK 21-11-2012 Kzh echo/controle gyn 21-11-2012 Sjaantje controle VK 23-11-2012 Miekje 28 20 weken echo 23-11-2012 Rozerood- fijndiagnostiek echo ZH 26-11-2012 Kzh pretecho Jan Koning 27-11-2012 Claro84 20 weken echo 29-11-2012 Woepietje 20 weken echo (eigenlijk 21) + DIAB 04-12-2012 Hopelessinlove 20 weken echo (eigenlijk 21) 12-12-2012 Ti87 controle vk 13-12-2012 Woepietje DIAB 22-12-2012 Amandie 2-3-4D echo Babyview 21-01-2012 Amandie cardioloog controle zwangerschap ZH 29-01-2012 Amandie uitslag cardioloog ZH 04-01-2013 Ti87 4D HD echo Jan Koning WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven!!!! Dan worden ze niet over het hoofd gezien!!! BIJ VOORKEUR ZELF AANPASSEN
Heb toch iets wat ik even wil delen met jullie. Gisteravond ben ik naar een leuke avond geweest waar je behandelingen kon ondergaan welness.Massaga's aan handen voeten, gezichtmasker etc etc. Maar ook spiritueel gebied. Ik ben bij 2 vrouwen geweest waarvan de 1e mij ook vertelde dat ze doorkreeg dat het een meisje is en heel vrolijk is! En ondernemend. Ik had uiteraard niets vertelde over de uitslag van de echo. Toen zei ze dat ze doorkreeg van het meisje zeg tegen mij moeder dat ze ook goed moet rusten en niet maar doorgaan met alles ( klopt ), en wat die vrouw ook lief vond dat het kindje mijn hand vastpakt en doorgaf dat ze al heel veel van mij houd, Nou ik kon het niet zo makkelijk drooghouden!! Bij de 2e vrouw waar ik kwam liet ik een bijenwastekening maken. En meteen begon ze erover dat ze doorkreeg dat het een heel zacht liefdevol kindje is die ook voor anderen de ogen zou openen!!En uiteraard ook zij gaf aan een meisje!!Hoe ongelovelijk is dit. Misschien geloven jullie hier niet in maar ik wel in deze bijzondere gaven. Ik was helemaal blij toen ik thuiskwam!! Allemaal een fijne dag!!
Mooi verhaal inderdaad Hier een klein beeeeeeeeeeeeetje ongerust. Werd net wakker (half 12) Lekker laat haha, en ik moest naar de wc om te plassen en te drukken en bij het afvegen helderrode bloedverlies. Heb ik wel vaker omdat ik last heb van aambeien, maar dit keer was het best veel en weet niet zeker of het door het plassen kwam of drukken. In elk geval VK gebeld, in de hoop dat ik even langs kan komen maar werd een beetje afgewimpeld. Ik moet het maar even aankijken. Het zal allemaal wel meevallen maar ik vind toch dat ze me wel iets serieuser mogen nemen. Mja... Nu is het weg, maar als ik straks weer moet plassen zal ik het in de gaten houden. Maar rustig aan doen vandaag.
eigenlijk moet je kunnen nagaan van waar het komt. als van achteren afveegt en er zit bloed op is het n aambei. als je van voren afveegt en dan bloed kan het uit de vagina zjjn. kon je dit niet testen? stom dat de vk je niet zo serieus neemt.
@ duo penotti ; dat is schrikken meid! Misschien een blaasontsteking? Volgens mij kan je daar ook bloed bij de urine van hebben.. Misschien kan je vragen of je urine in kan leveren bij de HA morgenvroeg om datuit te sluiten?
Loon leuk hoor dat ze zo positief waren Duo zou inderdaad goed opletten bij afvegen!weet niet of je gister Miss sex hebt gehad,kan ook adertje in vagina zijn namelijk.... Succes ermee! Morgen dé echo,toch wel spannend hoor! Moet eerst werken dus wel gelijk afleiding en geen kans voor m'n zenuwen.das wel fijn. Wat m'n vrieidinnen betreft,m'n ene doet gelukkig weer normaal, die andere die laat ik maar ff doen,ze viert zaterdag d'r verjaardag maar moet avond werken,en als ze voordien niet reageert dan ga ik ook niet hoor. Hou de eer aan mezelf! En als dit zo blijft dan ga ik er wel naar vragen,laat niet weer over me heen walsen. Op fb wordt er ook veel gekletst,lees t wel allemaal hoor
Hier is er geen bloed meer te bekennen. Was wel vaginaal want daarna nog 1x met plassen beetje bruine sliertjes op het papier met afvegen. Heb ook de kleine gevoeld dus ben wel gerust nu. In elk geval, als zoiets nog een x gebeurt laat ik me niet meer afwimpelen door de VK. Belachelijk. Miekje: Veel plezier met de echo morgen. Spannend!
fijn dat je geen bloed meer hebt gezien! Hopen dat het een eenmalig iets was! en inderdaad, volgende keer iets harder aandringen bij de VK.. stress is niet goed voor ons zwangere kippetjes!
@ miekje ; Nog even zenuwpezen en dan hopelijk een mooie echo voor jullie! Fijn dat 1 van je vriendinnen weer normaal doet, hopelijk komt het ook nog goed met die ander!
Ff een heerlijk ego berichtje: Eens in de paar weken heb ik spanningshoofdpijn. Dan heb ik me in die week over een ppaar dingen op open vreten en dan beginnen de spieren in me nek strak te staan wat dan eindigt in een 2 daagse op je hoofddoenstaande hoofdpijn! Gisteren was het dus prijs en ik moest van mezelf heel het huis poetsen omdat we maandag een weekje op vakantie gaan! Donderdags komt me moeder altijd en dan heb ik dus me handen vrij qua kids Kan ik dus lekker me huisje doen. Ik bn dan ook nog het type; ik wil het allemaal zelf doen, want dit is mijn gezin en mijn huisje en verantwoording en dan hoeft iemand anders voor mij niet te gaan staan poetsen! Alles kleine drukmaak dingetjes en het drukke aankomende weekend en dan nog die gekke hormonen zorgde gisteren voor een enorme huilbui! Pffffff, wat voel ik me dan achteraf een aanstellertje! Maar ik zal maar denken dat het er allemaal weer bij hoort en weer eens proberen een stapje terug te doen omdat ik nog steeds wil denken een eindeloze energie te hebben als het goed gaat Miekej: fijne echo! Duo: hopelijk geen gekke dingen meer gezien en blijft het ook weg!
Miekje: Veel plezier vandaag . Acnaib: Zullen de hormonen wel zijn hihi. Soms zitten we dan maar raar in elkaar he. Maar even rustig aan doen meid . Ik ben net bij de VK geweest. Weer helemaal goedgekeurd . Hartje was goed te horen en baarmoeder groeit goed. Toch altijd fijn, die bezoekjes. Ben ook erg blij met 'mijn' verloskundige. Hebben er 2 en zijn beide erg fijn.
Hoi meiden, Heb globaal alles een beetje bijgelezen. Duchess, als je dit nog leest, heel veel sterkte toegewenst, wat een nare uitslag, hopelijk valt het straks allemaal mee. Heb mn eigen ook net aangemeld voor facebook. Ik baal als een stekker, nog steeds geen internet en tv, de kabel is dus kapot en dit word door Ziggo weer uitbesteed aan een ander bedrijf om te repareren, nu maar w88 wanneer dit eindelijk gaat gebeuren grrrrrr. Reis naar China is goed gegaan, de vlucht was niet erg comfortabel (ruim 12 uur) maar was te doen, maar merk wel dat er nu een buik in de weg zit haha.
Hè dames Echo was goed Alleen t geslacht wilde kleine uk niet laten zien,benen stijf tegen elkaar en later ook nog gekruist... Ze dacht wel meisje maar wil t echte zeker weten, nu dis volgende week geslachts echo Wil gewoon kunnen gaan shoppen,dus ik moet het weten..... M'n andere vriendin stuurde vanmiddag een Appje vanwege de echo,ze had een vervelende droom erover gehad, en ze bleek dus wel degelijk boos te zijn omdat ik boos was over dat stad gedoe...... Ach zijn bij haar ook vast de hormonen, ik weet in ieder geval weer heel goed waar ik sta, en voor wie ik of moeite ga doen.... En dat zijn hun ff echt niet hoor....eerst maar s iets terug zien van ze... Toch jammer dat je soms zo kan vergissen in mensen......that's life zullen we maar denken.... Fijn weekend iedereen!ik moet 2 avonden werken en morgen ochtend nog Sint op manlief z'n werk, en dan na t werk nog naar verjaardag van ene vriendin..... Gelukkig volgende week stuk rustiger!