Minnie balen dat je geen internet enz hebt en als je dan moet wachten op kabelmaatschappij dan moet je vaak geduld hebben,sterkte! Fijn dat China reis goed ging!nu rustig bijkomen dan,want jetlag zal ook wel pittig zijn denk ik.
Hebben jullie dat ook: Tegen de avond buik voelt wat gespannen en harder aan - soort van groei pijn. En in de ochtend wat zachter en makkelijker. Ik merk het verschil echt robd uur of 19.00 begint het beetje te grote te dikke buik zelfs lastig ziggen niet echt maar gewoon lastig gevoel alsof buik groeit maar huid en spieren niet. Dan ga ik slapen en snachts geen last maar sochtends is weer helemaal goed gewoon geen pijnlijke buik en vrij zacht.
Iedereen druk weekend gehad? Ik zelf gewerkt en gisteravond etentje gehad. Ouders zijn 32 jaar getrouwd. Was wel gezellig. Piccolina: Ik heb wel dat mijn buik 's avonds boller is en heb dan het gevoel dat het 'op knappen staat'. Maar niet echt pijn. 's Morgens voelt mijn buik wel soepeler.
@Minnie: Wat vervelend meid. Kun je me vertellen welke woonplaats je woont? Zelf heb ik voor een onderaannemer gewerkt die ingehuurd werd door Ziggo en vanwege personeeltekort etc kon dit soms wel eens een ontzettende tijd duren voordat men aan de beurt komt. Ze hebben verschillende onderaannemers onder zich en als ik je woonplaats weet kan ik je misschien het bedrijf noemen die jou zou moeten bellen. Vaak kan je dan meteen doorverbonden worden met de planning en word je sneller geholpen. Nou hier gaat het goed. Helemaal geen klachten gelukkig. Zwangerschap gaat zn gangetje.
Hè dames, Heb weekend gewerkt en vandaag lekker vrij,wilde eigenlijk flink poetsen maar buik protesteerde nogal dus maar beetje rustig aan gedaan, Morgen weer een dag en volg week toch vrij Donderdag komt gelukkig ook steeds dichterbij, manlief is beetje boos omdat hij niet mee kan,wil dat ik liever niet ga,maar als ik op hem moet wachten dan duurt t nog eeuwen, en dat geduld heb ik nu iet, Bovendien is t eigenlijk alleen bevestiging dus echt verrassing is t als t goed is niet Hij doet t r maar ff mee hoor...... Ik ga straks aan Fotoboek beginnen van dochter jaar 1-2 ben ik wel poosje zoet mee,heerlijk om dat die winter avonden te doen Fijne avond iedereen!
Loon, wat leuk zo behandelingen J. Zeker als je er een positief gevoel aan overhoud. Miekje, wat naar van jou vriendin. Wat leuk een fotoboek. Hoop dat ik het een beetje ga kunnen bijhouden voor ons kindje, want de fotos van de vakantie van 2 jaar geleden geraken zelfs niet in een mooi boekje. Duo Penotti, goed dat je terug een beetje gerustgesteld zijt ivm het bloed verlies. Piccolina, hier ook een hele gespannen buik savonds, een heel verschil met smorgens. Vanavond de 20 weken echo ben benieuwd J.
Hoi meiden sinds gisteren doet eindelijk m'n internet het weer, wat bleek nou,ze hadden ons gewoon afgesloten, terwijl ze een ander af hadden moeten sluiten pfffff dit geintje hebben we dus vorig jaar ook al meegemaakt, Vl. Heeft nota bene nog gevraagd aan Ziggo of dat nu weer niet het geval was, maar nee hoor zeiden ze, en die monteur die vorige week is geweest zei dat de kabel kapot was, gisteren kwam dus het kabelbedrijf en die zag gelijk wat er aan de hand was. Wat een stommiteit zeg maar ben allang blij dat het alles het weer doet want zonder tv of internet ben je toch zo,n beetje verloren haha @miekje, ja had behoorlijk last van die jetlag, s,morgens rond 5.30u wakker en s,avonds om 20u m'n ogen niet open kunnen houden, was daar namelijk 7 uur later, maar gelukkig is het nu minder, het voordeel is dat ik nu makkelijker m'n bed uitkom haha, ben benieuwd voor hoelang.... @Piccolina, ja heel herkenbaar, mijn buik is s,avonds ook veel dikker en meer gespannen, heb dan ook een heel zwaar gevoel. Buik trekt sinds een week toch heel erg, heb soms het gevoel dat ik uit m'n vel spring hihi, smeer nu 2x per dag m'n buik goed in. @duo penotti, thanks voor je berichtje maar gelukkig werkt alles nu weer, ik woon trouwens in Kaatsheuvel. Meer meiden die verkouden zijn? Sinds een paar dagen volop hoesten dat ik er hoofdpijn van krijg, iemand tips om het te verzachten? Nog eventjes een egobericht, we hebben net onze vakantie geboekt, we gaan begin januari lekker 2 weekjes relaxen in Mexico. We vliegen met air Europa via Madrid, heeft iemand daar ervaring mee?
Even een vraagje, heb me van de week aangemeld voor fb maar kan jullie berichten niet lezen, volgens mij ben ik nog niet geaccepteerd.
@Minnie, als het goed is ben je zojuist geaccepteerd, we zijn nu erg actief dus ik zou zeggen meld je!
Ja heb gezien dat er volop wordt gekletst daar op fb, jammer van zp maar dan ga ik ook maar daar naartoe
Gisteren echo gehad en alles was prima in orde. Dus kunnen op ons wolkje blijven zitten J. Minnie, oh nee wat een gedoe. Hoe dom van hun. Maar fijn dat alles terug naar behoren werkt. Oei verkouden, heb dit in begin van de zwangerschap gehad. Heb niet echt tips. Oh fijn 2 weken mexico. Vind wel een beetje jammer dat het hier zo stil is, maar inderdaad op fb is het zeer actief. Zal moeilijk worden om nog iedereen te kunnen volgen vermits ik op het werk niet op fb kan.
Ja eerlijk gezegd vind ik dat fb ook niet zo leuk als hier, klets veel liever hier, maar goed er valt op het moment weinig te kletsen hier... Fijn dat alles goed was met de echo
Het is echtst vlagen ook op Facebook. Ene avond heel druk en nu is het rustig. Claro, fijn dat je weer een goede echo had! Hier geen leuke dag, ben chag en merk dat ik weer iets last heb van bi de laatste dagen. Dus ik doe lekker rustig aan en waarschuw de mensen om me heen.
@Minnie: Fijn dat alles weer goed werkt. Is inderdaad wel erg dom ja hahahahahha. Wat leuk zeg, 2 weken naar Mexico! Ben je er vaker geweest? @Claro: Mooi een goede echo! altijd Fijn.. @Flipske: Jeetje meid, Echt zeer vervelend voor je. Heb je zwaar werk? Ja sinds de dames op FB zitten is het inderdaad wel wat rustiger. Moet eerlijk bekennen, kan het nu wel beter bijhouden haha, maar is wel jammer. Ik heb nl geen FB dusja... Verder vrij rustig hier. Al begin ik wel te merken dat het nu steeds wat moeilijker word. Raak al uitgeput als ik sokken of schoenen aan moet doen want die buik zit al aardig in de weg. En ook vooral savonds wat last van me rug..
hoi allemaal wordt weinig geschreven hier heb geen fb dus zal hier wel blijven.. na de twintig weken echo vorige week en het besef dat we dan dus over de helft zijn, een beetje in de stress geschoten we moeten nog zoveel doen. een vaste trap naar zolder (kunnen nu helemaal niet op zolder komen) is besteld maar wanneer die porecies wordt geleverd is nog onbekend. dan moet hij nog geplaatst worden dat doen manlief en mijn vader dus dat zal vooral savonds zijn dan moet de zolder nog afgetimmerd en wat schoten verplaatst worden zodat de kamer groter wordt. en als die kamer helemaal klaar is kan de oudste daar heen en kan de jongste naar de kamer van de oudste maar die moet dan ook nog eerst behangen enzo worden en dan moet de babay kamer nog want wil hem niet zo laten is een echt jongens kamer nu en we weten het niet dus wil ik graag wat neutraals. zoveel in zon korte tijd . vorige zwangerschap benn ik bevallen met 35 weken dus dan zal het nog maar 14 weken ofzo zijn te snel alles wat ik kan doen heb ik dan ook vast gedaan heb de kaartjes al uitgezocht en besteld alle adressen opgelsagen op de computer. nu is het wachten op de trap dan kunnen we pas echt verder . daar komt bij dat als ik gestofzogen en gedweild heb opo 1 dag ik savonds zupoer last heb van mijn rug bil been en amper kan lopen en door dat gestress wordt ik nog chaggie ook dus is niet heel gezellig hier op het moment .. sorry voor mijn kjlaag zang maar moest het even kwijt