Halloooo . Het is inderdaad rustig! Ik heb het weekend weinig tijd gehad om op ZP te kijken en te reageren. Kzh: Jij ook Yoga dus. Leuk!! Ben benieuwd wat je ervan vind! Duo Penotti: Haha, leuk is shoppen ook he . Ik kom soms ook met hele andere dingen thuis als wat ik van plan was haha. Inmiddels begonnen met de woonkamer? Succes! Miekje: Klopt, daarom toch maar weer een afspraak gemaakt bij de fysio. Ben erg benieuwd. Minnie: Klinkt gezellig! En tja, nog even geduld voor een wijntje . Ik ben vanochtend in huis bezig geweest. Stofzuigen, dweilen, wasje doen, wc schoon. En ben net thuis van mijn buurvrouw. Ze had (nieuwe) babykleertjes mee, van haar moeder. Die werkt daarin. En heb even wat leuks meegenomen. Vanavond even samen met vl uitzoeken . Morgen fysio dus. Ben erg benieuwd of ze wat kan betekenen.
Inderdaad erg stil hier.. @ corina ; ja ben ook benieuwd! Heb er wel zin in! Succes morgen bij de fysio! Ook hier staat de kerstboom! Nog even goed van genieten want volgend jaar staat op die plek de box, en geen plek meer voor de kerstboom!
Dankje . Ben erg benieuwd wat de fysio gaat zeggen. Heb op moment geen pijn meer. Alleen wel wat zeurend gevoel in mijn onderrug. Maar ben iedere keer bang dat het wel weer terug komt na een paar drukke (werk)dagen. Dus misschien toch goed om heen te gaan.... Om half 1 er zijn. Haha, dat probleem met de kerstboom hebben wij nu al. Wij hebben een box gekregen (via mijn ouders familie) en die staat hier nu al. Nog niet helemaal vast, maar wel in elkaar. En heb eigenlijk geen zin om 'm weer op te ruimen . Dus wij nu geen plek voor de kerstboom. Ga binnenkort huisje wel aankleden met leuke kerstdingen . Ik ga even boodschappen doen!
Even spieken hoe het hier nu gaat met iederee. moet zeggen dat ik nu veel minder hier ben dan op onze Facebook pagina...
Misschien is het een ideetje om een klein boompje neer te zetten op een dressoir of zo. @Corina, hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen, anders misschien een cursus mensendieck??? Even een beetje spuien hoor,we hebben een Engelse Cocker spaniël en ze luistert voor geen meter, net was ik even weg en heeft ze een Barbie van m'n dochter kapot gevreten en m'n mooie kerststukken in de vernieling geholpen, ben het zooooo spuugzat met dat beest. Mijn vorige Cocker was totaal anders en dat voede ook meer als mijn kindje maar voor deze hond voel ik eigenlijk niet zoveel, vind het erg om te zeggen maar tis zo. Zit er echt aan te denken om haar weg te doen, lijkt me beter voor mij en ook voor het beest, nu wil mijn stiefbroertje haar misschien wel hebben. Als we op vakantie gaan gaat ze daar naartoe om te kijken hoe het gaat, als het klikt dan weet ik gewoon dat ze een goed baasje treft en zie ik haar nog regelmatig. Maar zo wil ik het gewoon niet meer, het vreet teveel energie. Einde ego-bericht
Vind het wel jammer hoor Ti87 dat iedereen nu opeens hier wegblijft. Mis toch een beete het sfeertje wat ik had bij de juni-mama's destijds toen ik zwanger was van m'n dochter. Toen hadden we Hyves maar bleef het toch gezellig op zp. Maar goed je kan niet alles hebben hè hihi
@ corina ; misschien kan hij preventief wat oefeningen geven, en zo niet dan ben je zo weer weg Ik heb met mijn man afgesproken dat we de box neerzetten zodra de kerstboom weg is.. Boven staat ie gruwelijk in de weg! Maar zonder kerstboom kan je het ook leuk maken inderdaad! @ minnie ; vervelend dat je hond zich niet gedraagd, en zeker met een kleine op komst kan ik me voorstellen dat je het niet ziet zitten. succes! Hier begin ik lichtelijk last te krijgen van nesteldrang ;s Mijn huis is helemaal op orde, kan niet stil zitten wil constant dingen netjes maken en ordenen enzo haha. Net de kast op de babykamer weer even uitgezocht en geordend.. begint al aardig vol te raken! het resultaat ;
Minnie: Wat jammer van jullie hond, maar begrijp het wel. Lastige situatie zeg. Hopelijk bevalt het goed bij je stiefbroertje! Dan weet je in ieder geval waar hij/zij terecht komt . Kzh: Ja, denk ik ook. Ga zo die kant op. Is 2 min vanaf mijn huis . Staat leuk, de inhoud van die kast . Ik ben vanmorgen ook even aan het opruimen geweest in de babykamer. Heb even alle kleertjes in ledikant gelegd (op maat) en dan laken erover. Kan ik het binnenkort gaan wassen. Ik vind het ook jammer dat veel meiden hier niet meer plaatsen. Ik heb geen behoefte aan een FB pagina, dus ik blijf lekker hier . Na de fysio ga ik naar mijn moeder en dan samen shoppen. Moet nog wat dingetjes bij prenatal (kruik, deken voor in kinderwagen, thermometer). Heb een kadobon liggen, dus dat is altijd leuk! En ook nog opzoek naar kerstkado's. Hebben lootjes getrokken, dus nog even inkopen doen.
Hè dames, Ik heb gister lange werk dag gehad,ochtend,middag en avond dus nu ff niks.....al krijg ik van de frisse winterzon meer energie geloof ik,dus zo nog maar ff aan de poets dan Corina succes bij de fysio en veel plezier met shoppen!! Kzh ik ga morgen ook blije doos ophalen, en dan donderdag ff paar kleine dingen voor kerst, voor baby wil ik me pas uitleven als nieuwe collecties erzijn, eerst maar s aan de kamer gaan beginnen als ml puf heeft.... Wat leuke mandjes heb je in je kast staan trouwens,ziet er netjes uit zo Kerstboom,heb hier kleintje op dressoir gezet,met speelgoedkist en mini keuken was er op de vloer geen plaats.....zal komende jaren ff zo moeten denk k hihi Mini balen dat je hond zo stout is,dingen continu kapot maken kost inderdaad voor jou teveel energie om te blijven corrigeren, Hopelijk klikt t inderdaad met je stiefbroertje, en anders is er Miss nog wel iemand in je omgeving? Hier is de vakantie weer voorbij,merk wel dat ik toch echt ff in ritme moet komen nu, en stiekem ook blij ben dat verlof nog maar 13 weken weg is.... Maar goed door te werken gaat tijd wel lekker snel
Oh kerstboom, vind zo jammer dat ik er dit jaar geen kan zetten. Zijn beneden nog aan het verbouwen en vermits de vloer nog moet gelegd worden kan ik het beter maar een jaartje overslaan. Vriend zei zet hem toch, maar je gaat zien als hij net staat willen ze aan de vloer beginnen en kan ik terug afbreken :-D. De lichtjes buiten hangen wel al. Sjaantje, wat ontzettend triest van jouw schoonzus. Duo Penotti, je hebt u goed laten gaan in leen bakker :-D. Hier kan ik mij goed inhouden wacht een beetje af tot de solden, maar vrees als het eenmaal begint het nog moeilijk te stoppen is. Vind ook niet echt veel en als mensen mij vragen hoever ik al ben dan zeggen ze bijna allemaal al 5 das er echt nie aan te zien, dus zolang ze niet zeggen oh dacht al verder is het goed J. Minnie, wij hebben ook een Engelse Cocker spaniël. Het is een tijdje geleden dat hij nog iets in de vernieling geholpen heeft dus voorlopig hout vast houden. Maar hij is zo lief en komt savonds altijd knuffelen. Begrijp wel dat als je er echt geen goed gevoel mee hebt je een andere oplossing voor zoekt, hoop dat het lukt bij je stiefbroetje. Kzh, die zit inderdaad goed vol J.
@Claro, ik denk dat ik deze Cocker teveel vergelijk met mijn vorige, die was zo anders, daar kon ik mee lezen en schrijven, ze was ook wel eigenwijs maar op een leuke manier. Helaas hebben ze haar dood gereden en vl wilde zo snel mogelijk weer een nieuwe hond maar deze kan de andere echt niet vervangen. Vind het zelf ook zo ontzettend jammer dat het niet zo goed klikt, verder is het wel een lieverd, ook voor m'n dochter, dus moet er nog maar eens goed over nadenken...
wat leuk al dat shoppen en de kerstbomen .. hier geen kerstboom want kan nog steeds niet op de zolder komen... (wat dus ook betekent dat er nog steeds geen vaste trap in zit)als goed is wordt de trap eind van de week geleverd dus hoop dat we de week van kerst eindelijk echt aan de gang kunnen. shoppen ga ik mee beginnen als de trap erin zit en de zolder tot slaapkamer is en we die kunnen gaan aanklkeden ben bang dat iik dan niet meer kan stoppen mag dan ook meteen voor drie slaapkamers hihi leuk kan me nu nog steeds bedwingen als ik leuke baby pakjes zie eerst maar is kijken wat ik nog precies aan neutraal spul heb van onzea jongste komen wel wat nieuwe spulletjes bij maar wil ik pas doen als kamertje klaar is is alleen wel pas als laatste even geduld hebben nog.,. verder ook hier morgen naar therapie voor mijn rug/bekken. best last van als ik wat gerdaan heb ... en verder mega veel last van emo buien huilen om niks boos om niks.... komt denk ik ook door dat het best wat stress mee brengt dat de trap nog steeds niet klaar is .... fijn dat het verder met alle babys goed gaat ... we zijn al aan het aftellen hihih
Hier is onze prachtig meisje! Ze is een week op groei en heeft enorm goedr botstructuut, smalle gezichtje, dunne kaaklijj en enorm lange vingertjes Ze is 718 gr. Bekijk bijlage 292382
@ marije ; kan me voorstellen dat het je frusteerd dat de trap nog niet af is, waardoor je en niet bij je spullen kan komen en niet verder kan! Hopen dat je morgen wat goede oefeningen en tips gaat krijgen bij de fysio! @ hier ; gisteravond eerste Zw.yoga gehad, was wel zwaar haha.. Vanacht wel echt flinke last gehad van restless legs, heb maar 2 x 2 uurtjes geslapen :< Hopelijk heb ik er volgende keer minder last van.. Vandaag tripptrapp stoel gekocht, met babyset, zonder newborn set. Had niet in de gaten dat die set zo duur was, 129 euro voor een plastic kuipje! Laat maar! haha Ook even de blije doos en de babydump doos opgehaald, maar goed dat ik extra ruimte in mn kast had gemaakt
Dankje Zo blij met ons meisje! Ze ligt wel in stuitligging dus hopen we dat ze gaat anders liggen tegen week 28-30... Ik heb mijzelf afgemeld van zwangerschapsyoga vond het echt een slappe gedoe kan je net zo goed niks doen.. Wel ga ik zwanger en bevallen doen voor de ademhaling etc.
Oh mijn zwangerschaps yoga is helemaal niet slap! haha flink lopen zweten Maar mindfullness/ademhalings technieken leer je juist bij de zwangerschaps yoga? hier ligt de kleine trouwens ook nog steeds in stuit.