Mag ik me ook bij jullie melden?? 1ste kindje 33 jaar, 6 april ben ik als het goed is uitgerekend Vorige week donderdag al een eerste test gedaan en die was positief. Zondag opnieuw een test gedaan en wederom positief. Blijf nog een beetje sceptisch en onzeker maar dat zal nog wel een tijdje blijven. Wil heel blij zijn maar laat het nog niet toe. Misschien na 12 wkn dat ik kan gaan genieten als het zo mag zijn. 9 augustus heb ik mijn eerste echo.. Kan niet wachten!!
Dank je sky. Welkom Chinwa! Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo snel voor een echo mag! Hopelijk blijft dit keer gewoon het hartje kloppen! Zal je zo op de lijst zetten. Nicky en Kirsten: kunnen jullie nog je gegevens voor de lijst doorgeven? Dank jullie wel.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: ? jaar, ? kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje Nicky86: ? jaar, ? kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!
Ik meld mij ook )) 30 jaar 1e kindje 8 april ) Heb tot nu toe niks van kwaaltjes behalve - opgezette buik tegen de avond voelt alsof veel gegeten had - vaker moe en moe onderbenen - vaker hoofdpijn maar kan ook komen door de warmte we zitten nu in frankrijk... - zeurende pijn ongi pijn buik en andere trekkende pijn Hoop dat het goed teken is in elk gevaal probeer ik gezond te leven en oppassend eten.. Ik denk dat ik echo pas 3 augustus op 8 wk krijg... Even zh bellen volgende week..
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: ? jaar, ? kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje Nicky86: ? jaar, ? kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Welkom Piccolina! En gefeliciteerd!
@ Noenoe: jemig he, wat ontzettend klote!! Heel veel sterkte en hoop dat het uiteindelijk wonderbaarlijk toch goed afloopt!! @Lady: Jij ook heel veel sterkte, maar all is not lost als ik het zo hoor. Het is nog steeds bruinverlies en dat schijnen echt veel vrouwen te hebben. Snap wel dat het heeeel onzeker maakt, want ik ben al onzeker zonder voorgeschiedenis of bloed/bruinverlies! @chinwa: voorzichtig gefeliciteerd! wat een ellende moeten sommigen mensen toch doormaken, niet normaal. Kan me voorstellen dat je een dikke slag om de arm houdt en we zullen allemaal ook voor jou duimen dat het goed gaat dit keer!! Alle nieuwe zwangeren: welkom!! Op een gezonde zwangerschap en baby begin april 2013!!! Ik ben inmiddels weer helemaal opgeknapt. Echt bizar hoe je heen en weer kunt gaan in gevoel. Maandag en gisterochtend nog overgeven, diarree (nogmaals sorry) en slap als een vaatdoek en nu weer kiplekker.. Zou het dan toch een virusje zijn geweest en niet zwangerschap gerelateerd want was echt niet grappig! Maar ja, dan voel je je weer lekker en dan baart dat je weer zorgen.. pffff.. Durf ook nergens nog rekening mee te houden.. Zag een heel leuk zwangerschapsjurkje op Asos, maar ja, veel te vroeg nog en ben bang dat ik iets "jinx" als ik al dat soort dingen ga kopen.. Zie trouwens bij veel mensen dat ze last hebben van hun tepels, maar dat heb ik echt nog helemaal niet.. Borsten zijn beetje gevoelig en voelen zwaarder, maar twijfel of ze er ook zo uitzien, maar ja heb best een grote cup, dus misschien merk je het dan minder snel in omvang?? Verder af en toe best een zeurderig gevoel in onderbuik en weinig eetlust. Soms denk ik honger te hebben en dan na 2 happen zit ik vol. Maar vandaag weer nergens last van! @minnie: heb ookdie steekjes links en rechtsonder vaak inderdaad Gisteren trouwens het boek: "krijg nou tieten" van Claudia de Breij gelezen (had een vriendinnetje bij me achtergelaten). Daar vlieg je echt doorheen en het is MEGA grappig!! Echt een aanrader!
Dankjulliewel voor alle lieve woorden.. toch fijn als je ergens gehoord en gesteund wordt. Ik hoop ook dat iedereen in april een gezonde baby mag uitpoepen. ik zal waarschijnlijk niet al teveel op zp zijn, omdat ik mezelf een beetje wil beschermen, maar of me dat gaat lukken weet ik niet. Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Hi Chinwa, Toch een vraagje, ookal moet ik het misschien helemaal niet willen weten of wil je het er liever niet over hebben, ook goed natuurlijk, maar vraag het me toch af. Had je voorafgaand aan de echo's waarbij het hartje niet klopte iets van een indicatie dat het niet goed zat of kwam het echt als een "donderslag bij heldere hemel"? Echt een schrikbeeld wat jij (en helaas veel te veel anderen) hebt meegemaakt! Snap heel goed dat je eerst nog even afwacht voordat je vol overgave enthousiast mee gaat doen op zp..
Beide miskramen zag ik niet aankomen, bij de eerste begon ik op een ochtend te vloeien. In de middag was het alweer gestopt. Volgende dag toch een afspraak voor een echo en toen bleek dat het hartje een paar dgn daarvoor gestopt was. Bij de tweede had ik het ook niet zien aankomen, geen bloed alleen de avond voor dat ik mijn eerste echo zou krijgen enorme buikpijn. Volgende dag bij de echo bleek dat het hartje al een week gestopt was. Beide zwangerschappen was ik misselijk en had ik last van gevoelige/pijnlijke borsten en was ik ontzettend moe. Ik zag het beide keren niet aankomen, na de eerste keer denk je ah bad luck. Tweede keer begin je toch echt aan je lichaam te twijfelen. Nu ga ik ervan uit dat het misgaat, stom he
Pfoe heel heftig! En beide keren rond de 8 weken als ik het goed begrijp? Absoluut niet stom dat je geen blind vertrouwen hebt in de goede afloop.. Maar daar gaan we wel voor! Voor iedereen hier! Ik ga NU duimen!!
Heb je onderzoeken gehad chinwa? Wat naar voor je zeg. Dus hele erge buikpijn of bloed kan goed een slecht teken zijn... Beetje Bloed niet altijd, maar veel bloed wel! Nou hoop echt voor je dat het nu goed gaat! Wel fijn dat je nu al zo vroeg een echo hebt! Laat je het wel weten hoe het met je gaat ondanks dat je niet zoveel op zp zit? Sterkte!!!
hoii meiden nou ik ben bang dat het voor mij is afgelopen al hoor helaas .. vandaag buikpijn gehad alsof ik ongesteld ging worden en best veel bloed verloren...echt helder rood bloed... wel net nog getest en die zegt nog steeds zwanger maar dat zal wel gewoon zijn dat hcg nog in me urine zit gewoon.. ik hoop voor jullie allemaal dat jullie een prachtig mooi kindje op de wereld mogen zetten.. ik ga gewoon hopen op de volgende ronde...ik weet nu in ieder geval dat ik wel zwanger KAN raken en dat is voor mij al een geruststelling .. xx
Gefeliciteerd allemaal! Wij hadden vandaag een posi test in handen gehad en op de cb digital stond 2-3 weken. uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik dus op 08 april 2013 uitgerekend. het is nog zo pril maar zo spannend de aankomende tijd
@Norwegian-Sky, welkom en gefeliciteerd. Wat fijn dat het nu in 1x keer raak is !!!! @Chinwa, jij ook gefeliciteerd, hopelijk gaat nu alles goed !!!! @Piccolina, welkom en proficiat !!!! @Ongeduldje, ik was eergister ook veel ziek en nu ook niet meer op wat vage dingetjes na. Of het met zw.schap te maken heeft, ik weet het niet?? Dat boek van Claudia de Breij heb ik ook, leuk is tie he. Ben toen straks naar de HA geweest, die vage steekjes aan de linkerkant zaten me niet lekker aangezien ik vorig jaar een bbz heb gehad. Werd in een keer zo bang dat het nu in de andere eileider zat, waarom ik dat ineens dacht weet ik niet want heb geen bloedverlies oid terwijl ik dat vorig jaar wel had. Maar goed het is 3 aug een jaar geleden dus misschien komt alles weer boven. Ha heeft mn buik onderzocht en denkt dat er wat ontlasting in mn darmen zit aangezien ik moeilijk naar het toilet kan dus vanavond moet ik Microlax gaan proberen (soort klisma getver). Ook heeft ze mn urine onderzocht en ze zag wat witte cellen erin zitten wat kan wijzen op een blaasontsteking, morgenvroeg nogmaals urine inleveren en dan gaan ze kijken of ik aan de anti-biotica moet. Ik hoop het niet. Einde ego-bericht
Ah Lady nee toch... Hou het bloedverlies wel een beetje in de gaten of bel ff met de VK. Sterkte ermee !!! @Ti87, welkom en gefeliciteerd !!!
Ah lady wat k.lote zeg, maar idd wat je zeg Je weet dat je zwanger kunt worden Hopen dat het de volgende ronde raak Mag zijn en dat er dan een mooi Plak beebje blijf plakken. Sterkte
@Chinwa: Welkom en gefeliciteerd. Ik hoop echt op een plakker! @Piccolina: Jij ook welkom en nogmaals gefeliciteerd! @Ongeduldje: Fijn dat je je weer beter voeld @Lady: aaah meis, heel veel sterkte en een dikke knuffel! @Ti87: Welkom en gefeliciteerd! We zijn op de zelfde dag uitgerekend @Minnie: Hopelijk helpt het en heb je geen blaasontsteking!
Veel nieuwkomers vandaag, maar ook weer slecht nieuws helaas... @noenoe nogmaals veel sterkte!!! Wens je veel geluk met je kinderwens in de toekomst, als het nu idd verkeerd gaat. @hopelessinlove: ja het streepje wordt donkerder! fijn! @Nicky Gefeliciteerd! Heerlijk na zo'n lange tijd een positive test te hebben! @Ingie: Heey meid, je hebt ons gevonden! Welkom in de club van April mamma's (wij kennen ons uit een ander topic). @SabineMerel Wel leuk dat jullie theoretisch beiden een keer een kindje kunnen dragen @Corina Wij lopen gelijk op he. Als je een knaltest wilt, zal hij een dezer dagen wel lukken, maar bij iedereen neemt het HCG sneller of langzamer toe dus hij kan ook lichter zijn als bij mij. @Kache: nou als ik net als jij de hele zwangerschap maagpijn heb, dan draai ik door! Heb nog altijd maagpijn. Weet niet of dat nou misselijkheid is of niet. heb af en toe normaal ook wel eens zo'n maagpijn. Het probleem is, dat als ik eenmaal maagpijn heb het ook langer blijft heel irritant....maar als beloning wel een super test Ondertussen heb ik dan wel weer honger, maar dus nergens zin in. Hoor dat veel van jullie dit ook hebben. @Minnie ik moet ook regelmatig wat bewegen, van veel zitten krijg ik ook onderrug pijn. Wat is een bbz? @Norwegian-Sky: Gefeliciteerd! FIjn dat het nu direkt raak was. Dat bespaard een hoop gedoe voor jullie. @Chinwa: gefeliciteerd! Hoop dat dit keer alles goed loopt en je een mooi hartje zit bij de eerste echo! Piccolino & TI87: gefeliciteerd! @Ongeduldje: gelukkig voel je je weer iets beter! @Lady: Jeetje, wat erg!!! Ga je nog naar VK of Gyn.. je moet toch weten hoe het nu verder gaat. Ik wens je dat het snel weer mag lukken en dan blijft plakken!! Ik voel me nu vast een beetje lullig als ik mijn positive test plaats. maar moet het toch delen met jullie!