Hier visite gehad met oudjaar en met 2 kids extra! Pff, was wel ff lekker hectisch! Maar om 1.00 uur gingen ze naar huis en ik lekker naar bed! Verder echt last van hormonen en ik vind het zelfs al een beetje zwaar worden (en ik moet nog een tijdje) Maar dit komt vooral omdat manlief het volgens mij niet echt door heeft hoe het ook al weer is om met een dikke buik rond te lopen en 's avonds ook zijn aandacht wil! Net op het moment dat ik echt op het top punt van moeheid zit en ff wil slapen wil hij ook aandacht! Als ik dan 's nachts wakker word heb ik weer wat energie, maar ja, dan is ie met geen paard wakker te krijgen! Maar goed het zullen hormonen wel zijn Allemaal een goed 2013!
Meiden allemaal een heel gelukkig nieuwjaar !!!!!!!!!! Hier ook best moe van de feestdagen, normaal geen last van. Koffers zijn nog niet gepakt doe ik morgen wel, door alle drukte nog geen tijd voor gehad, vandaag de kerstspullen opgeruimd.
@Kzh: Owww afgeraden omdat je alle vlekken gaat zien ofzo? Zo'n ding is toch wel goed schoon te maken? @Miekje: En geslaagd voor het behang en de vloer? We hebben trouwens vandaag al de kinderwagen binnen gehad Op de box moeten we wel een week wachten want die kon niet mee met Tnt.
@ miekje ; klinkt als een paar drukke dagen! even lekker uitrusten nu dus! @ duo ; vlekken was niet zo het probleem, maar meer de gehele kleur wit die grijzig zou worden volgens hem. @ hier ; Voelen jullie het schoppen en bewegen van de kleine ook al zo goed? Hier de hele dag door.. Soms beweegt ze zo enthousiast dat ik ervan schrik haha, voelt het net alsof ze er via de buik uit wilt kruipen Mn mams zat helemaal te glunderen toen ze de kleine voelde bewegen
Aaaah oke. Nee dat is ons niet verteld. Nou ben benieuwd. Aja ik zal het wel zien Hier is de kleine soms wel actief maar niet de hele dag door. Een paar weken geleden trapte ze harder, nu is het meer gekriebel dat ik voel. Vannacht toen ik op me zij lag, zat ze helemaal aan de zijkant te kietelen leek wel. Heeeel apart gevoel. Alleen mijn vriend heegft der voelen bewegen, anderen niet. Ze is ook lekker rustig haha.
Vrijgezellenfeest: gingen haar eerst verassen tuis toen ze weg was( haar man zat in comploot) en daarna paaldansen workshop en daarna crazy pianos uiteten en dansen! Alle meiden hadden roze tshirt met verschillende teksten: rebels meisje, chic meisje, zwanger meisje ets en as bruid had bijna getrouwd meisje erop ) Ik heb inderdaad geen garantie dat de ligging bekkenpijn vermindert of iets anders misschien ligt het aan mijn bouw of omdat ik heel sportief ben geen iedee maar ik had daar nog nooit last van gelukkig en ook van rugpijn. Qua beweging nu is wat sterker inderdaad ik zie mijn buik ook bewegen af en toe en vroeger was meer schopen en nu korte kleine schopjes achter elkaar. Ik merk ook dat ik snelle moe wordt door de dikke buik bij winkelen bijvoorbeeld wordt ie dan wat strakker en dikker dat ik mijzelf als een opgeblazen bal voel die gaat ontploffen haha ) In de avond ook regelmatig last ervan. Bukken gaat ook lastiger en opstasn van bank. Maar ik geb volgens mij wel gewoon groot buik lijkt groter denk ik dan 6 maanden
Hallo dames! Even tijdje niet geweest. Dus bij deze wens ik iedereen nog een heel gelukkig en gezond 2013!! Ik best drukke dagen gehad, dus niet veel op ZP geweest. En ik zit nu ziek thuis. Vorige maand buikgriep gehad en nu de 'gewone' griep. Enorm verkouden en alles doet zeer. Merk dat mijn weerstand echt niks is op het moment. Vanmiddag komt hier de kraamzorg voor de intake. Ben erg benieuwd . Vl komt dan even thuis om er ook bij te zijn. Piccolina: Hier ook sneller moe en bij mij ook al bekend, de harde buiken. Merk dat ik nu echt rustiger aan moet doen. Kzh: Hier is de kleine meid ook goed te voelen. Wel de ene dag meer als de andere. Hier heeft ook alleen vl het nog gevoeld. Minnie: Jullie gaan op vakantie toch? Wanneer gaan jullie weg? Ik heb afgelopen woensdag een 4D echo laten maken. Geweldig!! Onze kleine meid vermaakt zich nog goed en liet zich niet heel gemakkelijk zien haha.
@Corina: Wat vervelend dat je steeds wat onder de leden hebt. Doe rustig aan en probeer goed uit te zieken. Veel plezier vanmiddag met de intake @Piccolina: Hahahahah dat waggelen klinkt bekend. Ik word steeds meer slomie malonie. Maar heb ook al een aardige buik. @Minnie: Volgens mij ging je vandaag met vakantie. Heeeeeeeeeel veeeeel plezier! Geniet ervan Hier niet echt veel te vertellen. Gisteren de laatste babyspullen wezen kopen dus het huis staat nu echt vol met dozen. Jeetje wat heb je veel nodig voor zo'n kleine. Vandaag maar even de kerstboom weghalen, dan is er meer ruimte. Omdat we met de bovenverdieping bezig gaan staat alles beneden. Lijkt wel een pakhuis nu....
Hey meiden, Rustig hier... Nog wat leuks gedaan dit weekend of nog wat leuks op de planning morgen? Hier de heeeeeele dag geslapen tot half 5. Wat ben ik uitgerust!
@ corina : beterschap! @ duo : lekker uitgerust het weekend in dus! @ hier : weer zo'n heerlijk slapeloze nacht ;s Dus maar even op de bank op de ipad en hopen dat ik zo meteen heeel moe wordt en alsnog in slaap val! Niks geplanned morgen.. Heb nog een mandje was staan die weggevouwen moeten worden, de rest van de dag lekker niks!
Hè dames Minnie fijne vakantie! KHz balen dat je zo slecht slaapt, heb vannacht ook regelmatig wakker gelegen,nu net niet moe genoeg voor middagdutje.... Voel moppie wel lekker bewegen als ik rustig lig,soms wel lastig als je net op je zij in slaap wil vallen dat er dan nog een in je zij prikt.... Duo lekker zo lang uitgeslapen, succes met alles opruimen en een plekje geven! Corina beterschap!!hoe was de intake? Probeer maar goed uit te rusten nu! Piccolina klinkt leuk t vrijgezellenfeest! En dat waggelen en harde buiken na veel lopen klinkt erg bekend, heb zelf een Belly band voor net onder m'n buik,als ik die aandoe is lopen enz goed vol te houden. Wees blij dat je geen echt klachten hebt van je bekken, is geen pretje! Hier is inmiddels muur behangen met roze lief behang en vloer is geregeld,manlief is druk met laatste dingen schilderen, helaas is verwarming op de kamer nu wel stuk dus daar moet nog iets aan gedaan worden... En we hebben een naam!!zie daarvoor fb,want risico dat t hier gevonden wordt vind ik iets te groot Manlief kwam er zelf mee, stond ook op mijn lijst maar nu moet hij er toch of over denken.....mannen... Verder speur ik t internet af naar leuke accesoires voor nieuwe kamer dochter, en ook nog wat nieuwe dingen voor baby natuurlijk Heb lekker vrij weekend gehad, strijk en badkamer gedaan en net of ff ramen binnen, straks nog verjaardag dus nu ff niksen Fijne dag iedereen!
Lekker rustige zondag dus, hier ook. Vandaag ook niet veel gedaan. Lekker in bed films gekeken en een klein beetje schoongemaak. Even pauze nu en straks nog een beetje opruimen en dan is de dag weer voorbij. Morgen alweer 28 weken, tijd gaat snel! Ik slaap me hele zwangerschap voorbij ahahaha. Maar vanaf volgende week komt daar toch wel een einde aan. Volgende week maandag of dinsdag vertrekt vl naar Suriname voor 2 maanden. Dan word het 2 maanden hier hard aanpoten met me schoonmoeder etc om de bovenverdieping klaar te krijgen. Vl is niet zo vlot... Dus ik zal hem wel gaan missen, maar ondertussen denk ik ook zoiets van: Lekker, want ik wil die bovenverdieping afhebben. @Mieke: Haha dat klinkt bekend. Hier is het net zo. Wil ik gaan slapen word de kleine meid wakker en ligt de hele tijd in me zij te schoppen/kriebelen. Alsof ze wil zeggen: Niet op deze zij liggen. Heel grappig hahaha. Fijn dat jullie babykamer zo goed als af is. Geeft een hoop rust ofniet? Heb je verder nog wat leuks gevonden op MP? Veel plezier bij de verjaardag!
Ow, wat lekker dat de babykamer al klaar is of opschiet. Wij hebben nog niets gedaan. Duo wat lekker dat jij zo veel slaapt! Heerlijk. Ik lig toch ook wel eens wakker moet ik zeggen.
@ miekje ; Ik zag de naam voorbij komen op fb, leuke naam! @ duo ; lijkt me helemaal niks, 2 maanden zonder mijn man Maar ja, als je daardoor wat meer aan het klussen toe komt haha.. en kan schoonmoeder wel aanpakken? Wat een nuttige zondag hadden jullie! Ik had nergens zin in, dus zijn we maar een middagje gaan shoppen in utrecht. Even lekker gesnuffelt bij de prenatal, onszelf ingehouden en maar 2 shirtjes gekocht! Zijn jullie ook al veel bezig met de bevalling en kraamperiode? Ik merk dat ik heel veel na denk over de kraamperiode, de bevalling maak ik me niet zo druk om.. behalve om wat ik mee moet nemen naar het ziekenhuis Ben al kleertjes aan het uitzoeken die mee gaan, maar vind het wel moeilijk in te schatten wat en hoeveel ik nodig heb (Moet zowieso langer blijven in het ziekenhuis ivm invloed van medicatie op de kleine, maar dat kan een paar uur zijn of een dag, of langer als ze niet goed reageert..)
Goedemiddag dames . Duo Penotti: Pfoe, 2 maanden je vriend missen. Dat is best lang zeg . Gelukkig heb je dan nog genoeg in huis te doen en heb je afleiding! Miekje: Dankje. Leuk om zo bezig te zijn met de babykamer he . Zodra ik de kleertjes/dekentjes heb gewassen en het bedje opgemaakt is, ga ik even foto's maken van ons kamertje. Kzh: Het komt nu wel steeds dichterbij he! Ik denk er ook al steeds meer over na. Ook vl merk ik . Wel fijn. Voorheen vertelde vl er nooit iets over, maar hij word nu steeds nieuwsgieriger overal over. Met mij gaat het nog niet beter. Echt een rot weekend gehad. Veel slapen. Paracetamol slikken (4-5 per dag, niet veel dus) en veel drinken. Energie is weg en eetlust ook. Vanmorgen bij apotheek een neusspray gehaald. Mocht dus wel de gewone hebben met xylometazoline en dat hielp gelijk al. Neus begint nu weer iets dicht te zitten, dus zo maar eerst even stomen. Vanavond voor slapen maar weer de neusspray. Ben iig nog ziekgemeld t/m woensdag . Bah, zo niet leuk dit. Zometeen even langs VK voor controle. Ga daar maar gewoon heen. Duurt ook maar 10 min en is hier in dorp. Weet ik gelijk of dat allemaal nog goed is (bloeddruk en hartslag baby).
@Elba: Wanneer beginnen jullie aan de babykamer? @Kzh: Hier geen nuttige zondag hoor hahaha. Niet veel gedaan. Had liever net als jou willen winkelen haha. Wel knap dat je je hebt kunnen inhouden. Ik ben opzich niet heel veel bezig met de bevalling ofzo. Al heb ik al wel een bevallingsplan gemaakt en een lijst met wat ik mee moet nemen naar het Zkh als de bevalling begint. Al met al, al wel voorbereid dus. Hmm kan me voorstellen dat het voor jou wat lastiger is omdat je misschien langer moet blijven. En mijn schoonmoeder is net een wervelwind hahaha. Ze is moeilijk bij te houden. Dus de bovenverdieping zal wel snel klaar zijn denk ik. @corina: Wat vervelend dat je je nog zo ziek voelt. Veel beterschap. Hopelijk knap je snel op. Ook veel succes bij de Vk. Ik ga even de stad in, kijken voor een badpak. Vl en ik willen vanavond even zwemmen en bubbelen. Heerlijk even relaxen.
Minnie, oh fijn op vakantie, zou het ook wel kunnen gebruiken maar het budget gaat voorlopig volledig naar de verbouwingen J. Kzh, de jaarwisseling viel heel goed mee, maar was heel op het gemak. Tussen half 3 en 3 lag ik in mijn bedje. Corina, wat balen dat je weer ziek zijt. Hopelijk voel je je snel wat beter. Oh voel mij zo moe vandaag en opgeblazen, pff Zal blij zijn als ik vanavond mijn bedje in kan kruipen .
Hè dames Duo lekker gezwommen?wel fijn dat je schoonmoeder zo actief is,geeft in die maanden zonder je vriend goede afleiding, en dan zijn ze vast zo om ElBa bij dochter zijn we ook pas met 30 weken aan kamer begonnen, was toen met 34 weken klaar....nu eerder begonnen omdat ml toch vakantie had en zo dochter nog aan der grote bed kan wennen. Kzh zou als ik jou was 3 setjes meenemen,heb je voor eerste dagen voldoende en mocht je langer moeten blijven kan je man t meenemen van thuis Denk zelf vooral na over kraamperiode, bevalling heb ik al eens meegemaakt nu dus weet beetje wat ik kan verwachten....vind datum nog t spannendst Corina balen dat je ziek bent gelukkig helpt de neusspray! Was bij vk alles ok?wel fijn dat t zo dichtbij is!beterschap alvast! Claro Tsja sommige dagen zijn best pittig hè,had ik zaterdag...slaap ze straks Ik heb drukke werk week,vandaag,morgen,woensdag,donderdag overleg,weekend avonddiensten......pfffffff maar goed week zal snel om zijn zo Vanavond lekker rondje gelopen met m'n vriendin,was echt lang geleden,hopelijk voor herhaling vatbaar Zal straks wel slapen dus.
Getver!!! Hebben allemaal spullen gehad van me schoonzus, maar nu een paar dagen later zit alles helemaal onder de ienie minie spinnetjes. Ze lopen overal! Bah bah. Waarschijnlijk een nestje meegenomen. Dat word nog wat. Ben al de hele morgen aan het stofzuigen, straks maar alles wassen. Uhhh, nou ik heb gister niet gezwommen. Vl werd niet wakker. Vandaag 2e poging. Ben benieuwd. Mieke: Wat lekker dat je hebt kunnen lopen gister. Zou wel lekker zijn ja als je dat zou kunnen blijven doen. Gezellig en nog eens goed om in bewegig te blijven