@ rozerood ; fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het ziekenhuis!!! @ miekje ; goed bezig hoor! haha, dat heet jezelf voor de gek houden he
miekje, bevalt je bestelling,.. alles zoals jeje had voorgesteld. Ik hoop heel erg het zonder pijnstilling te kunnen doen, maar dat weet je dan pas he...
Kzh ja weet dat ik mezelf voor de gek hou met t bedrag maar onder t mom laatste x zwanger mag dat van mezelf Rozerood, iedereen z'n pijngrens is ook weer anders, en als er dan een punt komt dat je t niet meer trekt dan is t fijn dat er iets gegeven kan worden,maar ruggeprik doen ze net zomaar, je kan ook nog gewone pijnstilling prik in je been krijgen en oor tegenwoordig geloof ik ook weer lachgas? En verder moet je t toch allemaal laten gebeuren.maar we hoeven nog ff niet te stressen daarover gelukkig! De muursticker is echt gaaf! Boom van kek Amsterdam, en ben verliefd op m'n wafel badcape Fijn weekend iedereen,ik ga zo werken...
zal wel grappig zijn in 3maanden als hier in het forum aan de lopende band bevallingen zijn krijgen we veel mooie babytjes te zien
Heyhey, Iedereen een lekkere zaterdag achter de rug? Hoe gaat het met iedereen en de kwalen? Hier gelukkig nog niet veel last. Slapen gaat nog wel redelijk goed, slaap best veel. Ook ik word snachts wel een keer wakker om te plassen en dan kan het inderdaad ook 1 of 2 uren duren voor ik weer in slaap val. Heb nog steeds me voedingskussen met slapen nog niet echt nodig. Ikzelf denk dat ik wel voor een ruggenprik kies als dat mogelijk is. Ik heb erover gelezen en de meeste mensen vinden het toch wel heerlijk bevallen. Tijd zal het leren want er bestaan ook wel andere meningen. Lastig....
@Rozerood: Hahahahaha, ze moeten maar aangeven wanneer ze de naald erbij gaan halen want dan doe ik even me ogen dicht hahaha. Ik hoef die naald niet te zien nee.
Hoi meiden, kom ff langs piepen. We zijn nog op vakantie, en heb wifi bij het zwembad. Alles goed met iedereen? Dikke x
Pff de bevalling wil ik nog eventjes niet bij stilstaan. Vorige keer was best pijnlijk, maar het ging wel snel, helaas wijde ze geen pijnstilling meer geven toen en hebben ze de vacuümpomp erbij gehaald. Hoop dat het deze keer anders gaat.
heerlijk om te bevallen??? pfff dat weet ik niet haha er werd mij verteld dat bevallen doen wel minder pijn dan eirenstokcyste die enorm snel groeit dus misschien dan wel heerlijk haha bij wie al baby heeft gedraaid die in 28-29 weken zitten? bij mij nog niet en ze ligt altijd zo ook zeggen vk dat babys liggen altijd anders onze meid lag altijd met de kontje beneden.
@ piccolina ; bij mij ligt ze ook in constante stuit, maar volgens de gyn heeft ze nog tijd zat om te draaien.. Nog niks om je zorgen over te maken dus!
@Minnie: Gezellig dat je even komt buurten Bevalt het daar ? Mexico was het toch? Hier is het belachelijk koud en morgen verwachten ze sneeuw. Brrr... Ja dat de bevalling snel gaat is wel lekker, maar dat je dan te laat bent voor pijnstilling is minder ja. Ik hoop ook voor je dat het deze keer anders zal gaan voor je! Morgen me lieffie wegbrengen naar schiphol. Bah bah... Ben nog nooit zonder hem geweest dus zullen 2 hele zware maanden worden. Wel eindelijk verder met het huisje en de babykamer .
He duo das balen zeg 2 maand op je up. Maar goed als hij de tijd erna er maar is! Hier ook goede ervaring met ruggeprik. Heb ook tens, pethidine en pijnpomp gehad dus ik kan ze vergelijken. Het prikken zelf doet echt geen pijn want je krijgt eerst een prik ter verdoving van de plek. Dat gaat echt mee vallen en niet kijken is een prima optie. Ik slaap trouwens wel slecht. Maak me zorgen omdat vorige keer alles zo vervelend verliep. Ik hoop dat ik gauw een afspraak krijg bij de psycholoog. Wellicht helpt het. Want ik voel me een beetje een zenuwpees. Ben wel jaloers op die goede slapers. Maar goed je kan het niet dwingen. Hoe voelt dat eigenlijk als een kindje in een stuit ligt? Merk je daar iets van? Maar me daar ook wel zorgen over. Volgens mij ligt de mijne dwars. Maar goed morgen langs de gyn. We zullen zien. Trouwens heb leuk behang gezien. Maar heel duur.
Duo Penotti: succes met afscheid nemen van je man. Als je je eenzaam voelt kom je maar hier kletsen. Bij de meeste onderzoeken lag het kind met zijn kop naar beneden,maar geloof dat hij zich ook nog wel eens draait of horizontaal ligt. Soms draaien ze zich ook pas goed kort voor de bevalling heb ik gehoord.
Hi meiden beetje laat misschien maar mag ik met jullie meekletsen? Ben 8 april uitgerekend van ons 2de wondertje. Onze eerste een meisje Is nu 17 maanden. Zit momenteel thuis omdat de zwangerschap niet Zo vlotjes verloopt helaas. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel Xxx sky
Duo succes nu in je eentje...was t lastig afscheid nemen? Veel plezier met al t klussen, daardoor vliegt de tijd vast om! Minnie geniet van je vakantie, hier sneeuwt t dus zal flink wennen zijn als je terug komt brrrrrrr ElBa snap goed dat je nog piekert, hopelijk kan je inderdaad snel bij psych terecht! En dan komt het vast wel goed hoor! Welk behang hèb je gezien? Hier ligt ze met hoofd naar beneden,maar ja of dato blijft? Geloof dat ze tot week of 34 nog kunnen draaien, en anders daarna nog manueel..... Norwegian welkom, ach zo lang je nog niet bevallen bent is t nooit te laat om mee te kletsen, gezellig hoor! Wel jammer dat zwangerschap niet zo goed gaat Hopelijk kan je toch wel genieten! Hier werk weekend gehad, morgen lekker dagje vrij!beetje sleeën met m'n moppie denk k Net op BNN proefkonijnen gezien, hilarisch hoe Dennis z'n weeën kreeg, wel realistisch hoor! Manlief keek toch ook ff aandachtig mee, heeft t al eens gezien natuurlijk,maar zo weet hij ook beetje hoe t dan echt voelt.
Ik heb ook net gekeken.. Lag op sommige momenten echt dubbel. Ik was zelf erg rustig tijdens de bevalling. Maar heb uiteindelijk een ruggeprik gekregen omdat ik het niet meer trok. Dit is me toen zeer goed bevallen hihi. Dus nu wil ik dat ook weer maar dan wat eerder voor deh Helse pijnen zeg maar. Dacht net wel toen ik het zag slik ik moet straks weer. Hihi
@elba onze zoon lag van de week ook in stuit Ik voelde daardoor vooral schokjes naar beneden. Nu ook weer bovenin dus denk dat ie weer gedraait is. Voelde het wel toen ie voor het eerst ging draaien. Pff druktemaker toen. Me dochter lag ook tot 32 weken in stuit Daarna zelf gedraait
@ duo ; succes in je up, gelukkig heb je een doel! het klussen aan het huis en de kamer houdt je gedachten misschien iets van het gemis af. @ elba ; ik voel haar liggen en alle druk zit boven mijn navel.. en ik weet het van de echos. @ norwegian ; je hebt hier ooit meegekletst/aangemeld! Alleen we hoorden niks meer van je (en een hoop anderen) en hebben de lijst wat opgeschoont toen. Welkom terug dus @ proefkonijnen ; dat heb ik gemist! even terug kijken vandaag.. EN WAT EEN ROTSNEEUW! wilde vandaag naar de stad lopen (5minuutjes lopen), maar dat gaat um nu niet worden.. Loop al moeilijk door mijn bekken en als het glad is lijkt me niet echt verstandig.
Kzh dat komt omdat er in het begin zoveel meiden bijkomen Dan kan ik het niet zo goed meer overzien. Nu is het prettiger omdat Het nu echt van 1 tot 15 april is. Zal nu me best doen om me regelmatig te melden Maar dat moet lukken aangezien ik nu ook niet werk.