1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wat vervelend rozerood. Misschien kan je in de yogahouding liggende vlinder liggen met je armen omhoog. Dan krijg je meer lucht en hebben je longen en hart plek. Wie weet helpt dat als je last hebt.

2. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Nou, met me knie gaat het gelukkig al iets beter. :)

Dat van soms te weinig lucht krijgen heb ik ook last van. Maar dat had ik volgens mij al vrij vroeg. Vooral savonds als ik op de bank tv zat te kijken of tijdens het eten hahaha.

Zat ik tijdens het eten vet te hijgen hahaha. Me vriend vond het niet normaal. Net of ik 100 kilo overgewicht had ofzo, zulke geluiden maakte ik dan hahaha.

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @rozerood ik heb het ook. Armen omhoog doen helpt hier.
    Mijn bloeddruk is 130/90 normaal 110/60. Word dus goed in de gaten gehouden.
    Vandaag stukje gefietst na 5min al buiten adem.
    Maar wou even een slee halen voor me meisje.
    Vanmiddag maar even lekker naar bed gegaan om bij te tanken
    Slaap sinds een paar dagen met de voedingskussen moet zeggen
    Dat ik daardoor veel beter en dieper slaap. Leg hem tussen me
    Benen en half onder me buik en dan tussen me armen dan word
    alles een beetje ontlast.

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ben je met die bloeddruk ook sneller buitenadem? hoe ging dat vorige keer? ging die toen nog stijgen? Is dat erg?
    Fijn dat je beter slaapt nu!

5. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Sky fijn dat je bloeddruk goed in de gaten wordt gehouden!
    Leuk hè sleeën met kleine meid!hier vind dametje t alleen leuker er zelf mee te lopen en pas als ze moe is gaat ze er op, vind het niet zo erg,scheelt mij weer trekken.
    Ik slaap al poos met allerlei kussens,en rust dan ook echt beter maar soms ontkom ik niet aan middagdutje ;)

Duo gelukkig gaat t nu beter met je knie,
    Fijn dat je zwager je komt helpen met vloer, Miss kan hij ook box doen? Is inderdaad wel gezellig al die spulletjes in huis :)
    Hier doen we t pas tegen laatst,staat nog kist en keukentje van dochter;)

Rozerood vervelend dat je zo benauwd bent :( herken t zelf niet maar Miss volgende x je vk om tips vragen?sterkte ermee!

Jullie iets leuks o planning?
    Ik heb vanavond pre carnaval feestje waar ik echt zin in heb, ff lekker wat anders aan m'n hoofd en weer eens op pad!
    Nu ff relaxen nog;)

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

De vloer ligt erin in 1 kamertje hoor :). Ook meteen de grote kledingkast weer in elkaar gezet. Nu is iedereen weg en kan ik zo de kast beetje schoonmaken en inruimen.

Ook de box staat in elkaar ja, me schoonmoeder heeft me er even bij geholpen. Ben dus helemaal tevreden. So Far so good.
    En de knie is gelukkig weer beter.

@sky: Hahaha de sneeuw is al bijna weg. Maar dan zal ik voor jou duimen dat er nog sneeuw zal komen dit jaar.

@Mieke: Wat leuk dat je vanavond even de deur uit kan. Even wat anders aan je hoofd. Heeeel veel plezier! Ga je nog verkleed? Dat is toch meestal met carnaval?

7. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @duo zondag nacht schijnt er weer nieuwe sneeuw te komen dus we zijn er nog niet helemaal vanaf;) wat fijn dat het laminaat erin ligt. Vandaag zou manlief zou vandaag verder gaan maar hij had er geen zin in;)

Hier een zieke man en een ziek meisje:( denk beide een griepje te pakken. Ik voel me naar omstandigheden goed. Wel snel moe en krijg dan ook rug en buikpijn. Dus rustiger aandoen dan nu gaat bijna niet.
    Morgen is manlief de halve dag weg dus ben ik alleen met me zieke meisje

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    wie heeft ook last van de bekken. Ik voel echt de pijn beneden. En ook de druk. Ben nu aan het denken om hiervoor naar de dokter te gaan of niet.

9. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Owww er komt weer nieuwe sneeuw vannacht. Hahaha ja sorry hou het weer niet echt in de gaten. (Bloos).

Nouja dan kun jij inderdaad lekker sleeen nog. Hopelijk word je meisje snel beter en is de sneeuw dan tegen die tijd niet weer weg.

Griep heerst he. Bah bah. Ik blijf zoveel mogelijk bij mensen uit de buurt nu hoor. Wil niet ziek worden.

@Sweetcandy: Als je echt veel last van je bekken heb, zou ik inderdaad even naar laten kijken.

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames,

Hier is alweer 10cm sneeuw in totaal nu dus straks maar ff sleeën buiten,ff lekker opfrissen want best gaar van gisteravond,was wel gezellig weef!ben als eskimo verkleed gegaan,is pak van manlief, van mezelf pas ik toch niks;)

Duo fijn dat vloer ligt en box staat! Kan je lekker gaan inrichten in je kast :)

Sky sterkte met de ziekenboeg thuis!hopelijk steken ze je niet aan! Het heerst inderdaad nogal helaas....
    Hoop voor je dochter dat ze nog ff van sneeuw kan genieten, maar die blijft vast weer wel paar dagen liggen denk ik.

Sweetcandie als pijn blijft zeker even in je ha of vk melden,
    Zit zelf bij bekkentherapuet dus als ik die oefeningen maar braaf doe heb ik geen last.

Fijne relaxte zondag verder!

11. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Owow wat was me kleine meid sjaggie vandaag echt niet genieten.
    Werd er echt niet goed van. Niks wat ik vroeg of deed was goed.
    Om h6 kwam papa thuis en toen was het weer goed. Ze was gewoon boos dat ie was weggegaan hihi wat een boef!

Kijken of we morgen een rondje met de slee kunnen. Ben benieuwd!
    Nu lekker in bed ontvoerd verder kijken en daarna slapen!
    Hopelijk een keer een hele nacht door. Lig nu al 2 nachten uren wakker erg vermoeiend!

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    duo: fijn dat je verder gekomen bent met de kamer. Als alles staat moet je maar een foto laten zien.

Bekken: gelukkig niet zoveel last op het moment. eerder dat de lange rugspieren verkrampen.
    Ik moet ook steeds vaker naar de wc!! (moest al zo vaak)

beterschap voor de familie met griep(@Norwe)!

13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duo Penotti, gaat goed vooruit J. En goed dat je knie al beter is.

Rozerood, heb ook regelmatig een hoge hartslag, meestal als ik rustig in de zetel lig J.

Norwegian, hoop dat het al wat beter gaat met de zieke?

Hier valt het bekkenpijn ook nog mee, hoop dat het nog wat weg blijft.

14. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,

Omdat ik vanaf het weekend de baby minder vaak en duidelijk voelde ben ik gister naar de vk geweest om even het hartje te luisteren. Dit klonk volgens haar wel goed dus enigsinds gerustgesteld. Toch wel nog even naar het zkh voor een ctg.
    Maar na een 20min bleek alles goed te zijn. (hartslag zat steeds tussen de 130 en 170 zag ik. Ze zeiden er niets van in het zkh dus zal wel goed zijn??

Mijn hartslag daarentegen was wel wat aan de hoge kant zeiden ze. Rond de 100. Maar volgens mij kan ik daar niet veel aan doen.

Wat ik me afvraag.. weet iemand hoeveel deze afspraak in het zkh me gaat kosten?

Me vriend was een beetje gepikeerd omdat hij vind dat ze bij de vk zelf ook even het aantal hartslagen kunnen tellen of de echo aan hadden kunnen doen. Omdat ze te lui zijn betaalt hij nu weet ik veel aan eigen risico voor het zkh..
    Tja, ik zat zo te stressen gister, heb daar echt niet aan gedacht..

@Sky: nog wezen sleeen?

15. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hier zijn alle zieken weer beter gelukkig! Me meisje is weer de vrolijke zelf.
    Vandaag wel een slechte dag. Veel hoofdpijn en bloeddruk zat vanmorgen op 130/95 flink verhoogd dus. Gister ook dus hoop dat het snel zakt want heb geen zin om weer naar de gyn te moeten.

@duo zou je niet te druk om geld maken. Juist fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Bij mij nemen ze me niet serieus en krijg alleen maar te horen het hoort bij de zwangerschap blablabla. Laatst een rekening van 400 gehad waarvan we 130 euro zelf moesten betalen achja dat is dan maar zo.

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Duo zou niet weten of dat onder je eigen risico valt eigenlijk....
    Miss ff navragen in z.huis als je t wilt weten?

Claro en rozerood wees blij dat jullie niet zoveel last hebben van bekken!

Sky gelukkig dat iedereen weer beter is!
    Hier is dochter nu wat ziekjes, ik was gister aan diarree,eten verkeerd gevallen, hele de zo.n rot gevoel in bui gehad...pffffff ben blij dat t over is.
    Balen dat je bloeddruk zo hoog is en dat de gyn je je niet zo serieus neemt!
    Meet jezelf je bloeddruk?

Fijne avond iedereen

17. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @miekje ja heb zelf een bloeddruk meter en die is vrijwel gelijk aan de meter van de vk en gyn. Die doen het met de hand. Maar heb het elke keer getest en het klopt precies. Ik doe het nu meestal als ik me niet goed voel even kijken wat ie aangeeft.

18. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi allemaal

hier afgelopen weken heel erg druk geweeest vanaf 24 december dan eindelijk de vaste trap naar zolder erin .. en vanaf toen notime door gegaan om alle drie de slaapkamers in orde te maken en het is gelukt alle kamers zijn klaar. oudste slaapt prima op zolder jongste gaat zomaar goed in het grote bed zonder problemen en daar zag ik wel een beetje tegenop... en zelfs de babykamer is nu klaar (op wat kleine dingetjes na ) zal proberen of ik een foto geplaatst krijg ... ben zelf erg blij met het resultaat ..

we heb ik maandag een groei echo gehad en kindje ongeveer twee weken achter in groei .. nu even wat rustiger aan doen en over twee weken weer een echo om te kijken of het wel in deze lijn weer doorgroeit... maar ben denk ik gewoon te druk gewest afgelopen periode even aan me zelf denken nu en alles op een lager pitje kan nu ook alles is klaar alleen de lakentjes nog wassen en strijken..
    fijn dat verder iedereen weinig klachten heeft hier ook bloeddruk netjes 120/60 en nog maar 7,5 kilo aangekomen...

groetjes

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hierbij de fotos van de kamer

Bijgevoegde bestanden:

20. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    en nog 1 ... alleen de gordijnen komen nog en op de muur rechts naast het bedje komen nog houten witte letters met dreams de grodijnen zijn wit met zilvere sterren ...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina