Hoi dames, Bedankt voor de felicitaties en de verwelkomingen Het is al lekker druk hier op het forum. Ik ben overigens 26 en is mn eerste kindje. Ben zelf ook dolgelukkig dat het nu eindelijk eens raak is, en vind het ook nog heel moeilijk te geloven. De kwaaltjes waar ik tot nu toe last van heb: - opgezette buik - gevoelige borsten - veel plassen - wagenziekte De rest ook allemaal proficiat met de posi testen Liefs Nicky
Maar het is vandaag 1 augustus. Dan kan je toch 3 augustus nog geen 8 weken zijn? Of bedoel je 30 augustus? In ieder geval welkom~
@Rozerood hahaha niet alleen in de theorie hoor, maar ook in de praktijk Sterker nog, we wens/bedoeling is dat we beide meer dan 1 kindje zullen dragen. We kijken uit naar ons wondertje!
Jeetje Lady! Dat is balen! Ik zou over 2 dagen nog een test doen. Als de test lichter wordt dan weet je het zeker .Wel balen! Knap dat je het van de positieve kant bekijkt! Heel veel sterkte Ik zal je van de lijst halen en mocht het toch wel goed blijven gaan dan roep je maar weer. Laat je nog wel even weten hier hoe het verder met je gaat? Heel veel sterkte! Hoop voor je dat het volgende ronde wel een plakkerd is!! Gefeliciteerd en welkom Ti87! Minnie: Wat balen dat alles zo opgehaald wordt. Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit en het een simpele blaasonsteking is en geen bbz! Laat het morgen maar weten hoe het met je is! Mooie test rozerood! SabineMerel: Geweldig leuk! Hihi dat is wel makkelijk dat je de kwaaltjes af kan wisselen Hihi Mag ik iets heel onbeleefds vragen: Nemen jullie dan wel steeds hetzelfde zaad of verschillend? Je hoeft geen antwoord te geven hoor.. Ben altijd veel te nieuwsgierig!
Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje ♥ 2 April: ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: ? jaar, ? kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Lady1987: 24 jaar, 1e kindje Nicky86: 26 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: ? jaar, ? kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: Datumloos: WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien!
Er is nog steeds niemand op 2 april uitgerekend! Haha... Ti87 heb je nog je leeftijd en hoeveelste kindje?
Ja, ikke wel! Ik ben op 2 april uitgerekend! Gezellig, staat er toch nog iemand! Ik ben nu voor de 2e keer zwanger, heb in april / mei een miskraam gehad. Het hartje was al met 9,5 week gestopt, wij kwamen hier achter met 12 weken.... Gelukkig is het nu alweer gelukt, erg snel, genieten is alleen nog een beetje moeilijk. We wachten de eerste echo met 11 weken af.
@ Amandie: ik ben 25 jaar, 1e kindje Wat leuk om te lezen dat er al zoveel zwanger zijn in deze periode. tot nu toe heb ik gelukkig (nog) niet veel zwangerschapskwaaltjes behalve dat ik erg moe ben en beetje misselijk af en toe. en jullie?
@ Piccolina: Welkom hier. Leuk om mensen uit het nod topic hier terug te zien, net zoals Troelaa! @ Chinwa: Wat een heftig verhaal, helaas heel herkenbaar. Ook ik zag het beide keren niet aankomen. Had wel bloedverlies maar totaal geen kramp, en heb beide keren een dikke week in onzekerheid moeten zitten van week 6 tot 7 ivm het ook nog te vroeg kon zijn op de echo en ze daarom niks zagen. Later bleek dat het al was afgekomen:x @ Lady1987: Heel veel sterkte en mijn duimen draaien overuren voor jou!! @ minnie1979: lijkt me inderdaad niet fijn zo een clysma. Werk zelf in de apotheek en heb er toch altijd een naar gevoel bij als ik zoiets in ijn hand heb. Maar ja het is voor een goed doel he!! @ rozerood: Wat een mooie test!! Ik hoop binnenkort ook zo een knaller te hebben!! @ nieuwere: welkom en gefeliciteerd!! @ sabine: ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar of alle kindjes van het zelfde zaad zouden moeten komen? Weet ook niet of dat haalbaar is? Is het trouwens niet ook zo dat als je iets krijgt, je hier in Nederland ook verplicht wat terug moet geven? Dit heb ik ooit gehoord, ik snap het aan de ene kant wel maar vind het ook raar hoor! Een vriendin van ons heeft namelijk een zaaddonor omdat haar man onvruchtbaar is. Alleen komt deze zaaddonor uit Zweden omdat ze dan niet verplicht iets moest teruggeven. Hier: Ik heb vandaag gebeld naar de gynaecoloog en ik krijg over 2 weken al een echo ivm mijn historie. Dus de afspraak staat op 14 augustus. En ben nu al heel nieuwsgierig of het deze keer eens beter gaat dan alle andere keren. Toen kreeg ik rond dat termijn een verplichte echo wegens bloedverlies.:x
Het blijven toch een paar spannende weken. Bij mn 1e zw.schap kon ik er gelijk van genieten (wist toen ook niet zoveel als nu). Nu geniet ik er ook wel van en voelt het wel goed maar toch is die angst er om weer die ellende mee te maken... Maar goed stress is ook niet goed dus probeer er maar een beetje luchtig mee om te gaan, je kunt de dingen toch niet veranderen hoe ze lopen
Hebben jullie ook ineens een enorme trek/zin In iets? Ik heb de hele dag al trek in een Dikke vette bicmac van de mac donalds Hahaha ... Krijg het maar niet uit me hoofd
@Romydani: Ik heb meestal ook zin in de ongezonde dingen, maar er nog niet aan toe gegeven. NU heb ik maagpijn dus is niets echt lekker
Haha dat had ik nou van de week, en wat denk je... gisteren zijn we langs de Mac gereden hihi Ik had zin in een vette Big tasty hihi. Vandaag weer gezond gedaan natuurlijk !!!
Rozerood: haha ik heb er ook Nog niet aan toe gegeven hooraar Het is wel verdomd moeilijk moet ik zeggen
Oww dus je heb toegegeven aan je Lekkere trek hihi... Ik zou ook wel willen Maar doe ik nog ffies niet hihi Oja vandaag nog ff bloed laten prikken Vrijdag pas de uitslag ben benieuwd hoe Hoog me hcg nu is een week later.
Dames ik show even mijn test van MvM hij is wat lichter omdat het met avond urine is gedaan. Morgen reageer ik op iedereen ga nou me bedje in
Nee ik heb helemaal geen trek in iets juist wat minder geworden terwijl ik toch niet misselijk ben of zo... Ja 30 augustus echo bedoelde ik natuurlijk Ben benieuwd hoe ik mijzelf verder ga voelen.. Nu toch wel dikke buik hoor dikker dan normaal en opeens drink niet ben bang dat mensen toch het gaan merken maar wil nuemand vertellen tot 8 weken zekers...
Welkom Nieuwe april dames! En een dikke knuffel voor Lady. Hopelijk zet het snel door en kan je snel door naar een nieuwe poging. Verschrikkelijk die onzekerheid. Hier waanzinnig druk geweest vandaag en eigenlijk voel ik me wel erg goed. Iets steken in mn buik maar niet eens enorm moe. Misschien omdat ik niet stil kon zitten vandaag, elke keer dat ik even zat ging de telefoon weer... Morgen komt MvM, moet smorgens al urine op vangen dus hoop echt op een knaltest. Vriendje heeft me verder een test verbod gegeven...
Gaan we trouwens het topic nog begrenzen tot half april? Als ik iedereen met mijn warhoofd uit elkaar moet gaan houden is het misschien wel handig. Anders acht ik de kans groot dat ik iedereen door elkaar ga halen met een grote groep.