1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    nou ik zit vanavond ook zonder man en hoop dat er niets gebeurd. Spannend zeg, al die symptomen ook bij jullie....vooral ook bij Grietje. Die mannen moeten nu wel standby staan hoor! Heb mijn man ook gezegd dat hij op het feestje niet mag drinken zodat hij gelijk naar huis kan rijden als er wat is. Stel je eens voor, je man dronken bij de bevalling...dat maakt geen goede indruk haha

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    zeg DIDi wanneer zou je dan ingeleid worden? welke dag?

3. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag checken, als er voldoende ontsluiting is worden donderdagochtend vliezen gebroken, zo niet dat woensdagavond starten met ballon of pilletjes.
    Het maffe is nu wel dat ze nog steeds braaf ligt en zelfs lijkt te zakken. Dan is er weinig reden meer over om in te leiden en zouden misschien ook nog kunnen wachten. Lastig keuze.... Dat bespreken we dus wonesdagmiddag met gyn. Of het begint voor die tijd al. Mijn eerste is exact met de termijn van vandaag geboren....

4. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Weer twee uur wakker gelegen. Nu ook nog harde buiken, minder pijnlijk. Zoon is wakker, man niet. Voel me misselijk. Moeder zei gisteren doodleuk een dikke week voorweeën gehad te hebben bij mijn broer... Al lag die in stuit.

... :)tristan is me aan het knuffelen

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb jammer genoeg al weken voorweeën. :( Nu is het afgelopen vrijdag om 1800 weer begonnen en zakt het maar niet af. Ongeveer iedere 15 min komt er eentje. Ben dooooodmoe.

Hopelijk zet het bij jou snel door Grietje!

6. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    spannend duchess, als het alle 15 min komt kan het best zijn dat het binnenkort doorzet!

7. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Had vrijdag een uur lang om de twee minuten een flinke kramp. Das echt verwarrend... 'k Vond ze niet sterk genoeg echter...

Bij Tristan had ik stimulatie dus die weeën kwamen heel erg sterk. 'k Weet niet of het vergelijkbaar is. Nu voelde het zoals de beginnende werking van het infuus. Zal nog wel een tijdje duren vrees ik

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hopelijk beval je binnenkort want vermoeiend is het wel hé... Ik duim mee

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, het rommelt hier al sinds week 25 natuurlijk, ook heel vaak al 2-3 uur lang om de 4-5 minuten. Dus al regelmatig gedacht dat het begonnen was. Maar helaas. Ik hoef ook pas te bellen als de pijn echt niet meer te houden is, zeg maar...

Als ik woensdag nog niet bevallen ben, gaan ze inleiden. Dus ik hoop heel hard dat het voor die tijd nog zelf doorzet!

10. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niemand bevallen gezien al die rommelbuiken????

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    nee, rommelen doet het wel maar nog geen teken van een bevalling... de 39 weken komt dichterbij. Zowel ik als mijn zus zijn met 39 weken gekomen. De drie kinderen van mijn zus met 40. 39 en 39 weken. DUs kan er wel een beetje op rekenen eind deze week.

Duchess: waarom willen ze bij jou inleiden?

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vooral ivm de gezondheid van onze dochter. Maar ook zeker omdat ik zolang bedrust heb gehouden tegen mijn vroegtijdige weeactiviteit en het nu gewoon dag en nacht rommelt en ik helemaal op ben, lichamelijk en psychisch. Beetje alles bij elkaar.
    Heb wel de afspraak gemaakt dat als er hormonen bij komen kijken (en er dus geen ontsluiting is) wenog even afwachten. Maar als er al ontsluiting is, gaan ze gewoon de vliezen doorprikken. :)

13. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Hier eens een nachtje doorgeslapen. Super!

Ook vandaag weinig gerommel (ben trouwens 38 weken, banner klopt niet).

Net nog inkopen gaan doen maar nu wel kapot. Uurtje wandelen was teveel...

Hier wordt eigenlijk niet veel gekletst hé. Veel minder dan op het forum 16-30 april. Hoe zou dat komen?

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    waarschijnlijk omdat het de laatste loodjes zijn en iedereen met de bijna geboorte bezig is? naja hoef je iig niet zoveel bij te lezen...en een klein clubje is lekker overzichtelijk:)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Omdat er veel op Facebook zitten ook, denk ik. ;)

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    pff ja kan me voorstellen dat je er dan klaar mee bent. Hoop dat alles goed verloopt en ze geen hormonen hoeven te geven. Nog even volhouden!

Ik hou het nog wel vol. hoewel het langzaam wel bezwaarlijk wordt. Ben bang dat "baby in mn buik" gevoel te missen na de geboorte. Maar waarschijnlijk is het dan nog mooier met de baby in mn armen.
    Wij moeten morgen weer op controle om te kijken of de placenta nog goed werkt. Hoop van wel!! want wil graag dat ie vanzelf komt!!

17. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de laatste rustdag (kinderen naar de creche), morgen is iedereen thuis, s middags naar de gyn en morgnavond of donderdagochtend inleiden. Heel vreemd gevoel.....

18. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    het is vreemd als je niet weet wanneer het komt, maar ook vreemd wanneer je het plannen kan....dan ga je natuurlijk nog bewuster de laatste dagen beleven. Wens je veel succes en nog een beetje rust.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja het is hier zowat uitgestorven. De meesten zitten idd op fb, ik ook. Maar kom af en toe hier ff spieken.

20. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zit niet op fb maar heb gewoon niet veel te melden..
    Vandaag controle gyn.: alles prima, bd 135/80 gebleven, buik goed, hartje goed.
    Heb al weken last van verl gelige afschijding maar volgens gyn als het weken al en niet rood niet pijn niet jeuk dan is gewoon afscheiding.
    Voor de rest geen harde buiken of voorween die ik kan voelen.

Als ik elke 5 min buiken of pijn of weeen krijg of vruchtwater og bloedverlies dan moet ik bellen dan is het misschien begonnen..,

Maar ben het zwanger zijn wel beetje zat: maagzuur, enorm droge huid helpt niets, bloederige verstopte neus, grote buik, rugpijn in de avond, slecht slapen..pffff

Deel Deze Pagina