1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hi meiden, vandaag of morgen wordt duchess toch ingeleid. We denken aan je! succes!

Piccolina; fijn dat alles goed is! ik heb ook geelige afscheiding. begreep ik het goed van je dat dit betekend dat de baarmoeder aan het week worden is? heb het nu al 2-3 weken zo geel. normaal is het veel lichter, wittige van kleur.

Ik red het nog wel zwanger te zijn. Ben zo trots op mijn naar voren staande buik :). Alleen zitten etc wordt toch wel zwaar omdat de baby niet veel plek heeft en dus erg drukt. Maagzuur heb ik ook steeds weer.

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    oh ja doppler echo was goed. Niet fijn..duurde bijna 40 min. was niet leuk op mn rug te liggen: kreeg krampen en koude buik etc. Vruchtwater is wat aan de weinige kant maar nog ok (had ook 2-3 uur niets gedronken door het wachten). DUs beeb mag er nog rustig in blijven, want hij wordt nog goed verzorgd.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn inleiding is uitgesteld! Heb pas n krappe centimeter ontsluiting dus dan zouden er teveel hormonen aan te pas moeten komen en dat wil ik liever niet, dat vind ik teveel tegen de natuur in gaan. Kindje doet het inprincipe prima in de buik. Dus ik moet nu woensdag 3 april komen voor inleiding. Omdat het zo erg rommelt denkt de gyn dat er dan wel meer ontsluiting is zodat alleen de vliezen doorgeprikt hoeven worden.
    Was even een teleurstelling vanochtend, maar heb er vrede mee. Meisje doet het goed, was druk bezig met oefenen om te ademhalen. :) En ik bikkel nog wel 'n weekje door.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Rozerood: of het bm wek is weet ik niet. Ik heb ook normaal meer witte licht geel afscheiding ook soms verl maar inderdaad laatste weken is gewoon geel en ik moet kleine inlegkruisje soms 3-4 keren per dag wisselen want het wordt helemaal nat dan.
    Volgend gyn is vaker zo op het eind...
    Hij heeft ook niet inwendig mij onderzocht: doen ze eigenlijk niet zei die pas als er ween komen of als bloed of vruchtwater of als ik over de tijd ben...
    Maar ik verwacht geen infectie of zo ook denk ik geen ontsluiting te hebben.

Mijn man denkt dat ze 3 april geboren wordt en ik denk of 1 of 8...
    Mij. Man is 2 april jarig dus we zien het wel..
    As zaterdag gaan we nog naar feestje van ons vrienden misschien helpt dat drukte hehe- hoor vaker dat dag voor de bevalling feestje of uitgaan eten ging vrouw en daarna begon het.

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    oh duchess: dat is vast een beetje wennen als je denkt vandaag je kind te krijgen...maar als het haar nog goed gaat denk ik ook dat het beter is de natuur zijn werk te laten doen. Misschien komt ze ook vanzelf toch?

Piccolina:ik durf geen voorspelling te doen...maar grote kans dat we een paaskindje krijgen.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook van die gelige afscheiding, denk dat het bij het termijn hoort!

Ben in principe het zwanger zijn nog niet beu, kan best nog veel en voel me goed, slaap goed etc etc. Maar wil nu m'n kleine meisje wel zien en die bevalling achter de rug hebben haha

Maagzuur heb ik hele goede tabletjes voor ( op basis van etherische olieen).

7. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ook enige teleurstelling, want ik word morgen ook niet ingeled, want de redenen zijn weg. Ze ligt nu al een week goed en ze begint ook te zakken. De condities zijn nu niet ideaal en geen noodzaak meer. Ze bleek wel aan de top van de groeicurve, dus we hebben nu een harde afspraak voor volgende week en hopen dat het spontaan gaat beginnen. Spontaan is vast fijner dan ingeleid maar je stelt je er toch op in.

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Och ik was een tijdje niet geweest en ik hoopte toch op wat meer bevallen meiden maar niet dus. ACh het weer zit ook niet mee. Hier ook geen nieuws dan wachten en uitzitten. Misschien dat de volle maan vannacht een duid in het zakje doet.

En niet ingeleid worden. Ja dat valt tegen. Pfff, wat kan het lang duren he.

En tegen maagzuur, gewoon antagel, malox, renies, graviscon. Helpt allemaal, en mag in de zwangerschap.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik weet dat het mag in zwangerschap antagel recept heb ik gekregen maar ik zet mij even nog door zonder medecijnen..
    Ik eet gebraden zonnebloem pitjes die helpen echt maar ben hun wel al zat hehe:))

Inleiden lijkt mij niet leuk volgens mij ervaart het niet goed maar gied als er geen andere optie tot natuurlijke bevalling zijn..,

Ik vind het wel spannend allemaal waneer het toch zal beginnen... Want heb nu niks en stel dat het gelijk heftig begint...
    Ik heb ook endometriose en had cyste waarvan ik afgelopen jaar zoveel pijn had dat ik bijna doodging zo pijn dat zweet en plas liepen gewoon langs mij heen en hielp pas 10-12 paracetamols innemen...
    Heb gehoordt dat zelfs heftigste weeen minder pijn veroorzakken maar wel irritanter zijn omdat ze met golfen komen en endopijn houd constant aan. Dus ik ben benieuwd hoe veel pijn het bij mij gaat doen...

10. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goede ervaringen met antagel. Zonnepitten kende ik nog niet, zal het zo proberen.

Het heeft weer flink gerommeld vannacht, hoop dat het toch vandaag doorzet, ook zonder inleiding!

Sterkte allemaal.

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    piccolino: nou dan ben je wel al wat gewend. Misschien is de geboorte dan een eitje voor je.

DIdi; Snap dat je je nu nieuw erop moet instellen. Maar eigenlijk is het goed nieuws, dat je natuur zijn werk kan laten doen. nog even volhouden!

12. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rugpijnen buikkrampen zou in mijn geval dan toch een goed teken moeten zijn....

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Didi77 sterkte en succes!!

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoe voelt rommelen?

15. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij voelt het nu als komen en gaan van rugpijn en een soort golvende harde buikn. Helaas nog maar 30-40 sec per keer en onregelmatig, maar misschien dat douchen en nachtrust de boel versterkt.

Ik werd net nog gebeld door de vk. De gyn had niet meer doorgegeven dat mijn inleiding een week is uitgesteld met nu veilige hoop op spontaan, en dus weer via vk. Handig....

16. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Nog geen baby geboren ondertussen?

Heel rommelt het heel erg. Vermoeiend!

17. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook: wel gerommel in buik en rug maar het zet niet door.

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier ook nog niks...
    Wel voorween in de nacht, enorme misselijkmakende maagzuur ik krijg hoofdpijn van en moet ook vaker overgeven.zonnebloem pitjes op...
    Vocht vasthouden en in de ochtend pij in mijn vingers...

Gisteren feestje gehad rode wijn klein glasje gedronken maar nog niks van echte ween...

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wijn gedronken?

20. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja een klein glas rode wijn het schijnt bevalling op te wekken: maakt baarmoeder wel door meer bloed erin en vaten groter maken.
    Heb wel tenminste voorween gekregen maar hoorde veel verhalen van bekende en onbekende dat bevalling snel daarna op gang kwam.
    Wil verder niet discusseren hoor over slecht/goed etc- blijft keuze van elk persoon zelf :)

Deel Deze Pagina