Alle nieuwe mama,s gefeliciteerd!! Hier een super vlotte ontsluiting ( zowel bij m'n eerste als 2e ) dus hier werkt de frambozenbladthee wel.... Nou ja dat denk ik dan want weet natuurlijk niet hoe et zou zijn geweest als ik het niet had gedronken.
DiDi ook heftig. Ik moest ook behoorlijk op eigen kracht persen omdat de weeen niet meer zo sterk waren en bij mij reageerde de baby ook negatief op de weeen. Gelukkig hebben jullie het beiden ook goed overleefd! Grietje: snel maar pijnvol dus....goed gedaan meis!
Gefeliciteerd alle mama's van maart/april/mei! Gelukkig hebben wij ook weer goed nieuws. We zijn inmiddels weer 12,5 weken zwanger en vooralsnog lijkt alles goed te gaan. Ons vlindertje heeft zijn/haar plekje gekregen en we zijn 'gezegend' met een nieuwe zwangerschap na 5 cyclussen na onze miskraam. Ik heb gedeeltelijk meegelezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. In de laatste tijd niet meer, maar goed om te lezen dat er zoveel lieve kindjes zijn geboren. Ik heb het zwaar gehad in het begin, maar dankzij jullie lieve woorden en de steun van mijn familie en vriend kunnen we er nu weer tegenaan en hopen we eind november een gezond kindje te hebben! Dikke knuffel voor jullie allemaal!