Jaaa ook ik mag mij melden! Vanmiddag posi getest 5 dagen voor nod zei de cb digitaal ZWANGER... Super spannend! Mijn dame word hopelijk dit x echt grote zus! 21 en 28 augustus echo's dus even duimen Iedereen gefeliciteerd!
Tja ik heb maat 36 en heb mini buikje normaal maar na rond 19.00 elke dag zet die wel op alsof ik 5 maanden al ben... Ook pijn brrrr. Ik denk dat vele mensen denken al dat ik zwanger ben want drink niet( hadden net bruiloft van vrienden in frankrijk) en moe en wat rustiger en die buikje haha! Met sport gelukkig maakt het niet uit ik mag hard trainen (tennis wedstrijden) tot 20 weken
Hierbij nog eens mijm testjes. Ze lijken lichter te zijn dan die van 01/08. Wat vinden jullie ervan?? Pf stop denk ik pas met testen als ik een knaltest heb!
Die van 2/8 is idd wat lichter maar 3/8 weer donkerder. HCG ontwikkelt zich bij iedereen anders. Zolang je geen bloed verliest en wel een ministreepje hebt zou ik me niet teveel zorgen maken met deze termijn. Ik ben al vanaf 5 uur wakker. Vannacht ook een paar keer mijn bed uit omdat mijn buik draaide en ik dorst had. Tja sporten, zolang het goed voelt gaat ga ik ermee door. Wil alleen het zwemmen oppakken omdat je dat heel lang vol kan houden tijdens een zwangerschap.
Hey meis het beste is om de dag te testen.en vind jou laatste test ook beetje raar lopen die lijn.misschien niet goed gegaan knuffie komt goed
Bedankt voor jullie snelle en lieve reacties. Ik weet ook dat ik moet stoppen met testen of in ieder geval minderen. Maar tegen beter weten in doe ik iedere ochtend toch weer testen hopende op een knaller.
Heel begrijpelijk meis.hier.ook test verslaafd Hihi mede door het forum Hihi Had je al eerder een cb digi gedaan dan?
Gewoon blijven testen @Hopelessinlove we kijken met je mee. En idd zolang je je nog goed (zwanger) voelt en geen kramp of bloedverlies oid hebt, meot je je niet te druk maken! Pff mn darmen gaan allemaal wel flink tekeer zeg, moet regelmatig naar de wc =( En heb ook regelmatig zo'n last van mn borstkas (hoog maagzuur) Weet iemand een truukje voor deze klacht? Goedemorgen trouwens allemaal!
New heb ik nog niet gedaan omdat ik verwacht dat die toch op 1-2 zal staan en vind die dingen heel duur in verhouding! Maar ik ga nu werken. Dus ik reageer straks pas weer.
@hoplessinlove ik denk dat je moet oppassen dat je je zelf niet gek maakt met testen. begrijp je natuurlijk wel. @flipske fijn dat je een knaltest had. en jeah de topic naam is veranderd ! gefeliciteerd nieuwe mammas. Ik bericht jullie vanmiddag hoe het bij gyn was.
goeiemorgen meiden, schok net ineens wakker en toen dacht ik shittt had om 9:10 een bel afspraak ben te laat, is het pas 8 uur hahaha nouja gelijk eruit ff plassen en me laatste testen opgemaakt nu koop ik nix meer haha ... zie hier resultaat ik ga ff terug lezen en kijken of ik op iedereen kan reageren
Goedemorgen dames. Alle nieuw zwangere van harte gefeliciteerd hopelessinlove waarom laat je niet bloed prikken bij de huisarts? Roze rood veel suc6 bij de gyn vandaag
allereerst alle nieuwe meiden gefeliciteerd Lotte: dank je voor het aanpassen want ik zie nu door de bomen het bos niet meer hahaha hopeless: probeer het anders is 4 dagen zonder testen kijken wat het streepje na 4 dagen doet. hier helpt gaviscon altijd super het is echt heel goor maar neem een theelepeltje in en ik slik het door en weg zuur dat is ongelooflijk zo snel. roze en senna dank jullie wel hier nog steeds geen last van kwaaltjes, wel gister ff flinke buikpijn gehad maar komt door me werk heb lopen rennen en vliegen als een malle dus gister stond het eten al klaar toen ik thuis kwam gelukkig en ben daarna lekker op de bank gaan liggen en ff gaan relaxen en toen nam het af. wel fijn dat de naam van het forum aangepast is, ik weet nu de helft van de mensen al niet meer die hier zitten te kletsen hihi... ben ook al een enorme held in dingen onthouden niet dus hahaha... maar komt wel goed! 9:10 zo meteen me bloeduitslag ben benieuwd.
Vanmorgen mn laatste digi test gedaan. Was eigenlijk best wel zenuwachtig dat ie geen 3+ aan zou geven. Hier het rijtje van mijn testen NU stop ik ermee
@Minnie1979 nou kijk daar heb je de mooie 3+ kwam bij jou ook zwanger en toen gelijks 3+? ik heb nu 3 testen gedaan daarvan hihihi eerste keer gaf het 1-2 aan toen kwam al snel zwanger te staan maar duurde ff voordat die 1-2 kwam,en bij de tweede net zo,en bij de 3+ 2kwam die gelijk,