tot welke week geven die digitesten dit nog aan ? wil met 8 weken mijn ouders er een kado doen. gaat dat ?
nadesy: dank je wel minnie: mooie test rozerood: als het goed is moeten die testen het met 8 weken ook gewoon nog doen hoor. dus ik zou zeggen wat houdt je tegen gewoon doen..
Ja idd Nadey, bij de eerste kwam er eerst zwanger te staan en even later 1-2 en nu zwanger tegelijk met 3+. @Sam, welkom en gefeliciteerd !!! @Hopelessinlove, het lijkt wel of die laatste test niet goed is doorgelopen, hij lijkt wel weer donkerder als de rest. Je bent nog maar pril zwanger dus hcg zal wel geen stijgen meid maar ik snap je frustratie. @SabineMerel, maagzuur is niet fijn, had het bij mn dochter ook zo erg, ik kreeg toen een drankje (weet niet meer wat) en dat hielp eventjes. Ik ben bang dat er geen wondermiddelen bestaan maar een vriendin van mij was vorig jaar zwanger en die ging naar een vrouwtje die werkt met natuurlijke pillen ed en zij had daar toen heel veel baad bij. Ik geloop dat hun website www.wijenik.nl heet. Dit zit alleen wel in Noord-Brabant maar misschien zit zoiets ook in jullie buurt.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Sam: ? jaar, 2e kindje WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag ook leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
Rozerood: Hier op het werk hoor ik ook al de vraag of ik zwanger ben. Ik ben natuurlijk ook gestopt met roken. Dus dan valt het iets meer op denk ik. Ow lady: Ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan! Laat je het even weten? Want dan moet je nog een keer je gegevens sturen dan zet ik ze weer op de lijst. Ik dacht namelijk dat je er al vanaf wilde. Heel veel geluk en sterkte! Sabine: Die aanstaande vader mijn vl die vind het helemaal geweldig. Hij moest even aan het idee wennen. Wij hoorde altijd, ook van de HA, ow zwanger worden, dat kan wel even duren en je moet eerst ontpillen en de meeste stellen doen er wel een half jaar over. Wij hebben de eerste maand veilig gevreeën om te kijken of mijn cyclus weer op gang kwam. En de eerste maand onveilig en het was meteen raak. Dus in het begin konden wij het beide niet geloven! Nu zijn we er super blij mee. We willen graag weten of het een jongen of meisje wordt. We gaan pas shoppen als we weten wat het wordt en als alles goed gaat. Ik heb alleen crème voor mijn buik etc gekocht en een flexibele navelpiercing. Dus alleen voor mezelf dus geshopt. Ik ga denk ik geen ketting dragen. Ik hoor daar weleens negatieve verhalen over. Ik denk dat ik misschien gym of yoga ga doen. Misschien ook wel zwemmen. Moet even informatie inwinnen en kijken wat ik wil gaan doen. Mij lijkt het ook leuk om rond de 20 weken een keer af te spreken! Flipske: Het contract is al getekend. Ik en mijn vriend gaan het alleen pas aan iedereen vertellen als we 10 / 12 weken zijn. Dus dat doe ik op mijn werk ook gewoon. Ik hoop ook dat het niet heeel veel meer gaat worden, want het wordt wel druk zo! Ik kan het met die lijst en al die wijzigingen bijna al niet meer bijhouden haha heb je ook een foto van de MvM test? Welkom Prettymum: Ik denk dat je eind maart begin april bedoeld? Rozerood: Wat zijn pärinatale onderzoeken? Onderzoeken voor afwijkingen? Ik moet voor de 20 weken echo naar het WKZ omdat ik een aangeboren hartafwijking heb. Dat ga ik wel na laten kijken of mijn kindje dat niet ook heeft. Verder gaan wij niks doen. Catha: Welkom en gefeliciteerd! Heb je ook een datum? Ow zie dat je het niet weet. Ja dat is lastig. Dan zou je denk ik 24 juni + 40 dagen moeten doen en dan min 14 dagen. Dan weet je wanneer je ei ongeveer is geweest. Welkom Hilse! En gefeliciteerd! Zou je je gegevens toe willen voegen? Lotte bedankt voor het aanpassen! Senna: Ik heb meestal na de lunch last van mij liezen. Heel vervelend trekkend gevoel. Welkom Sam86 en gefeliciteerd! Het zou wel fijn zijn als je een datum en je leeftijd doorgeeft voor de lijst. Hopelessinlove: Test je altijd op dezelfde tijd. Ik vind ze niet heel veel lichter, kan ook zijn dat je urine minder geconcentreerd is. Die laatste heeft een rare lijn, die zou ik er niet eens naast leggen en om de dag testen is inderdaad beter. Je hCG moet ongeveel om de 2 a 3 dagen verdubbelen en niet om de dag. Als je het echt niet vertrouwd even de HA of VK bellen? Ik ben ook een beetje test verslaaft hoor. Vandaag weer één gedaan! Hihi Sabine: Geen idee wat je tegen maagzuur kan doen. Renies? Die mogen namelijk volgens mij gewoon tijdens de zwangerschap. Mijn vriendin nam ze tenminste wel daartegen. Romy: Mooie testen hoor!!! Minnie: Ook mooie testen!
Fijn dat iederen ook zijn leeftijd, datum en/ of nummer kindje doorgeeft.... Ik kan die natuurlijk niet raden
@ Lady: pffff, nu blijft het helemaal spannend! Ik duim voor een goede afloop! Hopelijk straks een mooie echo? @ Nadesy: pfff, wat een heftige periode . Wat een vreselijk ziekte is het toch, depressie. Ik kan me voorstellen dat afstand nu wel even belangrijk is om allen zo goed mogelijk in vel te zitten. Fijn dat hij wel blij is met jullie onverwachte wondertje! @ Rozerood: wat jammer dat je al zo'n last heb van maagzuur/misselijkheid. Ik heb bij 1e en in mindere mate bij 2e ook flink last gehad van maagzuur en uiteindelijk deed alleen medicatie (antagel is rijk geworden van mij , ha ha) het bij mij. Goed dat je het gaat navragen bij gyn. Wat betreft prenataal onderzoek, ik laat het bij de 20 wkn echo. Wil geen tripletest. Zo hebben we het bij onze dochter ook gedaan. @ Senna: voel wel mijn banden al (denk ik), bij bepaalde beweging of als ik plotseling nies steekt het bij mijn schaambeen en in mijn liezen. Had het overigens al voor NOD . @ Hilse, Catha, prettymum, sam86: welkom en gefelciteerd! @ Sabinemerel: aanstaande papa is erg blij, maar het 'spannende' is er wel een beetje af nu bij de 4e zwangerschap . Hij heeft het wel al verteld op zijn werk, ha ha! Wij willen zeker weten wat geslacht is, beide keren al willen weten en nu dus ook weer. Ik hou niet zo van verrassingen en het is erg praktisch. Nu ook overweging dat het ons makkelijker lijkt om uit te leggen aan onze autistische zoon. Nog niets geshopt (bijgeloof, ga echt niets kopen voor 1e trimester goed afgelopen is, en heb ook niet zo veel nodig...), zo'n ketting vind ik vreselijk, en zwangerschapsgym, tja ik weet nog niet of een 3e keer nog iets ga doen. Misschien yoga, gewoon om even een rustmomentje te hebben om stil te staan bij zwangerschap. @ flipske: goed werk! Mooi begrensd topic nu . @ hopelessinlove: ik kan begrijpen dat je graag die knaller wil, maar ik zou idd oppassen dat jezelf niet gek maakt. @ Romydani en minnie: mooie test!! @ hier: voel me iets beter dan gisteren gelukkig, vanavond komt MvM. Ga straksjes vertellen aan ouders en broer/schoonzus. Ik hoop dat mijn ouders nu wel iets meer enthousiasme kunnen opbrengen dan de vorige 2 keer .
Kache: Ouders en enthousiasme: Pphhhff mijn moeder kon er ook wat van! Ow, ik moet nog wel even aan het idee wennen hoor! Je bent nog zo jong, zo snel al! Mijn vriend en ik zijn pas 4 jaar bij elkaar... Haha.. Vriendinnen van mij die zijn 3 keer sneller... Later kwam er uiteindelijk toch wel gefeliciteerd uit. Nou ik had beter nog niks kunnen zeggen... Pphhhfff.... Wat was bij jou de rede als ik vragen mag?
net gebeld voor de uitslag van me bloedtest hij was de eerste keer prikken vleder week 35 en afgelopen woensdag weer geprikt en toen was hij 457 volgens gyn stijgt hij goed. ik kom vanmiddag weer ff kleppen die kleine wordt wakker ga me monster ff aandacht geven hihi tot vanmiddag
@RomyDani, hoe was de bloeduitslag??? Hier is de as vader ook heel blij, we hebben natuurlijk al een kindje maar de vreugde is er nu niet minder om. pfff eerst kon ik niet naar het toilet en vandaag weer diarree, darmen zijn goed aan t werk daarbinnen
ow ja over reacties gesproken. ik wil er ook nog niet aan denken hoe mijn ouders en schoonouders zouden reageren. de laatste keer bij mijn mk zei mijn moeder ow k*t Nou was ze hier afgelopen zondag heb echt met moeite voor me gehouden en dat ga ik zo lang mogelijk doen.
Hier al 3 mooie kids maar elke keer blijft het een wonder.en beleef je alles weer opnieuw als of het de eerste keer is.vind ik