Hoi meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd!!! ik mag mij ook toevoegen, want de test gaf 'zwanger' aan!! De tweede ICSI poging en deze keer wel een terugplaatsing van een mooi embryo. en dan nu echt zwanger!! Kan het bijna niet geloven, maar het is echt waar! Nu hopen dat alles goed blijft gaan. 23 aug de eerste echo... Liefs D.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Sam: ? jaar, 2e kindje Diana75: ? jaar, ? kindje WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
Jeetje, wat een geklets hier . Kan het niet allemaal bijhouden... Diana: Gefeliciteerd !!! Amandie: Mooie test!! Ik vanmorgen nog getest met de allerlaatste test die ik in huis had. Eindelijk een knaller . 25/7: 3/8: Nu word de volgende test een test van MvM. Heb me gisteren opgegeven . En daarna wachten op de echo. Nog 4 weken!
Klopt ik ben zwanger van de 6e en vind het net zo spannend als de eerste En elke zwangerschap is Anders nu heb ik pijn in mijn borsten , nog nooit gehad. Dus zelfs al is het de 6e elke keer maak je weer iets anders mee en elke bevalling is anders. Groetjes tamara
Goedemorgen meiden, Gisteren niet meer gereageerd. Hele dag vriendin op bezoek gehad en daarna was ik echt gesloopt en heb ik alleen maar geslapen en afentoe tv gekeken Ben nog steeds heel erg moe. Heb weer een aantal mooie testen voorbij zien komen Wij willen wel heel graag weten of het een meisje of jongen word. Qua kopen, dat gebeurd pas wat later in de zwangerschap. Koop iig zelf niks tot na de 12weken echo. Gym/yoga/zwemmen, heb geen idee Mijn ouders waren echt super blij. Ze vonden het de vorige keer ook zo erg. Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!!! Ik ga nu ff naar mijn ouders. Fijne dag meiden! Rozerood, succes bij de gyn
Corina: Ook een mooie test!!! Ik mag over 3 weken voor de eerste echo. MvM komt woensdag bij mij, maar heb stiekem nog 2 testen liggen! Hihi... Vind jij het ook zo spannend? Ik begin sinds vandaag wel steeds meer te genieten moet ik zeggen. Ik heb nog 1 KV die ik volgende week opmaak en 1 CB digi voor zondag om de 3 + te zien haha...
Hier komt mvm volgende week en ik heb ook mijn eerste écho over 4 weken . Heb het gevoel dat het er 2 zijn dan duren die 4 weken lang!
Ook nog testen liggen dus! Ja, ik vind het ook allemaal zeer spannend. Hoop zo dat het gewoon goed gaat. En dat hoop ik voor iedereen hier!! Ik heb met gisteren opgegeven voor MvM, dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Leuk dat jij over 3 weken voor de echo mag . Heb zo'n zin in de echo!!
Tamara: Gevoel van 2? Zozo Maar ook nog 4 weken wachten dus! Voor mij is de afgelopen week voorbij gevlogen, dus hopen dat de aankomende 4 weken ook voorbij vliegen!
Tamara: Hoezo denk je dat het er twee zijn? Ik dacht dat eerst ook, ik voelde mijn eisprong namelijk aan twee kanten.. Hihi... Dus het zo theoretisch bij mij mogelijk zijn. Maar ik weet het niet... Wacht wel op de echo over 3 weken... Ik heb daar ook super veel zin in!!!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Sam: ? jaar, 2e kindje WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
Dank je Diana!!! Hihi... ik dacht net... huh hoe komt die lijst nu! Dat heb ik toch niet gedaan. Had jij het gedaan...
@RomYDany, Mooie bloeduitslag hoor, toch een geruststelling nu. @Amandie, mooie test hor, volgens mij kan ie net knallender hihi @Diana, welkom en gefeliciteerd. Fijn dat het na de 2e poging is gelukt !!! @Corina, ook een hele mooie knaltest !!! @Tamara, ik ben ook wel benieuwd waar je gevoel voor een 2-ling vandaan komt. Zou wel leuk zijn. Net een zwangerschap sportdvd'tje gedaan. Ieder trimester andere oefeningen. Zo blijven we een beetje fit hihi.
Hoi meiden, Mag mij bij jullie komen voegen het is nog heel pril maar kan gewoon niet wachten . Heb deze morgen positief getest. Was onze tweede IVF poging en hebben twee embryo's laten terug plaatsen. Moet maandag voor de bloedafname gaan. Ben 28j het eerste kindje en uitgerekend voorlopig op 12april.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Sam: 26 jaar, 2e kindje WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.[/QUOTE]
Minnie: Sportdvd speciaal voor zwangeren? Nog nooit van gehoord hihi. Net zoiets als nederland in beweging? Hebben jullie ook last van darmen die van slag zijn? Soms kan ik een paar dagen niet goed naar toilet. En als ik dan aandrang heb, dan moet ik ook écht. En dan lijkt het ineens weer wat zacht te zijn. En dan ook ineens heel veel .
@Corina, ja ik heb ook last van mn darmen. Kon een paar dagen heel moeilijk naar het toilet en nu weer diarree. De boel is goed aan het verschuiven denk ik. Sportdvd heb ik via Ebay vanuit Amerika. Google maar eens op zwangerschapsfitness dvd dan zie je er genoeg denk ik. @Clara, welkom en gefeliciteerd. Misschien krijg je nu wel een 2-ling omdat er 2 embryo's zijn teruggeplaatst of is dat niet zo??? Ga ff douchen en mn eigen aankleden