Ze worden steeds duidelijker hoor hopelessinlove Die angelsound klinkt best leuk. Misschien toch maar eens over na denken. Kun je ook echt altijd het hartje vinden of ligt hij soms verkeerd? Dat lijkt me wel echt eng trouwens....
@ rozerood en minnie: In NL liggen ze onder een steen omdat anders de kosten de hoog worden voor de verzekering! PPhhfff Lekker makkelijk geregeld hier! Wel ieder jaar een hogere premie en eigen risico maar onderzoeken ho maar! @ Minnie: Hihi LOL! Rozerood: ik heb zo een verjaardag van mijn neefje, daarna boodschappen doen en de was! Liggen acht wassen voor dit weekend! De wasmachine is kapot. Hebben een nieuwe slang besteld dus hopelijk is die bij onze schoonouders bezorgd dan kan ik weer wassen! Verder uitrusten. Lag gister avond om 9 uur al te slapen op de bank. Dus ik was om half 7 vanochtend al weer wakker! Haha die vriend van jou is een grapjas! Mannen snappen ook echt niet hoe het in elkaar steekt he Miekje: Ik heb me afgelopen dinsdag al ingeschreven. Ze komen woensdag langs. Ik hoop dat ik mee mag doen. Dientje: Gefeliciteerd! Wil je ook op de lijst? Dan moet je even je gegevens sturen. Rara: Leuk dat je schoonmoeder een echo apparaat tot beschikking heeft! Dat moet je wel een fijn gevoel geven! Angelsound: Hier heb ik ook over nagedacht om te kopen. Maar ik twijfel nog. Kache: Wat balen van je familie! Hoezo reageren ze zo? Dat is toch helemaal niet eerlijk. Begrijpen ze niet dat je jou geluk met hun wilt delen en dat ze dit op deze manier compleet afwijzen? Ik leef met je mee.. Dat is echt niet leuk! Heel veel sterkte en knuffel! Mooie test van MvM heb je trouwens!!! Super mooi!! Hihi Ingie: Je test wordt duidelijk donkerder! Laust: Haha lastig met lesgeven. Je kan moeilijk in de klas met een prullenbak met daarin je hoofd gaan staan. Dan moet je wel een lokaal dicht bij het toilet regelen. Of is jullie gebouw niet zo groot? Haha.. Flipske: Dank je wel!!! Ik vind het wel zo leuk als die er mooi uit ziet! Alleen lastig dat iedereen zich zo lekker warrig aanmeld! Hihi Verstrooide rondlopende hormoontjes zijn we allemaal.. dus het is wel een beetje begrijpelijk. Hopeless: Hij is een stuk duidelijker! Dus dat gaat de goede kant op!
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Duo Penotti: ? jaar, ? kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Dientje: ? jaar, ? kindje Aantal: 38 WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
Jeetje meiden hier gisteren nog geweest, maar kan jullie niet bjhouden hoor!! Wat wordt er veel gekletst! Maar wel gezellig... Hier alles goed, alleen heel erg moe!!! Wist niet dat een mens zó moe kon zijn! En heel gevoelige borsten en zijn dan ook al een cup gegroeid! Heb net als vele van jullie ook last van gas...hihihi... Zag nog een paasr testjes voorbij komen; gefeliciteerd!!! Nu met zijn allen duimen dat we van de eerste echo mogen genieten! Oh ja, zag ook een 5-weken echo?? Wat gaaf zeg om te zien dat onze kleine er dus nu zo uitziet! En Amandie een webcam in je buik? Hahaha!!! Ja dat zou een goeie zijn voor de toekomst! Kunnen we iedere dag kijken hoe het gaat! Lieve meiden, ik ben er niet zo heel erg vaak, maar probeer iedere dag even mee te lezen en te reageren. Liefs D.
Hoi, Rara wat zal ik gaan doen vandaag. Je raad het vast al: me huis schoonmaken. Ik heb gister alles overhoop gehaald om alles opnieuw in te richten/schoon te maken. Toen alles midden in de kamer lag wist ik niet meer waar ik moest beginnen haha. Ik heb een wijziging voor de bevallingslijst: Ik ben 24 jaar en zwanger van de 1e. Fijn weekend allemaal! Ps: Hmmm de angelsound, misschien niet zo gek idee
Goedemorgen, Gisteren weer een drukke dag gehad dus ook niet veel gereageerd. Heb wel alles gelezen maar ben bang dat ik weer een hoop vergeten ben! Hopelessinlove: Je rijtje word duidelijker hoor Kache: Mooie test van MvM! En jammer dat je ouders zo reageren. Mijn sm reageerde vorige keer ook best wazig. Maar moest ff bijkomen volgens mij. 2 dagen later belde ze dat we een kinderwagen mochten uitzoeken Ze zal nu wel blij zijn denk ik als ze het na 12weken hoort. Ml wil het ze niet eerder vertellen. Mijn ouders weten het wel en zijn blij voor ons MvM: Heb me dinsdag aangemeld en ze hebben me gisteren gebeld en komt vrijdag middag langs. Ze vroeg of ik al wat urine wilde opvangen. Kan ik dan gewoon mijn ochtend urine gebruiken of moet ik echt net voor zij komt plassen? Heb van die urinepotjes van de apotheek. Kwaaltjes: Ik ben echt gesloopt de hele dag en moet ff rond 16:00u mn ogen een uurtje sluiten. Mijn borsten doen niet echt pijn, ze lijken wel steviger/voller. Amandie, je houd idd de lijst mooi bij Rozerood: Echt super die echo Wat fijn dat het daar allemaal zo goed geregeld is
@Ingie, het testje van vandaag is donkerder, dus het gaat de goede kant op. @Laust, wat vervelend dat je al moet spugen. Bij mn vorige zw.schappen geen last van gehad, vanmorgen zat ik er wel bijna tegenaan maar kan zowiezo heel moeilijk spugen. @Flipske, hier nog zo'n warhoofd. Soms loop ik naar boven en weet dan niet waarom. @Hopelessinlove, test van vandaag is duidelijk donkerder hoor!!!! Ik heb honger maar heb gewoon nergens zin in pffff Gisteren was mn eetlust wel oke maar vandaag begint het weer op te spelen. Hebben we ook nog eens 2 verjaardagen dit weekend met morgen een bbq, ik hoop dat ik niet over mn nek ga dan.
Troelaa, ik had ochtendurine opgevangen. daar had ze om gevraagd. Wat ik trouwens het leukste vond om te zien toen ik het aan mijn moeder vertelde, was mijn vriend met een megasmile. Hij is nogal voorzichtig en toen merkte ik dat hij ook wel erg blij was. Mijn moeder is vooral blij met een kleinkind om de hoek, ze mag alleen nog niks kopen en het verwennen vind ze het leukste aan kleinkinderen.
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: ? jaar, ? kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Dientje: ? jaar, ? kindje Aantal: 38 WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
@laust vervelend dat spugen,mijn vriendin had t ook en heeft er toen zetpillen voor gehad, zou t ook niet te lang laten duren hoor,met dit warme weer raak je sneller uitgedroogd! @kache vervelend dat je ouders zo reageren het is toch jou leven en je hebt er met je man goed over nagedacht, dan zou t toch goed moeten zijn .....hopelijk draaien ze snel bij! Kwaaltjes heb ik niet echt,darmen zijn bij mij altijd al lastig, ben nu wel wat gaar,maar ja gister op stap geweest dus weinig geslapen 😌 Wat ik wel heb ik zwangerschaps masker 😞 smeer nu ook met dagcreme met hoge factor in want anders heb ik echt ringbaardje wat erg donker is Ga over 2 weken naar Italië dus wordt echt smeren smeren smeren smeren.... Fijn weekend verder! Liefs
@ Kache Mooie test van MvM. Wat rot dat je ouders zo stom reageren. Wat kan je daar nou mee? Dat is wel een teleurstelling zeg, vooral als je er zelf zo blij mee bent. Denk, dat als ze je schattige kindje dan in hun armen hebben ze vanzelf verliefs worden. @Ingie : ja de test lijkt we iets donkerder. @Laust: vervelend dat overgeven. Hoop dat het snel weer wegzakt. Ik heb ook alweer maagpijn (leuk al 4 dagen aan een stuk) en we wilde net naar ons lievelingsrestaurant gaan. Maar kijken wat ik naar binnen krijg. Hoe voel je je na het spogen. Heb je dan ook nog maagpijn of is het dan even weg? @hopelessinlove fijn dat je je nu weer een beetje zekerder voelt! Ik ga eens kijken naar een angel sound. lijkt me leuk! Ik zal er de komende dagen niet zo vaak zijn. Mijn ouders komen op bezoek en mogen natuurlijk niets meekrijgen. Ik kan wel af en toe op mijn werk op mijn handy meelezen.
Vanm even nieuwe keren gekocht... Zo kan ik een buikje nog wel even verstoppen Zag wel erg veel andere leuke nieuwe kleren maar gezien mijn lijf waarschijnlijk deze winter 'iets' veranderd alles laten hangen.... Tja we hebben het er voor over !! Mijn moeder is dierenarts vandaar dat ik iedere week even mag kijken !
@Amandie, Wil graag even wat doorgeven voor de lijst! Ben hier nog niet zoveel geweest maar heel druk gehad! En voel me niet echt fit de laatste tijd.. Maar ik ben 20 en het is ons 1e kindje!
Wow, al weer 1-15 april mama's in wording!! Super gefeliciteerd dames! Geniet er van, want voor jullie weten is het april!! Groetjes een 15 april mama die een 17 maart mama werd...
Ja die logica snap ik ook niet hihi Ik zat in de december 2010 mama's. Gewoon de hele maand december.
Omdat we nu al op ruim 35 vrouwen zitten en als de groep nog minimaal 2 keer zo groot wordt je niemand meer uit elkaar kan houden. Ik heb er nu al moeite mee. Nijntje Dankjewel. Voor jou is het nu alweer een jaar geleden dat je in de spannende weken zat en je lichaam zich aan het aanpassen was op je zoon.