1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    kzh: 26 jaar, 1 kindje, 22 Maart 2013
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje, 1 April 2013
    SabineMerel: ? Jaar, 1e kindje, 1 April 2013
    Corina1989: ?jaar, ? kindje, 4 april
    Minnie1979: ? jaar, 2e kindje, 4 April 2013
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje, 4 April 2013
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje, 4 April 2013
    Kache: 33 jaar, 3e kindje, 5 April 2013
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje, 5 April 2013
    Amandie: ? jaar, ? kindje, 6 April

Ik heb ons lijste uit het oude topic er even bij gevoegd. Ik hoop ik heb niemand vergeten, anders gewoon kopieren, je naam of daten invoegen en plaatsen.

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Rozerood, fijn nog een bevestiging van je gyn. Dat zal je vast wat meer geruststellen.

3. Laust

Laust Niet meer actief

Hai, ik wil me hier ook melden. Ook ik ben op 1 april uitgerekend.

Wat spannend die eerste periode. Nu hopen en duimen dat alle kindjes stevig blijven zitten!

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hallo meiden,

mag ik me bij jullie aanmelden. Was al op zoek naar een April 2013 topic ;)

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik ben trouwens vergeten erbij te zetten, ik ben op 8 april uitgerekend. 10 dagen voor mijn eigen verjaardag :D

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Gezellig meiden met zn allen in 1 topic, hopelijk komen er snel meer meiden bij !!!

@RomyDani, vervelend dat je nu eigenlijk nog niks weet, zou gewoon over een paar daagjes weer een k test doen en kijken of tie donkerder wordt. Blijft toch spannend in het begin voor ons allemaal.

@Ongeduldje, ik heb 15 aug mn 1e echo bij de gyn, ben dan 7 weken. Ik krijg een vroege echo omdat ik vorig jaar een bbz had, waarbij ze mn rechtereileider hebben verwijderd. Maar heb nu wel het vertrouwen dat het op de juiste plaats zit.

@Corina, ik heb ook zo nu en dan die krampjes en steekjes, vooral toen ik vanmorgen opstond, ik gauw naar het toilet om te kijken of er geen bloed was. Maar het hoort er bij , teken dat er ruimte word gemaakt.

@Flipske, ik ga weer terug naar dezelfde vk. Ik woon in een dorp en daar is maar 1 praktijk en deze is prima en ook nog eens om de hoek.

MvM: Heb mn eigen daar eergisteren voor aangemeld nu w88 op telefoontje.

Testen: Heb hier nog 1 kv en CB digi test liggen. Gisteren heb ik ook getest met kv en was al behoorlijk donker, dus na het weekend pak ik de laatste kv test en aan het eind van volgende week de cb digi. Jeetje bij mn dochter had ik gewoon maar 1x getest hihi Lijkt nu wel een verslaving. Komt ook dat ik al zoveel negatieve testen heb gehad dit jaar dat ik het nu zo leuk vind om 2 streepjes of zwanger te zien staan haha

7. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Mezelf er even bij gezet en onze nieuwelingen!

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Laust en Troela, gefeliciteerd met de zwangerschap :D.

Minnie: Ook al krampen/steken dus. Gek he, dat er nu al zoveel gaande is in onze lichamen!
    Kan me voorstellen dat je graag wil testen. Elke keer toch weer die bevestiging! :) Denk dat ik ook nog een CB ga kopen volgende week :).

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Truste meiden ik ga naar mn bedje.

Ben er pas maandag weer aangezien we een druk weekendje hebben en niet thuis zijn, maar misschien volg ik jullie wel vanaf mobiel.

Slaap lekker allemaal x

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Laust: ? jaar, ? kindje , 1 april 2013
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje, 4 april
    Troela: 26 jaar, 1e kindje, 8 april

heb even mijn gegevens ingevuld.
    Ik doe morgen nog even een kv testje en zondag een CB :D Ben zo benieuwd. Nu kleurt ie mooi elke dag donkerder.
    Aankomende week de VK maar eens bellen voor een afspraak.
    Mag eerder komen na mijn mk, maar twijfel erover.

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Slaap lekker en een heel fijn weekend :D

12. Laust

Laust Niet meer actief

Laust: 24 jaar, 2e kindje , 1 april 2013
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje, 4 april
    Troela: 26 jaar, 1e kindje, 8 april

Ik heb mijn gegevens even aangevuld. Bedankt dat je me er bij had gezet Corina.

Leuk he, die testen? Ik had nog 2 testen liggen. De eerste deed ik 1 dag voor nod omdat we die middag een borrel hadden. Ik had het niet verwacht, dacht dat het weer gewoon negatief zou zijn en heel licht verscheen er een streepje. Hihi vriendlief was nog lang niet overtuigd, hij vond hem te licht:D maar de volgende dag was ie al donkerder. Nu zijn ze op.

Ik heb 22 augustus intake en echo bij de vk.

MvM doe ik deze ronde niet aan mee. Vorige keer was ik echt ziek en bij het openen van de flessen moest ik alleen nog maar meer spugen...

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Lauts: Hier heb ik dus nog twee testen en als die op zijn wil ik alleen nog een CB met meer weken erop, vind ik leuk om te hebben, ook al verdwijnt het na 24uur ;)

@MvM: Ik ga wel mee doen, is de eerste keer. Zag ze van de week in de straat, overbuurvrouw zwanger dus :p hihi.

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Troelaa.. dan mag je wel oppassen als MvM voorbij komt en je het geheim wil houden... :)

Zeg meiden zien dat we nu al met bijna 11 vrouwen zijn. Is het een idee dit topic op de eerste 2 weken van April te begrenzen? Anders hebben we straks 100 vrouwen die meedoen LOL. Ik zou het jammer vinden, omdat je dan het overzicht verliest en niet meer goed op iedereen kan reageren. Wat vinden jullie?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wilt iemand mij ook op de lijst zetten?

Nadesy 28 jaar zwanger van ons 4e kindje uitgerekende datum geen idee nog van

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ rozerood: ik zeg meteen ja. Zelfs als je maar de helft van maand doet, dan krijg je zo 40 vrouwen bij elkaar (was tenminste mijn ervaring van sept 2012 topic). En dan is het inderdaad niet meer echt overzichtelijk.

@ Minnie: ha ha, herkenbaar. Bij mijn zoontje heb ik ook maar 1 test gedaan, bij mijn dochter 8-9 of zo, maar ja, daar waren de eerste 6 negatief ;). Ik had toen echt meerdere testen nodig om het te gaan geloven. Bij miskraam idem dito en nu omdat ik graag wil zien dat testjes mooi donkerder worden (wat bij mk niet gebeurde). Maar ik ga niets nieuws meer kopen. Vandaag nog eentje gedaan omdat officiele NOD is en eigenlijk ben ik er wel klaar mee nu ;).

@ hier: pfff, m'n broek zit strak. Keek vanochtend naar beneden en dacht: hallo buik! :$ Ben normaal toch niet zo dik/opgeblazen? Ben benieuwd wanneer ik mijn eigen broeken echt vaarwel moet gaan zeggen :cool:! Hopelijk kan ik nog een paar weken vooruit, want met positiekleding zie je het zo goed ;).

Testje van vanochtend :D:

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

#57 Troelaa, 28 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2012
    Goedemorgen meiden,

@Rozerood: Hahaha tJaa, ik vind het in de straat niet zo heel erg. Meeste mensen ken ik toch niet. En anders hebben ze wat te lullen he ;) Ga het voor hun niet laten zeg maar :)

Over eerste helft en tweede helft april mama's: Mij maakt het niks uit, ik kom net kijken :p

@Kache: Mooie test hoor!!

18. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    @ ongeduldje: het is zeker spannend ik heb nu nog 1 test liggen van cb digitaal en die ga ik ergens volgende week doen hahaha dus ben benieuwd.

@ kache: dank je wel, en het is helemaal geen brutale vraag hoor, dat mocht je gerust vragen;) ... nee het is ff balen en ook omdat het nog zo laag ligt me hcg ofzo dus het is voor mij nog geen zekerheid hahaa... zo dat is nog is een mooie duidelijke streep hihi daar wil ik ook voor gaan:D

@ rozerood: nogmaals gefeliciteerd en wat mag jij al snel een echo laten doen, wel fijn dan kan je in ieder geval zien dat het vanbinnen goed gaat. ja ik vind het wel een goed idee om een x aantal meiden hier in het forum te hebben... anders vind ik het te druk worden en het overzicht is weg.

@ laust: welkom en gefeliciteerd

@ troelaa: welkom en gefeliciteerd, mag je idd wel uitkijken dat je overbuurvrouw jou niet ziet hahaha...

@ minnie1979: ja idd ik gaat over een paar daagjes nog een test doen en dan zien we wel of de streepjes donkerder worden.
    ja ik heb ook een test verslavind haha, maar wordt zo duur op een gegeven moment:(. een fijn weekend minnie

@ hier: borsten worden iets gevoeliger en rare trekjes en steekjes in me onderbuik hopen dat de kleine uk lekker wilt blijven zitten bij mama. '
    wanneer gaan jullie het je naaste omgeving vertellen?
    ik ga hier een t-shirt bestellen met binnekort speel ik niet meer in me eendje voor me zoontje en ik heb ook al een slabbertje liggen met hoera ik wordt grote broer en daarnaast wil ik iets van muffins met blauwe en roze muisjes neer zetten.

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@RomiDani: Wat een leuke ideetjes :D

Hier ook nog best wel onzeker, bah. Vanmorgen 1 dag voor NOD volgens FF nog niet echt een knaller met KV test. Dus mn CB er maar bij gepakt en die zegt dit:

20. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    1 dag voor NOD en dan een 2-3 weken test dan zit het volgens mij wel goed. Ik had 2 dagen voor NOD ´s middags een 1-2 test. Misschien dat als ik een de buurt van een Kruidvat ben dat ik nog een test haal. Vind het gewoon veel te leuk dat testen.

Ik heb het woensdag aan mijn moeder en stiefvader verteld. We komen daar 2 keer per week minimaal en ik wist van mezelf dat ik elke keer me af zou gaan vragen of we het nu dan zouden gaan vertellen. De rest van de familie wacht ik nog wat langer mee. Die zie ik lang niet zo vaak dus dat is een stuk makkelijker. Mijn werk weet ik nog niet. Leidinggevende gaat zo 2,5 week op vakantie, in elk geval niet voor die tijd.

Ik denk dat een verdeling tussen eerste helft en 2e helft april misschien wel verstandig is. We kunnen ook nog even een paar dagen wachten en kijken of het opeens storm gaat lopen?

Deel Deze Pagina