Goedemorgen dames. sorry dat ik momenteel zo weinig ben. komt dat de kinderen hier nog vakantie hebben en manlief ook nog. dus druk met vanalles en nog wat Over het vertellen aan mensen ik heb alleen mijn beste vriendinnen wat gezegd maar verder eigenlijk nog niemand bijna niemand van de familie reageert er leuk op dus niet zo de behoefte om het te vertellen ondanks ik zo blij ben.
Hoi ! Ik lees wel mee maar móet er nog even in zien te komen ... Ik ben zo onzeker en bang dat het fout zit ,hoewel dit mijn derde zwangerschap al is en ik geen bloedverlies of krampen heb . Deze zwangerschap heb ik gewoon zo weinig kwaaltjes .Weet iemand of het raar is om je verloskundige te bellen of je niet eerder een echo mag? Ik weet anders niet hoe ik nog 3 weken door móet komen .
Welkom en gefeliciteerd muisje! Ik zal je op de lijst zetten! Senna: Mag ik vragen waarom ze niet leuk reageren? Ow dat is echt niet leuk! Balen! Ik zou wel gewoon blij blijven zijn! Ze draaien misschien nog wel bij en anders bekijken ze het toch maar even! Catha: Ik zou het gewoon proberen en uitleggen waarom je zo onzeker bent. Misschien mag je dan wel eerder komen. Ik moet ook nog 2,5 week wachten.. Duurt inderdaad heel lang! Terwijl ze in Duitsland en België alles al veel eerder bekijken. Toch erg vreemd dat Nederland zo achter loopt! Hier: Ik zit op mijn werk maar ik ben echt dood moe! Pphhhfff.. Denk niet dat ik echt veel ga presteren vandaag, maar ik doe mijn best. Verder beetje misselijk en een beetje spierpijn in mijn bovenbeen en rug. Heb echt een kussen nodig.. Toetsenbord ligt een beetje hard! Haha... Vl was het van het weekend echt opgevallen dat mijn borsten groter waren! Haha..
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: 20 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje Muisje88: 23 jaar, 2e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Datumloos: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Dientje: ? jaar, ? kindje Aantal: 39 WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.
ik blik ook niet meer door met zo veel berichtjes. @senna waarom reageert je Familie negatief ? @ iedereen die zich zorgen maakt. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en kunnen gaan genieten. Mijn ouders zijn op bezoek en kan tot nu toe nog goed mijn mond houden.we willen het pas in 3wk vertellen. Bij ons weet nog niemand het. Denk dat ik mn ouders dan ook een positive test kado doe of een foto van echo gelukkig is mn maagpijn wat minder.
Amaai hier gaat het goed vooruit . Ga proberen bij te lezen. Senna, wat jammer van de familie. Ben vandaag moeten gaan voor bloedafname dus normaal gezien weten we namiddag of het goed aan het gaan is. Wij gaan het ook nog een aantal weken proberen voor ons te houden, maar kan niet zo goed zwijgen dus we zullen zien .
Hier beginnen de kwaaltjes toe te nemen ,ben slap en ik voel dat het van binnen flink aan het Werk is en heb meer honger. Wat duurt dat wachten lang zeg op een echo. Gewoon even die bevesteging dat alles goed is. Mijn man heeft gister voor het eerst gemerkt dat ik licht ontvlambaar ben hahahaha . Maar daardoor ga ik het wel steeds meer beseffen Ik hopp dat het bij jullie ook allemaal goed gaat ! Groetjes tamara
Tamara: Zo ik kan erover mee praten. Heb jij ook zo'n last van je buik? Ik heb de hele tijd het gevoel of mijn darmen geplet worden en omhoog geschoven worden. Soms zakt het af en dan wordt het weer erger. Heel vervelend. Daarnaast kan ik vandaag ook echt overal slapen! Niet normaal. Ben blij als ik weer thuis ben! Haha ik ben ook licht ontvlambaar hihi... dan probeer ik iets normaal te zeggen wat die niet of wel moet doen en dan schiet het er toch fout uit. (kon het niet laten) Hier nog een foto van gister:
Ja inderdaad Net alsof alles plaats moet maken ik ben ook echt zo moe. Ik was 3 maanden geleden al begonnen Met Vitamine voor zwangere in de hoop dat ik niet zo moe zou zijn . Helaas kan ik niet even liggen met de Kids hier en Werk ik altijd Tot 23:00 in de avond. Onze ontvlambaarheid moeten ze maar voor lief nemen
Natuurlijk kan je gewoon bellen ! Elke zwangerschap is anders ik ben zwanger van de 6e en er is er geen 1 hetzelfde. En piekeren en zorgen maken zijn ook kwaaltjes
ik was zat. ook zonder reden humeurig.Mijn vriend vroeg de hele tijd of ik boos op hem was. Merken jullie bij jullie man / vriend ook kwaaltjes. mijn Vl is ook moe, heeft stemmingswisselingen
@ SabineMerel: ik heb het gewoon verteld , beetje inleiden en dan gewoon "ik ben zwanger". Aangezien familie dus toch niet zo geweldig reageert, geen reden om er iets 'speciaals' van te maken. Een vriendin van mij heb ik foto van test gemaild (en zij reageerde gelukkig wel heel positief!). @ rara: nou ja, gewoon lekker doen natuurlijk, die spiekmomentjes! Het gaat er om dat je je eigen gevoel volgt, he? Gelukkig voelen we niet allemaal precies hetzelfde, ha ha! @ Lady: wat een mooi berichtje, zeg! Duim voor je dat echo strakjes er prachtig uitziet en je er echt in kunt gaan geloven! @ Ti87: wat een leuke manier, en wat schattig dat ze ook zo reageerden. Geniet ervan! @ muisje88: welkom en gefeliciteerd! @ Senna: wat jammer dat je familie ook vervelend reageert, ik kan me voorstellen dat je er nog even mee wilt wachten (ik wilde het maar achter de rug hebben, anders zat ik er zo tegen aan te hikken ). Hebben ze dat ook altijd gedaan, of heeft dat nu te maken met feit dat het nu 4e kindje gaat worden? @ catha: ik zou gewoon bellen hoor, als je jezelf gek maakt van zorgen is ook niet bevorderlijk! En ze snappen waarschijnlijk best wel dat je de dingen niet altijd heel rationeel kunt bekijken nu. @ Amandie: hmmm, kussentje op toetsenbord, klinkt lekker . Ben nog niet aan het werk (nog 1 week vrij), maar zie er wel tegenop. Mijn borsten zijn ook duidelijk al wat groter, ik krijg ze nog net in BH gepropt . Mooie test! @ claro: spannend! Hoop dat bloeduitslagen goed zijn! @ rozerood: fijn om te horen dat je maagpijn wat minder is nu. Hopelijk blijft dat zo! Grappig, kwaaltjes bij je vriend . Ik herken het niet, maar goed, ik kan me voorstellen dat het anders is als je voor eerste keer vader gaat worden, dan komt er toch heel wat op je af, ook voor de mannen (die in mijn ervaring veel zorgen hebben over allemaal praktische/financiele/gezondheid dingen enzo). @ hier: helaas misselijkheid begonnen nu. Eerste keer spugen was vanochtend een feit. Tja, ik had ook niet echt serieus gedacht dat ik de dans nu zou ontspringen . Probeer nu wel te leren van de vorige keer en nu meteen vanaf het begin veel meer structurele rust in te bouwen (aangezien dat enige was dat hielp). Buikje heeft ook een spurtje gemaakt, nadat ik gisteren best veel bandenpijn heb gehad. Mijn wijdste broek ging nog wel dicht, maar zodra ik ging zitten sneed het erg onaangenaam in mijn buik. Dus positiekleding aangetrokken, opluchting! Voel me nu ook wel echt zwanger ... Ik zal het denk ik volgende week op het werk maar meteen vertellen, misschien ook al gedeeltelijk ziek melden, zodat ik in middag kan rusten. Hopelijk kan ik dan iets langer dan de vorige keer in het arbeidsproces bezig blijven!
hoi dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! ik mag me ook aanmedlen na 8 maand mmm ook een positest vorige week dinsdag middag niet eens met ochtend urine... volgende ochtend weer 1 kv 2 voor 5 en echt positiev... wel vanaf donderdag al elke keer bruine afscheiding(alleen met afvegen) sorry ,,, vandaag een clearblue gedaan en die geeft aan 3+ (maar ben pas tussen 4,5/ 5 weken zwangerdus stiekem de hoop dat het toch goed zit ... anders zou toch mijn hcg niet toenemen... wel vervelend dat bruine verlies,,, wat kan je daar onzekera van worden .. 21-08 heb ik eerste echo ..ben dan 6,6 / 7weken verder weinig symptomen.. beetje verstrooid ,, en trekkend gevoel onderin mijn buik en soms gevoelig bij mijn liezen.... maar niet misselijk of iets..... groetjes marije
@Lady, wat fijn dat het bloedverlies is opgehouden. Hopelijk krijg je deze week nog een mooie echo. @Muisje, welkom en gefeliciteerd !!! @Catha, als je je niet gerust voelt zou ik gewoon de vk bellen hoor en haar uitleggen dat je je niet gerust voelt, zullen ze vast begrip voor hebben. @Amandie, leuk he om de 3+ te zien !!! Hier ook zo ontzettend moe, weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. s'nachts slaap ik ook niet zo best, word tig keer wakker. Hebben jullie ook zo'n last van je onderrug? Vandaag voel ik heel me buik weer trekken dus er zal wel weer een stukje buik bijkomen hihi. Moet nog ff wat boodschapjes doen en dan ga ik ff een dutje op de bank doen.
Welkom en gefeliciteerd Marije !!! Vervelend van je bruine afscheiding maar je hoort het best vaak. Heb je de gyn nog niet gebeld daarover?
nee heb ik nog niet gedaan ze zullen me dan ook vast niet eerder laten komen als 21-8 denk ik.... denk gewoon afwachten al wordt je wel heel onzeker .. maar stel dat het vruchtje aan het loslaten is dan zou toch een test ook minder positief worden?? of pas als je echt bloed?? sorry sorry wordt gek van mezelf
*breekt in * woow meiden april mama's 2013 is begonnen harstikke gaaf, wil al jullie zwangeren een gigantisch goede zwangerschap toewensen, op naar de mooie echo's en op naar de grapjas kindjes van harte gefeliciteerd geniet ervan dames groetjes van februari mama 2013 *breekt uit*
Bruin verlies hoeft niks te betekenen maar ik zou toch even bellen voir de zekerheid.. Het hcg kan nog heel lang in je lichaam blijven, zelfs nog 2 weken na de mk. @hier: ik heb overal zin in wat betreft eten. dus zo ook gistermiddag pofferjes gehad. Mijn lichaam had hier blijbaar geen zin in, voelde me meteen slecht en moest blijven spugen! (sorry voor de info).