1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Amandie
    Handig! ik koop nooit iets op de markt- voor het geval als... maar ja goed het enige markt hier is Haagsche markt en dat is niet mest :)
    Van groentenboer als die biologisch is of natuurwinkel dan is het altijd bio, van de markt en van de turken niet :)
    Tuin hebben we niet..

En onze vriezer is leeg hoor ik hou niet van die ontdooi gedoe.. alles gewoon lekker inkopen voor de week en vlees vis gewoon op dag zelf halen > voordeel naast winkelstraat wonnen :))

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Piccolina, Sabon heeft lekkere producten vind ik maar is dat ook bio? Zelf gebruik ik shampoo van Aveda, ook handzeep van Ecover en veel verzorgingsproducten van Weleda en heb gisteren wat producten op earthmama babyangel besteld. Hebben ze ook thee tegen misselijkheid, maagzuur ed. Verder heb ik iedere week een bio groente/fruittas van de groenteman (vitatas).

3. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Nog bedankt allemaal voor de reactie op mijn verhaaltje van het weekend.
    Ik zie het nu wel weer positief is en dat is ook het beste denk ik, ik heb geen lichte bruine afscheiding meer gehad, is tot nu toe 1 malig iets geweest.......
    Zoals ik al hier ook gelezen heb of in ander topic sorry dat ik het even niet meer weet heeft iemand anders het ook gehad en werd ook gezegd geen zorg maken zolang het geen rood bloed is en geen krampen!

Meiden bedankt!

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    minnie1979 - sabon is niet bio volgens mij maar wel natuurlijk
    - natuurlijke olieen en aroma's - dat staat tenminste op etiket... maar shampoo vind ik daar ook minder ik gebruik dan ook nog Godwel en Fuenta professionele lijn voor kappers: het is niet niet bio of zo maar zit geen parabeen in elk geval tenminste.. maar wast wel beter

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Loon wat fijn dat het bruine weg is!!

6. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii meiden

dit zal waarschijnlijk het laatste bericht zijn van mijn kant( voor deze periode dan) ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb een inwendige echo gehad ze zagen wel wat zitten naar helaas zat het niet op de goeie plek maar veelste laag dus vandaar mijn bloedverlies maar voor de zekerheid moet ik volgende week nog een keer terug komen omdat ik dan weer week verder ben en ze het beter kunnen zien en dan krijg ik echt te horen hoe of wat maar het is al bijna zeker dat dit geen goeie zwangerschap kan worden en dan moet ik waarschijnlijk gecurreteerd worden als het niet vanzelf loskomt...dus helaas is het me nu nog niet gegund een klein wondertje en hierna gaan we gewoon weer verder met ronde 13 dan maar..
    ik wens jullie allemaal een hele goeie zwangerschap toe geniet er lekker van ik kom af en toe wel nog even spieken hoor of ik al buikjes zie hihi
    bedankt voor alle lieve woorden en medeleven echt super lief

xxx

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    laDY1987 wat K*T zeg .... ik duim voor je voor een mooie nieuwe ronde...

hier nu erge steken nert boven mijn liezen... en nog steeds bruin verlies ben zo bang....

8. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    dank je wel meid komt goed :)

bruin verlies is niet erg is mij verteld door de gyn zolang het maar niet echt rood word en je buikkrampen heel erg erbij krijg net als ik..

probeer er gewoon lekker van te genieten en doe gewoon rustig aan en anders gewoon bellen dat je een echo wil dan krijg je dat gewoon hoor

xx

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Lady1987
    wat erg zeg!! echt klote :( Je verheug je al zo erop en zit helemaal in roze wolk en komt dit nou weer!!
    Ben ook zo bang dat iets mis kan gaan en helaas pas 8 wk 1e echo krijg ik.. dus tot die tijd weet je ook niks..
    echt balen voor je, je lichaam en jij denkt al zwanger te zijn en dan dit :((

Echo krijg je niet zo makkelijk denk ik, ik wilde echo op 6,5 weken of zo en loop al in ZK, maar nee niet eerder dan 8 weken...

10. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Wat een vervelend nieuws!! Ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap kunt meemaken!

11. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Lady1987, heel veel sterkte meis! Ik had nog hoop voor je en hoopte op goed nieuws vandaag, jammer succes in de volgende ronde.

12. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn test vandaag..:D:D:D

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    @lady, hopelijk heb je volgende week een mooie schone echo zodat je snel weer doorkan. Laat je volgende week nog wat horen? En hopelijk ook heel snel weer als je je bij een nieuw clubje kan aanmelden.

@ Marije, bij een kruidvat test kan je heel goed het kleur verschil in de test strepen. Maar met 3+ is die waarschijnlijk al op zn donkerste. Anders je huisarts bellen voor een bloedtest? Niet elke huisarts werkt daar aan mee, maar misschien de jouwe wel.

@piccolina, als je zo gek bent op Sabon zou ik maar goed in gaan slaan. Ze zijn laatst failliet gegaan, ik heb niet gehoord of er een doorstart gaat komen.

Hier vanmorgen begonnen met moeders voor moeders. Ik drink op mn werk heel veel, maar daar hebben ze niet zoveel aan want dat stroomt in een keer door. Ik merk wel dat ik elke dag een beetje zekerder wordt over een goede afloop. Waarbij ik de eerste 2 weken echt alles wilde voelen en verkeerd kon uitleggen, denk ik nu dat het alleen maar goed is dat mn lichaam reageert. Ik zou het nog steeds wel fijner vinden dat als ik morgen wakker wordt het eind september is en in de veiligere zonde zit.

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Inge, wat een mooie test! past ook precies bij je termijn. Nu kan je volgende week nog een 3+ test gaan doen!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @lady meis heel veel sterkte Pfffff.knuf

16. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wat een rot nieuws lady1987! Hoop heel erg dat je snel een mooie zwangerschap kunt meemaken.

Vandaag is er iemand langsgeweest van moeders voor moeders. hebben ook een test gedaan en streepje was al duidelijker dan afgelopen woensdag, knalde nu van het scherm af :D ben er nu wel weer wat mee gerust gesteld want was bang dat het streepje minder zouzijn geworden

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaah super meis.weer fijn he een extra bevestiging x

18. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ja ik blijf nog wel onzeker en beetje angstig hoor. denk dat ik pas na een goede echo wat rustiger wordt

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Normale gevoelens zijn dat hoor.hier net zo Hihi

20. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik ben niet gek op sabon, hoor had cadeaubon van 150 euro dus moest toch wat kopen :)

Deel Deze Pagina