1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @lady1987 wat ontzettend k#t voor je dat het niet goed zit,hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Sterkte!!!

@onzekere gevoel dagboek ik ook, en weet nog van eerste x dat t bij echo pas echt rust gaf, dus moet ook of maand geduld hebben....

En als je die echo gehad hebt blijft t spannend tot de 20 weken echo en als die geweest is dan gaat t pas echt goed voor je gevoel ;)

Willen jullie trouwens t geslacht weten? Ik wel maar ML eigenlijk niet....
    Vorige x heeft hij ook gespiekt op echo foto,dus zal deze x ook wel zo zijn hihi

Heb vandaag bij wehkamp alvast paar positie broeken besteld, ga over 2 weken met vakantie en daarna heb ik echo en paar dagen later feestje en en wil ik wel leuke broek aan, en voor m'n werk ook alvast maar paar,weet niet of k die van vorige x nog pas....iets meer bovenbenen gekregen namelijk ;)
    Nu dus hele gave knal blauwe :)

Fijne avond iedereen !

Liefs

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lady, wil je eventjes veel sterkte wensen. Zit het wel in je baarmoeder? Ik heb vorig jaar een bbz gehad dus als je vragen hebt mag je me altijd pb-en. Hoop natuurlijk dat het dat niet is!!

@Marije, ook al in onzekerheid, hoop dat het bruinverlies snel stopt!!!

@Ingie, mooie test

@Miekje, ja wij willen weer het geslacht weten.

Jammer dat Sabon failliet is, kocht er niet veel maar zo af en toe wel wat, zijn lekkere producten, helaas redden veel bedrijven het niet in deze tijd.

Ga mn bedje opzoeken, nog ff een boekje lezen en hopen dat ik vanacht niet weer wakker word. Truste x

3. catha

catha Lid

30 jun 2011
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoii ,

Ik heb toch niet gebeld , probeer het nog tot eind vd week vol te houden . De test was nu 3 + . Hopenlijk morgen wat minder hoofdpijn ,mijn hoofd knapt uit elkaar .

Lady sterkte ,dat is geen leuk nieuws .

Allemaal een rustige nacht !

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo mama,s

Ik ben weer een april mama.. heb vandaag een test gedaan en was positief.. alleen weet ik niet precies wanneer ik uitgerekend ben..

Kan het zelf nog niet geloven.. en is mijn vierde kindje..

5. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn de kwaaltjes ook aan toenemen, duizelig en misselijk.

Amandie, leuke test. Ook voor jou Ingie J.

Kache, de bloeduitslag was ook goed. Nu is het wachten tot september voor de eerste echo.

Minnie, vind de hond ook vreselijk stinken J. En hij is pas 2 weken geleden gewassen.

Lady, wat onzettend jammer. Hopelijk kan je snel verder en kan je snel weer voegen bij een zwanger clubje.

Miekje, wij willen het geslacht weten. Zou het wel willen verzwijgen maar vrees dat me dat niet zal lukken.

Sweetcandie, proficiat!!!

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hierbij kom ik dan eindelijk mijn knaltest spammen, ben helemaal happy!:D

7. tamararonald

18 jul 2012
    84
    0
    0
    www.zwangerschapspagina.nl
    eindhoven
    Mooie Test Hope !
    Hier komt moeders voor moeders straks en hoop ook op een knal test.
    Nachtmerrie's gehad dat er ineens geen streep staat.
    Zal vanmiddag de test van mvm plaatsen

Groetjes tamara

8. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hallo allemaal,

Wat zijn jullie lekker druk aan het kletsen! Ik kan het allemaal niet meer bijhouden!
    Mooie testen komen er voorbij, leuk!!
    Gister bezoek gehad van MvM en een mooie test gehad, dus vanaf nu in een litermaatje plassen. Wel blij dat dit geen 9 maanden hoeft ha ha vanacht was toch wel een gedonder in mijn half slaap.
    Mijn lijf gaat verder goed, weinig misselijk wel een mooi decolleté !! Bleef het maar zo ha ha Mijn buik is ook rustig alleen zo nu en dan beetje bandenpijn.
    Wat reuk betreft, wij hebben twee honden en ik vind ze stinken als ze nat zijn maar dat vond ik ook al!
    Het geslacht willen we niet weten, we houden alles neutraal. De kamers hebben we pas vorig jaar geverft (wonen in nieuwe woning) en zijn allemaal in grijs en wit tinten. We krijgen denk ik gewoon een witte kinderkamer dus daar kan van alles in! Al denk ik wel al dat het een jongen word! Hebben jullie al een voorgevoel??
    groetjes!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen

@Sweetcandie, welkom en gefeliciteerd !!!

@Hopelessinlove, mooie test hoor !!!!

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier dan ook nog even mijn testen, wil ook niet achterblijven :D
    De één is van 1,5 week geleden die van MvM was gister!

Bijgevoegde bestanden:

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bij mij komt ze vrijdagmiddag. En ik ben er nu al bang voor, hihi :)

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥
    ♥ 1 tot en met 15 april ♥

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 26 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje
    Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje

♥ 2 April:
    Sarah1983: ? jaar, 1e kindje

♥ 3 April:
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje
    Hilse: 20 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje
    Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje
    Senna1985: 26 jaar, 4e kindje
    Kirsten9: 30 jaar, 1e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Chinwa: 33 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Nicky86: 26 jaar, 1e kindje
    Diana75: 36 jaar, 1e kindje
    Miekje28: 31 jaar, 2e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje
    Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje
    Piccolina: 30 jaar, 1e kindje
    Ti87: 25 jaar, 1e kindje
    Muisje88: 23 jaar, 2e kindje

♥ 9 April:

♥ 10 April:
    Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje
    marijelansink: 26 jaar, 3e kindje

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje
    Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje
    Grietje77: 27 jaar, 2e kindje

♥ 12 April:
    Claro84: 28 jaar, 1e kindje

♥ 13 April:

♥ 14 April:

♥ 15 April:
    Sam86: 26 jaar, 2e kindje

Datum onbekend:
    Prettymum: ? jaar, ? kindje
    Catha: 26 jaar, 3e kindje
    Dientje: ? jaar, ? kindje
    Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje

Aantal: 41

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven.
    Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijst.

13. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Piccolina: Haha.. hier zijn alleen maar Hollandse boeren op de markt… Ik woon ook wel dicht bij de winkels, maar ik heb geen zin om het iedere dag te halen. Vaak is het bij onze slager het vlees ook ingevroren geweest, dus als ik het vers van de slacht heb en zelf invries en uit de vriezer haal dan maakt het niet uit. Vis haal ik wel altijd vers, op de markt of in de winkel in een andere stad.

Lady1987: Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat ronde 13 gewoon meteen weer raak is. Ze zeggen dat je dan wel extra vruchtbaar bent, dus ik zal voor je duimen en ik hoop dat je je snel weer bij een zwangerclubje kan aansluiten! Heel veel sterkte!! Laat je nog wel weten hoe het helemaal afloopt na die volgende controle.

Ingie: Mooie test! Binnen een week heb je ook de 3+! Hihi…

Ti87: Ik denk dat iedereen na de 1e echo pas rustiger wordt! Hier ook hoor!

Miekje: Wij willen wel weten wat het wordt. Alleen we gaan het nog tegen niemand zeggen.

Sweetcandie: Gefeliciteerd! Denk je begin april of na 15 april? Als je op de lijst wilt, zou je dan ook even je leeftijd willen doorgeven?

Hoplessinlove: Mooie test hoor!!

Rara: Ik denk dat het bij ons een meisje wordt. Mooie testen hoor!!

MvM: Die komt morgen bij mij. Ik moet dus niet vergeten om op tijd even een plasje op te vangen. Ben benieuwd!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Rara, superduidelijke testen !!!!!

Mijn maag begint weer te knorren maar eigenlijk heb ik totaal geen zin om te eten, maar ja als ik niks eet word ik alleen maar beroerder, raar vrouwenlichaam ook haha. Dus ik zal zo eens kijken wat ik wil/kan gaan eten.

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Wat rot dat veel van jullie onzeker zijn. vindt het gemeen dat ze jullie niet eerder voor echo ofzo laten komen.
    Ik heb wel vertrouwen in mijn zwangerschap.komt misschien ook omdat ik al 2x bevestiging van gyn heb gekregen.

@Rara heb het gevoel dat het een meisje wordt. ook omdat na berekening de zaadjes lang op het eitje moesten wachten. ik zou een meisje heel leuk vinden.

Ik let vooral bij groente op bio zodat ik niet teveel bespoten spul eet. heb ook natuurlijke shampoo en deo.

@lady veel sterkte

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hoe bepalen jullie welke maat positiebroek je nodig hebt? Kan niet inschatten of mn heupen erg gaan uitzetten. tot nu toe pas ik mn broeken nog wel.

17. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    hoi,

Gisteravond wat roze verlies gehad kwam wel na persen met poepen?Misschien daarmee te maken en vanmorgen wat oud bloed ( bruin ) weer bij afvegen
    Toch voor mijn eigen gemoedsrust de VK praktijk gebeld en voorgelegd, ook omdat dit allemaal de 1e keer is en je toch wel wat druk maakt.
    Nu mag ik volg week een echo laten maken met 7weken, spannend!

18. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Dat vraag ik me ook af RR, ik heb nu mijn teveel aan kilo's grotendeels al op mn buik zitten, met positie kleding zal dit misschien wel wegvallen, terwijl ik nu daardoor 2 maten groter ben. Misschien dat ik een broek in de winkel ga halen/passen dan heb ik een idee. Ik ben veel meer een internetshopper.

Ik denk dat je met een vroege echo wel iets vertrouwen kan bijtanken, maar zekerheid krijg je toch pas over 8 maanden met de frummel in je armen. Dus hopelijk vliegt de tijd!

Rara, dan hoop ik dat je moeder niet stiekem tussen de benen gaat kijken als ze je scant. Anders weet zij het wel en jullie niet.

Wij willen het ook weten, alleen de naam houden we geheim. Verder mag iedereen het geslacht weten. Ik ben niet zo goed in geheimen...

Zijn we alweer met 41! En dat pas met iedereen nu tussen de 4 en 6 weken. Als dit zo blijft zouden er nog 2 mk komen. Maarja statistieken zeggen zo weinig en je zou maar net 1 vd 10 zijn waarbij t niet goed gaat.

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Loon28: Wat fijn dat je een echo mag laten maken volgende week!

Rozerood: Het is inderdaad niet eerlijk geregeld hier in NL. Bio groente heb ik uit eigen tuin en mijn schoonouders tuin. Alleen geen courgettes en champignons dus die haal ik gewoon op de markt of in de super.

Positiekleding: Geen idee. Ik weet ook niet wat ik moet kopen! Heb normaal maat 38. Heb wel wat leuke dingen gezien maar ik wacht er nog maar even mee. Denk dat ik dat met 12 weken ga kopen. Ik koop ook veel op internet. Gelukkig kan je het dan vaak weer gratis terug sturen dus dat doe ik dan maar :)

MK: Statistisch gezien zou dat inderdaad zo zijn. Maar de populatie is veel te klein. Het kunnen er dus heel makkelijk meer worden of geen 1! Laten we dan maar voor het laatste gaan! Dat vind ik de meest fijne gedachte :) zeker nu we straks alweer 6 weken of meer zijn.

20. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Voor diegene die het geslacht weten en willen delen kunnen we dat ook mooi in de lijst zetten trouwens. Dat is wel leuk! :p

Deel Deze Pagina