Had jij de bacterie al lang bij je? Ik draag hem dus al 10-14 jaar bij maar hij is dus niet actief. Ik hoor vaak verhalen dat het nooit meer uit je bloed gaat en dat je het altijd bij je blijft dragen. Heb je daarna nog een bloed onderzoek gehad? Ik heb verder ook geen ersnstige klachten. Ik ga vanmiddag naar de huisarts voor een verwijzing naar mijn oude raumatoloog en hij is van de martens kliniek wat verbonden is met het radboud. Is de bacterie bij jou verdwenen door antibiotica of ander medicijnen? Ik hoop dat ik er wat wijzer van word en hoop dat alles goed gaat komen.
Bij mij is hij 8 jaar actie geweest, en had dus behoorlijk wat schade aangedaan! Gelukkig is een deel daarvan weer hersteld Ik heb 6 maanden antibiotica gehad en gedurende de gehele abkuur nog cats claw geslikt en een aantal sessies bioresonantie gehad en nonisap gedronken. Ik heb inderdaad na behandeling weer een bloedanalyse ghad. Probeer je door te laten verwijzen naa een nternist in het radboud, dat zijn de experts op het gebied van lyme!
Hè dames Heb t net weer bij gelezen, Las over bloedonderzoek fijn dat er zoiets snel ontdekt wordt,woon in Zeeland en hier zal vast niet zo iets zitten,klinkt wel interessant namelijk. Onzeker en stemmingswisselingen heb ik hier ook,nu ik ook nog s mega hulpeloos ben wordt dat niet beter..... Ml moet t nogal s ontgelden... Heb woe de 15 de afspraak met vk,moet er alleen met bus naar toe denk k....wil nog niemand erover vertellen namelijk, echo is 5-9 Wil iemand dit voor me in lijstje zetten?met maar 1 hand is dat niet te doen helaas.... Liefs miek
♥ Toekomstige aprilmama's ♥ ♥ 1 tot en met 15 april ♥ ♥ 1 April: Flipske: 28 jaar, 1e kindje SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje Laust: 24 jaar, 2e kindje Rara: 27 jaar, 1e kindje Gerd: 34 jaar, 5e kindje Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje ♥ 2 April: Sarah1983: ? jaar, 1e kindje ♥ 3 April: Nadesy: 28 jaar, 4e kindje Loon28: 29 jaar, 1e kindje Hilse: 20 jaar, 1e kindje ♥ 4 April: Corina1989: 23 jaar, 1e kindje Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje Rozerood: 29 jaar, 1e kindje Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje ♥ 5 April: Kache: 33 jaar, 3e kindje RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje Senna1985: 26 jaar, 4e kindje Kzh: 26 jaar, 1e kondje Elba: 32 jaar, 2e kindje ♥ 6 April: Amandie: 25 jaar, 1e kindje Daphner: 36 jaar, 2e kindje Chinwa: 33 jaar, 1e kindje ♥ 7 April: Nicky86: 26 jaar, 1e kindje Diana75: 36 jaar, 1e kindje Miekje28: 31 jaar, 2e kindje ♥ 8 April: Troela: 26 jaar, 1e kindje Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje Piccolina: 30 jaar, 1e kindje Ti87: 25 jaar, 1e kindje Muisje88: 23 jaar, 2e kindje ♥ 9 April: ♥ 10 April: Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje marijelansink: 26 jaar, 3e kindje ♥ 11 April: Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje Grietje77: 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 April: Claro84: 28 jaar, 1e kindje ♥ 13 April: ♥ 14 April: ♥ 15 April: Sam86: 26 jaar, 2e kindje Datum onbekend: Prettymum: ? jaar, ? kindje Catha: 26 jaar, 3e kindje Dientje: ? jaar, ? kindje Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje Aantal: 42 ♥ Afsprakenlijst ♥ 14-08-2012 Hopelessinlove 1e echo GYN 14-08-2012 SabineMerel intake en 1e echo VK 15-08-2012 RomyDani1719 1e echo 15-08-2012 Loon28 1e echo ter controle 7 weken 15-08-2012 Ongeduldje1980 1e inwendige echo Echocentrum VK 15-08-2012 Minnie1979 1e echo GYN 15-08-2012 Amandie intake VK 15-08-2012 Miekje28 intake VK 17-08-2012 Rozerood 2e Echo GYN 17-08-2012 Senna1985 intake en 1e echo 20-08-2012 Flipske intake VK 20-08-2012 Minnie1979 intake VK 21-08-2012 Loon28 intake VK 21-08-2012 Marijelansink 1e echo 21-08-2012 Sam86 1e echo Echocentrum 23-08-2012 Diana75 1e echo Echocentrum 23-08-2012 Ongeduldje1980 bezoek GYN 24-08-2012 Kzh 2e echo GYN 25-08-2012 Amandie 1e echo Echocentrum VK 27-08-2012 Piccolina 1e echo ZK 27-08-2012 Ti87 intake VK 28-08-2012 Sam86 echo GYN 28-08-2012 Elba 1e echo ziekenhuis 29-08-2012 Sam86 intake VK 30-08-2012 Corina1989 1e echo 30-08-2012 Troelaa 1e echo VK 30-08-2012 Piccolina afspraak GYN 31-08-2012 Corina1989 intake VK 03-09-2012 Claro84 1e echo 03-09-2012 Tamararonald intake en 1e echo VK 04-09-2012 Ongeduldje1980 intake VK 05-09-2012 Miekje28 1e echo VK 17-09-2012 Rozerood 3e echo GYN WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven. Dan worden ze niet over het hoofd gezien! Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijs.
Kzh: Ik ga straks naar de HA om daar een verwijzing te krijgen naar mijn reumatoloog en die werkt samen met het Radboud. Dus ik ga dan zeker om een doorverwijzing vragen. Ik heb volgens mij nog bijna geen schade, want ik heb geen erge klachten. Heb alleen die reactieve artritis gehad, gewrichtsontstekingen die ik nu toe ken aan de spirocheet i.p.v. de reactieve artritis, dat is nu al ruim 2 jaar over, magnesium tekort en moeheid. Verder helemaal nergens last van. Had jij veel klachten? Miekje28: Ik heb het aangepast! Beterschap en sterkte!
Ik ben nu nog niet eens 6 weken maar mijn oudere spijkerbroek gaat al heel lastig dicht ik krijg het wel dicht omdat het op de heupen zit maar ik merk dat ik zeker ben aangekomen afgelopen maand, misschien 2 kg of zo.. terwijl ik gewoon normaal eet wat altijd at en sport net zo veel... ga even hardlopen om extra grams kwijt
Had ik nou ook! Kwam dit tegen op internet, dus zal er wel bij horen: De groei van de baarmoeder zelf kan ook buikpijn veroorzaken. Deze zeurderige pijn lijkt meer op het gevoel dat je hebt vlak voor je menstruatie of tijdens de eerste dagen ervan. Dit type buikpijn voelen vrouwen met name tijdens de eerste weken van de zwangerschap Heb overigens daarnaast ook regelmatig vrij felle steken net boven mijn liezen en voel het soms ook uitstralen naar mijn bovenbeen. Allemaal prima te doen als het maar goed is met Willempie of Sticky (zoals de kleine vooralsnog is gedoopt ) Ik zag weer wat mooie testen: jeeeeejj!! Ook een slecht bericht helaas: heel veel sterkte Kirsten! Bah Hoop dat je je snel beter voelt Kache! Interessant dat bloedonderzoek zeg! Weet je toevallig ook of er zoiets in Amsterdam eo zit?
Hoi iedereen, ik denk hier al eens eerder gepost te hebben maar alles gaat hier zo vreselijk snel. Mijn bloedonderzoek wees op zo'n 4 weken zwangen, niet immuun voor toxo enzo dus blijven oppassen. Alles was in orde behalve dat ook ik nog wacht op resultaten van onderzoek naar ziekte van lyme (werd nagevraagd omdat ik extreem vermoeid liep ook voor de zwangerschap maar ze niets vonden, gewrichtspijnen heb ik ook)... Mijn datum zou eerder 13/4 zijn en niet 11/4 maarja, heel precies kan ik het nu ook niet zeggen.
@ amendie : en heb je een doorverwijzing? Gelukkig dat je nog geen hele erge klachten hebt, dan ben je er nog op tijd bij en kan je met een goede bhandeling ook weer genezen Ik heb o.a. een periode in een rolstoel gezeten, heb een oogafwijking, chronische moeheid en rsi-achtige klachten. Maar lopen gaat nu weer stuk beter gelukkig en ben minder moe enz, met de klachten die ik nu nog heb kan ik prima leven! @ miekje : wat verevelend dat je alleen moet! Of vind je dat zelf nie zo erg? @ piccolina : vervelend he! mijn broeken passen ook niet meer zo goed, en dat terwijl ik nog steeds t zelfde weeg! Succes met hardlopen! @ ongeduldje : willempie of sticky ? Hahah arm kleintje! Nja, onze noemen we erwt.. ;s En dat bloedonderzoek zit bijna overal, heel veel alternatief artsen/therapeuten maken er gebruik van. Levend bloed analyse heet het,, even googlen dus! @ grietje : hopen dat er geen lyme uitkomt hoor! Als je afgelopen 2 paginas terug leest kun je daar misschien wel iets mee! ( leven bloed analyse etc)
Sorry, sorry ladies dat ik niet actief meeschrijf maar ik hou nu nog even bewust afstand van zp.. Na 12 wkn beloof ik zal ik actief mee gaan schrijven... Wilde het goede nieuws vertellen, vandaag eerste echo gehad.... we hebben al een hartje gezien Volgende week vrijdag mag ik terugkomen voor nog een echo.. ben wel al iets vooruitgezet, vandaag 6wkn en 1 dag. Maar blijf voorlopig nog even op de oude datum staan. Vooralsnog zag alles er goed uit. Wat bijzonder om het hartje te zien, bij de eerste twee heb ik dat helaas niet mogen zien. sorry voor mijn ego post maar moest het effe kwijt!
Jeeejj Chinwa, wat een goed nieuws!! Snap dat je voorzichtig bent, maar toch (voorzichtig dan) gefeliciteerd! Hoop dat wij allemaal de komende dagen/weken een gezond kloppend hartje mogen (blijven) zien!!
Dankjewel Ongeduldje1980! Ik gun echt iedereen hier een blijvend kloppend hartje en uiteindelijk een gezonde baby.
@Kache, vervelden dat je je zo beroerd voelt!! Hoop dat het snel over gaat. @Elba, welko en gefeliciteerd!!! @Piccolina, hier ook al wat dikker geworden alleen ben niks zwaarder, denk dat het mn darmen zijn die zijn opgezet. Zou nou niet gaan lijnen hoor als ik jou was, wen er maar aan dat je dikker wordt want die buik gaat echt groeien hihi. @Chinwa, alvast een gefeliciteerd met de goede echo !!!!
1 april uitgerekend 2e kindje Man man, zo zat ik anderhalve week terug even bij deze April mama's te spieken, maar dacht: "zooo zwanger ben ik nog niet hoor... ik klets nog wel es bij, over een tijdje" Er is geen meer houden aan! kBen ineens zo enorm zwanger! Ik knal uit mn broeken en weet niet hoe ik dit nog stil kan houden tot na de 1e echo (hier bij 11/12 wk). En ik drink ineens warme melk op de gekste tijdstippen. Ik, melk. Ja hoor, het is weer zover: ik ben niet meer de baas over mezelf! Geweldig!
Fijn ongeduld dat alles goed was! Minnie moet voor jou ook erg spannend zijn, gezien jouw banner. Ik hoop extra op een plakkert voor jou!
Hoi meiden, ik heb alles wel meegelezen maar bijna niet gereageerd, sorry. Ben me een partij moe en misselijk. En ben druk geweest met werk zoeken. Maar het is gelukt. Maandag kan ik beginnen. Morgen komt mvm langs Hoe gaat het met jullie meiden? Zijn jullie ook een beetje op namen aan het letten of hebben jullie die al een hele tijd in gedachten?
Gefeliciteerd troelaa waar ga je aan de slag? Hier gister voor het eerst misselijk vandaag niet meer haha...
Miekje, wat jammer dat je alleen en met de bus moet gaan. Piccolina, ik had gehoopt niet voor de 12 weken achter nieuwe broeken te moeten gaan maar voel het ook al spannen. Vooral als ik smiddags gegeten heb zou ik gerust het knoopje kunnen openzetten J. Heb nog een broek liggen die wat te groot was maar denk dat hij van pas gaat komen. Ongeduldje, thanx dat neemt de zorgen toch wat weg J. Chinwa, wat ontzettend leuk dat je het hartje gezien hebt. Hopelijk mogen we nu allemaal volgen en allemaal een kloppend hartje zien. Debbie, welkom en proficiat. Ik heb enorme zin in ch.ocomelk. Twee dagen voor ik getest heb had ik savonds plots zin in warme choc.omelk en sinds dien is da gevoel nie weg gegaan J. Troele, proficiat met jou nieuwe job. Heb je laten weten dat je zwanger zijt of toch maar niet gezegd? Wij hebben ons namen al zowel voor een jongen als voor een meisje. Het is nu enkel afwachten of we ze ook gaan nemen mijn vriend zijn twee beste kameraden zijn zwanger en dan nog een naaste collega en weet niet of we ze ook echt aan nemen indien 1 van hun deze heeft. Zouden jullie hier naar kijken? Nog een vraagje: indien langer in de zwangerschap blijven de testen dan donker of zwakt dit na een aantal weken af? Heb nog maar 1 test gedaan en wou er mij vandaag misschien bijhalen maar stel dat zo ie zo na x aantal weken te test lichter wordt ga ik mij nie onnodig ongerust maken .
Hallo, ook ik lees nog mee maar ben niet zo actief. @ testen: volgens mij blijven ze niet knallen maar neemt je hcg ook weer af. Maar wanneer weet ik niet! @ namen: de jongensnaam hebben we al en voor zover bekent is er niemand in mijn directe omgeving zwanger dus kan ook niemand de naam inpikken. Lijkt me wel lastig hoor. @ opvang: ik neem pas rond 10/12 weken contact op met een opvang en volgens mij zijn er geen wachtrijen in limburg. Vind het wel moeilijk allemaal omdat ik totaal geen idee heb hoe straks mijn uren verdeeld gaan worden. Weten jullie dat wel al dan? @ echo: Ik mag dinsdag!:d Maar ik denk dat ik nog geeb kloppend hartje kan verwachten aangezien ik dan 5.6 zal zijn?!? Ik weet ook niet goed wat ik wel persee zou moeten zien?