1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En 20ste mag ik dus weer voor een echo!

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Amandie, ik denk een schatting rond 4 april. ik heb niet bijgehouden wat mijn laatste menstruatie dag was.. heb aangehouden op 25 juni..

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @RomiDany, balen dat de echo een dag later is, maar ja tis maar een dag!!

@Nadesy, oh ik dacht dat je as maandag al mocht voor een echo. Dat is wel even vervelend een hele week in onzekerheid, maar hopelijk word je beloond met een mooie echo !!!

4. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Als het goed is ben ik 9 april uitgerekend.... Ik moet dinsdag voor een termijnecho naar het AMC want het zou ook 4 weken eerder kunnen zijn... heb mn laatste 'menstruatie' maar even wat bloed verloren en dat zou een innestelingsbloeding kunnen zijn geeft de VK aan... heel erg spannend. Dinsdag weet ik of ik bij jullie clubje hoor :)
    Maare, jullie ook gefeliciteerd meiden!

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Welkom nieuwe meiden, ik heb teveel bij moeten lezen en teveel namen gezien, Dus sorry dat ik jullie op een hoop gooi.

@nadesy, ze maken het wel spannend... hopelijk heb je de 20e gewoon een prachtige echo met een kloppend hartje.

Het boek van MvM heb ik ook in een ruk uitgelezen. Zat zelfs te huilen toen ze het telefoontje op het strand kreeg. Verder valt het plas vangen me best zwaar. Ik wordt gewoon zo misselijk van de geur van die flessen. Tot nu toe nog alles binnen gehouden, maar als ik er echt van ga spugen dan stop ik ermee.

Verder ben ik alleen echt enorm moe vandaag knock out in de tuin gelegen en ga meteen na het hockey naar bed. Morgen hopelijk wat fitter want we hebben een feestje.

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Welkom nieuwe dames:)

Mvm komt hier maandagavond ben erg benieuwd naar de test!
    Maandag ook eindelijk nieuw gips,met dit weer jeukt t echt vreselijk ...
    Wel jammer dat ik nu niet kan werken maar verplicht rust moet houden in de zon,geluk bij ongeluk;)

Paracetamol slik er sinds dinsdag iedere avond 2 on nacht door te komen,Tsja t is niet anders en kan geen kwaad gelukkig!

De vk en echo doe ik nou op 1 dag,ga woensdag nog dagje naar t werk,eens zien wat ik met 1hand kan doen;)

Geniet van t mooie weekend iedereen!

Liefs Miek

7. Laust

Laust Niet meer actief

Even een klein berichtje vanuit hier.

Weer een aantal nieuwe mama's zag ik. Leuk en gefeliciteerd!

Nadesy, wat vervelend die onzekerheid. Ik ga duimen voor een goede echo morgen.

Hier gaat het wat minder. Sinds zondag heb ik medicijnen tegen het spugen en die leken eerst redelijk te werken. Nu al sinds donderdag niks binnen kunnen houden. We zijn maar eerder terug gekomen van vakantie, ik was het zo zat. Nu al de hele dag in bed. Kan amper meer op mijn benen staan.... Vandaag gelukkig weer iets binnen kunnen houden. Het gaat een beetje op en af. De ene dag komt er meer vocht uit dan in en vandaag staat de teller op een kopje bouillon, een halve eierkoek, een beetje kwark en een paar slokjes water. Morgen maar weer naar de ha want dit gaat echt niet goed. Pffff genieten is heel ver te zoeken hier.

Sorry voor het ego berichtje!

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Nou Laust als je je zo voelt is het logisch dat je niet reageert. Lijkt me echt drama als je zo ziek bent. Ik vind die snelle vermoeidheid al vervelend, laat staan als je dan ook geen energie binnenkrijgt. Hopelijk kan de dokter je morgen iets beters geven.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Laust: pfff, meid wat vervelend allemaal. Ik herken het gevoel :(, al lijkt de emasefene die ik sinds vrijdag heb hier toch redelijk goed resultaat te hebben. Ik hou nu weer genoeg binnen, kan ook wat meer eten.
    Ik hoop dat de huisarts iets beters voor je heeft, of anders niet te lang aantut, maar je doorverwijst! Sterkte en beterschap!

@ Nadesy: he meid, wat jammer dat de echo niet 'gewoon' duidelijk was, hopelijk was het allemaal nog pril en straks een mooie 2e echo!

@ welkom nieuwe dames.

@ hier: het gaat dus iets beter gelukkig, medicatie doet gelukkig wat. Nog wel heel erg moe, ben dus ook (even) niet zo actief...

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè lades,

@laust sterkte,er vervelend zo zeg,m'n vriendin heeft t ook gehad,hoop dat ha raad weet!

@nadesy hopelijk zie je snel meer op een nieuwe echo!

Hier lekkere stranddag gehad met vrienden enhun kids,erg gezellig :)
    Morgen eindelijk nieuw gips,wordt gek vd jeuk...
    En dan s avonds mvm,ben zooooooo benieuwd naar test!vind t echt spannend wat heb echt eindig kwaaltjes....

Straks lekker fris douchen,eerst ff ben en Jerry's ijs eten mmmmmmm

Liefs Miek

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ooooh ben&jerry's.. Zo lekker!

Wat een prima weertje hebben we gehad vandaag he!
    Heerlijk :)

12. tamararonald

18 jul 2012
    84
    0
    0
    www.zwangerschapspagina.nl
    eindhoven
    Het was heerlijk weer en vandaag weer ! Vanaf vandaag gaan de kinderen hier weer naar school zal wel rustig zijn ineens weer !
    Hier hebben we zaterdag al de kinderwagen gekocht en vandaag de maxi cosie
    Verder duurt het wachten zo lang tot die eerste echo nog 3 weken voor mij dan zie ik de kleine spruit voor het eerst .
    Ik heb me de afgelopen twee dagen helemaal niet zwanger gevoeld geen kwaaltjes dan knijp ik hem toch wel gelijk. Hoop me vandaag toch weer wat meer zwanger te voelen dan ben ik wat geruster ,het is ook nooit goed hahaha

Groetjes tamara

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ohja, de scholen zijn in een deel van t land weer begonnen!
    Zal weer even wennen zijn? :)

Jullie zijn vroeg met kinderwagen aanschaffen :p
    Wij krijgen hem van mijn ouders, is een aanbieding via de postbank die heel interresant is dus ik denk dat we niet heel lang wachten met aanschaffen.. Maar wil wel eerst een hartje zien kloppen zowieso!

Ik ga straks even shoppen voor een meegroeibh, ze groeien eruit!
    Ik heb al een grote maat dus hoop dat ik er wel 1 kan vinden!

Fijne dag allemaal!

14. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Ik zal de lijst aanpassen.

Kzh: Mijn bloedwaardes zijn goed. Ze hebben geen ontstekingen of iets dergelijks gevonden. Ik heb geen verhoogde ontstekingswaarde Ze hebben nu inderdaad de Elise test gedaan. Ik wacht rustig af op die uitslag. Mocht daar niks uit komen dan ga ik verdere stappen ondernemen.

Nadesy: Hoe is het nu met je? En hoe laat heb je de nieuwe echo? Ow dacht deze maandag maar het is maandag de 20 ste. Heel veel sterkte!

Miekje28: Als het echte vriendinnen zijn dan zullen ze gewoon blij voor jou zijn en het jou ook gunnen!

Woepietje: Ik kom uit de provincie Utrecht. Kom jij uit Breukelen? Hihi, vlak bij abcoude, dus ik gok een beetje. Ik heb alleen erge last van moeheid en iets gevoelige borsten. Ik ga volgend weekend maar andere BH’s kopen, want ze springen er bijna uit!

Hopelessinlove: Ja dat is wel een duidelijke reden om niet meer te doen met mvm. Ik zou het dan ook wel moeilijk vinden! En die bon is wel een lief gebaar.

Piccolina: Lastig dat je ze dan zo op straat moet zetten. Ik breng ze zelf weg, want ik heb geen voortuin en alleen een achtertuin. Maar hier in de buurt let iedereen op elkaar. Dus ik breng ze gewoon op de ochtend vroeg weg. Of de avond ervoor.

Laust: heel veel sterkte! En hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik was een paar dagen afwezig. Zal zo de lijst bijwerken ;) Even druk geweest met verjaardagen en slapen. Dus niet online geweest. In het weekend ben ik meestal niet op de computer. Vandaar dat ik dan even niet reageer. Ik voel me gelukkig redelijk. Wel dood moe, ik kan de hele dag wel slapen. Werk vandaag gelukkig thuis, dus ik ga zo maar weer eens aan de slag. :D Ben vannacht begonnen met MvM. Jeetje ik zet wel een wasknijper op mijn neus en hou mijn adem in als ik die kan open doe. En dat doe ik wel buiten en de tuin... Wat stinkt dat zeg!!! :$ Ik ga volgend weekend shoppen met een vriendin. We moeten alleen nog even bedenken waar we heen gaan. Ik zou eigenlijk naar lowlands gaan, maar ik ben zo moe!!! Dus dat ga ik echt niet volhouden. :) Naja, dan maar een weekendje weg en wat anders leuks doen ;)

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Toekomstige aprilmama's ♥
    ♥ 1 tot en met 15 april ♥

♥ 1 April:
    Flipske: 28 jaar, 1e kindje
    SabineMerel: 27 Jaar, 1e kindje
    Laust: 24 jaar, 2e kindje
    Rara: 27 jaar, 1e kindje
    Gerd: 34 jaar, 5e kindje
    Earrebarre: 34 jaar, 4e kindje
    Debbie2007: 35 jaar, 2e kindje
    Woepietje: 30 jaar, 1e kindje

♥ 2 April:
    Sarah1983: ? jaar, 1e kindje

♥ 3 April:
    Nadesy: 28 jaar, 4e kindje
    Loon28: 29 jaar, 1e kindje
    Hilse: 20 jaar, 1e kindje

♥ 4 April:
    Corina1989: 23 jaar, 1e kindje
    Minnie1979: 32 jaar, 2e kindje
    Ongeduldje1980: 32 jaar, 1e kindje
    Rozerood: 29 jaar, 1e kindje
    Duo Penotti: 24 jaar, 1e kindje
    Sweetcandie: ? jaar, 4e kindje

♥ 5 April:
    Kache: 33 jaar, 3e kindje
    RomyDani1719: 29 jaar, 3e kindje
    Senna1985: 26 jaar, 4e kindje
    Kzh: 26 jaar, 1e kondje
    Elba: 32 jaar, 2e kindje

♥ 6 April:
    Amandie: 25 jaar, 1e kindje
    Daphner: 36 jaar, 2e kindje
    Chinwa: 33 jaar, 1e kindje

♥ 7 April:
    Nicky86: 26 jaar, 1e kindje
    Diana75: 36 jaar, 1e kindje
    Miekje28: 31 jaar, 2e kindje
    Aartje:32 jaar, 2e kindje

♥ 8 April:
    Troela: 26 jaar, 1e kindje
    Norwegian-sky: 25 jaar, 2e kindje
    Piccolina: 30 jaar, 1e kindje
    Ti87: 25 jaar, 1e kindje
    Muisje88: 23 jaar, 2e kindje
    Frambloosje: 32 jaar, 1e kindje

♥ 9 April:
    Maike79: ? jaar, ? kindje

♥ 10 April:
    Tamararonald: 26 jaar, 6e kindje
    marijelansink: 26 jaar, 3e kindje
    Acnaib: 33 jaar, 3 e kindje

♥ 11 April:
    Hopelessinlove: 22 jaar, 1e kindje
    Ingie1983: 29 jaar, 2e kindje
    Grietje77: 27 jaar, 2e kindje

♥ 12 April:
    Claro84: 28 jaar, 1e kindje

♥ 13 April:

♥ 14 April:

♥ 15 April:
    Sam86: 26 jaar, 2e kindje

Datum onbekend:
    Prettymum: ? jaar, ? kindje
    Catha: 26 jaar, 3e kindje
    Dientje: ? jaar, ? kindje

Aantal: 48

♥ Afsprakenlijst ♥

14-08-2012 Hopelessinlove 1e echo GYN
    14-08-2012 SabineMerel intake en 1e echo VK
    15-08-2012 Loon28 1e echo ter controle 7 weken
    15-08-2012 Ongeduldje1980 1e inwendige echo Echocentrum VK
    15-08-2012 Minnie1979 1e echo GYN
    15-08-2012 Amandie intake VK
    15-08-2012 Miekje28 intake VK
    15-08-2012 Aartje 1e echo
    16-08-2012 RomyDani1719 1e echo
    17-08-2012 Rozerood 2e Echo GYN
    17-08-2012 Senna1985 intake en 1e echo
    20-08-2012 Flipske intake VK
    20-08-2012 Minnie1979 intake VK
    20-08-2012 Nadesy 2 e echo
    21-08-2012 Loon28 intake VK
    21-08-2012 Marijelansink 1e echo
    21-08-2012 Sam86 1e echo Echocentrum
    23-08-2012 Diana75 1e echo Echocentrum
    23-08-2012 Ongeduldje1980 bezoek GYN
    24-08-2012 Kzh 2e echo GYN
    24-08-2012 Woepietje intake & 1e echo VU
    25-08-2012 Amandie 1e echo Echocentrum VK
    27-08-2012 Piccolina 1e echo ZK
    27-08-2012 Ti87 intake VK
    28-08-2012 Sam86 echo GYN
    28-08-2012 Elba 1e echo ziekenhuis
    29-08-2012 Sam86 intake VK
    30-08-2012 Corina1989 1e echo
    30-08-2012 Troelaa 1e echo VK
    30-08-2012 Piccolina afspraak GYN
    31-08-2012 Corina1989 intake VK
    03-09-2012 Claro84 1e echo
    03-09-2012 Tamararonald intake en 1e echo VK
    04-09-2012 Ongeduldje1980 intake VK
    05-09-2012 Miekje28 1e echo VK
    6-9-2012 Frambloosje 1e echo VK
    17-09-2012 Rozerood 3e echo GYN

WIJZIGINGEN graag in kleur doorgeven.
    Dan worden ze niet over het hoofd gezien!

Graag uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje aangeven voor de bevalingslijs.

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    In mijn fotoalbum heb ik mijn buik 5wk en 6 wk. Volgens mij in 5 wk hij was dikker hehe :)

Voor de rest ben ik al dagen of 2 beetje misselijk, niet echt heftig, maar heb gewoon meestaal in de ochtend en tegen de avond beetje zeurende gevoel in mijn maag: soort honger gevoel maar wil absoluut niet eten, hele droge mond en af en toe hoofdpijn.. Borsten wat groter en voller geworden en doen pijn... voor de rest eigenlijk niks, zelfs die buik ongi pijn is weg...
    nog 2 weken voor echo... zo lang!! brrrr

We gaan nog niks kopen, vind ik het persoonlijk te vroeg want kan nog van alles mis gaan en dan zit je weer (half)jaar verder zonder zwanger te zijn etc...

Maar inderdaad die dingen zijn heel duur. Hoop dat we kinderwagen van schoonouders krijgen en de rest zelf kopen ook veel 2e hand: kinderkamer bijvoorbeeld: omdat ik meubel van massief hout wil kost het al kapitaal dus vind het prima als ik iets vind voor wat minder en in goede staat voor kinderkamer, die dingen gaan toch al meestaal een paar manden mee: wiegje, ledikantje etc...

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik zie trouwens dat op de lijst ik enige sta als echo ZK en de rest GYN. Maar gyn. maakt toch nooit een echo, dat doet altijd een echoscopische arts... in elk geval dat was altijd bij mij in bronovo het geval: gyn. heeft maar 6 minuten per patiënt per afspraak, terwijl echo wordt minimaal 30-40 minuten gedaan...
    ik had altijd 2 afspraken echo +gyn. Zo dit keer ook: 27 aug: echo, 30 aug: gyn.

18. aartje

aartje Lid

9 aug 2012
    15
    0
    0
    arts
    Schipluiden
    Dag allemaal,

Wat komt er in een paar dagen veel post bij zeg. Welkom voor iedereen die is aangehaakt, en gefeliciteerd.
    Ik lees bij velen terug dat ze ook zo hebben genoten dit weekend van het weer. Wij waren gisteren op het strand, daar was ik echt heel moe van, heb tien uur geslapen vannacht. Verder blijft het bij mij op gebied van kwaaltjes heel erg rustig, alleen maar heeeeeel gevoelige borsten
    ciao Aartje

19. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, wat lastig dat je je zo slecht voelt. Goed dat je je al wat beter voelt.

Aartje, woepietje en acnaib, welkom en proficiat!!!

Nadesy, wat balen van de echo.

Miekje, het is te begrijpen tov je vriendinnen. Maar denk ook wel dat ze begrijpen. Merkte ook dat kameraden het moeilijk vonden om het te vertellen dat ze zwanger waren. Maar vroeg dan af en toe eens hoe de zwangerschap verliep en dan werden ze wat losser J.

Debbie, heb het zelf eens geprobeerd. Met een ring en koortje. Kwam uit op 1 babytjes een jongetje J.

Laust, hoe vervelend. Hoop dat de dokter er iets op vind.

20. Sarah1983

Sarah1983 Lid

27 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn leeftijd en afspraak ook ingevuld!

Deel Deze Pagina