Slapeloze nachten .................. Wie kan er over mee praten? Het is nu al de 2e op rij maar fijn is het niet. Gelukkig merk ik er nog niet zoveel van maar ben wel echt aan het wachten op de man met de hamer Verder nog steeds niet te klagen op dit na dan. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de sensor en dan volgende week de echo, spannend! Hoop dat ik straks wel weer kan slapen als ik moet werken anders wordt het nog wat. Zeker omdat ik ook nog een uur in de auto zit, enkele reis. Fijne dag vandaag!
Woepietje! Sterkte in het ziekenhuis en jij ook een fijne dag! Ik moet zeggen, ik ben zo moe dat ik ondanks de warmte nog redelijk heb geslapen.
Sorry meiden ik laat weinig van mij horen maar dat doe ik even express,wil toch eerst Maandag de echo afwachten ik ben wel continu beroerd pfff kan amper wat eten,en als ik iets eet heb ik meteen een knoop in mijn maag,en met avond eten spuug ik alles er weer uit,maja het begint al met wakker worden die knoop maja hopen dat het toch voor het goede doel mag zijn he liefs mij
miekje ; sterkte vandaag? en wat een mooie echos allemaal... ik moet nog 5 dagen wachten: heb ook heel erg het gevoel dat het niet goed zit testen van kruidvat zijn niet veel donkerder geworden als 1,5 week geleden zou toch eigenelijk wel moeten denk ik?? er ligt er nog 1 op het toilet met ochtend urine kijken od fie zo donkerder is.... voel mke ook helemaal niet zwanger.... op dat ik het allemaal verkeerd heb ... heb ik min eerder zwangerschappen niet gehad.. dames met vandaag de echo succes ... en genieten.. groetjes
Mooie echo's meiden! Woepietje & Romydani ; succes vandaag! @ meiden die zich zorgen maken ; kopop he! Testen en kwaaltjes zeggen niks! Ik snap dat positief blijven voor jullie even moeilijk is, maar probeer in ieder geval niet te negatief te zijn! @hier ; Ook ik maakte me gister avond even zorgen, was ineens niet meer misselijk na het avondeten! Dacht meteen dat er iets niet goed was haha. Maar dacht ook, mooi kan ik een flinke bak vla naar binnen werken! en dat deed ik, en toen was ik weer misselijk. Fijne dag allemaal meiden!
Marije, wij zijn niet alleen op de zelfde dag uitgeteld maar hebben ook op de zelfde dag de echo en hebben de zelfde kwaaltje (niets) Ik voel me ook totaal niet zwanger. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen wel. Toen deden mijn borsten bij 6 weken pijn en was ik wat misselijk. Nu totaal niets. Alleen 's avonds zijn mijn borsten wat gevoeliger maar zo weinig dat het eigenlijk niet noemenswaardig is. Ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is dus houd ik me daar maar aan vast. Dames die vandaag een echo krijg: Heel veel succes en kijkplezier
@Senna, ik had dat gevoel ook (lege vruchtzak) maar had het gelukkig fout, komt bij jou ook vast goed hoor !!! @Loon, wat fijn dat jij ook een kloppend hartje hebt gezien, is toch extra spannend met bruinverlies @RomyDani, hopelijk heb je een mooie echo te pakken !!! @Nadesy, het feit dat je vorige week niet beroerd was en nu wel is toch wel positief te noemen. Ga voor je duimen op een mooi kloppend hartje maandag.
Ongeduldje, heb ook moeite om te slapen, lig lang wakker en kan als ik eenmaal wakker wordt smorgens niet meer in slaap geraken. Miekje, hoop dat de operatie goed verlopen is. Welkom nieuwe dames. Wat een mooie echos en goed nieuws. Kan niet wachten tot dat ikzelf mag gaan, ondertussen geniet ik van jullie echos J.
Goeiemiddag meiden Dank jullie wel Hier me eerste echo gehad was gelijk een Kloppend hartje te zien gelukkig Wel kwam er uit de meting dat ik n6 weken En 1 dag ben dus 10 april uitgerekend. Zit op me werk nu zal vanavond ff echo Inscannen.
Die kwaaltjes hebben te maken met hormoon- sommige maken het veel ,sommige weinig en het wisselt per week! Ook heb ik gehoord dat het ook kan hangen af of het meisje of jongetje is. Dus geen paniek meiden komt goed! Ikzelf slaap lekker door tot 12.30 haha wel zon 3-4 keer per nacht plassen en dorst. Ben al zeker vanaf zaterdag elke dag misselijk vooral als ik niks doen: boek lezen liggen achter laptop etc... voelt hongerig maar verder geen honger als ik eraan denk dan word ik misselijk. Toch eet ik van alles... Als ik sport ben ik ook niet misselijk... Borsten erg gevoellig maar dat is al 3 weken hetzelfde...
RomyDani: Fijn dat je een goede echo hebt gehad . Er kan bij mij een afspraak toegevoegd worden: 20 aug. 1e echo Vandaag de verloskudige gebeld ivm het bruine slijmverlies van afgelopen weekend en de steken in mijn onderbuik (wisselen links en rechts). Verteld dat ik me toch wel zorgen maak. Dus ik mag eerder voor een echo . Nu a.s. maandagmiddag! Ben erg blij. Als ik dan nog onder de 9 weken zwanger ben, dan blijft de afspraak voor 30 aug. staan. Als ik 9+ ben, dan vervalt de afspraak.