Ben weer een beetje in het land der levenden . Met medicatie en veel rusten (minstens 12 van 24 uur in bed) gaat het hier gelukkig nu een stuk beter. Kan heel wat beter eten en drinken en (*afkloppen!!*) spugen is nu al ruim 36 uur niet aan de orde. Kan weer functioneren, maar ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat dit zo kan veranderen als ik niet strict mijn rust pak. Op mijn werk geweest, verteld aan baas en goede collega's (tja, valt niet veel te verbergen met zo'n buikje ) en me meteen 50% ziek gemeld, zodat ik in middag kan rusten/slapen. Reacties waren leuk, gezellig om collega's weer te zien, maar ik ben wel een beetje duf en warrig, lastig om goed te focussen op het werk . Volgende week naar arboarts, ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Voor de dames met een mooie 1e echo achter de rug: gefeliciteerd, fijn! Voor de dames (nog) in onzekerheid: succes met wachten, hopelijk straks ook prachtige echo's! @ slapen: ik ben heel dankbaar dat ik deze zwangerschap vooralsnog best goed slaap. Bij mijn dochter heb ik echt last gehad van slapeloosheid (schijnt ook een 'gewoon' kwaaltje te zijn ), moeilijk in slaap komen, uren wakker liggen om dan tegen 5:00 uur weer uitgeput in slaap te vallen en dan bijna van vermoeidheid niet kunnen staan als de wekker om 6:00 uur ging . Heel irritant, dus dames voel met jullie mee! Nu heb ik gelukkig alleen dat ik af en toe wat minder snel in slaap val. @ miekje: hopelijk operatie goed geslaagd en meegevallen?? Beterschap!
grrrrrr had ik een heel verhaal getypt is het verdwenen. 2e poging. @RomyDani, wat een opluchting dat de echo goed was meid !!!! @Corina, fijn dat je nu eerder een echo krijgt, heb je nog steeds bruinverlies? @Kache, gelukkig voel je je al iets beter, houden zo !!! Hoe voelen jullie je verder buiten de lichamelijke kwaaltjes? Ik ben af en toe een beetje neerslachtig en ik snap er niks van. Ik zag er zo naar uit om weer zwanger te zijn en een 2e kindje is zo gewenst maar tot nu toe heb ik er nog niet echt van kunnen genieten. Zit mezelf behoorlijk in de weg mede ook door de moeheid en zo denk ik. Is dit herkenbaar??
Dank jullie wel Ja hoor amandie je mag me aanpassen op de lijst Ik kan me echo niet uploaden via me iphone Helaas dus ik gaat hem morgen Ff op de laptop zetten en dan show ik hem morge Ff.
@ minnie : ik voel me mentaal eigenlijk best goed.. Ben wel wat warrig maar dat was ik al dus da word dan lekker versterkt door de hormoontjes.. En tis natuurlijk dat je ineens dingen moet laten, bepaalde dngen de energie niet voor hebt, en dat is weer even aanpassen en dat kan soms moeizaam gaan! Ik heb daar zelf niet heel vee moeite mee, wat ik niet verwacht had!
@minnie, dat neerslachtige herken ik wel een beetje. Ik heb 's morgens echt opstart problemen. Mijn hoofd lijkt wel vol watten en ik heb dan echt zin om even te huilen om niks. Ben ben verder helemaal tevreden, maar wil dan gewoon even een potje flink janken. Maar om dat zonder reden te doen vind ik ook weer zowat dus hou me maar in. Stomme dingen die hormonen.
Meiden Dit wordt ff ego baal bericht... M'n operatie is niet door gegaan vandaag tot 2x toe geprobeerd lokaal te verdoven,is dus NIET gelukt Nu dus morgen weeeeeeeeer proberen,ben wel ff naar huis gegaan, Maar goed als t morgen weer niet lukt lokaal te verdoven moet t wel onder algehele narcose,dat betekent grote kans op mk ..... Maar ja wat kies je als je moet kiezen tussen levenslang slechte elleboog,die continu uit kom schiet, of zwschap van 6 weken? Hooooooooooooooop zo dat ik die keus niet hoef te maken,maar ben nu wel erg bang..... M'n familie en vrienden vonden t ook gek dat ik nu niet onder narcose ging,maat verhaal van gemaakt over beroerd zijn op vak en nu al teveel verdoving in arm,geloof dat meeste t wel geloofden Maar ja zo zit je ermee.... Kwaaltjes let ik nu echt even niet op,m'n hoofd is vol genoeg nu ... Ben er echt verdrietig om,hormonen er ook bij.... Morgen 10 uur in ziekenhuis zijn,om half 1 onder t mes.... Dus hopelijk kan ik jullie morgen vanaf i pad goed nieuws vertellen.... X Miek
Voor de dames die nu eerder echo krijgen ivm klachten of onzekerheid ,wees blij! Heb de arts vanmiddag gesmeekt om echo te maken zodat ik t dan eerder tegen Fam. Kon zeggen ,mocht niet,was toch nog niks te zien......duhhhhhhh dus wel.. Toen kon ik ze allemaal wel schieten! Nu bet met ml besproken dat als t algehele wordt morgen,ik echo eis! Sorry waterlanders komen weer....
Ach Mieke, wat een stress, onzekerheid en rotzakken van een artsen. Hopelijk krijg je toch snel goed nieuws en lukt het ze toch. Wat een ontzettende rot keuzes die je nu moet maken.
Hallo allemaal, Zo nog even spieken op het forum. Dames, dat bruin bloedverlies kan ook nu al met een overgevoelige baarmoedermond te maken hebben. Ik ben er nog niet zo heel lang geleden achter gekomen dat ik deze wls al jaren heb, de gynaecologe zei letterijk: als je niest kun je je al 'bloed' verliezen. Nu met de zwangerschap is natuurlijk alles beter doorbloed dus ................. Ik ben vandaag in de VU geweest voor de plaatsing van de continue glucose meter, pfffffffffffffffff wat een ding weer zeg. Weer een hele handeling erbij, maar goed, voor het goede doel. Zal wel even wennen zijn maar for the best zeg maar. Heb een foto gemaakt maar weet nog niet hoe ik deze vanaf mijn telefoon hier naar toe kan uploaden. Zodra ik dit weet zal ik dit doen. Leuk om alle goede berichten over de echo's te lezen. Ik kan niet wachten tot 24 aug! @Miekje, heel veel sterkte met de operatie morgen, hoop dat alles goed gaat @Kache, herken je slaapproblemen, hoop dat ik volgende week, wanneer ik weer aan het werk moet en er zeker VOOR 6 uur uit moet, betere nachten heb @Minnie1979, ik heb GELUKKIG nog steeds heel weinig te klagen wat me soms ook wat angstig maakt. De meeste sympthomen die ik heb hangen samen met mijn suikerziekte/ diabetes dus kan ik niet echt aan de zwangerschap ophangen. Maar mijn humeur, en daardoor ook mijn liefste, hebben wel wat te lijden. Zo weer even genoeg voor vandaag. Ga nog even verder vervelen op de laptop en nog genieten van de laatste vakantiedagen, pffffffffffffff maandag weer werken, spannend hoor!
Wat een vervelend nieuws!! Ik hoop zo dat het vandaag wel lukt. Om even op die keuze terug te komen: zou je tijdens de zwangerschsp hiermee kunnen blijven lopen en je daarna zo spoedig mogelijk kunnen laten opereren? Of is dit geen optie. En ik zou zeker weten aandringen op een echo ja!! Succes vandaag en ik hoop voor je dat je niet voor de keuze wordt gezet!!
Ik heb de 15e mijn eerste echo gehad. termijn liep toch wat achter, het hartje klopte in ieder geval nog niet maar er was een vruchtzakje te zien en een duidelijk vruchtje dus de eerste hobbel lijkt genomen. Mijn vorige zwangerschap die in een miskraam eindigde heeft nooit een vruchtje laten zien in de vruchtzak. Volgende week woensdag de 22e moet ik terugkomen voor een nieuwe echo, hopelijk is er dan wel een hartje te zien.
@Aartje, pfffffffffff, heftig hoor, lijkt me heel spannend voor je. Al heel veel succes de 22e! 17-08-2012 Rozerood 2e Echo GYN 17-08-2012 Senna1985 intake en 1e echo Dames, heel veel succes & pleizer vandaag ! Ja, ja, ik ben al weer ruim een uur wakker, is echt om gek van te worden. Vandaag misschien maar een beetje zonnebaden, nog maar 3 dagen vakantie
Mieke, sterkte vandaag!! Ik heb van de week een bloeding gehad. Vlak na het posten van m'n 1e bericht hier. Ben een beetje sceptisch nu... Gister nog wel een jade en rozenquarts gekocht voor aan een ketting. Wie weet werkt het haha. Druk weekend voor de boeg. Jullie ook alvast een fijne weekend!
Succes vandaag rozerood en senna!! @ aartje : het begin is er! Hopen op volgende week een hartje! @ runner : had je veel bloedverlies? Of gewoon wat roze bij het afvegen?
RomyDani, super van de echo. Corina, wat fijn dat je eerder een echo krijgt. Kache, wat goed dat je je beter voelt. Hopelijk blijft het zo en kan je beginnen genieten van je zwangerschap. Miekje, wat ontzettend balen. Hoop mee dat je de keuze niet moet maken en het gewoon lukt met de plaatselijke verdoving. Aartje, spannend. Hoop dat je de 22ste een mooi hartje ziet kloppen.
Hé meiden Lig nu in ziekenhuis en ok blijkt pas half 3 te zijn.maar kwamen net 2 spoed tussendoor dus is t nu overleg hoe verder,denk dat ik naar huis kan En dan na weekend weer terug. .. Hot jullie op se hoogte,lig nu alweer te balen .... X