1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Dag dames, ik heb daarnet slecht nieuws gehad. Tijdens de echo zagen we alleen een vruchtzakje en deze is leeg. Volgens de gynaecoloog is het bij 5 weken al gestopt. Omdat ik niet weer een curettage wil, heb ik medicijnen meegekregen die ik dadelijk vaginaal moet opsteken. Ben zo verdrietig...

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Cbertens Oh nee! Helemaal geen leuke echo! Wat verdrietige, meid! Had je al een slecht voorgevoel of iets raars gemerkt van te voren of had je eigenlijk met een goede echo gerekend?
    Wordt door die medicijnen een MK opgewekt? Veel sterkte!!! laat even weten hoe het verder met je gaat!

3. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh neeeee, wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte.. Bah joh..

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Cbertens pffffff meis wat verdrietig dit.en je kan moet minder ver zwanger zijn? Heel veel sterkte meis xxx

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    cbertens bah wat een k*t nieuws... een digiknuffel voor jou...

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoi meiden,
    Wilde me hier komen melden, maar zag net het verdrietige bericht hierboven. Wat erg, sterkte meid.

Dan maar even een kort berichtje van mij verder, ik ben 11 april uitgerekend en lijkt me leuk hier mee te schrijven.

7. tamararonald

18 jul 2012
    84
    0
    0
    www.zwangerschapspagina.nl
    eindhoven

Een Verloskundige maakt geen echo omdat het gewoon leuk is het is om te controleren of alles goed is. Als je vrij kort naar de eerste echo weer een echo krijgt heeft dat een reden en is het niet zomaar voor de lol .en juist daarom zei ik dat ze misschien kon terug bellen om toch eerder terecht te kunnen.

Groetjes

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    #1108 Nadesy, 21 aug 2012
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012
    Maar was de echo niet goed dan?.hier krijg je een brief mee wat je moet afgeven bij de vk

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @duchess welkom meis.en Gefeliciteerd

10. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    @cbertens: wat een naar nieuws! Sterkte

@duchess: proficiat met je zwangerschap en welkom!

@cyste: voor zover ik weet kan deze nu geen kwaad en kan hij ook uit zichzelf verdwijnen. Ze doen hem dan ook liever niet operatief verwijderen. En deze evt operatie voeren ze maar tot de 20 weken uit.

Toch wil ze het in de gaten houden omdat een grotere cyste in de weg kan gaan zitten voor de baby en de ligging kan bepalen. Ook kan het tijdens de bevalling in de weg liggen en betekenen dat een natuurlijke bevalling niet kan.

11. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Cbertens, sterkte. Ik hoop dat de medicijnen werken en het snel voorbij is. Dit topic zal voorlopig wel erg pijnlijk zijn, maar wil wel laten weten dat je hier welkom bent en ik in elk geval met je meeleef en aan je denk.

Tamararonald, in Duitsland maken ze vaker echo´s, Voor iedereen hier is elke echo spannend en niet voor de lol. Maar als t uitgesteld kan worden zouden ze dat echt niet doen als er sprake is van enige twijfel. En op dit moment in onze zwangerschap is er gewoon geen redden aan als `t misgaat. De echo´s zijn echt een controle middel.

Hopeless, lastig zo´´n cyste. Duimen dat hij wegtrekt.

Duchess. Welkom!

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik hoor hier niet maar ik neus even in de 'uitgerekend' topics om te kijken of ik bekende namen zie. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ken je van het bv-gedeelte denk ik :)

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hierbij de echo foto met dooierzakje en embryootje komt het jullie bekend voor?? is een foto van het beeldscherm ze konden niet afdrukken helaas.

Bijgevoegde bestanden:

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Klopt mamavanSimone! Dankje! :)

Mooie echo! De mijne was ook zoiets ja hihi.
    Hier blijft t wel spannend.
    Ik heb namelijk PCOS en ben bij de eerste na 3 jaar de MMM in gegaan en 9 maanden behandelen waren we zwanger.
    Na de geboorte geen AC meer gebruikt oid, gewoon de natuur zijn gang laten gaan want tja ik heb van mezelf toch geen eisprong. ;) Cyclussen waren altijd 3-4-5 maanden lang dus stond nergens van te kijken. Cyclus was nu alweer 3 maanden tot ik allerlei klachtjes had en toch maar ging testen; zwanger dus! Volgens de cyclus zou ik al 13 weken zijn maar door mijn PCOS geen idee wanneer de eisprong geweest zou zijn natuurlijk. Op de echo hebben ze het vruchtje gemeten en bleek ik 6 weken zwanger (afgelopen donderdag) maar ergens zit het me niet lekker. Het kan natuurlijk ook dat het vruchtje niet goed groeit oid. Maar krijg gelukkig 3 september weer een echo, dan zullen we zien of we dan ook inderdaad 2,5 week verder zijn.

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @tamararonald Ik begrijp dat je het goed bedoeld hebt. Is ook niet erg. Bij mij was het zo dat er zonder medische redenen, gewoon om te controleren en me gerust te stellen als twee (nu dus 3 omdat ik een kontaktbloeding had) echo's zijn gemaakt bij de gyn. De gyn doet in Duitsland standaard alle onderzoeken in de zwangerschap iig de echo's. Een hebamme is zoiets als een VK en die kan ook wel onderzoeken doen maar zonder echo. In principe heb ik geen dringende reden om snel een afspraak te krijgen (behalve wat tips tegen maagpijn misschien) omdat ik tot nu toe bij de gyn ben voor controles. De Hebamme is extra en bereid je o.a voor op de geboorte en neemt meer tijd om met je te praten en kan helpen bij klachten. Je kan zeg maar kiezen alle onderzoeken bij de gyn te laten doen of afwisselend door de gyn en de hebamme, of alleen de echo's bij de gyn. Ik vind het gewoon jammer om te wachten, maar dringend is het nu nog niet een afspraak te krijgen aangezien ik net bij de gyn was.

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @duchess spannend en een mooi wonder dat je vanzelf zwanger bent geworden! Ga er maar vanuit dat het goed zit, tot het tegendeel is bewezen. Positief denken meid! komt vast goed!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goedemorgen meiden!

18. Goedemorgen meiden.

Duchess gefeliciteerd je hebt wel bekende naam heb je bij de pco's dames geschreven of bij de HG meiden?

Verder ben ik ontzettend moe ben 3 kwartier voor de wekker het bed uit geschreeuwd door S.enna die had gespuugt omdat ze gisteravond niet wou eten.

19. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rara, wat een leuk idee om het te vertelen J.

Corina, wat leuk dat je het hartje hebt gezien en wat een mooie echo.

Rozerood, goed dat alles in orde is met het kleintje.

Nadesy, ook voor jou een mooie echo.

Hier nog steeds wachten op een eerste echo. Wat duurt het lang J.

Woepietje, wat moeilijk. Hier geen enkel probleem op het werk zolang we een briefje van de gyn of ziekenhuis hebben mag het gewoon eender wanneer, moeten het zelfs niet bijwerken.

Marijelansink, 26ste kleinkind amaai J. Hier gaat het aan mijne kant het tweede zijn, zusje is deze maand bevallen. En vriend zijn kant is het het 3de maar de jonste nu is al 10.

Amandie, kan geloven dat je een beetje schrok, maar als het dat was zal het wel niets zijn.
    Ik ben intussen 2 kilo kwijt maar die zullen er snel terug bij zijn J.

Hopelessinlove, wat jammer van de cyste maar wel een mooie echo.

Flipske, wij hebben al namen. 2 jongens namen en 1 meisjes naam J.

Cbertnes, oh nee toch. Dat meen je niet. Wat erg. Heel veel sterkte, hoop dat je het een plaatsje kan geven.

Duchess, welkom.

Hier twee dagen geleden heel de dag misselijk geweest en in de late namiddag moeten spuwen. Nog misselijk maar voorlopig is het daar bij gebleven.

Kan iemand mijn afspraak er terug inzetten, is om 1 of andere reden verdwenen 3 sept 1ste echo.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Klopt, jij hebt even bij t PCO topic meegeschreven toendertijd toch? wat leuk om je hier weer te zien!!!

Deel Deze Pagina