Hallo dames, Ik moet een heel eind teruglezen, maar nadat ik vorige week donderdag getrouwd ben was ik met ander dingen bezig Las een december huwelijk! Gaaf! Hier heeft de bruiloft ons niks gekost... Jurk geleend, haar door mijn tante (kapster) make up ook, bloemen door mijn moeder, huwelijk door mijn schoonmoeder en ringen door mijn moeder, maar die worden in de tattoo shop gezet! Zal straks de laptop aanslingeren voor een foto. Voor low budget zagen we er prima uit haha Foto's zijn door mijn beste vriendin gemaakt met haar geweldige camera! Hier een echo gehad rond de 5 weken. Zagen vrij weinig, maar a.s. Maandag weer een echo. Dan zou ik 7 weken moeten zijn...
@Sam, ja leuk, gefeliciteerd en ik ben benieuwd, wist je toen al dat je zwanger was ? Ik kan er straks, hopelijk, echt niet meer onderuit
Proficiat Sam!!! Hier mag ik zometeen medicatie ophalen bij de apotheek. Hoop dat het deze keer wel werkt.
@sam gefeliciteerd. geweldig zulke vrienden en fam. Ik heb ook wel vaker een gevoelige onderbuik maar raak er aan gewend. ik probeer weinig dingen te eten die gas veroorzaken zoals kool en daardoor minder opgeblazen. tot nu toe overheerst de maagpijn. kan ook niet inschatten of dat nou misselijkheid is of brandend maagzuur. waarschijnlijk een mix.
Sam gefeliciteerd! Hier, net bij de Vk vandaan. Ze voelde al wel mijn baarmoeder zitten maar konden nog geen hartje horen. Wel grappig dat ze het geprobeerd heeft. Alleen dat rhesus is verandert. Wel fijn dat m'n man niet meer naar het zh hoeft na de bevalling. Ook fijn dat ik thuis mag bevallen! Mocht niet meer omdat we geen lift in de flat hadden. Maar omdat ik bij beide jongens in 4 uur bevallen ben durft zij het niet eens aan om de auto in te stappen. Haha.
Weer een opluchting vandaag. een goede echo! Kan helaas geen filmpje uploaden (volgens mij) want heb de hartslag er prachtig op staan. Hier de foto (links het hoofdje, rechts lijfje met aan weerszijden armpjes!) Kleine aap is nu 1.87 cm en de gyn schatte de zwangerschap op 8.5 week, maar laat me nog maar even staan op dezelfde datum, want wordt duidelijker met 10 weken echo. 3 september mag ik weer Krijg het toch telkens vlak voor zo'n echo benauwd. Voel me totaal niet zwanger, behalve dat ik s'avonds best moe ben. dus ga me dan gelijk zorgen maken, terwijl ik juist - helemaal als ik jullie verhalen lees - heel blij zou moeten zijn! Wat een opluchting dan als alles er weer goed uitziet zeg..
Nadesy. Volgens hun berekeningen 8+2. Volgens de mijne morgen 8. Bij een 3e gaat het allemaal wat sneller volgens haar. Had mezelf wel voorgehouden dat het ws toch niet ging gebeuren. Maar wel grappig dat ze al het randje van m'n baarmoeder kon voelen.
ongedulkdje wat een super mooie duidelijke echo fotot zeg..wat een verschil al met een echo van 7 weken zo bijzonder...
Bedankt allemaal! Ja wat een verschil he! Had nog niets gekocht maar kon het niet laten om net even een Wubbanub te bestellen online (okee 2 dan . Het schaapje en het girafje! Zo cute!!
@Ongeduldje ooh echt leuk! Nu zie je al echt dat het een baby is een niet een soort garnaal haha. Leuk ook voor ons om te weten wat er ongeveer ook in onze buik zit!
Wauw mooie echo! Ik heb 3 september een echo en ben dan ook 8,5 week. Nu heb ik er helemaal zin in hihi...
Hoi meiden ben ff een paar dagen niet online geweest maar heb net ff ( nou ja heel lang) teruggelezen. Het is helaas teveel om op iedereen te reageren. @Alle dames met een goede echo, proficiat !!!! Vooral ook voor Nadesy want jij zat toch een beetje in spanning, fijn dat je nu wel een hartje zag kloppen !!!! @Cbertens, veel sterkte meid !!! @Duchess, welkom en gefeliciteerd !!!! Misselijk: Is bij mij het ergste in de avond, heb het heel de dag wel een beetje maar als ik wat eet wordt het wat minder. Hebben jullie ook zo'n vieze smaak in je mond? O ja voor de afsprakenlijst: 29 aug 2e echo gyn 17 sept 2e afspraak vk Meiden zal vanaf nu weer wat beter meeschrijven maar was de laatste paar dagen zo vreselijk moe dat het er even niet van gekomen is. Ga nu mn bedje opzoeken, good night !!!!