Ik ben niet veel misselijk, maar de momenten dat ik mn maag voel draaien probeer ik iets met gember te eten (los bolletje stemgember of gemberkoek) dat werkt wel bij mij. Ik heb weinig te melden eigenlijk. In het begin was het echt een wolk waarin mn hoofd zat en was er de hele dag mee bezig. Nu merk ik dat het leven doorgaat en ik andere dingen aan mn hoofd heb dan alleen maar zwanger zijn.
hier ondertussen ook het eerste echte kwaaltje aangekomen.. ben zo moe kan de de hele dag wel slapen en heb nergens zin in mijn armen en benen lijken wel te zwaar om opte tillen en als ik op de bank zit slaap ik zo ... misschien gewoon paar daagjes want is best vervelend.. gelulkig niet erg misselijk af en toe met vlaagjes met name in de ochtend.. maar goes te doen...
@Amandie, hoe is het afgelopen met de echo meid????? @Sweetcandie, waarom heb jij nog een bloedonderzoek gehad om te bevestigen dat je zwanger bent?? Misschien heb je het al verteld maar dan is het me ontgaan. Moe en misselijk. hier ook aan de orde. Vanmiddag ging ik even liggen op de bank en werd 2 uur later wakker omdat de telefoon ging en nu ben ik weer moe pfff. Maar goed dat herken ik nog wel van mn 1e zw.schap en weet dat het weer verdwijnt rond de 15 weken. Ook avondeten is een ramp, op zich heb ik wel honger maar ik heb nergens zin in en vooral niks met kruiden. Had wat bolletjes knoflook op het aanrecht staan en heb ze net naar buiten verbannen werd niet goed van die lucht terwijl ik normaal wel van een beetje knoflook houd. Hier wordt het dus Hollandse pot de komende maanden
Hier sinds 2 dagen de misselijkheid gelukkig weg sinds ik cornflakes met melk eet haha.... Nog wel erg moe duizelig zwaar gevoel in lichaam gevoel van flauwvallen hartkloppingen... Ik lees wel iedere x mee maar heb nog niet echt de puf of tijd om lekker mee te praten.
Hè dames Vanuit een heerlijk zonnig Italië net alles bijgelezen,sorry dat ik niet oo iedereen pers reageer,was echt ff teveel @laust sterkte hopelijk is alles snel weer in orde!en is sv niet nodig ! @goede echo's gefeliciteerd @ misselijkheid balen meiden ! Ik heb nu wel minder honger,maar omdat ik nu lekker weinig moet doen smaakt t gelukkig nog wel Al zou ik normaal wel meer gesnoept en gesnacked hebben,dus voor lijn wel goed Buikje wordt echt lastig om te verbergen straks als ik thuis ben....hoop dat ik m'n gewone broeken nog pas en beetje wijdeshirts heb Hihi Met m'n arm gaat t goed,rekken en strekken nog niet helemaal lang uit maar kom een heel eind Zal nu wat sneller bijlezen want wifi werkt nu beter Fijne avond! Ciao
Hai meiden, Echo was goed! Hartje klopte goed. Zal morgen even een foto plaatsen, zit nu op mijn telefoon. Daarna gesprek met Vk gehad en mijn bloeddruk is nu al aan de lage kant. Daarna heb ik weer geslapen, ben zo moe! Na het eten even in bad gezeten en toen ging ik douchen. Ik merkte dat ik tijdens het douchen wat bloed verlies had, niet veel en het komt nu niet in mijn string, maar wel met afvegen. En dat is al vanaf half 8 dus ben een beetje geschrokken! Goede echo en nu dit?!?! Ik ga zo wel slapen en hoop dat het morgen gestopt is. Anders de Vk maar bellen. Ik werk morgen wel even de lijst bij, of iemand anders moet het even kunnen doen? Anders komt dat morgen weer.
amandie heb je een inwendige echo gehad? waarschijnlijk is dan je baarmoedermond van geiiriteers en een adertje geknapt ik jad het ook de dag van de echo eind van de middag bruine afscheidind .. denk ook daardaar heb het nu na de seks ook wel is.... komt vast daardoor dan ansers morgen even de vk bellem als je het niet vertouwt...
Nee de echo was niet inwendig. Dus dat kan het niet zijn. Kan natuurlijk wel een gesprongen adertje zijn, dat weet ik. Maar toch maak je je weer zorgen. Hoop dat het morgen gewoon gestopt is.
@minnie1979 ik woon in belgie hier is het standaar dat je eerst naar de huisarts moet om bloed te prikken en die stuurt het weer door naar de gyn. @amandie hoop dat het niets is waar je zorgen hoeft te maken.. sommige hebben een beetje bloed verlies.
@Amandie, fijn zeg, benieuwd naar de foto! Heeft ze ook gezegd hoever je was en je een uitgerekende datum meegegeven? Kan me voorstellen dat je schrikt van het bloedverlies, misschien is het wel gewoon van de stress. Hebben ze verder nog iets gezegd of gaan ze iets doen over/ aan je lage bloeddruk???
Er zijn toch wel veel meiden die een beetje bloedverlies hebben gehad. Wat naar lijkt me dat. Met vorige zwangerschap een keer gehad toen ik met paardrijden iets te veel aan het crossen was en erg gestuiterd had, nu gelukkig helemaal niets. Sterkte en ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is
Amandie wat fijn dat je een goede echo.hebt gehad! Hier.gister nacht ook opeens wat roze slijm maar dat was alleen op de wc papier en ik ben dan ook gelijks van slag hoor pffffff maar het was gelukkig maar heel.weinig hoe.gaat het nu met jou?
Logisch dat je van slag bent bij rood/roze/bruin verlies. Gelukkig blijft het bij jullie bij een klein beetje en ben je daarna weer wat geruster. Zwanger zijn geeft veel zorgen en dan is de extra stress echt niet fijn. Laust hoe gaat het nu met je? Alweer wat energie opgebouwd? Hier weinig bijzonders. Vriendlief had het gisteren moeilijk om zijn mond te houden. Een ander stel kondigde aan zwanger te zijn en wij zijn al verder. We gaan het dus ook maar iets eerder vertellen aan sm en mijn vader. Voordat we ons echt verspreken.
Hoi meiden, Ik heb afgelopen donderdag kennis gemaakt ook nog bij de verloskundige hier in de stad en daar heb ik weer een echo gehad
Dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Bij deze mag ik me bij jullie aanmelden. Wij verwachten rond 20 april ons 3de kindje. volgende week maandag hebben we een echo en gelijk een intake. Wij kijken er vol spanning naar uit.
@Miekje, nog heel veel plezier in Italie !!!! @Amandie, wat fijn dat de echo goed was !!! Omdat je een hartje hebt gezien zou ik me niet zo druk maken om dat bloedverlies hoor ( ik weet tis moeilijk) ik had het dus vorige week ook en de gyn zei dat alles er gewoon goed uitzag en dat het bloedverlies niks met de vrucht te maken had aangezien het hartje klopte. Maar was het echt helderrood bloed of gewoon wat rosig bij het afvegen??? Bij erge ongerustheid gewoon aan de bel trekken hoor daar zijn ze voor, maar hopelijk is het nu gewoon gestopt. @Senna, wat leuk nog een extra echo, mooie foto !!! @Nadesy, bij jou het bloeden ook opgehouden?? Jeetje veel meiden last van bloedverlies zeg, maar je hoort het idd vaker al wil je het liever niet zien als je zwanger bent. Hier weinig te melden, fijne zondag allemaal !!!!
@Senna, mooie foto en t/m 1 5 april he, anders bezorg je me nu (nog meer) slapeloze nachten. Vind het net zo gezellig hier Wij zijn gisteren al wezen kijken voor ringen, zo leuk, zo snel en zo onwerkelijk. Qua prijs viel het gelukkig alles mee, we hadden nog wat goud in te ruilen en de goudprijs is op moment natuurlijk heel hoog. Straks gaan we naar vrienden om te vertellen over de bruiloft, beste vriend van Pascal die hij ook als getuige gaat vragen. Spannend!