1-15 april 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SabineMerel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Minnie1979 wij zelf gemaakte kippensoep met stokbrtopd

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb al 4 jaar geen aanval meer gehad, dus ben niet echt bang voor een aanval.
    En 2 jaar geleden ben ik op medicatie overgestapt waarbij het risico op afwijking het kleinst is (2%)

3. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik ga voor een risotto met geitenkaas en aubergine.

4. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    Ff updateje

Dokter belde net de uitslagen van me bloed waren al binnen
    Ik moet per direct vit d gaan in nemen
    E maandag naar het ziekenhuis voor een echo helaas niet voor de babe
    Maar voor me nieren maag en lever na te kjken blijk niet in orde te zijn.

Als ik heel eerljk ben schijt bagger!!!

Manlief kan helaas niet mee hij mot werken een dagje wat hij echt niet af kan zeggen.
    Dus maar ff me vriendin lief aankijken of anders me buurvrouw.

5. Romy ben je zo misselijk?

6. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    Nee senna helemaal niet

Ik heb hele dagen door hoofdpijnen duizeligheid gevoel van wegvallen extreem moe totaal geen energie hebben kan alleen maar op de bank liggen of zitten.

Heb dit vlak voor me zwangerschap ook al gehad en toen was er niet echt iets uitgekomen ja een ontsteking in me middenoor ofzo wat weer effect ahd op me evenwichts orgaan.

Maar aangezien ik ook haast niet eet ik eet met moeite iets op omdat ik toch iets van energie moet hebben zeg maar.

7. klote zeg :(

Sorry meiden zou graag op jullie allemaal willen reageren maar sorry.

gister heb ik met gillende sirenes mijn oma afgevoerd naar het zh met een beroerte op het bewegingsstuk
    En vandaag kreeg ik bij de CB tehoren dat mijn jongste een hartruis heeft en dat ik de ha moet bellen.
    Dus ik gedaan moet ik morgen maar weer bellen misschien dat ik wel een spoed plekje kan krijgen anders word volgende week. :(

8. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    Jeetje senna

Bij jou ook alles lekker k.ut dus pfff
    Heel veel sterkte hoop dat alles goed mag komen met oma
    En kindje

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Romy, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar wel super dat ze alles goed nakijken. Hoop echt dat het reuze meevalt.

Senna, hoe is het nu met je oma?
    Schrikken van je kleintje! Hoe oud is ze?

Hier net shoarma gegeten. Viel niet echt goed zou maar zeggen.
    Als alles op bed ligt maar aan de thee en biscuitjes. ;)

Vanmiddag met m'n schoonloeder weggeweest. Die heeft nu al zo'n 4 keer aan gegeven dat het zooooo leuk zou zijn als het nu een meisje is. Word er nu al boos om. Moet zij zeggen met haar 3 zoons....
    Ik ben allang dolblij dat het goed groeit.

10. met mijn oma gaat redelijk en mijn kleintje is 3 jaar en 10 maand

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    @ kitty: sterkte!!

@romy : wat vervelend die onzekerheid.

@senna: hoe oud is de jongste? Neem toc aan dat dat spoed wordt toch?!

Hier: Ik voel me vandaag heel slecht. Heb op het werk ook de wc 3 x onder gespuugd, maarja ik moest door. Ben blij dat ik even rust heb nu! Ben trouwens ook bijna 3 kg kwijt, maar ik heb gelukkig nog genoeg reserves!

12. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    DANKJE MEIDEN,IK VOEL ME VANDAAG ECHT ERG KLOTE.MAAR ME VRIEND STEUND ME GOED EN FAM EN VRIENDEN OOK.iK HOOP TOCH ECHT DAT IK DE VOLGENDE KEER EEN PLAKKERDJE KRIJG.iK WORD ER OOK NIET JONGER OP.MAAR EEN KINDJE IS ECHT ONS WENS HOOP DAT DIE SNEL UITKOMT XXXXX

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

#1413 Frummel, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2012
    Senna beterschap!

Romy hopelijk komt er niets engs uit de onderzoeken..

Kittycat: ik hoop het echt heel erg voor jullie.. mijn duimen draaien voor jullie!

Avondeten: aardappel schijfjes met witlof kaassaus en vega balletjes. Vinden de knullen lekker en ik krijg toch amper wat weg haha

Runner; leuk zo'n monster in law.. ik hoop stiekem op nog een knulletje.. vind ze zo leuk haha..

Senna wat onwijs schrikken zeg van je oma!

Hier; vandaag de makelaar gesproken. De bank is serieus bezig met het bod en ze zijn alles aan het overdenken. Met andere woorden ze proberen ons te laten zweten. Ze gaan hun gang maar :) het wordt anders hun executie veiling, niet de mijne :))

Verder moeten we komende week nog naar het erasmus. Laatste poging zaad invriezen. Heel vreemd om dit te doen terwijl ik nu dus zwanger ben. Maar mocht dit misgaan dan zouden we over een jaar of twee nog ivf kunnen proberen. Al heb ik weinig hoop dat het gaat lukken. Rechts is inmiddels verwijderd daar zat te tumor en zelfs met 2 zaadballen was door de kanker de bewegelijkheid nog maar 34%(ondergrens voor invriezen is 32%). Maargoed we gaan ervan uit dat deze zwangerschap goed gaat en anders staan er 10 rietjes in de vriezer voor ooit. Zal vanavond eens mijn laptop opstarten en mijn echo van vanmorgen hier plaatsen. Ben toch wel erg benieuwd naar ons frumpie. Ik hoop een beetje op een jongen maar mijn gevoel zegt een meisje. Wat zegt jullie gevoel?

14. tamararonald

18 jul 2012
    84
    0
    0
    www.zwangerschapspagina.nl
    eindhoven
    Hier vandaag een hele drukke dag gehad , maar wel een goeie.
    Vanmorgen had ik er een hard hoofd in ik was moe en wou het liefst naar bed toe.
    Maar ik moest vanmiddag de school helpen met de vossenjacht en heb 2 uur achter kinderen aangerend letterlijk .Het was wel leuk om te doen en hebben ook veel gelachen. maar was wel blij toen die 2 uur er op zaten en ik naar huis kon. Ik kon een uurtje uitrusten en toen moest ik al weer naar me werk waar ik nu nog steeds zit tot 23:00 .

Verder komt er niet veel uit mijn handen voel me net een vaatdoek en heb het gevoel alsof ik een week kan slapen.

Ik hoop dat het met de damens die zich niet lekker voelen gauw wat beter zal gaan gelukkig gaat de tijd snel en zijn we zo die 12 weken voor bij .

Kitty heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat het snel voor jullie lukt en blijft plakken!!!

Frummel wat spannend voor jullie met het huis ik had al mijn nagels afgebeten denk ik . Wat voor gevoel heb je er zelf bij ?

Hopeless wat knap dat je dan nog kan functioneren op het werk ik weet niet of ik dat zou kunnen om na 3 keer spugen nog door te gaan. Ik val ook altijd af in het begin van de zwangerschap het kan gelukkig niet heel veel kwaad maar je voel je er meestal niet beter door.

Groetjes !!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @RomyDani, hopelijk gaan de onderzoeken mee vallen meid!! Tis igg goed dat ze je even na gaan kijken.

@Senna, veel sterkte met je oma en het vervelende nieuws over jullie kindje, hopelijk kunnen jullie snel terecht en valt het allemaal mee !!!

@Frummel, heb nu nog niet echt een voorgevoel. Iedereen vindt mij een meisjes moeder en zegt dat ik weer een meisje krijg, een jongetje zou wel ff wennen zijn maar zou het ook super vinden hoor !!! Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig en we gaan daarom ook rond de 15 weken een geslachtsbepaling laten doen.

16. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    @Senna, veel sterkte!

Pffff, mijn buik is weer enorm opgezet, het lijkt wel of 's avonds alles 'eruit' komt ....................

Dinsdag al trouwringen besteld en zaterdag al jurken kijken, eerst even lekker samen met mijn moeder, zo apart. Ben ook wel benieuwd of ik zo'n pasbuikje krijg. Kan hopen wat ik wil maar 21 december is mijn buik echt niet meer zoals nu ................

Nog even genieten met mijn 'verloofde' van de time travellers wife, wilde deze film al zooooooo lang zien en van de week was hij dan eindelijk op tv. Opgenomen en nu lekker aan het kijken. Hij is nu roken dus vandaar mijn berichtje nu.

Fijne avond & nacht allemaal!

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

woepietje:wat leuk!wanneer trouwen jullie?

minie: wij hebben 13 oktober de geslachtsbepaling staan :)

tamara: klink errug leuk! Snap dat je bekaf bent. Wat voor werk doe je?
    Ik heb er een goed gevoel bij. Ze moeten ervan af en het aanbod van executieveilingen is op het moment zo enorm veel dat dit voor de bank ook geen garantie is om het daar snel kwijt te raken + de veiling kosten e.d. Ik denk dat wij dan een veiligere en vooral snellere oplossing kunnen bieden..

Hopeless: op je werk is dat helemaal ruk zeg!

Door het berichtje van woepetje realiseer ik me ineens dat ik morgen mijn trouwjurken binnenkrijg haha. Helemaal geen trouwplannen maar een vriendin/kennis heeft een bruidswinkel en ivm nieuwe collectie moesten deze eruit en heeft ze ze gratis opgestuurd. 1 ervan is echt mijn droomjurk :) ben benieuwd!

Ook onze echo erbij gedaan :) mini frumpie

Bijgevoegde bestanden:

• echo.jpg
      echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      3
  18. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    #1418 Sjaantje, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt: 30 aug 2012
    @ kitty:Jeetje meid, sterkte!
    @romy : balen dat je dit er bij krijgt zeg, je wordt in elk geval goed in de gaten gehouden toch?
    @senna: Bah wat een naar nieuws! Ik hoop dat het meevalt

Ik heb vandaag mijn echo gehad en wat een opluchtig, hartje te zien en zag er allemaal goed uit, nog wel wat onherkenbaar allemaal hoor! Kreeg een dag of 3 cadeau en ben nu 11 april uitgerekend, 19 september weer een echo, ik kan niet wachten...

19. woepietje

woepietje Actief lid

8 aug 2012
    355
    0
    0
    Frummel - 21 december al, best snel dus

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0