ik wens samengevat romydani , senna en frummel (en alle anderen met slecht nieuws of die zich niet goed voelen ) veel sterkte. ik voel me ook slecht. heb weer die vreselijke voortdurende maagpijn. als het niet beter wordt moet ik het misschien toch maar laten onderzoeken want weet niet of dit alleen v d zwangerschap is.
Miepje, proficiat en welkom. Al meteen een mooie echo. RomyDani, oh jij ook al zo ziek. Hoop dat ze je kunnen helpen en vinden wat er aan de hand is. Frummel, spannend. Hoop dat je goed nieuws krijgt ivm het huis. Whaaw chic dat je een trouwjurk zo krijgt. Kittycat, wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte. Senne, hoop dat alles goed mag komen. Ook weer veel goede echos. Super!!!!
Romidani ach meid natuurlijk schrik je als ze dat zeggen ik duim dat het allemaal.mee valt meis.niet fijn als je je zo naar continu voelt x
Ik net de intake bij de VK gehad. Heel leuk gesprek gehad . Ook gelijk bloed afgenomen. Mijn bloedsuiker en ijzer kon ze direct meten en dat was prima (suiker 4,9 en HB 8,0). Bloeddruk was idd aan de lage kant, dus advies om af en toe wat dropjes/chips/bouillon te eten/drinken. Ook omdat ik er wel veel klachten van heb. Nu weer over 4 weken een afspraak . Heb ook een leuk tasje van Zwitsal mee gekregen. Zitten tijdschriften in en een leuk knuffeltje. En wat zwitsal producten. Leuk, leuk .
Om nou te zeggen dat het heel duidelijk is De echo zelf konden we wel meer zien hoor, vooral een heel klein knipperlichtje, het hartje.
Romy... alvast heel veel succes voor maandag! Kan me voorstellen dat je onwijs zenuwachtig bent.. hopelijk valt het allemaal reuze mee, sterkte meid!! Senna... jeetje wat schrikken zeg van je oma! En dan ook nog je kleine meid... hopelijk kun je gauw terecht en weet je gauw meer. Sterkte!! hopelessinlove... bah wat naar zo misselijk te zijn. Hopelijk wordt dat gauw minder. Frummel... spannend of ze op jullie bod ingaan. Hopelijk horen jullie snel wat. prachtige echo hoor!! Sjaantje... ook al zo'n mooie echo.. fijn dat alles goed was, geniet ervan. rozerood... wat vervelend om zulke buikpijn te hebben.. wordt je zo onzeker van. Misschien idd een goed idee om er toch even naar te laten kijken. Hopelijk wordt het gauw minder.. Corina... wat fijn dat je zo'n leuke intakegesprek hebt gehad. Fijn dat de cotroles goed waren. Op naar de volgende afspraak!! Ik moest gisteren werken. Vertelt mijn collega dat ze zwanger is!!!! Ik kreeg er kippevel van en vond het zoooooooo moeilijk me stil te houden!! Ze is een paar weekjes verder als mij en is in Maart uitgerekend. Als onze echo volgende week goed is gaan we het ook op het werk vertellen want dit is zo niet te doen.. haha!! Continu hebben we het er over gehad.. haha.. het is hun eerste dus ze kan nergens anders meer aan denken.. ze moest eens weten.. haha!! Ik vind het wel echt super leuk
Oh ja.. dacht al dat ik wat vergeten was... Woepietje... trouwen!!!! Wat leuk!!!! En zo snel al.. veel plezier met de voorbereidingen.. voor je het weet is het al zover!
sjaantje leuk een goede echo. helemaal wijs wordt ik er niet van haha. corina fijn Ton positive intake. ralin kan me voorstellen dat je het nu ook wilt vertelllen. dan hebben jullie genoeg om over te praten.leuk dat jullie bijna gelijk oplopen. is het ook jouw eerste kind ?
Nee het onze 3e en mijn vriend zijn eerste want ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie. Die zijn al 7 en 4,5 dus het is allemaal weer hartstikke spannend!!!!!
Even een update >maandag tus 8wk echo gehad, dat allen goed en prima uit > gisteren naar Gyn geweest en zij was echt blij dat ik zwanger raakte gelijk na de operatie. Vragen gesteld etc en blijkt dat we nog wat grote familie geschiedenis hebben terwijl zelf niks - hart problemen en hart afwijkingen - slecht horende en dove geboren in familie - kanker in familie Nou hele lijstje dus. Ik blijf daarom nog tot week 20 onder ZK controle. 20wk echo rond half november: Dan gaan zij uitgebreid kijken nara hart etc. Als er niks aan de hand is dan kan ik naar vk. Zij vroeg ons over de combinatietest en ik denk dat we het gaan doen want met de kindje die iets van te voren mankeert zouden we niet willen leven.. ook is het maar een kansberekening maar we willen die kansen weten... dus bij deze 27 september 2e echo combinatietest Ik ben steeds moe en misselijk etc maar gyn zei dat het zal zeker nog tot 12wk aanhouden en daarna minder en gaan van zelf over. Mijn bloeddruk is ideaal c. 124\82 of zo ze zei, maar ik merk zelf dat tegen de avond zakt die wel: gyn zei dat het ook zo hoort te zijn als die gelijk bleef of omhoog ging dan is het past niet goed. We gaan het wat mensen vertellen maar niet openbaar op faceboek nog zetten. Mocht op 12wk een kans slecht te zijn dan gaan we verder onderzoeken en misschien komt dan ook abortus van pas maar mensen in ons omgeving zouden het begrijpen onze keuze dus dan kan ik het ook gewoon zeggen hoe het zat.
Ralin, thx. Ja, het lijkt nog zover weg maar ondertussen is het al over minder dan 4 maanden !!!!!! Heb zin in morgen, trouwjurken passen in de buurt van waar mijn moeder geboren is, ook wel bijzonder vind ik. Lastig dan he, ik zit nu tijdelijk even ergens anders, vervang iemand, en daar heb ik het gewoon verteld. Zij kennen mijn andere collega's toch niet echt. Op 24 september hebben we een teammeeting en dan wil het vertellen, 14 september hebben we onze 2e echo dus dat lijkt me wel een mooi moment!
@corina1989, 4.9, WAUW, da's echt een topbloedsuiker, ik doe daar nu een moord voor, kom maar met moeite onder de 10 dus daar baal ik wel erg van. Maar ja, bij mij is het ook iets lastiger. Succes met je afspraak vandaag! Piccolina, Sjaantje gefeliciteerd met jullie echo's. Troelaa, hoe was het bij jou ??? 31-08-2012 Senna1985 2e afspraak Succes met je afspraak!
Mijn afspraak is verzet naar maandag. omdat manlief op maandag zijn vaste vrije dag heeft. scheelt weer dagen opnemen
Hè dames Ben gisteren terug gekomen van een heerlijke relax vakantie Met m'n Arm kan ik steeds meer,al is t soms nog wel pijnlijk. Klachten heb ik overdag niet echt,merk alleen dat ik als ik honger krijg ik echt wat moet eten,verder zijn m'n hormonen soms niet zo lief voor ml,maar ja hij weet hoe t komt. Wel heb ik een ontzettend droge gezichtshuid,smeer me suf maar blijft schilferig,gelukkig kan ik nu als excuus gebruiken dat ik meer dan week airco en zon op gezicht heb gehad en das natuurlijk erg slecht voor je huid Zag helaas hier toch een aantal * langs komen,wat ontzettend balen zeg heel veel sterkte voor die meiden! Verder nog een aantal meiden met z.huis onderzoeken etc,pfffff t is nogal wat zo zeg! Sterkte iedereen ! Zal nu wat meer persoonlijk gaan reageren maar moest nu zoveel bijlezen dat t niet te doen was...... Woensdag eindelijk dan echo,ben wel erg benieuwd ben stiekem ook best bang na alles wat laatste tijd gebeurd is.... Tot snel! X miek
Miekje, welkom terug! Hoop dat het snel opknapt. Ha, ha, mijn hormonen zijn ook niet zo lief voor bijna ml Ach ja, even jammer voor hem denk ik dan maar. Zwitsal tasje krijg ik hopelijk 14 september, de arts-assistent begon er de vorige keer over maar eenmaal bij de balie deden ze er ontzettend moelijk over. En mijn lontje is nu zeg maar SUPERkort dus ik had er totaal geen zin meer in. Wel jammer, kom je voor een echo, deze is goed en dan door die fijne dames vd afsprakenbalie ga je zo heerlijk NOT opgewekt weg. Herkennen jullie dit ??????? Wie is er ook met Moeders voor Moeders bezig en hoe gaat ? En smeren jullie je buik & borstel al in met speciale cremes en/of olies? Ik wel, buik met bio oil, borstel & rest van lijf met van die speciale Zwitsal cremes. Dat was ook zo mooi, ik heb ook van die borstencreme en pas later las ik dat je deze niet op je tepelhoven & tepels mag smeren. Beetje laat was dat, ach zal wel meevallen toch ................... Oh, ik heb toch zooooooooooooooooooooo'n zin in de Mac, herkenbaar ?????????
ik ben met MvM bezig en heb bijna iedere dag wel een fles vol hihihi. Ik heb zin in zoetigheid zo slecht ahahah
Hoi, Heel lang geleden... Ik weet het het Tis hier niet echt evident verlopen allemaal. Man die na 5jaar plots zijn onstlag kreeg, ik die lyme blijk te hebben en verschillende instanties die ingelicht werden. Mijn schildklier die het maar nipt goed doet... Ik heb gedurende het hele eerste jaar na tristans geboorte een schildklieronsteking gehad. Binnen een week moet ik terug bloed laten prikken om alles te laten controleren. Ondertussen wel een eerste echo gehad, en die was wel goed, hartje horen kloppen. Termijn klopte ook, alleen is mijn baarmoeder al te groot. Die paste bij 10 weken toen ik voor de echo ging bij 6,5weken... De gyn is toen gaan kijken of ik geen tweeling kreeg maar das niet het geval, dus hopelijk gaat alles gewoon goed! Veel sterkte aan de meiden voor wie het slecht afliep
Jeetje Grietje dan komt alles tegelijk, hopelijk komt alles toch nog goed !!! @Frummel, waar laten jullie de geslachtsbepaling doen op 13 okt? En hoever ben je dan? Mooie echo-foto trouwens !!! @Sjaantje, ik denk dat ik het ruggetje zie op jouw echo-foto, mooi hoor !! @Rozerood, wat rot dat je telkens erge maagpijn hebt, ik heb ook wel regelmatig last van mn maag maar niet dat ik barst van de pijn of zo, tis meer irritant. @Miekje, welkom terug en fijn dat je het leuk hebt gehad op vakantie!! @Woepietje, ik doe ook mee met mvm maar kijk er nu al naar uit dat het is afgelopen, ben op zn zachts gezegd het strontbeu om iedere keer in die kannen te plassen, ga echt over mn nek van die lucht. ( heb de kannen ook al open gedaan om te luchten maar het helpt niks). Doe eigenlijk maar 2 of 3 plasjes per dag in de kannen. Tis dat het voor een goed doel is anders... haha Ik heb de buikolie van Weleda. Hebben jullie ook zo'n zwaar gevoel in je buik? En kreeg net een paar steekjes in mn schaambeen, volgens mij is er eentje flink ruimte aan het maken daarbinnen hihi
Ik doe ook mee voor mvm en het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed als dat ik zou willen. Soms denk ik maar een beetje te moeten plassen en dan blijk er toch nog veel uit te komen, maa dan ligt het al in de pot! Daarnaast hebben we nu nog vakantie en leef je zo onregelmatig dat ik ook vaak niet thuis ben! Hoop het straksjes na de vakantie wat beter te kunnen doen! Donderdag de eerste echo en hoe dichterbij de donderdag komt , hoe sjagrijniger ik zal woren! Gewoon van de spanning, hopen da het hartje klopt en alles goed is! Pffff, nog ff een paar dagen wachten! Verder ontzettendveel zin in zoetigheid terwijl ik vorige week nog geen chocolade kon zien of ruiken! Dus op het moment geen last van rare kwaaltjes! Daar wordt ik weer zo onzeker van dat ik vandaag weer een test heb gedaan Maar hij knalde er nog mooi vanaf
minnie: in gorinchem. Bij de knullen ook geweest goed en lekker goedkoop (25 euro) Mvm: mij niet gezien. 2x gedaan de volle 16 weken en dubbel zoveel overgegeven door die geur in die potten. Nu ga ik van mijn laatste zwangerschap echt even zelf genieten